Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Vyhodila jsem manžela a teď toho lituju

Vyhodila jsem manžela a teď toho lituju

Potřebuju se trochu vypsat z toho, čím procházím, a hlavně bych chtěla slyšet vaše názory na celou situaci. Asi nejsem schopná ji vnímat objektivně, nebo nějak rozumově. Spíš jsem v zajetí směsice pocitů a vlastně nevím, jestli jsem se zachovala správně.

Je mi 55 let, manžel je stejně starý. Brali jsme se ještě na vysoké škole, pak se nám postupně narodily dvě děti, obě jsou už samostatné. Náš život byl, řekla bych, takový normální. Žili jsme klasicky, jako asi většina rodin. Chodili do práce, víkendy trávili na chatě, jednou ročně dovolená u moře. Nikdy jsme se nějak zvlášť nehádali, ve všem jsme se dokázali shodnout nebo najít přijatelný kompromis. Za ty roky, co jsme byli spolu, jsme jeden druhého dokonale poznali a dá se říct, že jsme si rozuměli i beze slov. V našem manželství jsem si připadala v bezpečí, měla jsem pocit, že jeden pro druhého představujeme jistotou.

Jenže na začátku tohoto roku jsem prožila šok. V lednu za mnou přišla asi třicetiletá žena a sdělila mi, že je milenkou mého muže. Nechápala jsem, nevěřila jí. Nic v manželově chování nenasvědčovalo tomu, že by mi byl nevěrný. Řekla jsem jí, ať si nevymýšlí a najde si ke svým hloupým žertům jinou oběť. Ona ale pokračovala. Prý s mým manželem chodí už skoro rok a on jí celou dobu slibuje, že se rozvede. A že jí už došla trpělivost, tím spíš, že je teď těhotná. A prý nemám manželovi bránit a dělat scény.

Když odešla, začala jsem přemýšlet a uvědomila si, že v posledním roce je manžel skutečně pracovně víc vytíženější, než dřív, vzpomněla jsem si na časté přesčasy a náhlé pověřování služebními cestami, na které dříve nikdy nejezdil. Došlo mi, že ta žena asi mluvila pravdu. Když přišel manžel z práce, na rovinu jsem se ho zeptala a řekla mu, že jsem s ní mluvila. Byl z toho dost v šoku, ale nezapíral. Jen mi řekl, že je v těžké situaci, že ano, začal si s ní, že to myslel jen jako přechodný flirt a rozptýlení, ale ona se na něj pověsila a on se jí nedokázal zbavit. A že to těhotenství je průšvih, že vůbec neví, co má teď dělat. No, skoro se mi v tom obýváku rozplakal. Dokonce to vypadalo, jakoby mě prosil o pomoc, abych to nějak zařídila a on se té milenky i dítěte mohl zbavit.

Strašně mě tímhle přístupem naštval. Najednou se mi úplně zhnusil. Celý rok mě podváděl a lhal mi, jí o mě vykládal kdo ví co a teď, když mu nateklo do bot, zase dělá chudáčka přede mnou a nasazuje na ni. Řeknu vám, znám svého muže pětatřicet let, ale něco takového by mě nikdy nenapadlo.

No a jak jsem byla naštvaná, tak jsem mu řekla, že tím s ním končím, že ať si okamžitě sbalí svoje věci a odstěhuje se k ní a další že vyřídíme u rozvodového soudu. On se strašně vyděsil, okamžitě jsem poznala, že s ní opravdu žít nikdy nechtěl. Ale trvala jsem na svém a docílila toho, že se ještě ten večer spakoval a odešel.

Pak jsem se teda složila, v práci si vzala několik dnů volna a fakt hodně jsem brečela. Připadalo mi, že jsem ztratila celý svůj dosavadní život, najednou jsem nevěděla, co bude dál. Už je to čtyři měsíce od jeho odchodu, žádost o rozvod je podaná a já si najednou vůbec nejsem jistá, jestli jsem se tehdy neunáhlila. Manžel mi občas volá, cítím, že mu chybím, chybí i on mně, ale nevím, jak to celé dál řešit. Začátkem června se jim narodí dítě, on je otec, je jeho povinnost se postarat. Určitě z toho má strach, přece jen už je ve věku, kdy je péče o malé dítě velká zátěž.

Přemýšlím, co dál. Z jeho chování cítím, že stačí, abych řekla vrať se a okamžitě přijede. Od dětí vím, že s ní šťastný není. Svým způsobem je mi ho líto a zpětně nevím, jestli jsem se tehdy s tím vyhazovem a rozvodem neunáhlila. Zpátky bych ho chtěla i nechtěla. Vadí mi, že bych to malé dítě připravila o tátu a hlavně, opravdu nevím, jak bych snášela případné jeho návštěvy u nás v budoucnu. Starat se každý druhý víkend o manželovo nemanželské dítě bych asi nezvládala. Přesto si myslím, že by si možná šanci zasloužil, vlastně i já. Samotné mi dobře není a manžel, i přes to, že mi tak ublížil, mi moc chybí.

Asi je to celé zmatené, ale moc by mě zajímalo, jak byste se v takové situaci zachovaly vy. Já už nějak vážně nevím, co je a co není správné.

Hana


15.4.2014   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 101   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Vyhodila jsem manžela a teď toho lituju

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-102
mam-ča
mam-ča - 15.4.2014 12:33

Verera: Hanka nic o majetku nepíše, ale předpokládám, že pokud už mají děti z domu a oba mají VŠ (takže slušnou pracovní pozici), tak teprve před nedávnem začali vytvářet tzv. rezervu na stáří.
Tu teď pohltí manželův nový vztah a Hanka se může jít klouzat. Je třeba rozdělit SJM teď hned, dokud má pán máslo na hlavě. K tomu ani není třeba se rozvádět, to jde hned.

 
Verera
Verera - 15.4.2014 12:30

Kočkomilka: To jako že bys bydlela s někým, komu nemůžeš věřit, on by se dál stýkal s milenkou, protože tento pán nic neřeší, a ty by ses mu starala o dítě? To myslíš vážně? A neroste ti svatozář?

Souhlasím, že dítě za nic nemůže a nemá smysl mu ubližovat odmítáním, které nechápe, pokud by se už muselo vyskytovat v mé blízkosti. Ale starost by měla být výhradně na pánovi a pokud on neukončí veškeré ostatní styky s milenkou a jednoznačně nevyvine značné úsilí k návratu, nemá cenu o něm vůbec uvažovat.

 
Verera
Verera - 15.4.2014 12:26

sevenofnine: Takže z toho vyplývá- rozvést se a vypořádat majetek a to co nejdřív? Jen tedy, pokud mají byt v osobním vlastnictví nebo domek, bude ho Hana vyplácet po zbytek života? To je taky veselé. Jestli není lepší že by se mělo časem vyplatit jen dítě. Ani jedno řešení není dobré. Ale zase, jestli pán ještě naseká dluhy... je asi lepší ho mít z krku a třeba se dá dotlačit k nějaké dohodě, třeba přepsat bydlení na děti, pokud by už nechtěl na manželku.



 
kareta
kareta - 15.4.2014 12:25

Já bych se rozvedla, vypořádala majetek a sbalila kamarádku. Nevím, proč bych měla žít s chlapem, když bych se mohla mít dobře i se ženskousmajlik - 27

 
monyk
monyk - 15.4.2014 12:22

sevenofnine: A vzít pak takového dárečka zpátky? On nic, on muzikant, on si někde párkrát zasouložil a teď je zoufalý, že je na cestě dítě smajlik - 80.Být Hanou tak ho nevezmu zpět ani kdyby byl pozlacený smajlik - 36

 
monyk
monyk - 15.4.2014 12:15

mam-ča: Naprostý souhlas smajlik - 47 . Jeho úlet se nedotkne jenom Hany, ale i jejich společných dětí. A být Hanou tak si vážně mooc a mooc rozmyslím brát někoho takového zpět.

 
sevenofnine
sevenofnine - 15.4.2014 12:12

mam-ča: no vidíš, ono po něm ještě bude dědit, máš pravdu, paráda, takže nejen, že půjde můj život po finanční stránce do háje po dobu 25let, ale ještě z toho co našetřím budu vyplácet nevlastňátko, takže žádné peníze navíc ... no tak to bych se na to fakt mohla ... víš co

 
sevenofnine
sevenofnine - 15.4.2014 12:07

monyk: asi tak, těch pár korun navíc by mi to za to nestálo, kdyby se choval jinak tak bych zvažovala, ale takto? Na to se mám moc ráda abych se obětovala kvůli dospělým dětem, vnoučatům a chlapovy, kterému od radosti, že mu ještě stojí, vypne mozek a chová se jak hovádko. Jemu o Hanu vůbec nejde :-((((( on je nešťastný a je na Haně aby ho učinila opět šťastným ...

 
mam-ča
mam-ča - 15.4.2014 12:05

monyk: "Hana pak bude možná muset z větší části financovat jejich spolužití."
A ještě k tomu bude mít to manželovo dítě nárok na dědický podíl z majetku, který Hana spoluvytvářela a udržovala pro svoje děti. Teď se budou muset podělit s "levobočkem".
Ne, ne, já bych vypořádala majetek teď hned, a pak se uvidí.
Třeba je Hanka (aspoň tak její dopis působí) "matka-Tereza" a toho nevěrníka k sobě jednou vezme, až ho mladá odloží "pro nepotřebnost" a on nebude mít kam jít.
Ale teď : "Já pán, ty pán".

 
monyk
monyk - 15.4.2014 11:59

sevenofnine: Hana píše, že šťastný není...A co ona? Bude moct být šťastná a normálně, v pohodě dál žít vedle chlapa, který jí takhle podrazil? Osobně bych se postarala o finance,o sebe a pána poslala k šípku. To, že je pán teď nešťastný je logické: ono je něco jiného 2x, 3x za týden vypadnout někam s mladou milenkou, chvíli si zadovádět, postěžovat si, jak mu manželka nerozumí a pak se vrátit do pohody a klidu domova. Asi mu až nyní došlo, jaké ho čekají ¨radostné¨chvíle s malým dítětem. A co se financí týče, sice dva důchody jsou více než jeden, ale pokud pán bude muset platit ze svého důchodu alimenty, tak mu z něho moc nezbude. Hana pak bude možná muset z větší části financovat jejich spolužití. Nota bene chlapa, který ji takhle podvedl. smajlik - 36

 
sharon
sharon - 15.4.2014 11:41

ploduska: 11:14........to jistě je ...ale babičku mu dělat nemusí.....jeho dítě by prostě v našem bytě nebylo....a taky bůhví jak by se všechno časem vyvrbilo....ovšem ty peníze tak ty bude on řešit asi až do smrti....

 
sevenofnine
sevenofnine - 15.4.2014 11:29

Kočkomilka: já bych alimenty a návštěvy vydýchala jedině, kdyby to byl úlet a chlap by se musel moooooc mooooc a ještě jednou mooooc snažit abych ho vzala zpět, jen jakési vzdychání do telefonu, když je s ní by mu u mě neprošlo. Nebudu s chlapem, kterému nejde o mě, ale jen a pouze o vlasní pohodlíčko. A rozhodně bych se co 14dní nestarala o jeho dítě, na to má rodiče a to já teda nejsem. Poblbnout, jít na vycházku klidně, ale nic víc a nevím jestli bych raději nejela na víkend k dětem nebo na chatu. Tohle máme asi jinak, ale já tam nevidím, že by o Hanu stál, že by litoval toho co udělal, co o ní napovídal, že by nějak řešil a snažil se. Tohle bych já nevydýchala, že je se mnou protože mu dělám služku a on má klídek a za to je on se mnou a dovolí mi prát jeho prádlo, pro mě by to bylo málo.

 
mam-ča
mam-ča - 15.4.2014 11:20

sevenofnine: Máš pravdu. Však ono se mu to vrátí i s úrokama. Věk má tak akorát na vnoučata, jenže ta se dají vrátit rodičům. Zatímco vlastní dítě v 55ti, mu zůstane na krku. Aby ještě tohle dítě zabezpečil, bude muset pracovat až do smrti.
Nebo si panáček myslí, že ho ta mladá nechá válet doma v důchodu a všechno potáhne sama ?
Přeju mu to, a Hanka by se měla vzpamatovat a naučit se žít sama se sebou a mít se ráda.
Né žít životy druhých, ale hlavně ten svůj.
A ano, zajistit se finančně (úspory, bydlení), než to vezme do ruky ta druhá.smajlik - 37

 
Ploduska
Ploduska - 15.4.2014 11:16

sevenofnine:
opět smajlik - 47 - hlavně ta pasáž s pánví smajlik - 75

 
Ploduska
Ploduska - 15.4.2014 11:15

sharon: annie 11:04
to zvládne - vždycky je šance být v práci - znám z vlastní zkušenosti smajlik - 68

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-102
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77050.
    Archiv anket.