Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Politické harašení

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / O čemkoli / Politické harašení
Založila Meryl poslat vzkaz
1234-5
1234-5 - 19.3.2013 19:50

sharon: smajlik - 76smajlik - 76smajlik - 76smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47

 
sharon
sharon - 19.3.2013 18:49

takhle mi přišla vnučka před 11ti lety se škrtičem až k posteli a musela jsem si ho pohladitsmajlik - 76...poprve a naposledy - proto vím že není slizkej , je heboučkej.....smajlik - 68obrázek - 1345882298_5128(2).jpg

 
sharon
sharon - 19.3.2013 18:35

Milda3: smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 68.jen malá poznámka...had slizkej není , ale Kalousek ano.....smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 47

 
Eduna
Eduna - 19.3.2013 18:11

1234-5: Rema: Už se zase do něčeho motají. Pravděpodobně potřebují oživit zbrojní průmysl. smajlik - 48

 
Rema
Rema - 19.3.2013 17:41

1234-5: smajlik - 48

 
1234-5
1234-5 - 19.3.2013 17:40

USA -- smajlik - 37smajlik - 37smajlik - 36smajlik - 36 poslali bombardéry nad jižní Koreu, aby demostrovali sílu a zastrašovali severní Koreu -- ty amíci nedaj a nedaj pokoj ...

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 19.3.2013 6:56

Milda3: smajlik - 47

 
Jagea
Jagea - 18.3.2013 19:42

Milda3: smajlik - 68smajlik - 34smajlik - 68

 
Milda3
Milda3 - 18.3.2013 19:12

obrázek - bajka.JPG.jpg

 
Jagea
Jagea - 18.3.2013 12:38

denda04: Určitě bude.smajlik - 47

 
denda04
denda04 - 18.3.2013 9:17

Jagea:14.14 těším se si hodná i fotka by mohla být smajlik - 47smajlik - 45smajlik - 46

 
1234-5
1234-5 - 17.3.2013 15:40

Jagea: JJJJ

 
Jagea
Jagea - 17.3.2013 15:30

1234-5: Víš, že bych byla i ráda, kdyby s nimi přišli? Aspoň by se snad lidi konečně probudili...
Rampušák s Kačenkou v Deštném? smajlik - 58

 
1234-5
1234-5 - 17.3.2013 14:22

Jagea: bacha na vodní děla -- to by z vás byly rampušačky -- tady máme Rampušáka ..

 
Jagea
Jagea - 17.3.2013 14:04

denda04: sharon: My vám pak s Edunou poreferujeme. Protože kdo ví, jak to bude ukazovat "nezávislá" ČT.

 
Jagea
Jagea - 17.3.2013 13:23

IVUSKA 56: Jsem. A nikomu to neříkej, ale mě pak nejvíc baví číst ty podrážděné reakce. Třeba velkými písmeny a tak. smajlik - 98

 
Jagea
Jagea - 17.3.2013 13:17

sharon: Jasně, z Olomouce bych fakt také nejela.smajlik - 54
Eduna: No viď? Málokdy mě něco tak pobaví...smajlik - 47

 
sharon
sharon - 17.3.2013 12:17

babkatapka: on totiž i pan Nečas vidí důchodce jako parazity na státním rozpočtu....smajlik - 36

 
denda04
denda04 - 17.3.2013 10:54

sharon: 9,59 smajlik - 47smajlik - 58 mám to z OV taky dost dalekosmajlik - 58


Eduna: Jagea: smajlik - 47smajlik - 61

 
sharon
sharon - 17.3.2013 10:01

Eduna: Jagea: pražandy ..vemte to i za nááás.......dííík..............smajlik - 61smajlik - 61 pošlu vám náboje...smajlik - 37smajlik - 37smajlik - 68smajlik - 68

 
sharon
sharon - 17.3.2013 9:59

holky já bydlet v Praze tak bych i šla.....ale z Olomouce do Prahy s mýma zádama fakt nepojedu smajlik - 66a budu dál kafrat na netu a komu to vadí ať mě nečte.....smajlik - 99

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 17.3.2013 8:49

Jagea: nejsi ty trochu provokatérka?

 
Eduna
Eduna - 17.3.2013 8:48

Jagea: Ten odkaz je dobrý, už jsem si poslechlasmajlik - 68.

 
Jagea
Jagea - 17.3.2013 4:31

Eduna: Jasně, že budeme, ano, vidím to přesně tak, jak píšeš.smajlik - 47 Taky jsem zvědavá, kolik bude lidí.
Holky, tohle úžasné na pobavení:
http://www.youtube.com/watch?v=hA9gCT_fXh4
smajlik - 34smajlik - 68smajlik - 34

 
1234-5
1234-5 - 16.3.2013 22:24

Eduna: tak moji synové oba jsou v práci -- smajlik - 76smajlik - 76

 
Eduna
Eduna - 16.3.2013 21:57

1234-5: Ta demonstrace je v neděli. A v neděli si i zaměstnaný člověk může dělat co chce. Mně to připadá tak, že většině lidí je to fuk a že jsou spokojení a pouze krafou na internetu. Osobně tam jdu kvůli těm, kteří jsou na tom opravdu zle, kvůli zlodějům nahoře, kteří rozkrádají tuto republiku a kterým na člověku (postižení, nezaměstnaní, samotné maminy s dětmi) vůbec nezáleží. Mohla bych si říci: "Mně se to netýká, mně nic nechybí", ale byla jsem vždycky rebel a na stará kolena se už nezměním.

 
1234-5
1234-5 - 16.3.2013 21:18

Eduna: Kdyby tam opravdu šli téměř všichni nezaměstnaní, kteří už stejně nemají co ztratit, tak jich tam bude dost, ten kdo má práci si to asi neriskne.

 
Eduna
Eduna - 16.3.2013 20:42

Jagea: Budeme tam přece spolu. Jsem na to dost zvědavá, kolik lidí se sejde.

 
Jagea
Jagea - 16.3.2013 19:22

1234-5: Chápu.

 
1234-5
1234-5 - 16.3.2013 19:18

Jagea: no promiň, mně to ale opravdu nestojí za to -- 150 km od Prahy , 100 let jsem v ní nebyla a ani po ni netoužím, a se svým zdravím si nerisknu vyjet ani kousek od nás .... sejřila jsem na kom, tak taky sejřím na dnešní dobu, která je mnohem horší (jak pro koho( než ta minulá ... je asi na úrovni 50. let

 
Jagea
Jagea - 16.3.2013 19:12

Mně stojí za to tam jít, třebaže nezaměstnaná jsem nikdy nebyla a v té době budu už státní rentiérka, co do smrti neutratí, co už má.smajlik - 99

 
1234-5
1234-5 - 16.3.2013 19:04

JDOU

 
1234-5
1234-5 - 16.3.2013 19:03

Jagea: ať si tam jsou nezaměstnaný, je jich habakuk .. nám to už nestojí za to - 5 prdů do smrti - my jsme se už dobře měli ..

 
Jagea
Jagea - 16.3.2013 17:55

Parlamentní listy sleduji stále, na FaceBooku "skotačím", člověk nesmí brát všechno vážně, blb se najde všude, často i v některých zdejších diskusích, obzvláště blb urážlivý je leckde zastoupen. smajlik - 99
Jako nastávající státní rentiérka se raduji z toho, že na mě ještě celkem slušná renta zbyla a také z toho, že přes všechny blby je hezky na světě. smajlik - 34
Někdo tu jen kecá, nadává na politiku, ale kdo jde 7. dubna na demonstraci proti blbům vládním??
http://jednej.cz/demonstration.php?id=82

 
babkatapka
babkatapka - 16.3.2013 12:51

zdravím!
čirou náhodou jsem se podívala na Parlamentní listy. Je tam diskuze o důchodcích. Nechodím na FB, tak nevím že existují názory., "smrt důchodcům" je to zajímavé čtení, ale jde z toho člověku mráz po zádech.
Když už neví na koho házet vinu, tak jsou na řadě důchodci, podívejte se na příspěvky, je to k smajlik - 72

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 15.3.2013 12:04

Eduna: do tý doby zase něco naschromáždímsmajlik - 68

 
Eduna
Eduna - 15.3.2013 11:17

IVUSKA 56: Ještě s tím počkej, bude hůř, ještě zbývají drobky k rozkradení.

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 15.3.2013 9:39

PEGG: jdu blejt velebnostismajlik - 70

 
Milda3
Milda3 - 15.3.2013 9:33

ježíš na todle nekoukejte je to starší auditko a sem jsem to odklepl omylem,
mělo to být toto

obrázek - 304105_10151221698558803_1418421583_n.jpg

 
Milda3
Milda3 - 15.3.2013 9:29

http://www.stastnezeny.cz/index.asp?menu=4017

 
PEGG
PEGG - 15.3.2013 7:38

Ježíš, nějak se mi tam dostal Milda3, promiňsmajlik - 105

 
PEGG
PEGG - 15.3.2013 7:36

Hospodářské noviny 8.3.2013
Ano, kradlo se!

Jeden z klíčových politiků transformace po roce 1989 po letech veřejně přiznal, že česká cesta ke kapitalismu byla založena na státem podporovaných krádežích stamiliardových majetků.

Oním mužem je osobní přítel Václava Klause, vicepremiér Pithartovy vlády od roku 1991, poslední federální předseda vlády a později až do odchodu z politiky v roce 1997 ministr dopravy a zdravotnictví Jan Stráský. Stalo se tak v rozhovoru pro Hospodářské noviny. Vyšel 8. března. Stráského krutě upřímná výpověď o budování kapitalismu v Čechách až do úterního večera, kdy píši tento editorial, nevzbudila větší pozornost. Aby neupadla v zapomnění, cituji nejzásadnější pasáže.

Stráský: A pokud jde o to kradení, jak říkáte: ano, jedna cesta, jak nechat lidi zbohatnout, je nechat je krást. A cesty, jak lidi nechat zbohatnout, jsme hledali.

HN: Takže to byl záměr?
Stráský: Záměr to jistě nebyl, ale všichni to podvědomě cítili. (…) Celý spor o privatizaci, ono vytvoření fondů, které pak někam utekly, bylo vedeno myšlenkou akumulovat kapitál do rukou několika lidí tak, aby si mohli sáhnout na velké podniky. Tak, aby se Škodovka nemusela dávat Volkswagenu, proti čemuž Klaus vždycky byl.

HN: Proč to ale v roce 1997 nakonec skončilo tak nedůstojně? Malé banky krachovaly jedna po druhé, ty velké polostátní měly obrovské ztráty, do toho rozpočtové balíčky, přiznání, že v Česku se krade...
Stráský: Poznali jsme, že česká privatizační cesta nemůže být čistá, protože tady není nikdo, kdo vyndá dvě miliardy a něco si koupí. (…) A třetí cesta byla nechat banky půjčit úvěry, které se nesplatily. Byla to třetí cesta a vlastně jediná, když krádež nebudeme brát jako oficiální cestu.

HN: Bankovním socialismem za český kapitalismus?
Stráský: Musel bych vám odpovědět, že to tak bylo, a dokonce bych musel říci, že to tak bylo vědomě. My jsme si to spočítali, že není jiná cesta než do toho zatáhnout banky, aby našim lidem půjčily. I když to někdo zaplatí a jiný ne. A nezaplatilo se toho hodně, odepisovaly se stovky miliard. Asi v roce 1993 se banky poprvé oddlužily, poněvadž tam byly i staré úvěry, co vznikly za komunismu. To bylo prvních zhruba 50 miliard. Ale pak se ukázalo, že se za pět let kapitalismu udělaly desetkrát větší dluhy.
smajlik - 76 

Milda3
Milda3 - 14.3.2013 14:52

sharon: zřejmě tam stále funguje Langerstapo

 
sharon
sharon - 14.3.2013 13:52

dnes je opět před soudem tykadlo Smetana....100dní odseděl , škodu uhradil a má další soud......a pak že nejsou političtí vězni....ha ha ha,.....smajlik - 36smajlik - 36

 
denda04
denda04 - 14.3.2013 10:40

sharon: přesně tak je to na smajlik - 48smajlik - 48smajlik - 36

 
sharon
sharon - 14.3.2013 10:32

Senátoři chtějí prověřit, jestli Nečasův podpis amnestie není trestný
Předseda Senátu Milan Štěch (ČSSD) a předseda ústavně-právního výboru Senátu Miroslav Antl ve středu požádali nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana, aby prozkoumal, zda se premiér Petr Nečas (ODS) podpisem novoroční prezidentské amnestie nedopustil trestného činu.

***********************************
už vidím jak si někdo dovolí říct že ANO....smajlik - 37

 
Milda3
Milda3 - 13.3.2013 19:00

habaděj - 13.3.2013 18:42 , to je přesně to co říkám a to byl taky hlavní důvod Klausovy amnestie,aby ti hlavní lumpové byli nepostižitelní

 
habaděj
habaděj - 13.3.2013 18:57

Zbývá už jen tohle

http://www.blisty.cz/art/67593.html

 
Eduna
Eduna - 13.3.2013 18:51

habaděj: Tak jsem si to také přečetla. Je to tedy síla. Člověku je z toho na nic.

 
habaděj
habaděj - 13.3.2013 18:47

Šedá síla sílí! – Grey power is growing!

Respekt k seniorům ve skutečně demokratických západních zemích je totiž
naprosto jiný než respekt k seniorům v Česku.
Je to důsledek vzrůstajícího emancipačního hnutí uvědomělých a aktivních
seniorů, kterým se říká “Šedá síla”.
Žádný západní politik – pokud nechce spáchat politickou sebevraždu
by si nedovolil k seniorům ve své zemi chovat tak arogantně a přezíravě jako
politici čeští k českým seniorům.
Je ovšem i spoluvinou českých seniorů, že to trpí a ve svobodných volbách stále dokola volí stále stejné prolhané a profláknuté ksichty.

 
habaděj
habaděj - 13.3.2013 18:42

Milda3: tak čti tohle

http://www.blisty.cz/art/67851.html

 
Milda3
Milda3 - 13.3.2013 18:35

1234-5 - 10.3.2013 23:44 to jsem psal už někdy po amnestii,že Klaus už v devadesátých letech prohlásil,že dnešní bohatí američané a politici ze starých rodin,přišli k majetku podvody,loupežemi a vraždami v prvních dvou třech generacích a ti další už mohli žít poctivě a být v politice protože už byli majetkově zajištěni,tak že on to vyznával už od začátku tyto podvody kterých se účastnil i sám s Lývií,co by se dalo čekat od neřáda který léta spolupracoval s STB

 
Milda3
Milda3 - 13.3.2013 18:20

obrázek - attxnsa61.jpg

 
sharon
sharon - 12.3.2013 19:09

Eduna: a to je chyba že president má moc málo pravomocí............smajlik - 36smajlik - 36

 
Eduna
Eduna - 12.3.2013 18:55

1234-5: sharon: Zeman do toho zasahovat nebude, ani nemůže, ale jsem zvědavá, jak se s tím popasuje Ústavní soud.

 
sharon
sharon - 12.3.2013 11:24

1234-5: o tom se ví že je to mega tunel...a Zeman do toho zasahovat nebude....smajlik - 26

 
1234-5
1234-5 - 11.3.2013 21:57

Novinář Josef Klíma - šiřte dále
>
> Restituce majetku církví ? Nikoli ... je to mega tunel! Když
> jsem 10.1.2012 psal článek na téma darování majetku církvím ani jsem
> netušil, jak velikou budu mít pravdu se svou lehce konspirační teorií o
tom,
> u koho nakonec skončí majetek, který hodlá Kalousek, Schwarzenberg
> a spol církvím darovat.
>
> .......a pojďme si říci, co se nového "profláklo" . Máme zde věc, o které
se vůbec nemluví, jako by se nikdy nestala ..... evidentně si stávající
vedení církví velmi přeje, aby se tu skutečnost veřejnost nikdy edověděla, a
aby se na ní zapomnělo : Federální shromáždění ČSFR 1.srpna 1991 schválilo
výčtový zákon, kterým se restituovaly majetky církví a náboženských
společností."Jako důkaz onoho vstřícného kroku mezi státem a církví bylo
prohlášení tehdejšího kardinála Františka Tomáška, že to je poslední nárok,
který církev vznáší! Nejen on, ale i další opoziční představitelé se
vyslovili pro restituční tečku.Kardinál Tomášek upozornil také na to, že
nejde o žádný majetek zabavený komunisty, jak tvrdí ti kteří se těší na
příspěvky do stranických kasiček a konta jedinců...,, !!! Úplné vypořádání
poměrů s římskokatolickou církví tedy proběhlo 1.8.1991 !!!
>
> Právník a vedoucí katedry práva Bankovního institutu Aleš Rozehnal
vypracoval analýzu ze které vyplývá, že právo, které měla církev k majetku,
který užívala, nebylo vlastnickým právem, i když se vlastnickému právu
podobalo. Oproti vlastnickému právu totiž podléhalo řadě omezení. Naopak
majetek, který má být podle předkládaného návrhu církvím vydán, na rozdíl od
minulosti žádným omezením podléhat nebude, a subjekt který ho obdrží, bude
odlišný od právnických osob, kterým byl vyvlastněn. O majetek v případě
katolické církve přišla veřejnoprávní instituce, která se při proměnách
legislativy proměnila v soukromého vlastníka. Prohlašované restituce jsou
tedy pouze zavádějícím názvem pro naprosto nové uspořádání majetku a jeho
systémové zařazení .... politicky nekorektně řečeno jde odarování majetku
soukromým subjektům, který mu v roce 1948 rozhodně nepatřil , protože tento
soukromý subjekt prostě neex

 
melda
melda - 11.3.2013 17:37

1234-5: no, mažoretky jsme měli i předtím ...

 
1234-5
1234-5 - 11.3.2013 17:35

melda: možná ??? už je máme včetně mažoretek ..

 
1234-5
1234-5 - 11.3.2013 17:34

Rema: do r. 89 jsme žili za ostn. drátama no a teď jsme se konečně dostali za hranice všedních dnů ...smajlik - 68smajlik - 68

 
melda
melda - 11.3.2013 17:32

Rema: jo, budeme slavit valentýna, možná budeme mít roztleskávačky ... fuj ... hnus ...

 
Rema
Rema - 11.3.2013 17:25

důchodci v Česku jsou na tom lépe než v USA, tvrdí studie...ahaaaaaaaa,tak jsem porevoluční vývoj konečně pochopila, musíme všechno dostat na úroveň USA, takový bordel, aby se důchodci měli snad líp, no to fakt nemůžeme trpět.....ale podle další zprávy: Stárneme v důsledku prodlužování lidského života. Podle grafu, který uveřejnilo ministerstvo práce a sociálních věcí, je spíše důvod k demografické a sociální panice.... v roce 2050 si češi přečtou, že důchodci se mají téměř tak dobře jako v Ugandě. CO TO SAKRA JE? Štavnice proti lidem, kteří již neodvádějí daně a dovolí si nechcípnout nebo co? Už mě to dohání k zuřivosti, mám sice do důchodu ještě dost daleko, ale ti s těma nevymáchanýma hubama tak mluví o nás všech - současných i budoucích důchodcích, to není možné, jak daleko jsme už došli.

 
Rema
Rema - 11.3.2013 17:14

1234-5: ano, vstříc zpět hluboké minulosti, z kapitalismu 19. století to přes feudalismus vezmeme do otrokářství, zastavíme se v jeskyni, tam taky platilo právo silnějšího

 
sharon
sharon - 11.3.2013 9:03

1234-5: tak jako byl volen NEJVĚTŠÍ ČECH...tak Klaus by vyhrál NEJVĚTŠÍ ZLODĚJ....smajlik - 26

 
PEGG
PEGG - 11.3.2013 8:30

1234-5 - 10.3.2013 23:44smajlik - 76 někdy je lepší nevědět, co si naši mocipáni myslí, protože normálně jsou na zabití a takhle jsou na i na smajlik - 72

 
1234-5
1234-5 - 10.3.2013 23:44

televizní rozhovor Jakuba Železného s
> Václavem Klausem přinesl konečné rozuzlení problému novoroční
> amnestie. Kdo ještě nechápal, pochopil dokonale.
>
> Václav Klaus vše mimoděk vysvětlil. Klíčová je jediná věta.
> Když se Jakub Železný ptal na nezvládnutou privatizaci 90. let –
> podvody bank, kampeliček a fondů, které připravily o peníze tisíce
> střadatelů, Klaus odmítl kriminalizaci těchto dějů a událostí.
> Vše jsme se učili, všichni jsme se tehdy učili – nedělejme z
> toho kriminalizaci.“ Podle Klause dnes kriminalizujeme lidi, kteří
> se pouze učili zbohatnout a protože jsme byli všichni začátečníci,
> chybička se holt vloudila.Klaus tyto skutky za trestné činy nepovažuje. Klaus nesouhlasí s
> trestní politikou našeho státu. Jako nezná špinavé peníze, tak
> neuznává hospodářskou kriminalitu. Prostě když někteří
> vychytralí jedinci oblafnou své „pomalejší a méně bystré“
> spoluobčany, tak jim prostě ty výnosy patří. Podle Klause je to
> přirozené a normální. Nesouhlasí s tím, aby tito naši
> obratní spoluobčané končili ve vězení.Ve světě Václava Klause je umění zbohatnout, tím nejvyšším
> uměním. A pokud se to někdo teprve učí a klopýtne, tak si
> zaslouží milost či amnestii.Václav Klaus ví s naprostou jistotou, že když si
> někdo nakrade, je to jeho chytrost, patří mu to a basta.
> Nikdo z nás s ním v tomhle nehne. Správně řekl: „Jsem odolnější
> než všichni další politikové v této zemi.“
A to byl náš prezident po celých deset let.
OPTIMISMUS JE ZPUSOBEN NEDOSTATKEM INFORMACÍ

 
rano
rano - 5.3.2013 16:31

Milda3: trefnýsmajlik - 47smajlik - 34smajlik - 47smajlik - 47

 
Jagea
Jagea - 5.3.2013 16:27

Milda3: smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47

 
Milda3
Milda3 - 5.3.2013 15:47

obrázek - Co_je_politika.jpg

 
denda04
denda04 - 5.3.2013 13:55

sharon: 1234-5: holky až tákk jooooooosmajlik - 58smajlik - 67smajlik - 68

 
1234-5
1234-5 - 5.3.2013 13:37

sharon: smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47

 
sharon
sharon - 5.3.2013 13:34

Milda3: ale mohl přijít o prachy...jsem svině , to bych mu přála....smajlik - 16

 
Milda3
Milda3 - 5.3.2013 13:17

sharon: však taky píšu,že by ho měli zavřít za to co bylo před jeho prezidentováním.
Trochu jsem hledal a našel jsem ,že prezidenta nejde obžalovat za nic jiného nežli jen za velezradu a i když ho neodsouděj,tak se to s ním už potáhne a o to asi jde

 
Jagea
Jagea - 5.3.2013 13:03

sharon: Jo, za takové věci měl Klaus sedět. Ale tahle šaškárna s velezradou je trapná. Co se týče Grosse, nemyslím, že by byl větší syčák než ti okolo. Akorát v tom vinou svého mládí ještě neuměl tak chodit, ostatní se dovedli líp vylhat...

 
sharon
sharon - 5.3.2013 11:54

Eduna:Jagea: s tím se nepořídíš....já kdysi i s mým tátou fandila Grossovi a co z toho vzešlo....ještě že se toho táta nedožil byl by hodně zklamanej....

 
sharon
sharon - 5.3.2013 11:53

já si přátelé myslím že ani jeden/a z nás do toho nevidíme......a bylo mi smajlik - 70smajlik - 70 když jsem viděla jak to komentoval Nečas.....
Klause měly zavřít už za tu kuponovku tam vlastně začalo rozkrádání státu..........smajlik - 36smajlik - 36smajlik - 36

 
rano
rano - 5.3.2013 10:33

Je to delší článek ale stojí za tosmajlik - 105

 
rano
rano - 5.3.2013 10:32

Moc politice nerozumím ale tohle mě dostalo ,ikdyž to byl důvod nevolit ks
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756?fb_action_ids=4537534759845%2C4520646297644&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map={%224537534759845%22%3A248339708632991%2C%224520646297644%22%3A471209716268276}&action_type_map={%224537534759845%22%3A%22og.likes%22%2C%224520646297644%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[]

 
Jagea
Jagea - 5.3.2013 10:22

Eduna: Přesně, myslela jsem, že JD jen potřebuje dozrát a za 5 let jsem si ho celkem dovedla představit jako prezidenta. Ale poslední dobou mě dost svým zlostným štěkáním otrávil.smajlik - 48

 
Eduna
Eduna - 5.3.2013 8:37

Jagea: Také jsem si myslela, že je ten hoch rozumnější. Uražená ješitnost z něj jen kape. Škoda, zdál se mně do budoucna perspektivní. Zdání někdy klame.

 
PEGG
PEGG - 5.3.2013 7:11

sharon - 4.3.2013 17:29 - Klause nemusím, ale tohle se mi taky nelíbí, přijde mi to takové ubohé. Ale včera jsem slyšela reakci hradu, že to je možná jen velké ty ty ty Zemanovi, aby mu dali najevo, že si nemá moc vyskakovat a myslet si, že jim tam bude dělat pořádek. smajlik - 105

 
Jagea
Jagea - 4.3.2013 22:21

Mě na té trapné šaškárně zaráží fakt, že se v tom tak hlasitě angažuje Dienstbier. Měla jsem ho tedy za rozumnějšího...

 
Eduna
Eduna - 4.3.2013 20:01

Milda3: Naprosto zbytečné gesto. Nechápu proč něco takového udělali i když jsem Klause nikdy nemusela. Opět jsme se před světem zviditelnili.

 
1234-5
1234-5 - 4.3.2013 19:39

Milda3: prostě jsme národ Švejků ... a taky někteří říkají, že je závist socek vůči bohatým, ale kdo teda závidí, nebo se mstí ? Vždyť tu naši republiku a pověst posílají do kopru boháči .... vláda sama sebe.

 
Milda3
Milda3 - 4.3.2013 19:22

sharon: Klause bych rád viděl na Mírově,ale za úplně jiné věci které má na svědomí ještě z doby kdy nebyl prezidentem

 
Milda3
Milda3 - 4.3.2013 19:19

sharon: Klause jsem nikdy nemusel,ale ÚS to pošle do kopru,žalobě za velezradu se musím jenom pousmát,on nepřekročil svoje kompetence,líbit se nám to nemusí a to je tak vše co s tím můžeme udělat,rád bych si přečetl co o tom budou psát v zahraničí,ti z nás musejí mít srandu a alespoň vidějí co nás vede za debily,kdyby si ti senátoři byli jistí ,že mají pravdu,tak by podali žalobu pro překročení pravomocí,ale dobře vědí že to je jen fraška,jsem levičák ale v tomhle jim za pravdu nemůžu dát

 
sharon
sharon - 4.3.2013 17:29

Ústavní žalobu na Klause Senát podpořil
Senát v pondělí schválil podání žaloby na prezidenta Václava Klause pro velezradu. Měl se jí dopustit vyhlášením dílčí amnestie na počátku roku, otálením s navrhováním ústavních soudců i dalšími prohřešky. Návrh žaloby bude podán Ústavnímu soudu. Pro hlasovalo podle informací Novinek 38 senátorů, proti 30.

 
Jagea
Jagea - 3.3.2013 15:23

Nesmysl. Bezhotovostní transakce probíhaly zcela normálně.

 
kubikm
kubikm - 2.3.2013 20:02

melda: my bohužel o ničem s ipb netušili...a muž měl ipb, já poštovku...takže veškeré peníze, rodinné i pro podnikání, tam byly...a tím, že ipb neprovedla pravidelné platby, celé to podnikání...odchází kolem 80 tis...tak naběhla penále a úroky...takže - co tam bylo uloženo, to tam zůstalo, ale tohle byla naše ztráta a odepsat z daní to nešlo....

 
Jagea
Jagea - 2.3.2013 5:34

Rema: To tedy všechna čest tomu pánovi z kampeličky.smajlik - 47

 
Rema
Rema - 1.3.2013 20:22

máte pravdu přátelé, mamka vlastně taky měla peníze v IPB a nepřišla ani o halíř. Vzpomínám si, že měla tehdy sumičku, kterou si našetřila na nějaké pojistce či co a chtěla to jít uložit do kampeličky. Ten chlapík tam byl tehdy moc solidní, asi věděl, že jdou do kopru a vyloženě nechtěl, ať tam ty peníze necháme. Hodinu si s náma povídal, jak máme zvážit různé možnosti a tak, neřekl to přímo, ale podařilo se mu nám takticky vysvětlit, že tam ty peníze nemáme nechat. Tak jsme je odnesly do IPB. Dodnes si na něj občas vzpomenu. Asi se potil i na zadku, jen ať vypadnem a nevnutíme mu to. Má mé díky na vždy, ani ne za ty peníze, ale za tu lidskost a doufám, že se mu to v životě v dobrém vrátilo.

 
melda
melda - 1.3.2013 20:12

Milda3: Jagea: taky jsem měl ipb ... a informaci, že to asi bude, jsem dostal cca 2 dny předtím ... ale že nemám plašit a jen si vybral nějaký prachy na pár dnů ... že stát ipb padnout nenechá ... přesně z těch důvodů, co psal milda ...
a taky neznám nikoho, kdo by v ipb o něco přišel ... ono těch dezinformačních mailů je spousta smajlik - 26smajlik - 20

 
Jagea
Jagea - 1.3.2013 19:44

Milda3 19:29: Vidím, že jsi dobře informovaný... smajlik - 58
(já jsem totiž zevnitř...)

 
Milda3
Milda3 - 1.3.2013 19:38


http://holesovskavyzva.zacit.cz/(http://holesovskavyzva.zacit.cz/)

 
Milda3
Milda3 - 1.3.2013 19:29

Jagea: Odesáci to dlouho a i teď okecávaj to nasazení policejního komanda v IPB,ale už neřeknou že by šla do kopru skoro celá republika,protože tam měli ve velké většině peníze obecní a městské úřady a spousta firem a lidí a to by všechno bankrotovalo

 
Milda3
Milda3 - 1.3.2013 19:20

Jagea: no vidíš,ani nevím jestli jsem jí alespoň řekl díky

 
Jagea
Jagea - 1.3.2013 17:28

Milda3: Tak to se ti povedlo s tím firemním kontem, jakpak jsi odměnil kamarádku za včasné avízo? smajlik - 68

 
Jagea
Jagea - 1.3.2013 17:25

Milda3: přesně tak ... smajlik - 58
U agrobanky, ab banky, bohemia a několika dalších lidi o peníze opravdu přišli, ale nikoli u IPB. smajlik - 42

 
Milda3
Milda3 - 1.3.2013 17:07

Jagea: mise smajlik - 47

Jagea: taky jsem měl a stále mám konto u PS,měla to IPB a když tam se proflákly ty problémy tak jsem stačil vybrat jen pár tisíc,bankomaty už byly nepřístupný a na poště dali jen asi 20 000 a druhý den už nic,tak jsem se s dost velkou sumou rozloučil,ale myslím že díky Zemanovi (to už nevím přesně) jsem nepřišel ani o korunu a ostatní taky ne a to tím že to prodal stát ČSOB za jednu korunu a tím odstavili japonskou Nomuru která by nás připravila o všechno

Jako firma jsme měli konto u Agrobanky tady v Ústí na Míráku a dělala tam kamarádka která mi řekla jestli tam mám peníze ať si je vyberu že to s nima jde do kytek,šéfovi jsem to řekl a musel jsem ho přesvědčovat aby konto vybral a moc se mu nechtělo,měl tam okolo 5 000000 ale vybral to a za tři dny mi dal jako odměnu 100 000 protože banka krachla a nesplacené faktury od klientů si nechal posílat na novou banku,ale tam potom taky dostávali nějaké peníze zpět i když ne všechny

 
Jagea
Jagea - 1.3.2013 16:47

Co je to za blábol o IPB? Tam nikdo z klientů nepřišel ani o korunu. Běžný klient vůbec nebyl ani ohrožen. (opravdu vím, o čem mluvím!)
No, jestli je všechno zde kopírové takový nesmysl jako tohle...smajlik - 76

 

-- Kompletní archiv diskuse --


Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77048.
    Archiv anket.