Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Návštěva v nevěstinci prý není nevěra

Návštěva v nevěstinci prý není nevěra

Dlouho jsem váhala, jestli sem mám napsat, protože to, co mi provedl můj manžel, považuji za něco naprosto příšerného a nevhodného. A nevím proč, i když jsem já nic neudělala, vlastně se za to stydím. Nikomu v okolí to říct nemůžu, rodině už vůbec ne, přitom bych potřebovala slyšet, co si o tom myslí ostatní ženy.

Nejdřív stručně něco o nás. Mně je devětadvacet, manželovi o šest let více. Chodili jsme spolu tři roky, vzali se a já teď čekám naše první dítě, jsem v sedmém měsíci. Od čtvrtého měsíce mám rizikové těhotenství, začala jsem se otevírat, takže mám nařízený klid a pouze pomalé procházky, žádné přepínání a zapovězený je i klasický sex. Manžel to nenese zrovna dobře, byli jsme zvyklí žít dost aktivně. Řekla jsem mu proto, že není nutné, aby se mnou byl, když není v práci, pořád doma, že ho chápu a ať si jde klidně pobavit nebo si zasportovat s kamarády. Opravdu mi to nevadilo a neměla jsem nejmenší důvod mu nějak nevěřit nebo si představovat kdoví co.

Jenže on si to asi vyložil po svém. A teď půjdu rovnou k věci. Dozvěděla jsem se totiž, že jeden jejich kolega, který slavil kulaté narozeniny, zorganizoval pro pár kamarádů (tedy i pro mého manžela) „super“ oslavu v nevěstinci ve vzdálenějším městě. Tak daleko patrně proto, aby ta akce zůstala pokud možno v utajení. Jenže nezůstala. Nebudu popisovat, jakým způsobem se ke mně ta informace dostala, ale prostě dostala. Jednoho krásného dne jsem se tedy dozvěděla, že si můj manžel užíval v bordelu. Zpočátku jsem nevěřila, ale vrtalo mi to v hlavě, tak jsem se ho přímo zeptala. V skrytu duše jsem doufala, že mi to vyvrátí a označí to za naprostý nesmysl.

Jenže to se nestalo. Řekl jen, jak jsem se to mohla dozvědět, že to byla tajná jízda pár kamarádů. Asi nepočítal, že všude jsou jen lidi a svět je v podstatě malý. Nenapadlo ho, že ho tam někdo uvidí a pozná. A že ten někdo zná i mě a ví, že jsem těhotná.

No, bez nějakých vytáček se přiznal, že ano, byl tam, bavili se. Hned to ale začal otáčet proti mně, co prý mi na tom vadí, že to přece není nevěra, že tam byl jednou jedinkrát a nemá potřebu to opakovat. Místo toho, aby se kál a omlouval, vyčetl mi, že se chovám jako hysterka a dělám z komára velblouda.

Jenže já to cítím jako zradu, velkou. Úplně se mi zhnusil, když si představím, co tam asi s kdoví jakou ženštinou prováděl. Začala jsem se ho štítit, nechci mu dát ani pusu, natož něco ještě intimnějšího, i když sex máme kvůli mému těhotenství zapovězený. Ale náhradní praktiky jsme prováděli, to ano. Já toho teď ale opravdu nejsem schopná, doslova se mi zvedá žaludek, že bych ho třeba měla orálně uspokojit a přitom mít v hlavě představu, jak souložil s nějakou, která jich vystřídá za noc několik. Omlouvám se, že to píšu takhle otevřeně, ale tak to cítím.

Je mi zle. Z dva měsíce se má narodit naše první děťátko, místo toho, abychom se spolu těšili a užívali si to, on to takhle pokazil jen kvůli nějaké pochybné zábavě. Myslíte, že mě ten odpor k němu přejde? Jinak je to prima chlap, ale tímhle mne tak strašně zklamal a ublížil mi, že nevím, jestli se přes to dokážu někdy vůbec přenést.

Adriana


24.4.2013   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 112   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Návštěva v nevěstinci prý není nevěra

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-113
Bellana
Bellana - 24.4.2013 13:02

Nessie: Máš pravdu, každý člověk považuje za důležité něco jiného. Hormony, nehormony, co je to za muže, když po tolika letech neví, že Adriana nepovažuje sex jen za sportovní disciplínu a že je pro ni věrnost důležitá? Na rozdíl od tebe, mě by nevěra připadala ponižující. Dokonce i v případě, že bych se jí dopustila sama. Nemám sportovního duchasmajlik - 2. Neodsuzuji ale lidi, kteří to mají jinak, mám dva kamarády, kteří jsou chroničtí nevěrníci. Ani nevím, jestli to jejich ženy vědí, ode mne by se to nedozvěděly, i kdybych je znala. Jen bych s takovým člověkem nemohla žít, ani kdyby to byl Jeremy. Ani pro peníze ne. Holt nejsem dost majetnická na to, abych byla s někým, kdo vlastně chce žít jinak než já.

 
Nessie
Nessie - 24.4.2013 12:41

Bellana: No jo no - ono je pro každého něco jiného pitomost a něco jiného je zásadní věc. smajlik - 26 Pro mě je pitomost nevěra, sex nepovažuju za nic víc než za tělesnou potřebu. Návštěvou bordelu ani jednorázovou nevěrou bych se necítila ponížená - proč bych proboha měla? smajlik - 55
Naopak pro mě by třeba byla zásadní a nepřekonatelná věc dozvědět se, že se můj muž zachoval jako srágora (že například prošel kolem chlapa, který fackuje na ulici ženu a zbaběle dělal, že nic nevidí atd.)
Psala jsem, že chápu Adrianinu přecitlivělost způsobenou těhotenstvím - taky jsem byla rozcitlivěná a ubrečená. Ale doporučuju všechno důkladně zvážit než padnou nějaká osudová rozhodnutí.

 
PEGG
PEGG - 24.4.2013 12:31

Bellana - 24.4.2013 12:13 - smajlik - 47 to mi připomnělo ten vtip: "Chlap má postavit dům, zasadit strom a zplodit syna. A žena ten dům musí uklízet, zalévat strom a starat se o ty dva pitomce!"smajlik - 68

 
Bellana
Bellana - 24.4.2013 12:23

Nessie: Souhlasím, že nevěra tu byla, je a bude. Stejně tak lidi lhali, lžou a budou lhát, kradli, kradou a budou krást, vraždili, vraždí a budou vraždit. Taky bylo normální, že muži své ženy mlátili a nebylo výjimkou, když na to některá zemřela. Takový muž ani nebyl odsouzen. Prostě - stalo se. Jenže dříve ženy měli jen malou ekonomickou soběstačnost, a tak si musely nechat líbit mnohé, co si dnes nemusíme nechat líbit. Nejsem zastáncem rozvodů kvůli drobnostem. Ostatně, s manželem žiju už 40 let, to snad mluví za vše. Přesto jsem přesvědčena, že nejen žena se musí snažit, aby vztah fungoval, ale i muž musí občas udělat kompromis a především nesmí svým chováním ženu ponižovat. Ponižování člověka člověkem považuji za jednu z nejhorších věcí, které se lze ve vztahu dopustit. Každý může šlápnout vedle, ale je třeba, aby to uznal a vyvodil z toho důsledky. V tomto případě aby pochopil, jak velmi své těhotné ženě ublížil, omluvil se a snažil se napravit svůj přešlap. Jo, byl chudák nadržený, ale bez sexu je i ona, takže nemá nejmenší omluvu pro to, že ji nazve hysterkou. (Když jsem měla cerkláž a ještě další problémy, zakázal mi lékař i nekoitální sex, abych nepotratila, ona to fakt není legrace ani pro ženu.)

 
Bellana
Bellana - 24.4.2013 12:13

Nessie: Vždyť to říkám - muži za nic nemohou. To jen ty hloupé ženy nechápou, že mají držet ústa a krok a nechat si líbit všechno, i to, co se jim příčísmajlik - 42. Rozvodem přestane být otec otcem? Skutečně? Otcem je jen tehdy, když kolem něho skáče matka jeho dětí a stará se, aby on nestrádal, když je tím lehce přespolovinovým živitelem rodiny?

 
Nessie
Nessie - 24.4.2013 12:11

Bellana:reaguju až teď - musela jsem odjet z práce. nepsala jsem, že TY jsi hysterka nebo Adriana je hysterka - psala jsem, že mě by z toho celého nejvíc nadzvedlo, kdyby mě ten muž hysterkou nazval, ale že nevím, jestli náhodou to nebylo oprávaněé. jestliže mu Adriana uspořádala ječivou scénu jen co vyzul doma boty, pak se nedivím, že ji tak tituloval smajlik - 68

 
Nessie
Nessie - 24.4.2013 12:08

Bellana: Ale proboha - jakápak dnešní doba?? Muži byli nevěrní vždycky, po celá tisíciletí od počátku lidského věku, všichni to věděli, všichni to předpokládali a ani ženy vstupující do manželství neočekávaly\, že jim manžel bude po celý život věrný. Asi se jim to některým moc nelíbilo, ale nemohly s tím nic dělat - dokonce ani nemohly odmítnout plnit "manželské povinnosti"smajlik - 68. No tak dneska s tím ženy něco dělat můžou - můžou třeba kvůli jednorázové píchačce s prostitutkou - o které ani neví jestli k ní došlo nebo ne - zničit manželství a připravit dítě o třeba velice dobrého otce. Fakt super. smajlik - 55

 
Kaliban
Kaliban - 24.4.2013 12:08

Ještě poznámka - pokud žena dělá cokoliv pro to, aby si "chlapa udržela doma", jeto špatně. Jás e varcím domů ráda, můj muž si mne nemusí "udržovat", ani já jeho. Pečujeme o sebe navzájem. Už mnoho a mnoho let.

 
Kaliban
Kaliban - 24.4.2013 12:06

Ale my přece nevíme, jestli se s někým vyspal. Ani Adriana ne. Na jediné návštěvě bordelu při pánské jízdě já osobně nic závadného nevidím v případě, že to není jeho hobby. Trošku mi vadí, jak se zde hojně přijímá premisa, že "všichni chlapi jsou prasata". Omlouvám se za výraz, je to jen literární zkratka. Nezastávám se tohoto chlapa, ani jiných chlapů, ale my taky nejsme světice.

 
PEGG
PEGG - 24.4.2013 12:01

Bellana - 24.4.2013 11:57 smajlik - 47

 
Bellana
Bellana - 24.4.2013 11:57

Souhlasím s názorem, že návštěva v nevěstinci není nevěra. Ale sex s prostitutkou nevěra je. Prý vztah méně ohrožující než s kolegyní, ale na faktu to nic nemění. Víte, co se mi na dnešní době nejvíc "líbí"? Že se z mužů dělají osoby, které nemusejí nést jakoukoliv zodpovědnost za cokoliv, které mají právo na jakoukoliv zábavu a toleranci a které jsou ovládány testosteronem, tudíž nemusejí používat mozek. Ať udělá muž jakoukoliv prasárnu, vždycky to "chápaví a tolerantní" lidé hodí na jeho ženu nebo matku. Kdyby byla chápavější (a lepší v posteli a hezčí a upravenější a ...), tak by ho doma udržela. Teď mě napadá jedno vulgární ostravské slovní spojení, které ale nenapíšu, protože jsem mezi slušnými lidmi.

 
Kassy
Kassy - 24.4.2013 11:39

Linda: Taky bych asi chtěla vědět. V těhotenství obzvlášť. Ne proto, abych mohla dělat scény, ale abych to mohla řešit včas a nemuselo dojít až ke krachu manželství.

 
Linda
Linda - 24.4.2013 11:25

Sice uznávam ze takovahle dobre minena rada zamota zivotem a nejvic tomu co za nic nemuze, ale na druhou stranu byt tim podvadenym tak to chci vedet a pokud je draha polovicka takovy pako, ze podvadi a jeste ho u toho vidi nekdo znamy, tak se holt pak nemuze divit "hystericke" scene.

 
Kaliban
Kaliban - 24.4.2013 11:18

Verera: Jak znám roznašeče drbů, ušlechtilé pohnutky bych v tom nečekala.

 
Kassy
Kassy - 24.4.2013 11:11

Kaliban: "Takže - buď mu Adriana normálně sdělí, že ji děsí představa, že spal s prostitutkou a že ji mohl nakazit a tím tu celou hysterii ukončí nebo bude pokračovat ještě pár týdnů s vyprávěním, o tom, jak se jí hnusí a pak se holt vystavuje riziku, že porodí jako svobodná matka." smajlik - 47
Přesně - cosi si domýšlet a dělat kvůli tomu dusno je nejhorší možné řešení. Adriana by si měla s manželem na rovinu promluvit, říct mu co a proč jí vadí, a jaké chování očekává od něj a co má teď čekat on od ní. Bez vysvětlení odmítat i polibky, to je fakt cesta do pekel.

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-113
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77048.
    Archiv anket.