Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Pochybnosti ve vztahu. Stojí skutečně o mě?

Pochybnosti ve vztahu. Stojí skutečně o mě?
 

Dobrý den. Ráda chodím na tuto stránku a pročítám si různé životní problémy. A tak mě napadlo, že bych mohla přispět i já. Nevím totiž, co si myslet...

Je mi 24 let a s podporou mých skvělých rodičů, kteří jsou pro mě velkým vzorem nejen jako rodiče ale i jako manželé, jsem vystudovala VŠ. Za prací jsem se ostěhovala do Prahy spolu s ještě tehdy přítelem (30 let), se kterým jsem byla 7 let. Myslela jsem si, že nám to vyjde. Těšila jsem se na ten společný podnájem, do budoucna svatbu, vlastní bydlení, děti, atd. Podstrojovala jsem mu, společné bydlení si skutečně užívala a plánovala budoucnost. No nevyšlo nám to... Bohužel jsme se k sobě absolutně nehodili, což jsme zjistili asi po roce společného bydlení. Láska se nám úplně vytratila a zbyla jen závislost. Rozchod byl dost těžký a také vleklý... I díky tomu, že si expřítel po rozchodu asi 3,5 měsíce hledal jiné bydlení, aby se mohl odstěhovat z našeho pronájmu (ačkoli jsme se tak domluvili), u mě i dost klesl a z rozchodu jsem se pak oklepala i celkem rychle. Cítila jsem skoro úlevu, že mám konečně svobodu.


Rozhodla jsem se začít odznovu. Musela jsem si sice začít sama platit pronájem, ale věděla jsem, že to nějak zvládnu. Věřila jsem, že poznám toho "pravého" a opravdu, netrvalo dlouho, poznala jsem skvělého muže, přesně dle mých představ. Hezkého, přesně můj typ, skutečně inteligentního, jak jsem později zjistila i s neuvěřitelnými všeobecnými znalostmi, úspěšného v zaměstnání, slušně vychovaného, s morálními zásadami jako mám já, z podobně založené a šťastné rodiny, jako mám já, narozdím od bývalého, a s chemií, narozdíl od předchozího vztahu, mezi námi decheberoucí. Je mladší než expřítel, je mu 27 let.


Prvně jsme chodili často jenom do restaurací. Bylo hezké, jak na nic nespěchal a chtěl, abychom se nejprve poznali, než dojde na něco intimnějšího. První 3 měsíce jsme se jenom líbali a chodili ven "za ručičky". Byla jsem úplně štěstím bez sebe, jak se to všechno hezky vyvíjelo, zamilovala jsem se. Jediné, co mě trochu mrzelo, že mi tolik nepsal, o volání nemluvě. Ale každý den jsme si vždy dali vědět a on tvrdil, že na to psaní není... Vídali jsme se také docela málo, tak pokaždé jednou týdně. Po těch 3 měsících jsme už oba cítili, že setkávání venku nestačí. Problém byl v tom, že já ho pozvat ke mně nechtěla, protože expřítel si v tu dobu ještě u mě v bytě nechal spoustu nábytku, který neustále tvrdil, že si co nejdříve odstěhuje, a mně to bylo nepříjemné, aby v takovém bytě byl. No a on měl již pronajmutý jeden pokoj ve větším bytě (spolupronájem) a nechtěl mě pozvat, protože "je to prý hrozné, že tam nemá žádný nábytek, jen matraci na zemi." Nutno dodat, že v Praze přespává jenom přes týden, kdy chodí do práce od rána do večera, na víkendy jezdí domů dál za Prahu a šetří si vydělané peníze. I přesto jsem ho přemluvila a párkrát jsem pak u něj pobyla. Pokoj skutečně pouze určený na přespávání, matrace na zemi a "haldy" oblečení, tašek, knížek po zemi. Poté si expřítel na mé urgence konečně vše odstěhoval, a tak jsem ho mohla konečně pozvat do mé garsoniery. Moc se mu zde líbilo, což mě těšilo. Začali jsme se scházet už jenom u mě, z večeří v restauracích se staly společné večery u mě doma nad filmem, občas nad večeří ode mě, milováním...


Od té doby uplynulo asi 5 měsíců. A změna minimální. Vídáme se 2 – 3 krát týdně, což považuji za úspěch. A stýkáme se už jen a pouze u mě doma. Oběma nám to v mém bytě vyhovuje, je tu klid, soukromí, ale já si říkám, proč něco nepodnikneme? Problém je v tom, že on je opravdu hodně pracovně vytížený. Pracuje od cca 8 hod. a je v práci standartně do 20. hod., leckdy i později, občas dokonce do půlnoci apod. Je hodně cílevědomý a pořád říká, že chce něco v životě dokázat. Že nechce život proflákat. Z legrace ho nazývám workoholikem. Samozřejmě se mi to na něm také celkem líbí a musím říct, že i mě samotnou v tom posouvá dál, ale že se vídáme jenom po večerech 2 – 3 týdně ve všední dny, jak nám to pracovně vychází, je pro mě čím dál tím víc nedostačující. Chápete, že jsme spolu nestrávili ještě ani jeden víkend? Každý pátek totiž odjíždí do svého rodného města dál za Prahu k rodičům. Má totiž ještě navíc své koníčky, sport, které zatím omezit nechce, i když (dle jeho slov) je mu jasné, že za pár let to bude muset vypustit úplně. Také musí pomáhat rodičům, kteří byli oba před časem vážněji nemocní, resp. málem umřeli, tak mi přijde hezké, že se o ně tak hezky zajímá. V podstatě pokaždé, když se ho ptám na víkend a on říká své plány, nemám co dodat, aniž bych si nepřipadala jako sobec nebo omezující semetrika.

Celkově si ale troufám říct, že se náš vztah za ty měsíce určitě prohloubil a ačkoli není na vyznání lásky apod., cítím, že ke mně také cítí něco víc. Nejezdí za mnou jenom kvůli sexu, jak každý v mém okolí říká a nemyslete si, i já takové pocity občas měla. Opravdu si i dokážeme hodiny povídat a spousta nocí byla bez sexu. On tvrdí, že se mnou zažívá super pocity, že je mu se mnou hezky, že se na mě těší a je rád, jak to je teď a nic by neměnil. Když něco navrhnu do budoucna (výlet, aj.), souhlasí, že jednou určitě. Když občas narazíme na téma budoucnosti, je zřejmé, ačkoli se ho nezeptám přímo, že se chce jednou oženit, že chce mít děti, atd. Často také z jeho věty vyzní, že i se mnou počítá do budoucna. Také přistoupil na představení se mým rodičům, což beru jako velké projevení zájmu. Bylo to ale na rodinné oslavě, takže rodiče ho neměli tolik možnost poznat. Představit mě svým rodičům ale zatím nechce. Prý chce počkat, až na později, až bude jisté, že spolu zůstaneme, vzhledem ke zkušenostem.

Opravdu ale nevím, co si myslet. Párkrát jsem na něj uhodila, zdali nežije dvojí život, jeden v Praze a jeden ve svém rodném městě, ale to se vždy skoro urazil, prý co si o něj myslím. Nyní po těch měsících bych řekla, že bych i na něm poznala, že lže, takže věřím, že dvojí život nežije. Myslím si ale, že se trochu bojí toho závazku a "usazení se". Párkrát něco prohodil o svých spolupracovnících, jakými jsou podpantofláky a jak je jejich ženy omezují. Ale já přece taková nejsem, chci s ním jenom trávit více času. Jedno já mi říká: "vykašli se na něj, najdeš si jiného, který o tebe bude skutečně stát a bude s tebou trávit čas..." a vzápětí hned druhé já: "prosím tě, co by jsi chtěla. Je prostě úspěšný, musíš být trpělivá a dočkáš se něčeho víc" Je pravda, že představa s ním nebýt je pro mě naprosto nepřijatelná.Mám pocit, že už se snad nikdy takhle nezamiluju, ani toho expřítele jsem snad takhle nikdy nemilovala. Přijde mi opravdu jako vysněný princ, je přesně můj typ, jen kdyby o mě jevil více zájmu.. Co byste mi poradili? Mám vydržet a být trpělivá? Ale co když jenom ztrácím čas? Co si o takovém vztahu myslíte?

Lucie


20.10.2014   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 140   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Pochybnosti ve vztahu. Stojí skutečně o mě?

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-140
tornado-lou
tornado-lou - 20.10.2014 14:14

Napis nam po vanocich. Klidne si vsadim, ze se neuvidite, protoze bude muset pracovat nebo proto, ze maminka dostane novy zachvat nemoci.

 
Lucimia
Lucimia - 20.10.2014 14:08

Megí: TEN SMAJLÍK TAM pochopitelně nebyl proto, že bych snad měla radost z toho, že jeho rodiče málem umřeli! Byl tam jako reakce na to jeho bezdůvodné vytáčení se při jakákoli zmínce o jeho rodičích, když jsme právě hovořili o rozdílech jeho a mé rodiny! To asi dá rozum, ne?!

 
Lucimia
Lucimia - 20.10.2014 14:02

tornado-lou: A s tím lhaním si myslím, že to tak opravdu je, že bych to na něm poznala. Měl mi příležitost jednou zalhat, věděla jsem o něčem, co mi asi nechtěl úplně přiznat, spíš se styděl a když jsem se ho na to pak přímo zeptala, tak bylo vidět, jak váhá, ale řekl mi pravdu. Je fakt upřímný a taky dost přímý.. To je fakt jediné, co vylučuji, že by měl někoho jiného, manželku, děti... Proto jsem to psala.. Spíš se obávám té jeho nevyzrálosti, že neví ještě přesně, co chce, jestli mě chce.. Přeci jenom, kdyby mě viděl stejně jako já jeho, tzn. že já jsem ta pravá smajlik - 35, tak by mě rodičům představit, protože by věděl, že se mnou zůstane... smajlik - 63 to je smutný...

 
Lucimia
Lucimia - 20.10.2014 13:56

Badi: to "co když jiného nechci" jsem myslela tak, že mi za to zatím stojí, udělat pro to všechno, aby ten vztah s ním vyšel.. otázka je samozřejmě, jestli se nespálím, což je dost pravděpodobné...

Opravdu od Vás nepotřebuji malovat žádnou slibnou budoucnost, když je tam spousta varovných signálů a nemusí to tak být. Jsem vážně ráda za otevřenost a přímost. Zvýraznilo mi to spousta již dříve blikajících varovných signálů, teď blikají ještě výrazněji. Bojím se trochu, že to nedopadne a proto radši "nic neřeším" (to je špatně, já vím), říkám si, že nebudu tlačit na pilu a uvidí se.. že si aspon zatím užiju více volnosti... nechci se mu zase nějak vnucovat, chápete... nemám vůbec zkušenosti se vztahy, tak právě nevím, jestli takové vztahy nejsou běžné.. asi ne že :-D

Každopádně všem děkuji za Váš čas a názory... Ozvu se později, jak to dopadlo.. Sama jsem zvědavá...

 
Lucimia
Lucimia - 20.10.2014 13:49

tornado-lou: Trapně doufám, že až spolu budeme dýl, bude mě brát také jako součást rodiny a tudíž budu na prvním místě. Taky jsem mu to již několikrát vytkla, že jsem až na posledním místě a on mi na to odvětil, ať neblázním, že to není pravda, a ať prý nevyhledávám problémy...

Samozřejmě jeho rodinu neznám, tak těžko říct, jestli jsou podobní jako moji rodiče, ale z toho co mi třeba vyprávěl, tak mi to přijde hodně podobné. Má i podobné názory na manželství, nevěru, výchovu dětí.. nevím, prostě mi přijde, že máme hodně podobné názory... Ale 100% tam bude dost třecích ploch, hlavně jestli spolu někdy budeme bydlet.. on ještě s holkou nikdy nebydlel, ikdyž tvrdil, že to bylo skoro jako když spolu bydleli (ale u rodičů) s nějakou bývalou přítelkyní, takže si to vůbec neumí představit a je mi jasné, že to vůbec nemusí dopadnout...

 
Megí
Megí - 20.10.2014 13:49

Lucimia: přišla ses sem zeptat na názor - dostala jsi jich, myslím, víc než dost... nicméně ani jeden nechceš slyšet!
víc nemá smysl to komentovat...hodně štěstí smajlik - 45

 
Badi
Badi - 20.10.2014 13:44

Lucimia: ale co když jinýho nechci?
V tom případě nechápu, co je tu k řešení...
Jediné co mě napadá napsat je to, že je to ten nejlepší, nejdokonalejší kluk, jakého si mohla poznat. Vše se ti jen zdá, jen panikaříš, protože máš z minulého vztahu špatnou zkušenost. Ať si hošan koupí byt, a nastěhuje si tě a společně si užíváte sluníčkového života s kupou dětiček.
Stačí?smajlik - 55
Nebo ještě nějaké přání?

 
Lucimia
Lucimia - 20.10.2014 13:43

Psala jsem, že o tom bytu a jeho vybavování to bylo řečeno hodně nadneseně... Samozřejmě pak jsme se skoro pohádali a shodli se, že nějaký kompromis se ve vztahu dělat musí.. Ale možná by stálo za to si s ním o tom ještě víc promluvit. Spíš určitě. Jde o to, to jsem ještě nezmínila, že on ani ještě neví, kde se bude chtít usadit. Mluvil i o tom, že možná ho pracovní příležitosti zavanou do zahraničí... A poznamenal, že se mám učit AJ (mám s ním problém), takže to mi přišlo, jakože se mnou do budoucna počítá. :) Proto si zatím vlastní bydlení nepořizuje a šetří.

Mně Vaše názory skutečně pomáhají, jsem ráda za otevřenost i krutou pravdu, bohužel spousta signálů bliká zářivě rudě, ještě ruději než normálně... uvědomuji si to.. jen vám ho chci více přiblížit...

Je asi trochu nezralý, ikdyž, přijde mi, že to má v hlavě celkem srovnané. Když spolu diskutujeme o vážnějších věcech, cítím, že hodnoty má nastaveny stejně...

Je fakt, že si musíme alespoň trochu víc promluvit o budoucnosti. Trochu se tomu tématu vyhýbáme, což je dětinský.. Ale ono to beztak zase skončí u toho, že on nic neplánuje a uvidí se, co bude časem...

 
tornado-lou
tornado-lou - 20.10.2014 13:41

Vis co dela jeho segra protoze tito REKL. Potkalas ji nekdy?

 
tornado-lou
tornado-lou - 20.10.2014 13:36

Holka vzpamatuj se! NAPROSTO nic o nem nevis! Nic ste spolu nezazili, vsechna ta dokonalost a souzneni je tvoje iluze! Mozna si rozumite, ale to jen proto, ze on jen mluvi, ale nekona! Zjevne te zmaknul dokonale.
Jak vis, ze mate podobne rodinne zazemi? Jen z toho co ti REKL, nikdys nikoho nevidela. Znas aspon nejakeho jeho kamarada? Jak vis ze je rodinny typ? Rekl to, zejo. Kdyby byl rodinny typ, tak se te snazi lip poznat, zapojit do sveho zivota a to on nedela. Myslis ze mluvi pravdu, protoze bys mu to prece poznala na ocich!!!!!! Devce, to je naprosta kravina!
Osobne msylim ze ti straslive lze. A i kdyby nelhal, tak ses pro nej az za rodici, sportem a praci. To chces? Uz ted ti to nevyhovuje, jaky myslis, ze to bude casem? Vzpamatuj se!

 
Lucimia
Lucimia - 20.10.2014 13:31

Megí: S tou komunikací máte pravdu.. Ale on to možná jenom neřeší, tolik jako já, ale dle mého soudu mě sám taky nechává vydusit, jako já jeho... :) jenže jak tohle vypustit? Je asi ještě hodně mladej... Jako občas si zahraje i na konzoli no, takže :-D fakt asi potřebuje dozrát, ale co když jinýho nechci?

Jinak o něm toho vím dost, vím co dělá jeho segra, že nedávno odpromovala... vím co dělají jeho rodiče, přesně... vím, jaký byl mistr Evropy, o tom mluví rád a s oblibou, ale už si to tolik nepamatuju, kde přesně soutěžil, v jaké zemi... To zdraví rodičů je pro něj citlivé téma, vím to jen okrajově, ale třeba vím přesně, co se stalo, jak dlouho byla v komatu, jaká byla prognoza... nechci to tu ale moc prezentovat a on o tom skutečně mluví nerad... což chápu...

A sex nebyl delší dobu právě kvůli mým gyn. problémům - hormonální nestabilita, zjistili mi i blbou dg. s vaječníky, tak jsem neměla ani chuť asi týden a měla jsem radost, když mě přijel od rodičů podpořit, ačkoli ten samý den odjížděl z Prahy kvůli jeho nemoci... takže to by zase přeci nemohl, kdyby měl doma jinou ženu,přítelkyni... A pár dní měl opravdu horečku, že úplně hicoval, tak to jsem fakt po něm nic chtít nemohla a další dny se pak léčil doma no, tak to jsme se neviděli i skoro 14 dní :D To byl krutý měsíc no... Horší mi přijde, že asi dvakrát usnul dřív, než k něčem došlo... že byl hodně unavený.. ale většinou to bylo den po předchozí noci s krásným dlouhým milování, tak to zas mi nevadí, navíc když jdeme spát třeba ve 3 a on pak ráno vstává a další den zas přijede... to je asi normální, ne?

 
Megí
Megí - 20.10.2014 13:26

Linda: absolutní souhlas smajlik - 75

 
Megí
Megí - 20.10.2014 13:25

A ještě jedna rychlá myšlenka - jeho rodiče jsou nejlepší, a co Tvoji? Dívá se tak na rodiče všeobecně, tzn. počítá s tím, že stejnou péči/pozornost bude třeba v budoucnu směřovat i k Tvým rodičům????

 
Linda
Linda - 20.10.2014 13:25

Lucimia: jsi si jista ,ze je ti 24???? takhle argumentuje moje 18ti leta dcera kdyz vidi ,ze jsem ji logikou zahnala do kouta, ale nechce prede mnou vypadat jako totalni blb................ je to tvuj zivot, tvuj problem ,ovsem pak nechapu proc jsi nam psala. Protoze podle me jsou tvoje nejistoty / obavy / dotazy / rikej si tomu jak chces vice nez opravnene, ale ty je nechces videt, ty ches abychom ti je vyvratily a sorry to podle toho cos popsala fakt nemuzu...

 
Badi
Badi - 20.10.2014 13:22

Megí: Doplním jedenn svůj postřeh - taky mi to nedá...
Plánuje s ní společnou budoucnost, ale byt bude JEHO a ona mu do toho nebude kecat...

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-140
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77046.
    Archiv anket.