Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Čekání na miminko - IVF

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / Snažíme se o miminko / Čekání na miminko - IVF
Založila tabbi poslat vzkaz
Ahoj snažilky, čekatelky, maminky ...
Zvolte stranu: 1-100 | 101-200 | 201-300 | 301-400 | 401-500 | 501-600 | 601-700 | 701-800 | 801-900 | 901-1000 | 1001-1100 | 1101-1167
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 2.4.2008 8:41

Ahoj holky,
děkuji za povzbuzení, ikdyž na všechny strany vypadám, že jsem v poho, tak se mi srdíčko svírá bolestí, ale vy jste tady super a potřebovala jsem trochu té síly, děkujiíííííííííííííí za ní :)

lucimo: děkuji, fakt to je takhle jednoduchý? to by bylo fajn, no Mudra říkala, že prý se dost často stává, že žena otěhotní spontálně, tak bych si to strašně taky přála, jinak máš pravdu, imuno by se mělo podle mě dělat dřív než se začne se stimulací, není to tak zatěžující pro organismus a hlavně, stejně čekáš 3-4 týdny na to, až ti stimulaci schávlí pojišťovna a za tu dobu jsou výsledky krve z imunologie.

Petruse: moc ti držím palečky, uvidíš, to dopadne, hele třeba příznaky máš a v těch nervech co si zažíváš je ani nestačíš vysledovat,držím palečky, bude to ok.smajlik - 47 uvidíš

Anki: už se těším až mi příjdou vitamínky, dneska ráno jsem říkla Kristýnce, že buedeme spolu bumbat džusíčky ona, aby byla zdravoučkatá a já, baychom mohli mít to nejen její vysněné miminko, načež se začala příšerně řechta, co když ona, ikdyž je ještě malá, bude mít to miminko v bříšku taky, že by to bylo dobrý, kdybychom měli mimi stejně, tak jsem se smála a říkala, že to se nestane, že malý holčičky miminko mít nemůžou a prej ... A jak to asi tak můžeš vědět, to neznamená, že když jsi ho jako malá neměla ty, tak ho, ale můžu mít já smajlik - 16 a prej jestli si myslím, že nemůže mít miminko, protože nemá tatínka, tak prej se mají rádi s Marečkem,holky to byla psina hned po ránu no cestou do školky jsem se stále usmívala na všechny strany a lidi co chodili, asi si říkali, že jsem pěkně vyšinutá, takhle po ránu s úsměvem od ucha k uchu

 
lucimo
lucimo - 1.4.2008 21:06

Monča a Tydlínek: To mě štve, že imuno nedělají před stimulací! tolik peněz, sil a nadějí!smajlik - 59 A přitom je to tak časté. Ale je fajn, že znáte nepřítele, proti tomu se dobře bojuje. Dostaneš prednison, tři měsíce udete sexovat s gumou a pak budeš těhotná dřív, než se naděješ.smajlik - 61smajlik - 45

 
Petruse
Petruse - 1.4.2008 15:13

Moni: Ahojky, holka jedna, to jsou šoky, to jsem ještě neslyšela, co vše se může stát. Jsi statečná a odvážnásmajlik - 56. Když už ale doktoři vědí jak na tebe, tak už se nemusíš bát a je super, že vám to půjde přirozenou cestousmajlik - 5! Opatruj se a odpočívej, papa.
Ifko: Ty jsi taky neměla žádné příznaky, tak to jsi mě uklidnila, potřebuju slyšet podobné případy, děkuju:-).

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 1.4.2008 14:47

........ tak já mizím domů, do školky pro Kikinu, mějte se a opatrujte se

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 1.4.2008 13:48

Ifka: Anki: jste moc hodný, děkuji, no já tomu také věřím, ono se říká, že někdy něco zlý je pro něco dobrý a je to tak, teď konečně vědí příčinu a prý mají s léčbou imunity velice dobrou zkušenost a kdo ví? třeba žádné IVF nebudu potřebovat? smajlik - 77 a pokud bude nějaká letní dovolená tak to třeba zařídí za nás? pojedeme po několikáté do maringotky k Jindřichovu Hradci na Osiku do kempu s báječčnými lidičkami tak se na to mooooc teším

 
Ifka
Ifka - 1.4.2008 13:43

Monča a Tydlínek: ahojky teda tolik vajíček a nic. Je mi to líto, ale zas se přišlo na to čím to je. takže teď se budete léčit a uvidíš že to vyjdesmajlik - 45. prostě tomu věřím.
Anki: tak co holky, jak se držíte? je to lepší?

 
Anki
Anki - 1.4.2008 13:29

Ahojki Moničko drž se ono to bude v poho posíláme s Vikinkou smajlik - 44smajlik - 25
Jani neboj vše bude dobrý jasan?smajlik - 56
Ifka Petruse vy se holky držte a opatrujte se už mám poskládanou i postýlkusmajlik - 57smajlik - 64

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 1.4.2008 12:51

............jak tak se vás tu snažím no né dočíst,ale něco přečíst, tak chci jenom reagovat a přidat se k ostatním, všem držím moc,mocm ,moc palečky, aby vše dobře dopadlo....smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 1.4.2008 12:50

Ahoj holky,
tak jsem po delší době první den v práci a mám chvilku času tak si nedám kafíčko a něco vám písnu.
V neděli před Velikonocema mě vzali na sál, odsáli 55 Folikulů z toho bylo 21 vajíček, ale bohužel se neujalo ani jedno
Byla to strašná bolest dostala jsem hyperstimulační syndrom, vaječníky mi narostli z původních 3cm na 14cm, hned jsem dostala kapačku a v bolestech jsem byla propuštěna domů, ve středu jsem jela na kontrolu do té doby jsem trpěla jak pes, ale říkala jsem si, dokud neumírám a dojdu si na wc tak je to ok, každý má jiných prách bolestivosti a vydrží jinak, no v Pze se chytali za hlavu po UZ když viděli, že mám ještě 10.5 cm vaječníky, bolelo to asi jako 2-3 hod. před porodem !!! a měla jsem tekutinu v břiše, prostě mě přestimulovali.Na další kontole jsem byla včera, tak je mám stále zvětšený 7,5 cm, mám stále dodržovat klidový režim,hodně pít ...,ale už mě to nebolí, jenom táhne, tak jsem šla do práce,kdyby to bolelo jedu hned domů,ale je to docela v poho...
No a nakonec mi zjistili, že jsem vlastně alergická na manžela, mám silně oslabenou imunitu a to je kámen úrazu.Tak že mě začnou léčit imunologicky a potom je prý i velká šance, že otěhotním spontálně, zatím jsem rozhodnuta, že podstoupím toto ještě jednou, mimčo chci, tak musím něco vydržet, že jo?smajlik - 64

 
Ifka
Ifka - 1.4.2008 12:44

Petruse: neboj já taky neměla žádné příznaky, dokonce ani bolest prsou a blivno mi bylo až když sem měla po kontrolách. jinak nic

 
Petruse
Petruse - 1.4.2008 12:38

janadrang: Chjo, to jsou nervy, ale s tou krví to vypadá moc nadějně, určitě to prďola zvládnesmajlik - 90, věřme mu. Moc na tebe myslím a přeju hooodně štěstíčkasmajlik - 45smajlik - 45, hlavně v tu Středu!
Ifko: Jo, už se to pěkně blíží a taky se těším, ale nervozita vítězí! Žádné těhotenské příznaky, tak se obávám!

 
Ifka
Ifka - 31.3.2008 22:28

Ahojky tak konečně po daních a mám klidsmajlik - 32
janadrang: moc na tebe myslím a strašně držím palečky ať se prndě vzpamatuje.smajlik - 45
Anki: copak, tvoje potvůrka už nám nechce dělat společnost¨? Jen si jí tam pěkně uchláchol ať tam ještě nějakej pátek vydrží.
Petruse: termín kontroly se nám blíží co. já už se na ten utz nemůžu dočkat. už aby to bylo.
Jinak v sobotu prcek se mnou moc nemluvil, včera řádil jak zjednanej a dneska jen tak aby se neřeklo pár kopů přes den a večer zas stávkujesmajlik - 76
a to do něj (teda bříška) i píchámsmajlik - 68

 
janadr
janadr - 31.3.2008 22:02

zatím ta krev aspoň leze nahoru, kdyby šla dolů bylo by to úplně v pr...

 
janadr
janadr - 31.3.2008 22:00

nic moc, krev leze moc pomalu, místo 8 týdnů to vypadá na 6, ve středu jedem zas!
propadám depresi! rozbolela mě hlava , snad bude líp

 
Petruse
Petruse - 31.3.2008 20:23

jani: Jak jste dopadli? Bojím se, když nepíšeš:-(.

 
Petruse
Petruse - 30.3.2008 16:54

Anki: Jejda, tak Vikinka by už ráda ven? Moje dobrá kamarádka také rodila ve 32tt, ráno v posteli ji praskla voda a jeli. Vše dopadlo dobře, malá se narodila za dvě hodiny a tím jak bylo mimi malinké, tak to kamarádku ani nebolelo. Snad jsem tě uklidnila smajlik - 56a né vystrašila. Tak hajejte holky a moc držím pěsti, ať je malá ještě pár týdnů u tebesmajlik - 45.
janadrang: Tak to je vidět, že prďolka roste. Zítra na vás myslím, ať je mimís o kus větší s bušícím srdíčkem jako zvonsmajlik - 43.

 
Anki
Anki - 30.3.2008 15:09

Jé díky holky jdu jen na skok posíláme pusinky a jdem zas hajatsmajlik - 44smajlik - 44smajlik - 44

 
SUN
SUN - 30.3.2008 9:55

Ahoj,

janadrang: Držím co můžu ať miminko hezky roste a daří se mu !!!

Anki: Tobě taky přeju ať Viki ještě v bříšku vydrží rozhodně má čas!!! Každopádně v tomhle týdnu těhu už by to snad bylo o.k. , znám hned dvě co se narodily v 32 tt a jsou naprosto v pohodě. jedna je holčička od známé a to druhé je můj muž smajlik - 68smajlik - 75smajlik - 64

Včera jsme měli príma den, byli jsme na BVV malá na vystoupení Dády P. a já omrknout kočárky smajlik - 68smajlik - 64smajlik - 75


hezkou neděli.

 
janadr
janadr - 29.3.2008 14:26

Anki: hezky ležte holky, ať se můžete válet doma,smajlik - 45 ono to v nemocnici není to správný pohodlí
Petruse: tak tchýni to vadí,smajlik - 42 a přitom je problém " z její strany"!! Možná by mohla být ráda, že to řešíš takhle a "neřekla sis o pomoc sousedovi"!!!

Jo a včera mi brali opět krev na HCG , je to vyšší, než v úterý, tak aspoň malá dobrá zpráva

 
Anki
Anki - 29.3.2008 14:10

Čauki hoky moje takže Vikinka je potvrzena pinďa nebyl nalezen ale vyšla mi špatně moč a tvrdne mi bříško a hlavně malá je už nachytana na porod což ve 33 týdnu je fakt brzo takže mám nařízen klidový režim a ve čtvrtek kontrola pokud se to nezlepší tak musím zůstat v nemocnicismajlik - 97 no co se dá dělat .
Janičko malá byla taky furt malá a ted má už 2 kg takže to vše dohnala tak neboj bude to oksmajlik - 75
Posíláme pusinkysmajlik - 44 a jdem ležet

 
Petruse
Petruse - 28.3.2008 20:17

No teda, teď jsem se musela zasmát, kde se mi u těch spermijek vzal ten čoklík? Měl tam být tento smailíksmajlik - 17!!!!!!!!!!

 
Petruse
Petruse - 28.3.2008 20:15

Ifka: Já jsem do nedávna taky měla bolesti jako při MS, ale teď je to takové jiné, no snad zbytečně plašímsmajlik - 55. No a té naší tchýni jsme to vyzvonili už při zjištění, že manžel nemá žádné spermijkysmajlik - 40, protože byl těžce nemocný jako malý kluk, tak už se to trochu dopředu tušilo, že to bude špatné a že 'normální' smajlik - 73cestou to nepůjde! Teda, to musí být krása, cítit pohyby mimíska, tak si to pěkně užívej. Už aby jsme s janadrang měly toto napínavé a nejisté období za sebou a mohly porovnávat kopance:-).

 
Petruse
Petruse - 28.3.2008 20:03

jani: neboj, on to určitě zvládnesmajlik - 56! Pěkně na něj dál mluv, já to taky pořád dělám. To jsou nervy! Moc ti přeju, aby to v pondělí bylo o moc lepšísmajlik - 45!

 
janadr
janadr - 28.3.2008 18:56

furt je to stejně mrňavý, ale srdíčko tluče, jenže by mělo rychlejismajlik - 10píchli mi něco na povzbuzení, tak mu (mrněti mrňavýmu) domlouvám!!
V pondělí opět kontrola, to už musí být lepší!!!

 
Ifka
Ifka - 28.3.2008 17:58

Petruse: no já sem měla bolesti jako při ms, a prý je to tím, že se mimís zavrtává a proto může být i trošku krve. No jo, teď sem chytrásmajlik - 68, ale.....
jinak já se přiznám, že to, že jsem po umělku ví jen část rodiny a pár kamarádek, a zbytek ne. nějak se tím nechlubím. je pravda že to neroztrubuji, protože nechci aby se to dozvěděli určité osoby. vesměs ti co vědí jaké sem měla starosti a problémy, tak to ví. ostatním je do toho velké kulové. jo a tchýně to taky neví. a nemusí se to dozvědět.
janadrang: taky jsem zvědavá, jak to s tebou dopadlo?
Jo jinak prcka od včerejška cítím už i přes densmajlik - 60

 
Petruse
Petruse - 28.3.2008 17:05

janadrang: Děkuju, té krve bylo malinko, taky jsem slyšela, že je to kolem 8tt normální, ale víc mě znepokojuje divná bolest hodně dole v podbříšku a vystřeluje to až do pochvy, není to nic hodně bolavého, jako spíš divný a znervózňující pocit, jako by se mimi utrhávalo, ale to přehánímsmajlik - 82!
Jak jsi dopadla, jsem jako na trní! Doufám, že je mimi v pořádku!

 
janadr
janadr - 27.3.2008 17:55

Petruse: tak budete na vesnici první, někdo začít musí! Třeba už tam "umělouš" je jen se za to stydí ještě teď a neprasklo to!! smajlik - 98 a když má tchýně takové názory já bych jí nic neříkala!!
ne jedněch stránkách jsem našla, že krev by neměla vadit, když nejsou bolesti, že se to víc "zavrtává" do prokrvený sliznice
jo, zítra jedeme, pak dám vědět

 
Petruse
Petruse - 27.3.2008 17:40

janadrang: Tak to je dobře a v Pátek jdeš ještě na tu kontrolu?

 
Petruse
Petruse - 27.3.2008 17:37

lucimo a Anki: Ty babičkysmajlik - 34! Naše to právě taky vytroubila a proto se manža s tchýní chytají za hlavu, oni jsou sto let za opicema a protože u nás na vesnici nikdo umělé nemá, tak si připadají kvůli tomu 'jiní' , nevím, taky je nechápu a kašlu na ně. Já se modlím, aby bylo hlavně mimi v pořádkusmajlik - 81! Dnes mám divné křeče v podbříšku a měla jsem na toaleťáku trochu krev, tak jsem zase vyplašenásmajlik - 6!
Anki: Tak ať se co nejrychleji uzdravíšsmajlik - 56smajlik - 45!

 
janadr
janadr - 27.3.2008 17:33

Anki: hezky se uzdrav, ono se ti přes to tvoje bříško asi zvrací špatně ?! Tak ať je lípsmajlik - 56 co vyšetření , v pohodě ? nenašli tam třeba "ocásek", že by ti z Viktorky udělali "Viktora"?
Ta moje krev byla dobrá, hodnoty jsou takový, jaký mají být, tak to MUSÍ být všechno dobrý!!

 
Anki
Anki - 27.3.2008 8:34

Čauki holčinysmajlik - 64smajlik - 64
Petruse vyprdni se na to ale já to nechápu jak se za to může někdo stydět po tom všem čím jste museli projít ser na tosmajlik - 75
Lucimo no tak babičky co dodat že?Taky síla ale ted už je to v poho čekáš miminko a hotovosmajlik - 68
jani na to se vykašli já jsem měla malou taky malou hrozily mě že mi jí vemou že mám mimiděložní a že neroste nakonec podle krve rostla a vše dohnalasmajlik - 58
Holky já jsem chytla nějakou virozu celou noc jsem problila no fakt hrůza malá kopala jak blázen měla jsem docela strach dneska jdu na ultrazvuk a prohlídku tak snad bude vše ok něco fakt řádí dávejte si pozorsmajlik - 76

 
lucimo
lucimo - 25.3.2008 21:26

Petruse: ježíš, tak to nemusí nikomu říkat, ne? Do toho nikomu nic není.Ono to teda není nic ke stydění, ale když se za to stydí, tak to nemusí nikam troubit, ne? Mně málem prdlo, jak babička začala vyprávět bagristovi, co kopal plot, že teda konečně jsem těhotná a on jako jo, super, už má věk, že. A babi na to, no to víte, ona vždycky otěhotněla a pak zas potratila, chudáček, my jsme z toho byli všichni špatný a pak zase, a znova potratila...Kdyby pohledy zabíjely, tak máme úmrtí v rodině.smajlik - 68 Ale dneska se tomu směju.

 
Petruse
Petruse - 25.3.2008 19:22

jani: Paráda, srdíčko tam je a vše bude v pořádku smajlik - 56a jak píšeš, tak ta doktorka je nána hloupá a zbytečně tě rozhodilasmajlik - 36! Uvídíš, že ty naše mrňátka to zvládnou!!! Moc ti držím pěstičky, aby jsi v pátek slyšela pozitivnější zprávu smajlik - 43smajlik - 90!
Jo holky, stydí se, že je to z umělého a mě to moc mrzísmajlik - 97!

 
SUN
SUN - 25.3.2008 19:15

Petruse: Já se právě taky obávám reakce okolí, proto to v rodině neříkám, ví to jen moje mamka a ta to nikomu neřekne, tchýně by to rozkecala i sousedům smajlik - 66. řekneme to možná až budeme mít zdravého prcka... Tak se na lidi vykašli smajlik - 56

janadrang: tak držím palce na pátek aby bylo vše o.k. smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47

 
janadr
janadr - 25.3.2008 18:03

ahoj, tak je tam jedno, ale je to nějaký maličkýsmajlik - 10, ani nevím jak. Vzali mi krev a v pátek tam jdu znova. Ten můj doktor tam nebyl, tak jsem byla u jiný doktorky je to Ruska, není tam dlouho,a je mi nepříjemná. Tou ultz. sondou reje jako krá... a mám pocit, že to tam tak prapodivně nahání. Mě se zdálo, že tam totiž ťuká srdíčko, tak jsem se jí ptala a ona mi nějak neodpověděla, nebo nevím...pak říkala něco o vaječníkách mám jen jeden, tak nevím, co si o tom mám myslet
Sestřička říkala, že je to malý, ale v pohodě, že tam je smajlik - 43tak mi držte palce. Jo a vysloveně jsem se objednala k někomu jinýmu!!!
Petruse: my jsme umělouše oznámili, sice po narození, ale všichni to vědí a jestli s tím má někdo problém, ať si políbí ...

 
lucimo
lucimo - 25.3.2008 17:49

Petruse: Počkej, za co se stydí? Za to že jsi těhotná, nebo za to, že je to po umělém? Mně je teda jedno obojí, ale dlouho jsem to nechtěla nikomu cizímu říct, protože jsem měla strach, že to zase nevýjde.smajlik - 76

 
Petruse
Petruse - 25.3.2008 16:05

Ahojky, tak to byly teda Velikonoce! V Neděli jsem celý den s manželem nemluvila, protože mi klíďo oznámil, že v Po jde s klukama na pomlázku, pche, asi víte o co těm chlapům jde: ožrat se a zadarmosmajlik - 38! A jak znám svého mužskýho, tak by přitáhl až ráno, naštěstí bobřík mlčení zabral a manža zůstal domasmajlik - 68. Jenže v Po bylo další překvápko, babička manžela tak trochu pozapoměla, že to moje 'umělé těhotenství' je přísně tajné mimo rodičů a jí a prokecla se před strejdou manžela a ten to samozřejmě poslal dál, tak že jaké bylo překvapení, když v Po k nám přišel manžel sestřenky na pomlázku a hned se zajímal o mé břicho! Nevěřila jsem vlastním ušímsmajlik - 96 a když se ho zeptala odkud má informace, tak řekl, že to už ví každý!!!!! Manžel a tchýně tak zuřili, že jsem mezi nima uvízla jako terčsmajlik - 66.Mně jsou lidi ukradení, ale oni se za to stydí! A tak tu teď vládne napětí. Ach jo:-(((.
janadrang: Jak jsi dopadla? Kolikatinásobnou maminou budešsmajlik - 90?
Lucimo: Ty jsi fešná mamina:-), moc krásné bříškosmajlik - 60.
Anki: Je to hrozné, co se může stát, ale ty na to nemysli a užívej si ještě těch pár týdnů naplno svého bříška a věř, že bude Viktorka zdravásmajlik - 45.

 
Anki
Anki - 25.3.2008 12:28

No tak to já taky holky přidávám se k debilkůmsmajlik - 68smajlik - 68
Jinak krásné bříško Lucimo mooc ti to sluší smajlik - 14smajlik - 14
ifka tak tchýni neřeš ta moje teda neměla zájem ani o své děti takže pochybuji že bude mít zájem o mé dětismajlik - 66smajlik - 76kašli na ni
Janadrag tak co už jsi to na sebe práskla?smajlik - 64smajlik - 64
Sun máš fakt hezkou princeznusmajlik - 4smajlik - 4

 
Ifka
Ifka - 24.3.2008 19:56

janadrang: no to jsme na tom úplně stejně. já konečně našla kabely k pc, ale než se dostanu to stáhnot z mobilu a foťáku, tak zas nebudu vědět jak to zmenšit. o víkendu uvidíme a vyzkoušímesmajlik - 68
já sem prostě na takovéhle věci antitalentsmajlik - 76

 
SUN
SUN - 24.3.2008 17:30

janadrang: smajlik - 68smajlik - 61

 
janadr
janadr - 24.3.2008 16:48

SUN: tady mám velké mezery, vůůůůůbec netuším, co je ten program začsmajlik - 11
já jsem takovej přiměřenej uživatelsmajlik - 97, některý věci jsou nad moje chápání, přece si nezavařím mozeksmajlik - 68

 
SUN
SUN - 24.3.2008 16:36

janadrang: sama, trochu změna smajlik - 75smajlik - 64
to je škoda, že ti to nejde zmenšít, já používám acdsee program na úpravu fotek.

 
janadr
janadr - 24.3.2008 16:27

lucimo: hezký bříško a bude ještě "lepšejší" tak ať se mu (a tobě taky) dařísmajlik - 61
SUN: to sis změnila sama, nebo se mi zbláznil počítač?
a až budu umět sem ten obrázek dát, ráda to udělám, ale zatím vítězí počítačsmajlik - 22, neumím je zmenšitsmajlik - 26třeba se to někdy podaří

 
SUN
SUN - 24.3.2008 15:15

janadrang: díky za vysvětlení, já myslím, že Dr. by byl nadšen smajlik - 68. oni to někdy vysvětlí tak, že to kolikrát má člověk problém pochopit, neumí to říct takhle normálně.
Ukaž taky svoji holčičku smajlik - 64smajlik - 75.

lucimo: Jůů pupík super smajlik - 47smajlik - 34, tak a´t pěkně roste smajlik - 95


Holky já začal ateď brát tu HA a děsně mě bolí vaječníky... myslíte, že to je reakce na tu HA? smajlik - 98

 
lucimo
lucimo - 24.3.2008 11:08

Mystic: Je jim líp u teb, než na petriho misce. Prostě když vidí, že vajíčka by nemusely vydržet prdlouženou kultivaci, radši ti je třetí den zavedou, u tebe se můžou ještě rozjet, kdežto v laboratoři by se zastavily. Prostě příroda je mocná a ještě nikdo nevymyslela, jak nasimulovat prostředí "jako v děloze".
Zase já mám vždycky všechna embrya silná, vydrží v pohodě pětidenní kultivaci, je jich dost na zamrazení, ale pak je holt potratím. A hodně holek, co jim zaváděli "chcípáčky" tak otěhotněly a donosily krásná zdravá miminka. Je v tom plození pořád ještě magie, kterou věda nespoutá.
A jinak mám novou fotku pupku, ve 24.tt, tak kukněte.
obrázek - bricho(6).jpgobrázek - bricho2(2).jpg

 
janadr
janadr - 24.3.2008 10:18

Mystic: máš moc hezkou holčinu.
Já jsem myslela embrijka, že se přestanou vyvíjet a to všechno ostatní.
Odeberou ti folikuly z nich si "vezmou" ty vajíčka, který "smíchají" se spermijkama a pak to jsou embrijka
Takže já jsem měla asi 5 folikul z nich byly 3 vajíčka a oplodnily se 2 a ty se zavedly.(já mám jen jeden vaječník, tak proto jich bylo míň) Kdyby se dělala prodloužená kultivace mohly by se přestat vyvíjet, takhle mi je dali a nechali to na mě "ať se snažím"
I jedno ti zamrazí, ale musí být kvalitní. Ta moje známá, měla při 1. IVF asi 30 vajíček a snad 20 embrijek se mrazilo, myslím, že se na transfer se rozmrazovaly tak 4 a někdy stalo se, že z těch 4 bylo na přenos dobrý jen 1. je tam docela riziko. Ale každý to má jiný
Ten můj popis IVF by se doktorům asi líbilsmajlik - 68smajlik - 68

 
SUN
SUN - 24.3.2008 9:45

janadrang: Já to pořád moc nehcápu, jak je vajíčkům líp u mne?
Já četla, že punkcí mi odeberou folikuly a potom vajíčka zamíchají na misce se spermiema...
vidíš to mi nedošlo, že nemusí být co zamrazit. A pokud je to o.k. tak zamrazí i třeba jedno embryo? Oni se mrazí zvlášt i vajíčka a spermie, podle ceníku, ale já teď myslím už embrya po kultivaci... snad se vyjadřuji správně smajlik - 20.
Pořád mám v tom trochu mezery.


Jinak všem krásné Velikonoce a tady je moje sluníčko smajlik - 61
obrázek - 2(375).JPG


 
janadr
janadr - 23.3.2008 21:09

Ifka: nikdo nic neví, jen kolegyně v práci. Jsme tam dvě a cesty do Prahy bych nezamaskovala a musí se duševně připravit až budu na mateřský smajlik - 98
Domů pouštíme pouze souseda, party dětí ze sídliště NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ- neznám = nepouštímsmajlik - 67

 
Ifka
Ifka - 23.3.2008 20:36

janadrang: počkej to ještě neví?
No moje tchýně to ví. od konce třetího měsíce. teď končím pátý a hele že se do dneška neozvala jak se máme atd. no já se jí taky ozývat nebudu. i když mi občas černí svědomí, že je to matka m¨ého muže a babička čekatelka, ale co, má se zajímat ne?
To u nás zas budou otravovat děti už od rána. letos sem nějak nezvládla ani vajíčka obarvit, tak budem dělat nedostupné. Loni vylezl manža a zachránil mě od pomlázky, tak snad letos taky.smajlik - 68

 
Ifka
Ifka - 23.3.2008 20:33

janadrang: jo to taky říkám. člověk se na to děsně těší, dělá pro to co může, aby se mimčo podařilo, pak se to narodí a stárne to a co z toho vyrostesmajlik - 16 když slyším nadávat, ty co mají ty puboše nebo už větší děti.smajlik - 35
Jj, aspoń ty dvě a to jedno se uchytlo. možná že kdybych neměla PK, tak by se třebas nic nechytlo

 
janadr
janadr - 23.3.2008 20:29

přeji všem přiměřenou pomlázku, u nás naštěstí žádný surovci nejsou, tak se nemusím bát a pak jdeme na oběd ke tchýni a ona moooc dobře vaří, tak už se těším. Sice jsem si dnes málem u našich "odložila" džusík, ale nakonec jsem to ustála, asi by mě podezírali z kocoviny smajlik - 68

 
janadr
janadr - 23.3.2008 20:23

Ifka: z 11 vajíček 2 dobrý - tak to je taky síla, ale hlavně, že se podařilo!!smajlik - 47
a pak to jsou stejně nevděčný potvory smajlik - 42
Kamarádka má doma "skoropatnáctku" už teď se na to těšímsmajlik - 76smajlik - 76
to byla jen malá odbočkasmajlik - 68smajlik - 68

 
Ifka
Ifka - 23.3.2008 20:02

janadrang: ty jdeš v úterý na kontrolu, viď.
Já měla oplodněných 11 vajíček, ale díky prodloužené kultivaci zjistili že jedno je výborné a druhé dobré. to mi zavedli a ze zbytku by nic nebylo, tudíž, je ani nemrazili,
Jo a ty kočárky už nejsou velké kr...y jako dřívsmajlik - 64

 
janadr
janadr - 23.3.2008 19:42

Anki: i do auta by se to vešlosmajlik - 63, loni jsme si vyměnili malou mazdu (jezdlila úúúžasně, ale kočár by se tam nedal) za o něco větší auto, děti by se vešli, kočárkem si jistá nejsem, ale řešit to můžu až v úterý

 
Anki
Anki - 23.3.2008 19:20

janičko já jsem fakt zvědavá kolik těch mimisku nosíš v bříšku a souhlasím s tebou chůvičku doma máš a vše se dá zvládnout lepší smajlik - 90smajlik - 90dvě než nicsmajlik - 68smajlik - 68

 
janadr
janadr - 23.3.2008 19:08

Mystic: prodloužená kultivace se dělá, aby věděli který ty vajíčka jsou nejlepší, může se stát, že se některý přestanou vyvíjet, no tak ty nejlepší ti dají a ten dobrej zbytek můžou mrazit. Ale musí být kvalitní a u mě nebylo co mrazit. Proto když je málo vajíček nedělají prodlouženou kultivaci - je jim líp u tebe, než na "misce" mohlo by se stát, že nebude co zavádět, ale nechci tě strašit "katastrofickéjma scénářema" já jsem po tom posledním nepodařeným pokusu byla u kinezioložky, ta mi pomohla na to zapomenout (nevím jak funguje, hlavně, že to pomůže) a teď jsem na to šla s pozitivním myšlením a zatím to funguje!!!smajlik - 75 ale někdy to dá hodně prácesmajlik - 47

 
SUN
SUN - 23.3.2008 18:29

janadrang: moc nerozumí, že si měla 4 vajíčka a nebylo co zmrazit? smajlik - 6
Můžeš mi to vysvětlit? Jako že bylo málo vajíček na zmražení?

Já si říkám na poprvé nechám jedno, dvě až na podruhé a vůbec vlastně uvidím až co mi řeknu, zatím to moc neřeším smajlik - 68
Tak to moc držím palce aby to bylo vše v pořádku.

 
janadr
janadr - 23.3.2008 18:15

Mystic: já mám taky holku doma a manželovi trvalo 8 let, než mě "ukecal" na další IVF viděla jsem dvojčata a rizikový těhu v nemocnici a Bára byla těžkej závislák. Takže to 1. IVF (nepočítám Báru) jsem si chtěla nechat dát jedno, ale protože jsem měla 4 vajíčka, udělali prodlouženou kultivaci , tak by stejně nebylo co mrazit, nechala jsem si dát dvě a nevyšlo nic, při dalším se neudělalo žádný vajíčko, protože jsem si chtěla ušetřit cestu a Iscare má v Liberci pobočku, jenže mě nenapadlo, že ta doktorka je líná kráva a já si stimulovala cystu!!smajlik - 37smajlik - 37při 3. byli 2 vajíčka a asi nic moc tak se to lepší zústalo a zavedlo se a zase nic. Takže teď jsme to chtěli zkusit ještě jednou už se to platilo, léky jsem nějaký měla a něco koupila od holek přes net, a měla jsem 3 vajíčka, oplodnili se 2 a ty se zavedli, kdyby zůstali 3 nechám si je dát všechny. Dvojčata bych sice moc nechtěla, ale po těch nevydařenejch pokusech to neřeším, jsem ráda, že to vyšlo a modlím se, aby to dopadlo v úterý dobře !!
A jestli jedno, nebo dvě - hlavně ať tam je srdíčko !!
A když máš holčičku, mohla by fungovat jako chůvičkasmajlik - 68

 
SUN
SUN - 23.3.2008 11:09

lucimo: 5 embryí smajlik - 76smajlik - 68, mě řekl Dr. že se pak rozhodneme až to bude aktuální a uvidí se jaká bude kvalita, ale zatím jsem pro jedno smajlik - 58.
Tím, že máme už doma jednu holčičku, dvojčata fakt nemusím smajlik - 68

 
SUN
SUN - 23.3.2008 11:06

lucimo: on mi to nějak vysvětloval, proč zrovna IVF a ta stimulace je prý nejúčinější ...
Řekl, že je to na nás jak se rozhodneme, ale z jeho pohledu mi tohle prostě doporučil a tak mu věřím, snad ví nejlíp co a jak smajlik - 26

Anki: dějou se různý věci, lepší je na to nemyslet a užívat si pohody v těhu smajlik - 75

 
Anki
Anki - 23.3.2008 10:06

Lucimo no je to tak včera jsem z toho byla fakt hotová furt jsem malou kontrolovala jestli kope a tak
Holky já jsem byla tak hotová žejsem žehlila a z žehličky mi vytekla voda ale já si toho nevšimla normálně mě tak hrabalo že jsem v tu chvíli nevěděla jestli to je za mě nebo ze žehličkysmajlik - 68no fakt magorsmajlik - 76

 
lucimo
lucimo - 23.3.2008 9:19

Anki: Neděs mě! Já počítám, že po 25. týdnu už se potratit nedá, že se prostě rodí děti s většími či menšími problémy, ale z větší části neumírají.smajlik - 76
Mystic: Nejsem doktor a nechci tě nahlodávat, ale já bych teda aspoň na dvou tříměsíční stimulaci trvala. Zkusit to, aspoň. Vím, že čas je proti nám, každý měsíc jsme starší...Ale ten propad, když nevýjde IVF je děsný. U té první je to ještě v pohodě, říkáš si, no na poprvé se to nepovede skoro nikomu...ale pak jdeš na kryo transfer, třeba zase nevýjde, pak druhá IVF a už se tam plíží strach, co když... Já bych ty tři měsíce obětovala. Já když jsem čekala na imuno vyšetření, taky mi tři měsíce přišly k nepřežité dlouho a uteklo to, dokonce jsem přežila i další rok s dalším potratem a nevydařenými pokusy...
No a tentokráte mi zaváděli tři embrya po PGD, takže skvělá, úžasná a bezchybná, doktor chtěl dokonce pět, ale to jsem nedovolila a uchytilo se nakonec jen jedno.smajlik - 60

 
Anki
Anki - 22.3.2008 19:16

Joo a přejeme s Vikinkou krásné velikonocesmajlik - 61smajlik - 61smajlik - 44

 
Anki
Anki - 22.3.2008 19:15

mystict taky tě tu mezi námi vítám a přeji aby se ti smajlik - 90 zadařilo co nejdřívsmajlik - 64
Moni já mám termín 17 května takže opravdu za pár dneska jsem se bavila s kamarádkou a ta potratila v 34 týdnu tak jsem z toho fakt špatná prej miminko nemělo dost plodové vody chápete to holky jak je to možné že to doktoři takto zadrbali?smajlik - 59já bych jesmajlik - 37smajlik - 37
Iff toto letí jsi přesně dest týdnů po měsmajlik - 68smajlik - 68
Petruse přesně tak už se na opičku strašně těšíme už mám kočárek komodu postýlku plenky no všechno jsem blázensmajlik - 16smajlik - 14
Annie kartářce jsem taky věřila a taky to vyšlosmajlik - 75

 
SUN
SUN - 22.3.2008 11:56

Holky tak mi to nedalo a volala jsem do CAR smajlik - 76, byla jsem z toho fakt trochu neštastná. Mluvila jsem přímo s tím mojím doktorem a když jsem mu řekla, že jsem četla na internetu... smajlik - 68 tak se smál... ale v pohodě mi vše vysvětlil, říkal, že to chápe, že mám prostě obavy a čerpám informace... takže ve skratce mi řekl, že pokud už nemám půl roku ms, stimulanty by byli u mě neůčinné nebo by to trvalo podstatně déle než by začali účinkovat, ta stimulace při IVF je nejlepší a nejúčinější a narozdíl od třeba IUI se dá počet vajíček hlídat takže mi nehrozí třeba paterčata smajlik - 68. navíc je to nejrychlejší způsob k otěhotnění. říkal, že chápe moje obavy a že obvykle je to až poslední možnost, ale v mém případě ji volil jako nejlepší a nejrychlejší možnou variantu...
tak snad mu i věřím smajlik - 68, chápu, že z toho mají prachy kterýma taky jistě nepohrdne, ale zase jsem i docela ráda, pokud to bude rychle a nebudeme dalších x měsíců stimulovat a čekat... taky už je mi 31 let...

lucimo: gratuluji k těhu a kolik sis nechala dát embyí a kolik se uchytilo??? smajlik - 58

 
lucimo
lucimo - 22.3.2008 10:01

Mystic: Já teda ze své zkušenosti můžu říct, že bych do IVF hned nešla. Chtěla bych, aby mi stimulovali vaječníky, aby se rozběhly... Po pravdě, myslím si, že jim jde hodně o peníze. Já jsem teď těhotná po třetím IVF, ale u nás to asi fakt jinak nešlo, manžel měl velmi špatný spermiogram. A já, když už jsem otěhotněla, tak jsem opakovaně potrácela. Všechna možná vyšetření jsem si musela ale vydupat, protže oni by prostě jeli jednu IVF za druhou...pro ně to není problém.

 
Petruse
Petruse - 21.3.2008 17:17

Mystic: Já si taky myslím, že IVF má mnohem vyšší úspěšnost než IUI a zbytečně by se ti to protáhlo kdo ví jak dlouho. A doktor ten ví nejlépe, co je pro tebe lepší ( vydělají si tak jako tak), tak že věřit mu:-).
Ifko: Teď jsem si všimla, že za ty tři týdny jdeme ve stejný den na kontrolusmajlik - 58! A musím se přidat-je to dloooouhá doba, áchych:-(.
Holky, všem vám přeju krásné velikonoce, aby jste se obešly bez modřinek. Já se tu teď o víkendu neukážu, jedeme k té švagrovce, tak čaukysmajlik - 54.

 
janadr
janadr - 21.3.2008 16:22

Mystic: a hlavně tomu musíš věřit, že vědí, co je pro tebe nejlepší!!!smajlik - 47smajlik - 68

 
SUN
SUN - 21.3.2008 16:13

janadrang: hm, asi na to mněco bude. mě už letos bylo 31, ví, že jsem už u první holky měla problémy a rok jsme čekali, ale to jsem měla spoň ms, teď nemám nic smajlik - 97. Asi je to lepší jít na to hned, než čekat a neustále vyžadovat nějakou akci od lékařů
Zase si říkám, že tím že ten CAR vede, určitě ví nejlíp o čem mluví a co je pro mne nejlepší... smajlik - 56

 
janadr
janadr - 21.3.2008 15:47

Mystic: ono to je těžký, u mě se minulý doktor divil, že spěchám 30 na krku, rok vysazená HA, tak jsem byla na 3 laparo vejcovodů (mimochodem úplně na nic) a, tak jsem změnila doktora a on mě rovnou poslal do Iscare (resp. nechal mě, ať si vyberu, ale před 10 ti rokama jich nebylo tolik)
oni tam mají víc zkušeností a jsou na to víc zaměřený, ale třeba imunologii u mě řešili až po neúspěšném IVF, já ji měla v pořádku, ale kolikrát by prý stačilo vyřešit imuno. A taky si možná "obyč. gyndař" nemůže dělat tyhle speciální vyšetření, nebo za ně "utrácet",
a mě se taky nechtělo čekat dalších X let jestli to někdy vyjde a ono IVF má ze všech těch možností největší úspěšnost. Naposled se mnou byla holka, která měla jít na IUI a pak se jí udělalo tolik vajíček, že řekli, že by byla škoda, kdyby to nevyšlo a dělali jí IVF

 
SUN
SUN - 21.3.2008 15:08

Holky pořád mi to nedá klid a přemýšlím proč Dr. přistoupil tak rychle v IVF.

Půl roku se snažíme o mimčo, po vysazení HA nemám vůbec ms, neroste děložní sliznice, nemám ovulaci. Z prvních hormon. výsledků u gyn. to vypadalo na syndrom polycystyckých ovárií, měla jsem vyšší hladinu testosteronu. Odeslal mě do CAR, tam mám hodnoty v normě, utz. vaječníků je taky v pořádku hned mi nabídl IVF prý IUI ani žádná stimulace vaječníků není vhodná, protože neví jak vaječníky zareagují vzhledem k tomu, že jsem už půl roku neměla ms a taky hrozí vícečetné těhotenství... Já o tom pořád přemýšlím, jestli je to dobrá volba hned jít do IVF jestli opravdu není jiná šance... Máte někdo podobnou zkušenost?
On mi řekl, že není nač čekat, že se to samo prostě nesrovná smajlik - 97, tak já fakt nevím. Snad mu nejde jen o to si vydělat, ne??? přeci jen je to známý doktor... třeba mě nechce dlouho nějak trápit a chce přejít na jistotu hned... než abych zase další měsíce stimulovala vaječníky a čekala na ovu, která třeba ani nebude.... Jaký je váš názor holky?

 
SUN
SUN - 21.3.2008 15:08

Holky pořád mi to nedá klid a přemýšlím proč Dr. přistoupil tak rychle v IVF.

Půl roku se snažíme o mimčo, po vysazení HA nemám vůbec ms, neroste děložní sliznice, nemám ovulaci. Z prvních hormon. výsledků u gyn. to vypadalo na syndrom polycystyckých ovárií, měla jsem vyšší hladinu testosteronu. Odeslal mě do CAR, tam mám hodnoty v normě, utz. vaječníků je taky v pořádku hned mi nabídl IVF prý IUI ani žádná stimulace vaječníků není vhodná, protože neví jak vaječníky zareagují vzhledem k tomu, že jsem už půl roku neměla ms a taky hrozí vícečetné těhotenství... Já o tom pořád přemýšlím, jestli je to dobrá volba hned jít do IVF jestli opravdu není jiná šance... Máte někdo podobnou zkušenost?
On mi řekl, že není nač čekat, že se to samo prostě nesrovná smajlik - 97, tak já fakt nevím. Snad mu nejde jen o to si vydělat, ne??? přeci jen je to známý doktor... třeba mě nechce dlouho nějak trápit a chce přejít na jistotu hned... než abych zase další měsíce stimulovala vaječníky a čekala na ovu, která třeba ani nebude.... Jaký je váš názor holky?

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 21.3.2008 13:26

Tak holky přeji vám krásné prožití Velikonoc, ikdyž co je zas až tak krásné na tom to svátku?Ať jste jemně " pomlazený ", dětem, která je již máte, pěknou pomlázku a něco od zajíčka nebo od beránka.
krásné Velikonoce všem ....smajlik - 25

 
janadr
janadr - 21.3.2008 12:46

Ifka: přiznám se, budu za jedno hóóódně moc ráda, kdyby byli dvě poprvé bylo by líp, ale dneska 3 děti ...no, je to sice štěstí,ale ... ještě, že bych na to měla chůvičku ( chudák Barča)smajlik - 68
a doufám, že do úterý sleze ten bílej blivajzsmajlik - 98, co napadl!! když už má bejt jaro!!

 
Ifka
Ifka - 21.3.2008 11:31

janadrang: no já tím že jsem to měla přes vánoční svátky, tak mi byla neschopenka dána až v první poradně. to měla měsíc u sebe a pak mi jí musela dát a přehodit (pořád pokračuje) k obvoďačce.
Myslím že i za jedno budeš moc šťastnásmajlik - 25
úterý to je sice za chviličku, ale pořád je to dlouhá doba, co? právě s tím taky zápasím že tři týdny nejsou nic.

 
Petruse
Petruse - 21.3.2008 11:31

annie: Moooc ti držím pěstismajlik - 45, aby ti to teď vyšlo! Zatím to vypadá nadějně! A když tu máme nyní takové štěstí na //, tak to by bylo, aby nebyly i u tebe!
Mystic: Já mám dvě IVF za sebou a nyní jsem v 7+1tt a uchytilo se jedno. V obou případech jsem měla zavedená dvě, jako většina. Je tu pár procent úspěšnosti navíc! Můj doktor mi nejprve chtěl zavést jedno, že jsem mladá a zdravá ( u nás je to manža, který bohužel má špatné spermijky), tudíž neviděl důvod zavádět mi dvě, no a při zavádění oplodněných vajíček mi automaticky zavedli dvě. A jsem ráda a s dvojčátkama bych byla ještě radši:-).
If: Děkuju, docela jsi mě uklidnila, já se z těch obav picnu:-)).

 
janadr
janadr - 21.3.2008 11:27

annie: tušit můžeš co chceš, ale ty první příznaky těhotenství jsou více méně stejný jako když to máš dostat, to ti můžu potvrdit , sledovala jsem se jak magor!!

 
janadr
janadr - 21.3.2008 11:22

Monča a Tydlínek: jestli čekám dvojčata ti můžu říct až v úterý, to jdu na kontrolu. Čeká je moje známá, co je o týden napřed, ale do 12 týdne je ještě daleko.
Já jsem měla Báru na první pokus a teď vyšel až 4 pokus, ale jednou nebyly vajíčka, to nebude tvůj případ a jednou bylo jedno (a asi ještě blbý!)
Petruse: nesleduj to moc a nenech se strašit přechytralým doktorem, v Lbc je jeden na ultz. ten machruje co pozná(nikdy se to nepotvrdilo!), ale že stresuje maminy! Už jsem na něj nabroušená předem!!
Ifka: od kdy to je s tou neschopenkou ? Mne ji dali v Iscare při odběru a teď by mě jen přehodili do Lbc, myslela jsem na gyndu, ale je mi to jedno kdo se o ni bude starat
Mystic: tak tě tady taky vítám, ať ti to dopadne, co nejrychleji. Já mám 10ti letou holku po IVF a to zaváděli 4" kousky", teď za dva roky jsem byla na 4 pokusech jednou se nic neodebralo a poprvé zavedli 2 embrijka a nic, pak jedno - taky nic a teď 2, mám pozitivní test a kolik jich je zjistím v úterý

 
Ifka
Ifka - 21.3.2008 11:13

Mystic: já beru euthyrox, ale měla bych se objednat někam na kontrolu. mě to vlastně zjistili v tom IVF centru, a tam už nechodím

 
annie
annie - 21.3.2008 11:02

Ahojky holky,
my zatím provozujeme domácí snažení. A pokud nezměním názor, tak do léta určitě budeme v tom pokračovat.
Teď jsem měla pocit, že "to" snad vyšlo - BT docela vysoko, dost mě bolely prsa, břicho - ale potom všechno přešlo. BT včera 36,8, dneska zase 37 - rudá soudružka nikde...
Ale tuším, že přijde - cítím totiž kříže.
Jak jsem psala, tak se mi chce věřit kartám, tak snad to klapne. smajlik - 58

 
SUN
SUN - 21.3.2008 10:26

Ifka: Sníženou fšz mám taky, beru už pár let léky, takže jsem teď v pohodě.

tak držím palce aby bylo všdeo.k.

 
Ifka
Ifka - 21.3.2008 10:21

Mystic: tak mě dali 2 embryjka. víc jich nebylo dobrých. a jak se chytli. no chytli se obě, ale jen jedno se vyvinulo a to druhé nee. ale je fakt že by mi dvojky nevadili. na druhou stranu sem ráda že je tam jen to jedno mrňe. a druhé pak třebas bude normálně a nebo zas takhle
já sem taky byla bez ovulace, do toho mi zjistili nějakou mutaci a sníženou fci šítné žlázysmajlik - 20
jo a měla sem prodlouženou kultivaci. naštěstí se tam vidělo už z kterých by něco bylo a z kterých ne. takže nemám ani mrazáčky

 
SUN
SUN - 21.3.2008 10:09

díky za přivítání.
Teď budu brát měsíc HA potom Synarel do nosu a pak mám přijít...
Zatím jsem rozhodnutá nechat si dát jen jedno embyo pokud vše dobře půjde a budu doufat že to klapne.
Ifka: Super, že už máš miminko v bříšku, můžu se zeptat kolik sis nechala dát embyí?
Myslíte, že s tím jedním mám šanci?

Jinak já mám poruchu vaječníků, jsem bez ovulace a neroste děložní sliznice...

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 21.3.2008 10:08

Ifka: děkuji za info, no to jsou výmysli .......... ty úředníci, holky já mažu zatím ahojííííííííík,ale juknu sem

 
s*mona
s*mona - 21.3.2008 10:08

Nazdar, tři dny už lobuju za neplodné páry, jejich jedinou možností jak přijít k vlastnímu potomku je umělé oplodnění.
Ted nebudeme probírat etické a náboženské otázky, protože pro ty,kteří s tím mají problém je NATIV.

ve zkratce. Do ted se na IVF podílela pojištovna asi nějakýma 30-40 tisícema, zbytek doplatků a nákladů na IVF se může vyšplhat až ke 30 tis podle potřeb každého jednotlivého páru a ceníku výkonu v jednotlivých center.
V současné době mají v ČR ženy "povoleny" tři takové pokusy. Když je absolvují a neotěhotní, jedou dál za své. Takže náklady na jeden pokus cca 70tis.
Ve druhé vlně zdrav. reformy chce Julinek omezit ze tří pokusů jen na jeden, což je naprostý nesmysl, protože to akorát doktoři a embryologové zjistí, jak žena na co reaguje, jak se chovají spermie, v jaké kvalitě je vajíčko, jak se vyvíjí embryo, jak ho žena příjme nebo nepříjme atd.

Kdo chce podpořit tyto páry a vyjádřit nesouhlas s Julinkem
připojte prosím svůj hlas na
www.stopjulinkovi.blog.cz
Děkuji.
Koho to netankuje, přeskočte, nečtěte.

 
Ifka
Ifka - 21.3.2008 9:59

Petruse: já si myslím že s těma mírama to tak hrozný nebude, páč když se podíváš do různejch tabulek a tak tak všude máš jinou míru a váhu

 
Ifka
Ifka - 21.3.2008 9:57

Monča a Tydlínek: neschopenku tě musí vystavit obvodní na základě doporučení gyndaře. páč mě jí vystavila gyndařka a jaksi mi musela předat obvoďačce páč pod pokutou 100.tis kč nesmí neschopenku vystavovat nikdo jiný než obvoďák. no sociálka a samý krávoviny

 
Ifka
Ifka - 21.3.2008 9:55

Monča a Tydlínek: ahojky tak to je bezva úrodičřka v neděli na tebe budeme myslet. kolik se jich oplodní. to by jsi měla vědět už v pondělí.smajlik - 45
U nás je dobře. jen mi rozčiluje že jdu na utz až za tři týdny. to budu 23tt a naposledy jsem byla na utz ve 12tt a srdíčko na poradně slyšela před čtyřmi týdny neli pětismajlik - 76
annie: a co ty, jak to vypadá s vámi? bude se něco dít nebo ne?
Mystic: ahojky taky tě vítám. mě se povedlo hned po prvním pokusu. teď sem v 19tt a je pravda, že letos je hodně plodný začátek roku
Anki: to vyšetření krom utz se nějak ani netěšímsmajlik - 20

 
Petruse
Petruse - 21.3.2008 9:54

Mystic: Tak tě tu mezi námi vítámsmajlik - 31, po delší době se k nám někdo přidá, je nás tu pět a půl, ale máme aspoň přehled. A jak píše annie, tak teď tu máme jeden úspěch za druhýmsmajlik - 90, tak to by bylo, aby jsi se nepřidala. Tak kdypak tě čeká IVF a neboj mi ti tu se vším poradíme:-).
Holky, moc vám děkuju za gratulace. Snad to prďolka vzládne, je totiž poměrně malinký. Doktor mi potvrdil, že začínám 7tt a ne 8tt a jak jsem psala je to kvůli pozdějšímu zavedení. Váček má 5,2cm a mimi jen 4mm, tak že minulý týden muselo mít ještě méně a já rozuměla 4mm, protože jinak by vůbec nevyrostlo a to není možné. No a na 7tt je stejně malý, měl by mít plus-mínus 1cm!
Moni: Teda, to je úrodička! Tak ti nadále moc držím pěstičky a v Neděli na tebe myslímsmajlik - 58.
Anki: Panečku, tak to už máš za pár, toto uteklo! Zanedlouho držíš svojí opičku v náručísmajlik - 88!

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 21.3.2008 9:52

........... a ještě jsem se vzpoměla, ty výtoky, který jsou fakt dost nepříjemný, jsou opravdu k těm injekcím, tak mám z toho na jednu stranu radost, a taky už brzy zkončí .......hhihihihi tak to je asi snad už všechno? a s chutí do práce, za chvilku za půl hodinky mažu do školky pro Týnu a jdeme na logopedii na obídek ji macešsky šoupnu zpět do školky a vyzvednu si jí až po spaní, aby stihla uděla v práci co nejvíc, holky, kdo vystavuje neschopenku? obvodní, nebo Pronatal?

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 21.3.2008 9:50

......... a ani jsem se nezaptala, včera mi v lékárne v pronatalu říkala paní lékárnice, že ve statistice mají největší úspěch ( Pronatal ) prej až v druhém cyklu, jak jste na tom byly vy? při kterém jste otěhotněly vy?

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 21.3.2008 9:48

........... jo holky, čeká některá dvojčátka?smajlik - 90smajlik - 90

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 21.3.2008 9:48

Anki, děkuji. Strašně bych si přála se zapojit mezi vás, dvoučárkovky ( dle testíku :) )

Mystic: vítám tě tu mezi námi, já jdu také na první IVF, tak se neboj, jsme v tom spolu a kdy tě to čeká?

annie: zdarec, tebe jsem tu už dlouho neviděl, nebo že bych to jenom přelítla očima a nezaregistrovala? jak se daří?

If, petruško, jani, jak je?

Teda Aničko, to to letí, to to letí? holka zlatá, kdy máš termínek? někdy v květnu?

 
annie
annie - 21.3.2008 9:36

Ahoj kočenky, tak koukám, že je to tady samá těhulka nebo skorotěhulka. Jen tak dál holky. smajlik - 61

Mystic - přidej se, bude nás tu víc. A jak sleduju, tak je momentálně nějaké úspěšné období. smajlik - 45

 
SUN
SUN - 21.3.2008 9:09

Ahoj vespolek,
Můžu se k vám přidat ? Čeká nás IVF poprvé a já jsem z toho docela nervozní.

 
Anki
Anki - 21.3.2008 8:41

Moničko tak ještě musíš přiněst radostnou zprávičku ty ale podlo toho co píšeš to vypadá supersmajlik - 94to by bylo aby nebylosmajlik - 90.Myslíme na tebe i s Vikinkou
Iff no tak to máš super samé vyšetření a ultrazvuk já jdu ve čtvrtek na poslední ve 32 týdnu smajlik - 98smajlik - 98
Petruse no tak vidíšsmajlik - 43smajlik - 43tluče tak jak má tak není co řešitsmajlik - 47smajlik - 47

 
Monča a Tydlínek
Monča a Tydlínek - 21.3.2008 8:31

Ahoj holky,
děkuji za podporu tak úraoda je asi slušná, vaječníky jsou dost zvětšený,ale vajíček tam bylo jak naseto smajlik - 77 při měření jsem měla nejv+ětčí 18,8 a 17,6 zbylé měří 16,8, jednotky neznám a děložní sliznice je prej krásně zvedlá.
Tak dneska píchám naposledy Gonal, do nosu Synarel a v devět večer píchám Ovitrelle a končím na odběr jedu v neděli v 7:30hod.
Tak už se těším až mi splaskne to břicho a přestanou ty noční bolesti.

Holky moje zlatý, moc se tu opatrujte já se ještě denska ukáži a popřeji pomlazené Velikonnoce

 
Ifka
Ifka - 20.3.2008 17:29

Petruse: ahoooj tak super zprávy. moc gratuluju k smajlik - 43, jen se opatrujsmajlik - 25

 
lucimo
lucimo - 20.3.2008 16:20

janadrang: jj, prý je to celý tatínek.smajlik - 42

 
lucimo
lucimo - 20.3.2008 15:20

Petruse: jj, je to honzík a ten 3d ultrazvuk byl ve 23. týdnu.

 

-- Kompletní archiv diskuse --


Zvolte stranu: 1-100 | 101-200 | 201-300 | 301-400 | 401-500 | 501-600 | 601-700 | 701-800 | 801-900 | 901-1000 | 1001-1100 | 1101-1167
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77046.
    Archiv anket.