Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Naštvalo vás

YXH
YXH - 11.12.2016 13:55

Kozoroh18: Ja vim smajlik - 25smajlik - 25smajlik - 25

 
Santé
Santé - 8.12.2016 17:24

Tak mi dneska dorazila nová židle k pc a složit ji nemůžu, protože se bude muset trošku upravit... smajlik - 65smajlik - 76

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 6.12.2016 20:36

YXH - 6.12.2016 16:15
děvče vím o čem píšeš. Já koukám jak mamka chřadne ze dne na den. už mě ani nenadává.

ty nrazy tu ještě nechci, pouze mé přání.

 
kubikm
kubikm - 6.12.2016 19:51

http://tn.nova.cz/clanek/divka-tragicky-zemrela-pritel-usporadal-ritual-a-komunikuje-s-ni.html

tohle je spolužačka mé vnučky, hodně umělecky nadaná
chytla se tohoto šmejda....nutil ji nejíst...byla vyhublá na kost, sotva chodila....

 
YXH
YXH - 6.12.2016 16:18

Tochu snehu mi nevadi, ale kosa mohla byt o kapku mirnejsi, dneska rano -19 a na vetru -29C je moc i na nase smajlik - 40smajlik - 40

 
YXH
YXH - 6.12.2016 16:15

catcat: To jsem rada, ze to zvednul. Drzim palce at je mu co nejlip.
Vim jake to je, s mamkou jsem mluvila pred tydnem v nedeli a byla v pohode, a ve stredu nebrala tak jsem myslela, ze je treba u sousedu, no a pak mi prisel mail, ze je zase v nemocnici. smajlik - 65 Aspon vim, kde je, a je o ni postarano.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 6.12.2016 13:12

catcat - 6.12.2016 11:08
vím co cítíš když se nedaří.Komarádovi hodně zdraví

 
Jarča*
Jarča* - 6.12.2016 11:37

catcat: tak to je moc dobřesmajlik - 47

 
catcat
catcat - 6.12.2016 11:12

A sotva jsem to napsala, tak se ozval!!!!!Ozval. Svět je dobrý a já jdu pro obědsmajlik - 105

 
catcat
catcat - 6.12.2016 11:08

Mě štve, že mi nezvedá telefon kamarád. Je těžce nemocný a máme domluvu, že pokud nebude zvedat telefon, mám jít k němu a zjistit situaci. A hlavně zajisti kočičku. Sakra, ženský, sedím v práci, ať mi to vezmesmajlik - 97

 
Anče
Anče - 6.12.2016 10:55

kubikm: smajlik - 105Budou nám za čas strhávat křížky z krku?smajlik - 94

 
kubikm
kubikm - 5.12.2016 21:16

a kolik to stálo...a ještě bude
http://tn.nova.cz/clanek/z-panelaku-v-chanove-zbylo-2-5-tisice-tun-sutin-demolice-pokracuji.html

 
kubikm
kubikm - 5.12.2016 21:12

tohle je docela dobrý komentář na současnou situaci

Kdyby vám někdo nabízel 900 euro měsíčně za nicnedělání a možnost dělat beztrestně brajgl, neemigrovali by jste z pustiny kde žijete mezi velbloudy a kozami někam do civilizované společnosti. Asi ano tak co se jim divíte. A že je někdo naučil jen střílet, vyrábět bomby a fanaticky uznávat zhýralou ideologii, to není taky jejich chyba. Chyba je tahat sem to zvěrstvo bez selekce. Po převratu vzniklo mnoho firem, které pod vidinou velkých zisků sem tahali odpad z Německa pod záminkou recyklace. Dodnes to jsou černé skládky toxického odpadu a s likvidací se potýká stát. Nyní je to povýšeno na level 2. Neziskovky a podplacení politici za tučné provize od světových elit sem tahají lidský odpad z celého světa. Jen s tím rozdílem, že až ho tu bude přebytek, tak zlikviduje celou Evropu. V životě to odtud nikdo nedostane.

 
kubikm
kubikm - 5.12.2016 21:06

Ivi: smajlik - 6smajlik - 6kde to je?

a to, že ve Francii musí zbourat sochu Panenky Marie?

 
Ivi
Ivi - 5.12.2016 17:03

Mě nadzvedlo toto:
obrázek - P1440460.JPG¨
V Evropě je toto podle mě hodně za hranou!

 
Ivi
Ivi - 5.12.2016 16:47

sharon: Njn, někteří lidé jsou poněkud smajlik - 55! Zřejmě se dotyčný/á potřeboval/a kreativně vyjádřit, být jen obyčejný anděl nestačí. smajlik - 42

 
sharon
sharon - 5.12.2016 16:28

dnes kolem deváté zapnu tv na čt24 a tam reportáž z nějaké pražské mateřské školky kde za dětičkama přišel mikuláš , čert a anděl.....................a koukám , anděl měl růžovo - fialové mikádo ..........místo zlatých nebo stříbrných kudrlinek........jsem myslela že mě omejou , asi už jsem stará konzerva ale vypadalo to příšerně.................smajlik - 76smajlik - 68

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 1.12.2016 16:46

Ivi - 1.12.2016 10:27
tak vydíš máme společné, já jsem rozená v Liberci a do školy jsem chodila v Prostějově a ty naopak. Ta školní ulice byla bezva dalo se tam chodit od školky až odmaturovatsmajlik - 68

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 1.12.2016 16:43

thePlacheck - 1.12.2016 12:42
letní obutí a jízda na kole, nemůže to mít stejné potíže. Tak hodně smajlik - 45

 
Piafka
Piafka - 1.12.2016 16:35

thePlacheck: Neboj, bude líp! smajlik - 45

 
Ivi
Ivi - 1.12.2016 15:57

thePlacheck: Alča: Nadarmo se neříká, že "čert s*re na větší kupky!"

 
Alča
Alča - 1.12.2016 15:45

thePlacheck: nějak se ti to se*e na jednu hromadusmajlik - 65

 
thePlacheck
thePlacheck - 1.12.2016 12:42

Štve mě ta bílá srajda co je venku.Auto na letních takže do práce musím na kole .Tak aspoň že to je rozhrnuté,večer sem jel domů v desíti cm sněhu.A spolubydlící neprodloužili smlouvu bo nechtěla dělat noční a dneska šla na pracák,tak je o vánoce postarané.

 
Ivi
Ivi - 1.12.2016 10:29

Kozoroh18: Liberec je moc pěkný, ale žít bych tam nechtěla. Je tam na mě moc kopců a moc zima, já nejsem na zimní sporty, takže jsem nejspokojenější v nějaké placaté nížině. smajlik - 75

 
Ivi
Ivi - 1.12.2016 10:27

Kozoroh18: V Prostějově jsem se narodila. smajlik - 64smajlik - 68

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 1.12.2016 8:22

Ivi - 1.12.2016 8:17
třeba jsme se i potkaly při courandě po městěsmajlik - 68
já mám trochu v srdci Prostějov, to je úplně něco jiného než Liberec, kde chodíš z kopce do kopce.

 
Ivi
Ivi - 1.12.2016 8:17

Kozoroh18: JJ, užila jsem si v Liberci pár studentských let! smajlik - 68smajlik - 47

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 1.12.2016 8:02

Jarča*
Ivi
je to tu pěkně bílé, jen škoda, že to mokré. Dovedu tu počasi překvapit jen nepřipravenésmajlik - 68

Ivi ty jsi tu studovala? to jsi tak trochu liberečačka

Když to odpoledne začalo, tak jsem si vzpoměla na Krakonoše a řekla jsem si že se loučí.

 
Ivi
Ivi - 1.12.2016 7:12

Jarča*: Teď jsem se koukala na fotky a je to v Liberci jako podle Nohavici "a u muzea čtyři". Když jsem byla v Lbc ve škole, tak napadalo běžně 30 - 40 cm, bariéry podél silnic byly metr a víc (občas přes ně člověk ani neviděl a průchod se musel prokopávat) a auta jezdila a nikdo o kalamitě nepsal. Teď mají jen "poprašek" a kolabuje doprava. Co by se dělo, kdyby těch pár centimetrů napadlo v Praze (ó hrůzo!) ani nechci pomyslet. smajlik - 68

 
Jarča*
Jarča* - 1.12.2016 6:47

Kozoroh18: vzpomněla jsem si na tebe, prý tam máte sněhovou kalamitu.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 30.11.2016 17:29

tak nevím, snad proběhne rozločení s panem Peterkou s úctou.
Jsem asi drbna, má přijet Rychtář

 
Piafka
Piafka - 30.11.2016 11:54

PEGG: Alča: Máte pravdu, já to spíš myslela tak, že se to nedá sourozencům zazlívat, že šli do svého, tu možnost mají všichni...ale je to aspoň ponaučení pro další generace, jaká to má úskalí...

 
PEGG
PEGG - 30.11.2016 10:04

Kozoroh18 - 30.11.2016 9:01 víš a vždycky jsou lepší ti co tam nebydlí. Švagrová přijela jednou za týden na kávu a ještě se nechala obskakovat, v létě tam byli třeba celý víkend, protože oni bydleli v paneláku a my měli bazén, znamenalo to pobyt i s jídlem. A já byla ten blbec co udržoval zahradu a trochu pořádek, protože tchán je neskutečný bordelář. Já vozila babičku na nákup, k doktorům apod. Ano, mělo to výhodu, když byla dcera malá, hlídali mi ji. Oni jsou v podstatě hodní, to bych jim křivdila, ale nikdy jsem si nemohla dělat co bych chtěla. smajlik - 26

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 30.11.2016 9:01

PEGG -ty kompromisy, to máš pravdu.
Já to snad vydržela i díky tomu, narodila jsem se tu, zahrada kde jsem si hrála a ráda vzpomínám na babičku co tu bydlela. Vzpomínám ráda na obě, byly nevlastní, ale hodné.
Musím ti dát za pravdu, kde hledet odvahu a kterou z dcer do bydlení zde uvrtat - dát nabídku. Je to svazující.

 
PEGG
PEGG - 30.11.2016 8:31

Piafka - 29.11.2016 17:05 mám společné bydlení za sebou a už nikdy více! Do starého baráku se jen cpou peníze, navíc tchán na všem strašně lpěl, každá oprava byla spojenou s řadou nepříjemností a řečí jak mu ničíme baráksmajlik - 66
Každý si má být sám, jenže většina lidí postaví veliký barák, aby měly děti kde bydlet a buď tam zůstanou sami nebo to jedno dítě odnese a nechá se do toho uvrtat. Nikdy to nedělá dobrotusmajlik - 76 Vždycky tam musí být nějaký kompromis z obou stran.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 29.11.2016 20:59

Rema - 29.11.2016 18:23
tak to je, přistavili jsme verandu byla dřevěná, udělali jsme větší a nahoře koupelnu. Nové elek. rozvody, vysadili stromky. Vše se při odhadu započítalo a platilo z toho. Jinak to nešlo, nedovolila bych si říci o barák a nechtěla jsem bydletsmajlik - 48 a naši nechtěli abychom se odstěhovali do podnikového.
Tis co jsem si sama vypěstovala a zasadila na zahradě byl odhadnut na 3 tis.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 29.11.2016 20:49

Santé - 29.11.2016 18:19
hlavně když to pomůže, hodněsmajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 29.11.2016 20:49

Santé - 29.11.2016 18:19
hlavně když to pomůže, hodněsmajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45

 
Alča
Alča - 29.11.2016 18:38

Piafka: ne nemusela.Mohli jsme mít 4pokojovy byt,který jsme odřekli a do domu jsme uz před 500000 dali.Sestra by tady nebydlela protoze by tady svagr nebyl a bracha uz vubec ne,tomu tenkrat jeste otec sehnal prednostne byt od podniku.Sice on došli, ale to uz je jina kapitola.

 
Ivi
Ivi - 29.11.2016 18:25

Santé: Nic moc zpráva smajlik - 56smajlik - 56, ale hlavně, aby tě dali pořádně do kupy a mohla jsi běhat jako dřív! Držím palce! smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45

 
Rema
Rema - 29.11.2016 18:24

Santé: držím palce smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45

 
Rema
Rema - 29.11.2016 18:23

Piafka: to sice Alča nemusela, ale udržovat starší dům je mnohdy horší, než si pořídit něco vlastního a zařídit z gruntu podle svých představ
taky má pravdu, že by investovala ne do svého, tím by navyšovala hodnotu toho domu a o to víc by pak vyplácela ostatním dědicům, do toho bych taky nešla

 
Santé
Santé - 29.11.2016 18:19

Tak se operaci asi nevyhnu, do pátku mi ortoped dá vědět. smajlik - 65

 
Rema
Rema - 29.11.2016 18:15

sharon 28.11.2016 10:30: manžel se poprvé ženil ve 43 (se mnou), žil sám v bytě a po několika měsících soužití jsem pochopila, že to byl detašovaný dětský pojíček, znervozňují ho běžné zvuky domácnosti - nádobí, pračka a tak, protože na to vůbec nebyl zvyklý, všechno "se" to udělalo, když byl v práci, uvařit si kromě čaje neumí nic.......takže bydlení ve vlastním má nulovou vypovídací hodnotu, a to mi poprvé spadla brada, jak měl vypulírovaný byt, dneska už vím, že tam tchyňka udělala generální úklid před mou první návštěvou, reklamaci jsem bohužel neměla u koho uplatnit, tchánovci velmi brzy po naší svatbě umřeli smajlik - 65

 
evropka
evropka - 29.11.2016 17:40

Linda: smajlik - 47

 
Piafka
Piafka - 29.11.2016 17:05

Alča: Zase jsi ale nikdy nemusela na rozdíl od sourozenců řešit bydlení.

 
Alča
Alča - 29.11.2016 14:59

sharon: jsem nejmladší a zůstala jsem bydlet doma. Když se měl začít aspoň trochu opravovat barák, tak jsem mamce řekla, že teda buď budu dávat do vlastního nebo půjdeme pryč, protože abych něco opravila a potom ještě z toho vyplácela, tak to teda neesmajlik - 66 zprvu byly dokola "chytré" sousedky. Jedna za pár let dala barák vnukovi a skončila u dcery, kde je o ni postarané,ale nemá ten komfort a klid na který byla zvyklá. Druhá měla jednoho syna, tak tam nebylo co řešit,ten si barák prodal po její smrti a třetí dala taky barák vnučce skončila v podnájmu a potom na DPS. Po čase přepisovala mamčina nejmladší sestra dům na dceru, tak mamka taky souhlasila ať si to vyřídím. Měla jsem během 14 dnů odhad i sepsanou smlouvu.

 
sharon
sharon - 29.11.2016 14:10

Alča: já to měla s maminkou obdobný.....i když po smrti táty u ní bydlel synovec - ten co teď bydlí se ségrou tak bylo stejně všechno na mě - úklid, praní, žehlení , okna.....mamka s mladým si uvařili i buchty upekli ale ten bordel byl na mě , v sobotu přijet povytírat posbírat na praní a příští sobotu dovézt čisté a to jsem dělala i tomu mladýmu....7 let + jsem chodila do práce......ségra přijela dvakrát do měsíce( skoro o pět let mladší) pojedla buchty a tradááá pryčsmajlik - 68.................nakonec mladýmu zůstal byt který pak se ségrou prodali a já utřela hubu....smajlik - 68smajlik - 26 nedali mi ani halíř ....a mám se hádat ?.....mám svůj vlastní , naše děcka taky a tak asi nic nepotřebuju.....říkala jsem kdyby mi sto litry zalepili hubu jak se říká......ani náhodou....ale co pro mamku jsem to dělala ráda a tehdy jsem byla ráda že tam není sama....a proto kdybych měla zůstat jednou sama já tak chci penzion....smajlik - 60

 
sharon
sharon - 29.11.2016 14:00

thePlacheck: jeslis měl nemocenskou tak to trvá a nikoho nezajímá kde brát na platby a na živobytí..........to je maxibordel.....to za komančů nebylo , všechno marodění bylo zaplacený a paragrafy na děcka taky.....

 
thePlacheck
thePlacheck - 29.11.2016 11:54

Tak v práci mi před vánoci dají výplatu šest tisíc,nejsou to trubky??To mi asi nevyjde z toho zaplatit živ.pojištění,pojištění baráku,dárky.....To jako ty peníze za prac.úraz dostanu jako až po novém roku??

 
thePlacheck
thePlacheck - 29.11.2016 11:41

Sharon - co je s mildou nevím,ale před pár dny mi přeposlal nějaké maily.No a když píšu ....jí....ona....její......tak ano,myslím manželku.

 
Alča
Alča - 29.11.2016 9:13

Kozoroh18: tak to mamka je ještě celkem dobrá,ale umí mi "hnout žlučí" takové -ty si hrozna po kom si, uz jsem slysela mockrat. Dcera me už kolikrát řekla at ji zavezu k sestře at budu jaká je a ne jen když ji vidí když přijedou na návštěvu.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 28.11.2016 17:58

Alča - 28.11.2016 12:17
smajlik - 85 smajlik - 75
já bydlím také s mamkou v jednom domě, to samé jako ty. Aby se neřeklo čeho by se pak litovalo, zakousnout se do rtů a nebo odejít.
Mamce bude 94, dnes chtěla abych zavolala ségru a bráchu, marně jsem ji vysvětlovala, že je za deset minut sedm a že jsou v práci. Prej to je jedno zavolej ať přijdou já chci s nima mluvit. Tak zavolej, když řeknou, že nemůžou tak nepříjdou.

 
Alča
Alča - 28.11.2016 12:17

Kozoroh18: někdy se mi zdá,ze ti co bydlí jindesmajlik - 65 mám doma mamku (83) a někdy se musím otočit a odejít a hodně toho překousnout

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 28.11.2016 10:32

nejhorší co se může stát, je to když někdo ze společně bydlících udělá nějaké dluhy a dorazí exekutor.

 
sharon
sharon - 28.11.2016 10:31

thePlacheck:......jí.....to myslíš svojí milované ženě ?smajlik - 68.....mmch , nevíš co je s Mildou ?

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 28.11.2016 10:30

thePlacheck - 28.11.2016 9:17
já také zůstla bydlet s rodiči, využila-i jsem nabídky. Od začátku jsme si platili svoje náklady na byt co jsme obývali a přispívali na světlo ve společných prostorách, na domovní dań a pod. //brácha bydlem v bytě mamky a ta vždy říkala, tu daň nechci ty se o byt staráš // I když nebyl dům náš tak jsme si plati material co byl třeba zřízení ustředního topení v našem bytě a později investovali do přímotopů. Kdykoli mě mohlo být naznačeno ať se odstěhuji, nestalo se. Mnoho lidí si tenkrát myslelo, že bydlíme úplně zdarma. Makali jsme kolem baráku.
Nevím, kdo je u rodičů oblíbenější, zda ten co s ním bydlí a nebo ti co bydlí jinde.

 
sharon
sharon - 28.11.2016 10:30

a stejně si myslím že jak kdo žije , bydlí, hospodaří a podobně je jen a jen jeho věc......mnozí co žijí sami jsou roky nesamostatní a nezodpovědní , žijí sice samostatně ale buď je rodiče dotují nebo nasekají dluhy a podobně , je to prostě člověk od člověka.....a nikdo nemá právo jim do života mluvit anebo ty co jsou doma titulovat mamánek.............mamánků je potom spousta i ženatých...smajlik - 68..................

 
Piafka
Piafka - 28.11.2016 9:19

Linda: To ekonomické hledisko není o tom nechat se živit rodiči, ale dát dítěti čas na to, aby si třeba něco našetřilo, než začne řešit hypotéku, nákup nábytku atd. atd. Samozřejmě pokud s tímto dítěti pomůžeš, osamostatní se dřív, ale pokud mu touto cestou pomoct nemůžeš, tak ho aspoň necháš o chvíli déle bydlet doma....já šla z domova na místní poměry dost brzo, byt prázdnej, splácení, plat odpovídající tomu, že začínám - žádnej med to teda nebyl....trvalo několik let, než jsem začala fungovat normálně a nemusela obracet doslova každou korunu, neexistovalo kupovat víc než jen to nejvíc nezbytný....pokud to bude v mých silách, určitě nějakou formou dětem tenhle začátek budu chtít usnadnit....

 
thePlacheck
thePlacheck - 28.11.2016 9:17

Já věděl že jí nemám kupovat nové auto ale ojeté.smajlik - 85,prej "to mi odřel někdo na parkovišti."Mimochodem teďka nevím jestli nejsem taky mamánek,když bydlím s manželkou a dětmi v domku s rodiči ikdyž máme každý vlastní vchod a domácnost.smajlik - 26

 
Linda
Linda - 28.11.2016 6:37

Bydlet u rodicu z ekonomickych duvodu - hmm nevim, ale to neni na me posuzovat. Vidim to spiz takhle - pokud nekdo (mladi / stari / kdokoliv) bydli sam nebo s partnerem tak se MUSI postarat sam o sebe se vsim vsudy a nejenom ekonomicky. Staci obycejne denni cinnosti - co budu mit k veceri, koupit toaletak nez dojde posledni role, vyprat dokud mam aspon jedny ciste spodary atd. Pokud bydli u rodicu tak se VZDYCKY najde v domacnosti nekdo kdo to udela za nej. Netvrdte mi ze vari nadvakrat, nakupuji nadvakrat, perou nadvakrat. Kazda mama/ tata / babicka/ teta / nebo u koho kdo bydli pokud bude varit tak jedna porce navic ji nazabije, pokud bude prat tak prihodi i z druhe hromady pradla atd. Ano muze byt ze jednou vari matka a podruhe syn, jednou nakupuje ten a podruhy ten druhy, mozna se o domacnost stara jenom jeden a ten druhy dela neco jineho atd. Ale nakonec at chcete nebo nechcete ten kdo u nekoho bydli muze byt samostatny, muze kompenzovat bydleni vypomoci v domacnosti, muze si setrit na vlastni , ale nikdy neni 100% odpovedny sam za sebe a za nasledky sveho rozhodnuti (zapomel koupit toaletak napriklad, nebo cokoliv jinyho). Chapu pokud nekdo bydli u rodicu (nebo jinde u rodiny ci znamych) prechodne treba po rozvodu, pri studiu, nez sezene neco vlastniho kapse dostupnyho apod, ale dlouhodobe ze jde v podstate od rodicu primo k partnerovi NE. Kazdy by si mel vyzkouset aspon nejaky cas zit sam se sebou a byt zodpovedny sam za sebe. Zapomel jsem zaplatit ucet tak jsem holt pres vikend bez elektriky, nechce se mi volat tam a tam tak jsem holt bez internetu nebo neceho jinyho, nechce se mi dneska varit, tak jsem holt hlady - proste nikdo jiny to za me neudela a z nebo mi to nespadne. Tot muj nazor!

 
sharon
sharon - 27.11.2016 21:33

Alča: dotují pak rodiče.................smajlik - 26

 
Piafka
Piafka - 27.11.2016 20:52

sharon: V tomhle s Tebou musím souhlasit. Já šla z domu dost brzy a bylo to finančně víc než náročné, rovnou jsem začala splácet hypotéku. Pokud to půjde a pokud se domluvíme, ráda umožním svým dětem bydlení delší dobu, aby ten start neměly tak prudký. A taky si nemyslím, že příznak "mamánkovství" je bydlení s rodiči.

 
Alča
Alča - 27.11.2016 19:13

evropka: přece neznamená,ze když bydlí s rodiči tak je neschopnýsmajlik - 95 jestli vydělává 15tis a měl by dát někde 8-10tis za nájem tak z toho zbytku moc skákat nebudesmajlik - 95 taky znám některé kteří bydlí ve 30 sami na bytech a hypotekou a zvládají to

 
Ivi
Ivi - 27.11.2016 18:15

evropka: Já ti nevím, ale nepřijde mi, že bydlení u rodičů je vždy hlavní poznávací znak mamánka. smajlik - 26 Myslím, že mamánek může bydlet kdekoliv (znám i dívky - jak se říká dceři- mamánka?), daleko podstatnější jsou jiné věci.

 
sharon
sharon - 27.11.2016 17:42

evropka: oni i ti co bydlí samostatně jsou do- ve vztahu někdy nemožní, tím se nepořídíš( to není v bydlení)............dnes je to vážně i hodně o financích......a když jim to tak vyhovuje proč to kritizovat.....mě na tom nic divnýho nepřijde.....smajlik - 26

 
evropka
evropka - 27.11.2016 16:29

Anče: rozumím co mi chceš říct.....smajlik - 47
tak děvčata k těm mamánkům,moji dceři je 31 let,4 kluci co se ve stejném roce s ní narodili bydlí doma u rodičů v tkzv děckém pokojíčku,to vám přijde normální?všichni chodí do práce a jsou svéprávní,takže opravdu nechápu proč nejsou samostatní ,přijdou do vztahu úplně nemožní...

 
Rema
Rema - 27.11.2016 15:38

sharon: souhlasím s Tebou, jak se který dospělý chová, je záležitostí výchovy rodiči, mě úplně dostává, když slyším, že klukům chybí vojna... od výchovy jsou snad rodiče a ne vojna, navíc v dnešní době by to bylo opravdu super pro slušně vychované kluky, co by se stávali obětí šikany nevychovaných spratků, umím si to živě představit. A co s nevychovanýma holkama? těm chybí co? ústavní výchova pro hospodyňky?

 
Rema
Rema - 27.11.2016 15:32

Anče: učebnicový příklad, jak plíživě vzniká domácí násilí........ a základ to má v dětství, jak jsem o tom psala, je to hlavně díky tomu, že ženy to desetiletí tolerovaly, i proto, že na ně byl vyvíjen společenský tlak...... teď bude trvat dalších několik desetiletí, než se to z hlav některých takymužů podaří dostat, jestli vůbec, jsi moc dobrá, že ses z toho dokázala vymanit, gratuluji Ti a přeji už jen pěkný život smajlik - 47smajlik - 46smajlik - 45

 
sharon
sharon - 27.11.2016 14:44

Anče: jsem s jedním chlapem přes čtyřicet let .....a furt ostražitá.....smajlik - 64

 
Anče
Anče - 27.11.2016 11:58

evropka:Byl laskavost sama ...to mi neřekl=když s Tebou mluvím dívej se na mě!..manipulátor,za normální slušnost očekával všechno!Prostě hajzlík...už s tím končím,buďte ostražité,vnímejte to,co kdo dělá a říká trochu s odstupem a hlavně - nenchte si nic líbit!!!Pěkný 1.advent!smajlik - 105

 
Anče
Anče - 27.11.2016 11:55

evropka: Když jsem s ním žila,bylo běžné,že očekával,že zaplatím...víš,pokud s člověkem žiješ,pomalu se dostaneš do situace,že Ti některé věci připadají normální..tohle je přesně ten práh,který se posouvá až k fyzickému násilí...zvykáš si pomalu na posouvání toho,co je ještě OK a co není...Nejenže platila jeho výdaje,auto měl ode mě...jasně,že teď to vidím - s odstupem!Byla jsem vychována k tomu být pěkně poslušnou holčičkou...otec nebyl dobrý člověk a máma vždycky říkala - buď potichu,ať neřve.Tahle ústupnost je největší nebezpečí pro holky!!!!Když jsem ho teď viděla,nepřeháním - zvedal se mi žaludek..proboha,jak jsem jen mohla...smajlik - 96

 
Alča
Alča - 27.11.2016 11:44

sharon: podle té mojí bývalé kolegyně asi ano, vyhnatsmajlik - 65smajlik - 26 sestra má doma taky 34letého, barák jak stodola a on by šel do podnájmusmajlik - 71

 
sharon
sharon - 27.11.2016 10:03

Alča: no právě , já beru že na to má každý svůj názor......ale když to třeba vidím u té sestry jak to funguje tak mě ten přívlastek "mamánek" nazvedne...............smajlik - 68kdybych byla sama a bydlela u rodičů tak budu co ?......tatánek..smajlik - 68, jak si to kdo udělá tak to má a at si každý žije jak chce.....třeba syn má velký barák a tři děcka ....tak to asi až budou plnoletí je má vyhnat do podnájmu ????...........nejstarší bude mít sice 20 ale doma maká jako šroubek (studuje a ještě maká) a nejen doma ještě i u prababičky ve vedlejší vesnici , jak si děcko vychováš tak ho máš at je to ve dvaceti nebo čtyřiceti........................smajlik - 26můj názor, možná blbej ale můj....smajlik - 68

 
Alča
Alča - 27.11.2016 6:42

sharon: já si to taky tak myslímsmajlik - 26 mám doma dceru se synem a kam bych ji jako měla poslat z mateřské? Za to mám uklizené a podělané co je potřeba než dojdu z práce
Bývalá kolegyně prohlašovala, že nemají vůbec děcka po škole bydlet s rodiči. Ona totiž šla hned z domu. Ano, koupili jí tenkrát domek a hned se vdala. Taky pak 2x rozvedla, ale měla oba rodiče s pěkným příjmen a pomáhali jí, ale ona to nikdy nepřizná, jen její matka když je naměkko. A její synáček je stále u ní a není vidět, že by jí s něčím pomohl. Ale toto ona nikdy nepřizná, že má doma grázlíka a hajzlíkasmajlik - 63

 
sharon
sharon - 26.11.2016 23:14

evropka: no nevím , s mojí sestrou syn bydlí a uvaří, vypere, upeče.....líp jak některá ženská ( a chodí do práce a na směny)....., vůbec nemůžu říct že je to mamánek.....to spíš se má dobře ségra.....já tohle označení prostě nemusím , nesnáším......u mě je mamánek ten kterýmu rodiče nebo matka málem utírají zadek ať s nima bydlí nebo ne......při dnešních cenách za pronájmy a při dnešních výdělcích se nedivím že jich spousta bydlí dohromady........................smajlik - 26...............můj názor..............

 
evropka
evropka - 26.11.2016 19:43

fakt co si dnešní mamánci myslí,jen se přiživit a mamahotel do 40,vůbec nejsou připraveni pro život

 
evropka
evropka - 26.11.2016 19:42

Anče: ani mi neříkej že jsi za chlapa zaplatila....hned by letělsmajlik - 36smajlik - 36smajlik - 36

 
Rema
Rema - 25.11.2016 20:53

Alča: prostě si zvedá sebevědomí, kdyby ho měl, nechoval by se tak, to dělá jen ubožák, skutečný chlap si své ženy váží

 
Alča
Alča - 25.11.2016 20:46

Mám kamarádku,kterou teda manžel nebije ,ale spíš ji psychicky deptá smajlik - 65nevím co si tím dokazuje. Je to chlap jak hora a chová se jak debil smajlik - 65když se s ním potkám,tak se k němu chovám taky tak jak on.Ona už si zvykla a jde to jedním uchem tam a druhým ven.

 
Rema
Rema - 25.11.2016 19:41

sharon: přesně tak jsem to myslela

 
sharon
sharon - 25.11.2016 19:16

Rema: vím, stačí mi Simona Monyová.....achjo

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 25.11.2016 19:04

Anče - 25.11.2016 13:29
no vidíš, stačí jen naslouchat a dáš si dohromady potřebné

 
Rema
Rema - 25.11.2016 17:42

sharon: chlapi jo, bohužel ne srabi, ti si dovolí mnohem víc, ženy z azyláku by mohly povyprávět, o té bagatelizaci píšu níž

 
Rema
Rema - 25.11.2016 17:40

Anče: zřejmě sis prožila dost smajlik - 25, nejsi sama a nehorší je, že mnoho žen to kryje a venku hraje divadlo, společnost s radostí nevhodné chování manželů bagatelizuje a pak to tak dopadá, že si mistři myslí, že jsou nedotknutelní....... nejlegračnější je, že když to netajíš a veřejně řekneš, není divný ten chlap, že se tak chová, ale ty, že o tom mluvíš a nehrajše společensky přijatelné divadélko smajlik - 82

 
sharon
sharon - 25.11.2016 16:17

chlapi si k nám dovolí jen to -co my jim dovolíme...............smajlik - 45

 
Piafka
Piafka - 25.11.2016 13:51

Anče: Darebák bez skrupulí, ale číslo bych si kvůli němu neměnila (stačí nezvedat mu telefon)...

 
Anče
Anče - 25.11.2016 13:29

Kozoroh18: Jenom detail - dnes jsem se od kámošky dozvěděla,že mu kleklo auto a oprava bude stát ,majlant,...tak už je mi to jasné - nové autíčko by potřeboval a ,ta stará, přece nebyla tak špatná...na nové auto by dát mohla,ne!!!!Tak si říkám,že kopat do obličeje okovanou botou - to mně ještě nedělal...omlouvám se za ,svoje,příspěvky.Končím s nimi ,buďte opatrné - chlapi nás obecně považují za něco,s čím lze manipulovat!smajlik - 105

 
Anče
Anče - 24.11.2016 19:29

smajlik - 105Ne - nebude chtít platit - bude očekávat,že budu platit já=jako to bylo vždycky.Navíc si myslí,že s úsměvy mě zase ,dostane, a budu ,šlapat, jak chce on.Chybí teplé zázemí a peníze...nikam nejdu-to jsem mu řekla a znova dnes do telefonu-byl velice zaskočený a zmohl se na - proooč?-úplně dotčeně.On se přece ke mně slušně choval,tak co j á bych chtěla víc!Pár dní a šlo by to znova stejně - znám ho.Hajzlík-jinak to říct neumím.Změním si číslo telefonu,NIC.ANI KORUNU.smajlik - 105

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 24.11.2016 15:05

Anče - 24.11.2016 10:14
mám občas také dojem, že si někdy partneři o druhém myslí, že dohlídne jen na špičku nosu a nebudou jeho intriky prohlédnuty.
Dost často slýchávám, že máme mít radi hlavně sebe pak ty druhé. Je zvláštní, že ta odpověď je i když se řekne, že na prvním místě to jsou děti.
To asi proto, že s opičí láskou se uděla nejvíce chyb. Máme dojem, že když se rozdáme je to známka lásky. Prd, když se dostanem sami do úzkých málo kdy se najde někdo, kdo pomůže. Spíše se dozvíme jak jsme hlopí a že jsme s tím měli počítat.

Buď opatrná, na smajlik - 51 můžeš jít, on tě pozval on platísmajlik - 68

 
Anče
Anče - 24.11.2016 10:14

smajlik - 105Neštve mě váha - mám problém opačný-potřebovala bych pár kilo navíc.smajlik - 9Naštval mě ex - ten,o kterém jsem psala,miláček co si chtěl užívat s teplou domácností v zádech.Už nějakou dobu je pryč/vyhodila jsem ho/ a naosledy včera se zase ozval - zajdeme na kafe?dyť to nebylo mezi náma špatný,ne?Je mi to jasné,holkám musí platit a jeho život taky něco stojí-plat není tak velký,aby mu stačil.Byl zvyklý si žít...ani korunu nedostane,-nemám slovo,kterým bych ho označila!Prodala jsem teď 1 dům,tak cítí peníze,Proč si chlapi myslí,že ženská je úplně blbá,nechápu!.debil!smajlik - 42

 
sharon
sharon - 23.11.2016 17:50

catcat: smajlik - 68 a co prdel...na tu aspoň tři....smajlik - 68

 
sharon
sharon - 23.11.2016 17:50

catcat: smajlik - 68 a co prdel...na tu aspoň tři....smajlik - 68

 
Alča
Alča - 23.11.2016 16:42

sharon: pro lepší zhubnutí smajlik - 68

 
catcat
catcat - 23.11.2016 15:27

sharon: přeci na každou nohu jednasmajlik - 42

 
Haninka
Haninka - 23.11.2016 14:08

Linda: škoda, viď, klidně bych si ještě nějakou dokoupila...smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 68

 
sharon
sharon - 23.11.2016 13:52

Alča: to jako proč dvě váhy ????smajlik - 26

 
Linda
Linda - 23.11.2016 13:43

Alča: uterka je uterka at je seda nebo bila smajlik - 26...ale ja vim prd, me domacnost nezajimava smajlik - 34

 
Alča
Alča - 23.11.2016 13:38

sharon: tak to abych si koupila aspoň dvěsmajlik - 68

smajlik - 59smajlik - 59pereme utěrky stylem, že až je jich víc, tak je vyvaříme. Dcera toto ráno udělala, ale v tom spěchu aby odvezla ještě kluka do školky si nevšimla, že jí tam spadly černé tepláky, teda shodil je tam kocoursmajlik - 37smajlik - 37smajlik - 37 tepláky to přežily ,ale bohužel utěrky půjdou zeťákovi do dílny, jestli se jich nebude štítitsmajlik - 63

 
sharon
sharon - 23.11.2016 11:42

Linda: tak to je jasný - nejdříve se musí nežrat a pak se zvážitsmajlik - 68....u mě je to nutnost, do svátků to budu flinkat ale pak nastane tvrdej režim....musí.....smajlik - 26

 

-- Kompletní archiv diskuse --


Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77178.
    Archiv anket.