Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Podvádí mě, ale rozvést se nechce. A ještě vyhrožuje.

Podvádí mě, ale rozvést se nechce. A ještě vyhrožuje.

Vůbec nevím, co mám dělat, připadám si jako v pasti. Manžel má milenku, už se to přede mnou ani nesnaží tajit a rozvést se nechce. Vyhrožuje mi, že když budu na rozvodu trvat, postará se, aby děti dostal do své péče, nebo minimálně do střídavky. Jsem úplně zoufalá.

Jsme svoji šest let, máme dvě dcerky, pětiletou a skoro čtyřletou. Pět roků bylo všechno v pořádku, žili jsme normálním rodinným životem. Před rokem manžel nastoupil do nové práce a tehdy všechno začalo. Čím dál častěji chodil domů pozdě večer, pak se přidaly údajně pracovní víkendy. Nejdřív jsem neměla žádné podezření, neměla jsem důvod mu nevěřit. Jenže před půl rokem se to provalilo.

Volali mi ze školky, že má mladší dcerka teplotu, abych si pro ni přijela. Jelikož manžel pracuje kousek od školky, cestou jsem se tam zastavila, jestli by nás neodvezl autem domů, abych malou nemusela tahat autobusem přes půl města. Když jsem se blížila k budově, najednou jsem viděla manžela s nějakou ženou, asi kolegyní, patrně se vraceli z oběda. On ji držel kolem ramen, ona jeho kolem pasu. Udělalo se mi úplně mdlo, bylo mi jasné, která bije, kolegové se k sobě takhle důvěrně nechovají.

Otočila jsem se a šla do školky sama. Večer přišel manžel opět pozdě, čekala jsem na něj a řekla mu, co jsem viděla. Nejdřív se zarazil, ale pak mu došlo, že asi nemá smysl zapírat. Normálně se mi přiznal, že s tou kolegyní má poměr, ale že rodinu rozbíjet nechce. Řekla jsem mu, že to je od něj sice šlechetné, ale snad si nemyslí, že já tomu budu jen tak přihlížet, zajišťovat mu servis a ještě ho snad obdivovat, jaký je charakter, když nechce bořit rodinu.

Pohádali jsme se hodně. On mi řekl, že to s ní ukončovat nemíní, náš sexuální život mu nevyhovuje, protože má větší potřebu, než já a ať se s tím smířím. Odpověděla jsem, že nesmířím, že v takovém svazku žít nebudu a zažádám o rozvod. Na to mi řekl, že jestli to udělám, zažádá o svěření dětí do své péče nebo aspoň do střídavé, ať si nemyslím, že ho budu škubat na alimentech.

Od té doby je to u nás na bodu mrazu. Vím, že on je hodně schopný a možná i všehoschopný, bojím se, že by své výhružky mohl myslet vážně a to bych asi nepřežila, kdybych měla přijít o děti. Vypadá to u nás tak, že před dcerami hrajeme divadlo, když je doma, ale jinak jsme se totálně odcizili. On si zcela otevřeně chodí za tou milenkou, já jsem mu přestala prát a žehlit, vařím pro něj jen o víkendu, když je náhodu doma, tak kvůli dětem, aby z toho nebyly zmatené.

Nejraději bych mu všechny jeho věci sbalila včetně špinavého prádla a odvezla je k té jeho velké lásce.  Ale mám strach, co by následovalo. Vůbec nechápu, proč má potřebu to hrát takhle na dvě strany a ohání se dětmi, když na ně stejně nemá čas, vidí je sotva párkrát za týden vždycky na chvíli.

Je mi hrozně, přestala jsem si vážit, hnusí se mi. Najednou zjišťuju, že vlastně nevím, koho jsem si to vzala. Nikdy, opravdu nikdy by mě nenapadlo, že bych se od něj mohla něčeho takového dočkat. Asi potřebuju nějak nakopnout, abych začala celou situaci řešit a zbavila se toho strachu, že přijdu o děti. Žádost o rozvod mám vyplněnou a pořád odkládám její podání. Myslíte, že by opravdu měl šanci získat děti do své, nebo do střídavé péče? Strašně se toho bojím.  

Zita


19.1.2015   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 67   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Podvádí mě, ale rozvést se nechce. A ještě vyhrožuje.

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-67
ozon
ozon - 8.2.2015 19:29

Ten hajzl na to spoléhá , že se budete bát . Je to vrchol ubohosti , urychleně od něj . Poraďte se na sociálce - a vystěhovat !

 
Santi a holky
Santi a holky - 27.1.2015 9:31

Já bych s rozvodem jako takovým nepospíchala, ono to všechno do soudu vychladne, aspoň trochu a oba budete mít čas si rozmyslet a zkusit zažít, co to je střídání dětí, ty víc volného času, on víc povinností. I kdyby to mělo efekt takový, že se bude na oko o děti víc starat, vyhrajou na tom jedině ty děti, stráví s ním více času než dřív. Co se týče odcizení se tobě jako matce, to bych se nebála, děti už nejsou miminka a brzy jim to vše dojde. jediné, co musíš zvládnout, je dát mu děti, i když se o ně nebude starat jako ty a že na ně bude mít vliv i milenka (myslím si ale , že děti jí nebudou velmi milovat.) Podle mě za čas sám uzná, že ne střídavou péči nemá chuť ani čas a pokud ano a bude všechno fungovat, pokud se o ně bude opravdu starat, děti na tom získají, v tom případě bych zkusila vyjednat takové podmínky, aby mě to vyhovovalo co nejvíc a nebolelo moc... Bolet to bude všechny a každopádně, s tím už se nic neudělá.
Co bych ale neodkládala, by byla domluva na odděleném bydlení a žití, vyřešení financí po dobu do rozvodu (pokud bude ochoten se domluvit) a hodit ho do vody..aby pochopil, že je to realita, kterou způsobil a že to myslíš vážně. Třeba se ještě vzpamatuje, ale moc bych na to nesázela..
Snažila bych se stále opakovat, že mi jde o děti, ale ne tak, aby je neviděl, že děti ho potřebují a že chceš, aby se vídali a pečoval o ně, podle toho, jak to zvládne v práci a o víkendech..aby neměl pocit, že střídavou péči prostě vůbec nechceš a neměl pocit, že tě s ní může vydírat.)
Mě opustil manžel kvůli milence když jedné dceři byly 2 roky a druhá byla ještě v břiše .. u soudu jsme byli až po 5 letech a to už emoce úplně vyprchali, do té doby pochopil, že i jednou za 14 dní je pro něj těžké se o děti starat..s milenkou je doteď, vzali se, mají 2 děti, moje holky už pochopily, jak to je, k tátovi jdou jen když chtějí, jí nemají moc rády, i když se stará o víkendech víceméně ona a on pracuje..

 
Světlonoska
Světlonoska - 24.1.2015 17:19

Pryč od něho,na co čekatsmajlik - 76

 
kubikm
kubikm - 21.1.2015 17:52

punh: blbé je, že až asi na dva případy, se nám nikdo neozve s tím, jak to tedy vyřešil
nebo že nedoplní něco přímo pod článkem

 
punh
punh - 21.1.2015 16:24

kubikm: nedivím se, jak Zita reagovala, když viděla muže s jinou, protože to byl šok, to je jasný. smajlik - 55 Určitě by bylo lepší, kdyby celou situaci zhodnotila tak, jak jsi popsala níže (Minulá milenka byla mladší...)smajlik - 68
Předchozí příspěvek jsem napsala s nadsázkou. Mně by se nechtělo dávat děti na starost člověku, ke kterému nemám důvěru a navíc, aby je ovlivňovala osoba, která mi není sympatická. smajlik - 11 Na druhou stranu si myslím, že pokud by byl chlap víc vytížený péčí o děti a pomoc v domácnosti, tak už by neměl tolik času na tahání s milenkou. A určitě by i ona byla znechucená, že se má o víkendu starat o cizí děti. Co si budem povídat, pokud je bezdětná, tak by to pro ni byl dost tvrdý oříšek a jistě by ochladly city k ženatému milenci. smajlik - 72 A manželka by měla víc času pro sebe, pán by ji neviděl jen unavenou, vystresovanou, ale i v dobré náladě, když se vrací z posezení s kamarádkou nebo kamarádem... Když by musel doma víc máknout a viděl by, že manželku nemá tak jistou, možná by už neměl náladu na dovádění jinde. smajlik - 64

 
rychlonožka
rychlonožka - 21.1.2015 15:14

Jasně, že ne rozvod. A to proto, kdyby mu to nevyšlo, tak aby se měl kam vrátit. Soudní rodiče a sourozenci by ho museli od dveří vykopat. Jasně, že aspoň střídavou péči. Aby manželku držel těmi řečmi v šachu. Ví, že jí na dětech záleží.
Nenajde se nikdo, kdo by mu věřil, že je schopen se o děti postarat. A řekla bych, že u soudu o svěření do péče by se při první konfrontaci s rodičovskými povinnostmi, které nezná a nedělá, rád té trapné diskuse předem vzdal. Dokud si tohle dámy necháme líbit, nikdy z nás nebudou sebevědomé ženy, které vědí, co chtějí a někam to dotáhnou, ale jen závislé ušlápnuté chudinky. Nic za nás nikdo neudělá. Co si nevydupeme, to mít nebudeme.
Láska? Bezevšeho. I máma od dětí má na ni právo. Že ne rozvod? Jsem jedině ráda. Mám právo na stejnou tvou životní úroveň já i tvoje děti.Střídavá péče? Ano, ode dneška. I bez rozvodu. Tak Pepo, Franto, děti ještě nejedly, maso je v lednici, brambory ve sklepě, je potřeba ještě vyžehlit a umýt nádobí a podlahu. já to stíhám do devíti, no tys přišel pozdě, to máš co dělat do půlnoci. Jo ráno děti vyprav do školky, jestli nevíš, kde to je, ať ti ukážou cestu. Já se chci dospat, jdu se taky bavit, víš?
Chlapi si pořídí děti a kašlou na ně a na ženu taky a my si to máme nechat líbit? Kam bychom to přišly?

 
kubikm
kubikm - 20.1.2015 23:06

já vidím tu první chybu, když to na té ulici zjistila...ale to už se nedá odestát...
ale manželství sebou nese tolik problémů, kdy se ta rodina musí semknout...neumím si představit, že se by se to povedlo zde, když je tam ze strany partnerky oprávněný odpor...
děti vnímají...musí rodičům věřit...tady nemohou
pryč od sebe, zachránit, co se dá...

 
kareta
kareta - 20.1.2015 22:35

punh: jasně...taky se nechci rozvádět, ale necítím se už vázaná, tak jedu ven. Dovolenou chci 50/50..jedu k moři bez holek, chci si odpočinout. Vaření bych přizpůsobila sobě a svým chutím...ber nebo nech být...smajlik - 26 Ale upřímně- nemohla bych tak fungovat. Ani z jeho, ani z mé strany...

 
punh
punh - 20.1.2015 22:29

Zito, pokud muž prohlašuje, že se nechce rozvádět a jde mu o děti, tak bych o rozvodu nemluvila a dopřála mu, aby si mohl dětí víc užít. Takže mu zpočátku nechat děti na odpoledne, později klidně i na víkend a odjet pryč. smajlik - 75Aspoň budeš mít víc času pro sebe, můžeš si zajít na kosmetiku, zacvičit, věnovat se zálibám, na které jsi neměla čas. smajlik - 77 Myslím, že paní nebo slečna, se kterou se schází, z toho nebude nadšená a bude po lásce. smajlik - 63

 
Jadvinka
Jadvinka - 20.1.2015 17:02

Zito ani nevíš jak s tebou cítím, před dvěma lety tohle řešila moje snacha s mým synem.Taky kašlal na děti a byl zamilovaný po uši.Když byla snacha v práci a on je měl hlídat tak byl s ní a děti byly samotné doma té nejmenší byly necelé 3 roky ,když jsem se to dozvěděla šly na mě mrákoty.Nakonec se syn sbalil a odstěhoval.Žije si dál s tou ženskou a já pomáhám snaše jak to jen jde.Tři děti dají zabrat a tak máme obě co dělat to ukočírovat,kdežto syn si žije jako za svobodna.Nevím co je to dnes za chlapy,nechápu to,protože my ho vychovali tak,aby si vážil své rodiny a svých dětí.Nejsi sama takových žen jsou dnes stovky.Ani nevím,jestli bych ti v něčem mohla poradit,protože sami nevíme co bude u nás dál.Ale jedno ti povím,každá taková co vědomě odvede dětem otce a ženě manžela -tak i na tu jednou dojde věř tomu.Nikdy nezůstane bez trestu ten,kvůli komu se tolik lidí trápí.Držím ti pěsti abys měla sílu na ten všechen marast co tě čeká smajlik - 25smajlik - 25

 
kubikm
kubikm - 20.1.2015 16:48

Linda: ještě mi napadlo, jak tu pořád čučíme na ty televizní seriály
nějaká ta seriálová mrcha by to řešila asi takhle

vidí ty dva tuleně, zavolá na miláčka
to jsem ráda, že tě vidím, zrovna jdu za tebou
to je ta tvoje NOVÁ milenka? no ta minulá byla mladší

dcera onemocněla, dojeď pro ni do školky, zajdi za doktorkou a zůstaň s ní doma
já mám výjezdní zasedání, budu tak po 20 00 nejdříve

otáčí se k milence a říká
a vy, slečno, si nechtě udělat test na HIV a zásadně používejte kondom, ať nedojde k nějakému maléru

papa

a běží titulky a zní hudba....

 
Linda
Linda - 20.1.2015 16:36

tornado-lou: jo sorry mas pravdu, Zita o byte nepise....takhle to dopadne kdyz delam 10 veci najednou smajlik - 68... ja jsme si jenom dneska vzpomela na jinou situaci ohledne bytu a trvale adresy a nezletilych deti z vlastniho zivota a nejak jsem to vsechno spletla dohromady ...tak poznamku ohledne bytu preskocit, prosim smajlik - 68

 
Linda
Linda - 20.1.2015 16:36

tornado-lou: jo sorry mas pravdu, Zita o byte nepise....takhle to dopadne kdyz delam 10 veci najednou smajlik - 68... ja jsme si jenom dneska vzpomela na jinou situaci ohledne bytu a trvale adresy a nezletilych deti z vlastniho zivota a nejak jsem to vsechno spletla dohromady ...tak poznamku ohledne bytu preskocit, prosim smajlik - 68

 
tornado-lou
tornado-lou - 20.1.2015 13:06

Linda: pises tady ze zita ma problem s bytem. V clanku se nic takoveho nepise. Spis to vypada jako dodatek t tomu minulymu clanku.

 
Linda
Linda - 20.1.2015 11:48

tornado-lou: co mas presne na mysli?

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-67
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77046.
    Archiv anket.