Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Magazín pro Šťastné ženy

 

9 tipů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři

9 tipů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři

Pokud chcete v příštím roce pracovat ještě efektivněji, vylepšete své pracovní prostředí. Začněte ještě dnes a uvidíte, jak se všechno změní.

1. Zbavte se nepotřebných věcí a zbytečností. Protřiďte věci ze stolů, zásuvek a polic. Co nepoužíváte, nekompromisně vyhoďte. Začněte u zaprášených maličkostí, zničeného nábytku i uschlých rostlin a skartujte nepoužívané dokumenty. Ať na pracovišti zůstane jen to nezbytné.

2. Ukliďte. Všechno. Stoly, zásuvky, skříně, police. Dejte věcem své místo a po použití je na něj vracejte.

3. Udělejte inventuru kancelářských potřeb. Zamyslete se nad tím, kolik čeho potřebujete. Určitě se vyplatí mít zásoby kancelářských papírů, ale musíte mít také desítky lepidel, korekčních pásek či děrovaček? Co vám překáží a používáte jen málo, přesuňte do skladu nebo rovnou do koše. Doplňte zásoby a pravidelně kontrolujte jejich stav.

4. Vytvořte složku pro připomínky, nápady a podněty. Příspěvky potom vyhodnoťte na schůzích či poradách.

5. Každé ráno si stanovte, co je třeba udělat. Opět se může jednat o poradu s několika kolegy, vyjasníte si cíle a každý dostane svůj úkol. Důležitá je také kontrola, zda bylo vše provedeno.

6. Nedovolte zahálet a prokrastinovat. To znamená omezit soukromé hovory, emaily, sledování facebooku nebo tlachání na chodbě a pokud musíte něco udělat, pusťte se do toho hned.

7. Pořiďte si prezentační tabuli pro porady a školení. Snadno tak budete zaměstnancům předávat informace, které jsou důležité. Je vědecky prokázané, že pro zapamatování jsou podstatné právě zrakové vjemy. Magnetickou tabuli využijete na firemním brainstormingu nebo při představování nového projektu, zapojit se mohou se svými nápady a připomínkami i kolegové, což u prezentace v powerpointu není možné.

8. Archivujte dokumenty v přehledných šanonech a nezapomeňte je polepit etiketami s popisky.

9. Doplňujte energii a dodržujte pitný režim. Jakmile ucítíte únavu, či nesoustředění, udělejte si krátkou přestávku. V poslední době se čím dál víc v kancelářích objevují různé fotbálky, relaxační místnosti a společenské hry. Proč to nezkusit také?

Komerční článek


2.2.2015   Rubrika:   |   Komentářů 6   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 3,1/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - 9 tipů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Petruša
Petruša - 13.2.2015 17:45

Megí: hustý smajlik - 68 To by mě zajímalo kdy pracujou smajlik - 68

 
sharon
sharon - 3.2.2015 16:19

produktivita se zvýší neserfováním , nemejlováním, netelefonováním, neesemeskováním........smajlik - 68

 
YXH
YXH - 2.2.2015 13:55

Ono by stacilo se zbavit sefu, kteri tu produktivitu zdrzujou blbyma kecama o produktivite. smajlik - 68smajlik - 68
Mame kliku, ze mame dobre vedeni, sef je novy ale fajn, v byvale praci sefova vecne kecala o team building jenom ji nejak uslo, ze nema tym, ale hejno linych zavistivych slepic. smajlik - 68

 
Megí
Megí - 2.2.2015 13:00

Nejlepší pro zvýšení produktivity práce jsou porady! Máme jednu kolegyni (vedoucí jednoho týmu), mají 2 porady denně! Jednu v 8,00 ráno, kde si řeknou, co kdo z nich bude dělat (trvá průměrně 1,5 hodiny), druhou pak ve 3,00. Tam si pro změnu řeknou, co z toho udělali či neudělali. No a do toho se ještě občas přitrefí nějaká jiná porada (např. porada vedení společnosti). No a před tou je třeba se sejít a udělat si přípravnou poradu před poradou a pak se sejít znovu, aby se dozvěděli, co bylo na poradě... Nechápu, kde mají brát čas na práci smajlik - 76 A onehdá jí napadlo, že by jim měla zajistit školení "time managementu", aby svůj čas využívali správně! Ale oni přeci žádný čas nemají! smajlik - 34smajlik - 34smajlik - 34smajlik - 34

 
Linda
Linda - 2.2.2015 7:14

Pane boze ty to vidis smajlik - 76...to je jeste horsi vymyvani mozku nez muj soucasny sef smajlik - 80 a to jsem si myslela, ze jeho blby napady nikdo neprekona smajlik - 34
PS. muj sef by k tomu jeste pripojil bod 10)...pokud mate pocit ze vam klesa efektivita prace (cimz mysli cokoliv pod 99%) odejdete z prace na malou prochazku a po navratu pokracujte v rozdelane praci (prelozeno do normalni mluvy tvrdnete tu do 18h)smajlik - 42

 
dadka
dadka - 2.2.2015 0:36

Každý má svůj styl a smysl pro pořádek a organizaci, každý taky pracuje svým tempem. Co se jednomu zdá přehledné, druhému absolutně chaotické.
Rady jak pro blbce.

 

Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77190.
    Archiv anket.