Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Malinová roláda

Malinová roláda

Snadná a lehká jako vánek...

pošlete nám recept
Založila YZZYNKA poslat vzkaz
Dobrý den, zají má mě Váš názor. Začala jsem brát antikoncepci. PO maturitě jsem se úspěšně dostala do Opavy do školy(bydlím kousek u Brna). Bylo to zhruba půl roku po té, co jsem začala brát prášky. Krátce po nástupu mi začaly deprese, které se neustále střídaly s pláčem a agresí, Nejhorší byly pátky, když jsem dojela domů - tak jsem se těšila, až jsem nakonec byla na všechny zlá a pritivná. doktor poradil, ať dýl spím, jím zeleninu a podobně - mohlo to být způsobeno jen změnou životního stylu. Poté jsem prášky vysadila a přešlo to, vzala jsem je zpět a ony byly taky zpět. Co myslíte, mohlo to být z těch prášků, nebo si jen tělo zvyklo na nekončící stres a změnu života? děkuji za Vaše názory
Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Lulakova
Lulakova - 10.10.2019 22:22

Ano opravdu mi to pomáhá, a líbí se mi, že je přírodní, užívám to už přes půl roku.

 
Hankakovaverca
Hankakovaverca - 7.10.2019 21:50

Dívala jsem se na to, Vám to opravdu pomáhá? jak dlouho to berete?

 
Lulakova
Lulakova - 4.10.2019 11:12

Tak to záleží, jak se cítíte, a jak dlouho to trvá. Já jsem vyzkoušela na úzkost a strach přírodní prášky https://www.pilulka.cz/persen-forte-por-cps-dur-40 , které jsou tvořeny extraktech z bylinek, takže čistě přírodní, nejde si na nich utvořit závislost.

 
Hankakovaverca
Hankakovaverca - 2.10.2019 11:42

Zažíváte prosím některá časté deprese a stavy úzkosti? měla bych s tím hned běžet k doktorce?

 
jiřina1967
jiřina1967 - 9.11.2009 20:34

ahoj také mám takové nervové problémi.Beru prášky RIVOTRIL,OLWEXYE mám uzkostné stavi bylo mě tak špatně že jsem ležela v nemocnici .Poslal mě tam muj doktor psichyatr a tam mě napsali ty prášky.Když mě v nemocnici sebrali puvodní prášky a nasadili mě ty jejich a neš mě prášky zabrali trvalo to náký tejden.Tak vám řeknu nic hroyného jsem nezažila jak mě bylo hroyně návali horka,pocit že hořím celá od hlavi až ponohy a taky vnitřní pocit chvění,a bolesti břicha nemohla jsem ani jíst,musela jsem se nutit abych něco snědla a pak seto trochu srovnalo ale jak budu dlouho ty prášky brát to nikdo neví a hlavně tohle zamračené počasí promě není a jemně nekdy huř.Tyhle problémi začali přišla jsem o práci onemocneli mě obadva synové že berou práškz a všechno seto prostě nafukovalo jako bálon a také v práci nervi nebyli v klidu bylo tam dost dusno a jenou ten balonek prasknul tak že jsem musela vyhledat lékařskou pomoc.Ale mám takoví problém jak beru ty prášky tak prostě nemám chut na sex a manžel si myslí žeho nemám ráda.Už jsme otom mluvili že to prostě dělaj ty prášky ale prostě ty chlapi jsou na sex a já nevím co mám dělat muže mě někdo poradit DÍK

 
illča
illča - 12.7.2008 18:48

YZZY - ano, je to z Hormonální antikoncepce. Byla jsem na tom stejně. Ted neberu a vše je OK.

 
Efka
Efka - 1.5.2008 10:52

Co já vím, tak šel k doktorovi, ten mu po nějakým vyšetření napsal Viagru. Pak taky upravil životosprávu, našel si klidnější práci a nevím jak teď, ale kamarádka si už nestěžuje :)))smajlik - 24

 
Sunshine
Sunshine - 30.4.2008 21:23

A jak to vyřešili?

 
Efka
Efka - 30.4.2008 15:12

Taky nemyslím, že by to mohlo být o cizí ženský. Spíš ho to přestalo bavit v posteli. Kolik je mu vlastně let? Nemůže mít prostě jenom poruchu erekce a stydět se za to a tak to takhle maskovat? Kamarádka má staršího manžela (41) a ten to skrýval skoro rok. Ona si představovala už bůhví co, málem se i rozváděla, a teprve pak to z něj vylezlo.

 
Bábika
Bábika - 29.4.2008 11:28

to si myslím, že ani ne, to by jsem přece poznala. Ale určitě nemá žádný tajemný telefonáty, ani SMS, trochu jsem mrkla na výpis volání a ani tam nic zajímavýho. A já jsem o sebe nepřestala dbát a myslím, že ani žádná krize v rodině. Teda, ne, že by jsme se vůbec nehádali, jenom tak normálka.

 
Sunshine
Sunshine - 28.4.2008 20:00

Bábika: Bábiko a nemůže mít milenku? To by tak na to vypadalo. Jestli je víc pryč a tobě se vyhýbá.
smajlik - 66

 
Bábika
Bábika - 26.4.2008 11:03

Já mám teď taky depku jak hrom a překvapivě to souvisí se sexem (divná kombinace, že?). Manžel se mnou poslední dobou vůbec nespí. Nevím proč. Pořád zůstával dýl v práci, pak si jí začal tahat i domů (a to dřív dělal jenom zřídka), podaří se mu usnout dříve než mně anebo se dívá na něco strašně "zajímavýho" dokud to prostě nevzdám a neusnu. Nevím co s tím... poradíte mi?Děkuju. Bábika

 
starlenka
starlenka - 2.4.2008 11:06

Ahoj přikláním s ek názorz že to tím být mohlo.Já chtěla od mé lékařky píchnou antikoncepční injekci na 3 měsíce.Ona mi řekla at si na to nejdu jinou lékařku, že s tím má špoatné zkušenosti.Že většina žen co jim to píchala trpěla depresema a jedna dokonce tak silnýámi , že skončila na psychiatrii.
Takže to tím může být.
Zkus vyměnit stáívají druh za jiný, třeba s nižším obsahem hormonů.

 
PetraaMrňata
PetraaMrňata - 4.11.2007 23:12

Ahoj, já myslím, že je dost jisté, že to tím bylo. Zrovna nedávno jsem četla v jednom alternativním časopise o nežádoucích účincích HA a taky jak je zmírnit vhodnou stravou. Kdybys měla zájem písni mi do vzkazů a já Ti to pošlu na mail.

 

Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

Anketa

Covid

Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

Celkem hlasovalo 990.
Archiv anket.