Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Naštvalo vás

sharon
sharon - 1.9.2015 22:06

orinka: a my denně smrad z Farmaku...........hlavně v noci..........

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 1.9.2015 21:31

orinka - nebrec, mame tu firmu Oleo Chemical a ta snad JPP zpracovava i tuky z kafilerek.
Jezdi tam plmo cisteren snad z cele EU. Kdyz odpousti, je to sila.

 
orinka
orinka - 1.9.2015 17:49

To je smrad! Zemědělci, kteří uvěřili předpovědi počasí, asi za městem pohnojili pole kejdou v naději, že na to naprší. No, zatím fučí, vzduch žhne a slunko svítí. Moc příjemné odpolednesmajlik - 20

 
YXH
YXH - 1.9.2015 0:03

Tohle mne nestve spis mam strach co bude dal. Je to tu vsude uplne vyschle.
https://www.facebook.com/MedicineHatNews/videos/1122370614444073/?fref=nf
prerijni pozar asi 12 km od naseho mesta

 
YXH
YXH - 31.8.2015 23:59

kubikm: S rovnobezkami, cim blize k rovniku tim rychlejc slunicko hupne do hajan. obrázek - Tired_sunshine.gif
Cim blize k jiznimu ci severnimu polu, tim jsou letni dny a zimni noci delsi. (V lete na te polokouli).

 
kubikm
kubikm - 31.8.2015 23:31

https://www.youtube.com/watch?v=KUJqgKIWA-o

 
kubikm
kubikm - 31.8.2015 23:28

https://www.youtube.com/watch?v=t0tiLgoUpFk

 
kubikm
kubikm - 31.8.2015 22:47

https://www.youtube.com/watch?v=GZnqdL70zv0

 
kubikm
kubikm - 31.8.2015 19:52

YXH: i když, vlastně bílé noci....to tu nemáme....

 
kubikm
kubikm - 31.8.2015 19:00

YXH: já myslela, že to souvisí s poledníky...

 
YXH
YXH - 31.8.2015 17:03

Linda: OOOPS smajlik - 76Ja to nejak nedopsala smajlik - 76smajlik - 76
Mas pravdu s tim, ze cim bliz k rovniku tim min denniho svetla maji. Meli jsme stejne zkusenosti z Kalifornie.

 
YXH
YXH - 31.8.2015 14:57

Linda: Pres leto maji nejdelsi svetlo na severu. Tam vlastne slunicko ani uplne nezapadne. V jenu v noci je jako u nas na 50 rovnobezce v 10 vecer (sero).

 
PEGG
PEGG - 31.8.2015 8:54

TULI to je opravdu strašné neštěstísmajlik - 85 bohužel s tím mám taky zkušenost.
Mému synovi se taky zabil spolužák v autě, byl to jeho nejlepší kamarád(18), často býval u nás a dceři se taky zabila spolužačka(18), je toho čím dál víc. Chudáci rodičesmajlik - 85

 
Linda
Linda - 31.8.2015 7:01

kubikm: Jitus nechci ti brat iluze, ale na severu Afriky se stmiva drive nez u nas smajlik - 42 teda myslim od jara do podzimu. V zime je to naopak, ale treba na KAnarech je v prosinci v 7 vecer tma jak v pytli a totez v 8 rano. A KAnary jsou zhruba na rovnobezce s jiznim Tunisem, plus minus smajlik - 26

 
orinka
orinka - 31.8.2015 6:21

TULI: to musí být hrozný šok pro všechny, to nikdo nečeká - zprávy jsou nehod plné, ale vždycky to člověk bere, že "nám se to nestane". Smutné, smutné, kamarádi si snad budou dávat pozor, po tak děsné zkušenosti. Upřímnou soustrast.

 
YXH
YXH - 31.8.2015 5:08

TULI: zimu prezijou, tady taky prezivaji, sice modraji od zimy, ale zpatky neodtahli smajlik - 65
Tuli s tim chlapcem to je tragedie. Chudaci rodice. RIP

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 30.8.2015 23:21

TULI - 30.8.2015 21:55
to je hodne smutne

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 30.8.2015 23:19

TULI - 30.8.2015 21:24
dostanou teple obleceni a bude se jim pekne topit aby si nestezovali.

 
TULI
TULI - 30.8.2015 22:10

kubikm: jeli rano z diskoteky ...on sedel vedle ridice ..... nevi se jeste - alkohol ? zaspal ?? ridic - mlady kluk v nemocnici a Mirco na miste mrtvy ....smajlik - 76

a jestli si nepamatuju spatne - byl i jedinacek ...co ted chudaci rodice ??? smajlik - 76smajlik - 76

 
kubikm
kubikm - 30.8.2015 21:58

TULI: smajlik - 25to je fakt hrozné...mladý kluk...čí vina?

 
kubikm
kubikm - 30.8.2015 21:57

ad syřané
tady kdysi dost lidí studovalo, je to velice vzdělaný národ, jsou mezi nimi i křesťané a chovají se většinou slušně a civilizovaně...
asi bych při azylu měla toto na paměti
v jedom menším městečku ve Středních Čechách žoije jeden s rodinou
vystudoval tady, vzali, měli děti
potom se on musel vrátit do Sýrie, protože neměl splněnou vojenskou povinnost a hrozilo, že mu tedy zavřou rodinu....
tak tam jel s celou rodinou a odsloužil ten rok...mezitím se ale rozjela ta válka....žena s dětmi byla v uprchlickém táboře, až ji naše ambasáda pomohla k návratu....a jemu posléze taky...

 
TULI
TULI - 30.8.2015 21:55

ne nastvalo , ale uplne znicilo - spoluzak meho 20.ti leteho syna mel nehodu v aute ... zemrel na miste ....
R.I.P ....Mirco smajlik - 85smajlik - 85smajlik - 85

 
kubikm
kubikm - 30.8.2015 21:52

ale tohle mi fakt vadí, nebo štve....
http://www.novinky.cz/stalo-se/379120-islamsky-stat-v-syrii-popravil-za-mesic-temer-sto-lidi.html

 
kubikm
kubikm - 30.8.2015 21:51

tohle mě neštve, alesmajlik - 16smajlik - 16
http://www.novinky.cz/domaci/379123-zeman-si-o-dovolene-vymyslel-epitaf-na-vlastni-hrob.html

 
kubikm
kubikm - 30.8.2015 21:50

TULI: víš co...zima se asi přežít dá, ale ten nedostatek světla...oni jsou zvyklí světlo do noci...tady ale v zimě v 16 00 musíš svítit....

 
kubikm
kubikm - 30.8.2015 21:49

http://www.novinky.cz/domaci/379122-kam-se-podel-vyvar-pet-miliard-z-okd-pta-se-zeman-pri-spojeni-jmen-bakala-a-sobotka.html

 
TULI
TULI - 30.8.2015 21:25

kubikm: presne tak smajlik - 68smajlik - 68

to oni si vzali sebou i to teploucko smajlik - 68

myslite, ze az napadne snih a bude zima - budou se vracet zpet do AFRIKY ??
tu zimu nezvladnou ....smajlik - 48

 
TULI
TULI - 30.8.2015 21:24

kubikm: presne tak smajlik - 68smajlik - 68

to oni si vzali sebou i to teploucko smajlik - 68

myslite, ze az napadne snih a bude zima - budou se vracet zpet do AFRIKY ??
tu zimu nezvladnou ....smajlik - 48

 
kubikm
kubikm - 30.8.2015 20:51

orinka: ale děvče, to přeci děláme kvůli imigrantům, aby se tu citili jako doma...jsme vstřícní, ne?smajlik - 64

 
orinka
orinka - 30.8.2015 16:17

Dovolte mi ulevit si:
Zasr*ný tropy!!!smajlik - 37smajlik - 37smajlik - 37smajlik - 37smajlik - 37smajlik - 37smajlik - 37
ještě 3 dny a měl by tomu být konec, ovšem největší obavu mám z toho, že se to bude příští rok opakovat. 3 měsíce nežiju, ale přežívám, to je hnus. Mírné evropské podnebí??smajlik - 76

 
Santé
Santé - 30.8.2015 12:20

Článek o imigrantech v Německu.

http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/milos-hlavacek-varim-pro-azylanty-ale-ti-si-niceho-nevazi/

 
YXH
YXH - 29.8.2015 15:25

Linda: Aha tak to jo. To jsem asi nejak spatne pochopila.
Tady pri naboru na skolu, slibovali jak praxi, tak i zamestnani v oboru s dobrym platem, protoze chteli lidi nalakat, no a pak nebylo nic. smajlik - 26
Blbe je, ze to tak ta skola dela porad, a navic jeste otravujou byvale studenty o financni podporu. At uz pisemne nebo telefonicky. Tak kdyz volali rekla jsem jim sve a na letak co nam poslali jsem taky napsala co si myslim. Doufam, ze uz daji pokoj. smajlik - 36

 
Linda
Linda - 29.8.2015 8:46

YXH: jsem to blbe napsala, tu praxi si kazdy student shani sam a sam vyjednava plat, sezenes fajn, nesezenes riskujes nezvladnuti zkousky. Ale pokud sezenes tak jw skola ochotna spolupracovat s firmou, muzes mit infividualni studijni plan pokud pracujes na smeny apod. A hlavne mas nejaky prijem a neco se priucis z praxe. Jistota dalsi prace a nebo uvazku po skole neexistuje. Hodne firem takhle usetri, treba ja takhle rok delala kreslicku pri shudiu- ja mela sice polovicni prijem oproti normalnimu platu, ale porad lepsi nez nic a sedet ve skole a firma me hodne naucila a pritom mely vykresy za polovicni cenu

 
YXH
YXH - 29.8.2015 2:13

kubikm: Re Cikani.... Kdyz se houfujou, tak by mohli taky odletet na jih jako husy, ale ani to neudelaji. smajlik - 26

 
Piafka
Piafka - 28.8.2015 23:28

Ivi: A to nevěděl předtím, co ho čeká, když nedostuduje do těch 26 let? Pokud věděl, neměl to natahovat.Pokud obor nezvládal, mohl přejít jinam.
Jinak to pořád nechápu, obzvlášť u kluka je přivýdělek možný celkem slušný. Nevím, co syn dělal za obor, ale pokud je to zdravej člověk, pro chlapa se práce najde - jak o letních prázdninách, tak během roku. Holka je přece jen víc limitovaná - minimálně tím, že nemůže brát fyzicky náročné brigády.

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 21:46

illča: no Kačka říkala, že bude dělat mrtvého brouka, bude čekat, jestli jí že školy něco přijde, bude se jí to možná týkat za rok, uvidíme smajlik - 26

 
kubikm
kubikm - 28.8.2015 19:59

tak přihodím jiné téma, ale ta VŠ byla zajímavá

http://www.novinky.cz/domaci/379033-osn-kritizuje-ceskou-republiku-za-diskriminaci-romu.html

jen vím, že asi v roce 1960 - dle pamětníků se do Karlína přistěhovala 1 rodina - nyní v tom baráku a okolí je 145 dospělých - podle zdrav. karty...
oni se prostě stále houfují, nechtějí žít roztroušení - je to dávný zvyk z kočování

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 16:11

illča: To jsme se jen blbě pochopily. To víš, že si vždycky hledám zákon. smajlik - 68smajlik - 75

 
illča
illča - 28.8.2015 16:07

Ivi: no jo, já reagovala na to, jask jsi psala, že nemám pravdu. Je jasný, že škola od školy se leccos liší, třebas výše školného, ale jinak se státní školy řídí stejnými zákony. O tom, kdy se platí školné za semestr je nás netu dost informací, vždy je to v případě nadstardantního prodlužování .
Dcera bude mít celou praxi taky zdarma a taky si ji musí zajistit sama.

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 15:53

illča: Však já taky píšu podle skutečnosti. kolegyně dcera je na fakultě humanitních studií a tam jí vyměřili poplatek 6 tis. za semestr. Btw praxi měli slíbenou placenou, ale škola nezajistila vůbec nic, takže si syn něco sehnal sám a něco sehnali dohromady se spolužáky zadarmo, aby vůbec udělali praxi. Tak fakt nevím, zač se takový horentní poplatek platí. Požádal o snížení nebo prominutí, ale kdepak, i když dostudoval v termínu a jako nejlepší z oboru. Snažil se hodně, ale 30 tisíc je prostě moc. Pomohli jsme, ale ne každý student tu pomoc má. Spolužák mu skončil, protože pro něj to bylo likvidační.

 
illča
illča - 28.8.2015 15:45

Ivi: no, tak už právě nevychazí. V pohodě to je ,pokud student přestoupí po druhém semestru, pak už nastává problém s placením.
Mám pocit, že na Masarykové se platí 15 tisíc za semestr studia, které už se nevleze do tabulek řádného studia .
Dcera to má zjištěné,ptala se na studijním oddělení, protože uvažuje, že by část magisterského studia dělala v zahraničí. Ale musela by opět asi o rok prodlužovat, protože studuje dvojobor a část zkoušek by v zahraniçí dělat nemohla. Takže vím, že může mgr. studium ještě o rok předloužit, v posledním semestru už by si musela platit zdravotní pojištění, ale školné ne.
Ty případy, co jsem popisovala níž, jsou skutečné, nic vymyšleného.

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 15:39

illča: Syn byl v Olomouci.

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 15:32

illča: Po čtvrtém semestru. Tenkrát jsme to nastudovali a bylo to dle jakéhosi předpisu (už jsem zapomněla jakého). To pojištění by mi nevadilo, to chápu, nějaký poplatek škole za to, že holt přestoupil a studium přetáhl bych chápala taky. Ale 30 tis. za semestr?

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 15:31

YXH: holce už vloni na ZŠ nabízeli, ať přejde na dálkové nebo individuální studium, že si ji nechají na plný úvazek, mě se to moc nelíbilo, ale rozhodnutí bylo na ní, ale protože ji chtěli jako asistentku a ne učitelku, tak to odmítla a zůstala na prezenčním.

 
illča
illča - 28.8.2015 15:29

Ivi: dcera prodlužovala loni o rok , protože byla v zahraničí a neplatila nic. Studuje na Masarykové v Brně.

 
YXH
YXH - 28.8.2015 15:25

Linda: To je dobre ze mate moznost mit praktikum. Aspon nejak si clovek vydela. Dceri slibili praktikum, kdyz nastupovali na skolu, a nakonec si ho vsichni museli shanet sami. Kdyz sla na skolu, skola jim vsem naslibovala, ze budou mit zajistenou praci coz vlasne vedlo k rozhodnuti vetsiny lidi v jeji tride a letech po nich protoze by pracovali v oboru co je zajimal a meli by aspon nejakou jistotu. Nedostal ji po studiu nikdo. Meli jenom dluhy a praci co si kdo sehnal treba i v mekaci a dcera u pumpy, rozhodne ne za platy co jim slibovali. Pak meli slibeno od vlady, ze kdyz nedostanou praci na kterou studovali do 10 let (musi prokazat ze se o praci uchazeli) tak jim odpusti zbytek dluhu. Z toho seslo taky. Driv to byvalo, ted uz taky ne.
Vim neni to lehke nikde ale co se tyce skolstvi a zdravotnictvi, tak mne to dost prekvapilo ze zrovna tady je to takove "zaostale". Konecne nektere podniky zacinaji s moznosti "ucnu". Ze kdyz u nich nekdo dela, tak mu pomuzou vystudovat v oboru vazanem na jejich zamestnani. To co u nas byvalo kdysi pradavno, je tu vlastne "novy program" Proste jina zem jina pravidla. Clovek se musi prizpusobit.

 
illča
illča - 28.8.2015 15:24

Ivi: a kdy přestoupil, v kterém semestru?

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 15:22

illča: Je pravda, že syn přestoupil na jiný obor, tak možná proto. Ale stejně se mi zdá ta platba nesmyslně vysoká.

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 15:20

illča: Nemáš pravdu, syn studoval řádné studium, nepřetáhl nic, dokončil v termínu, ale byl přes 26 let, tak byla platba 30 tis. za semestr. Kolegyně dcera přetáhla na jiné škole o rok a platila 6 tis. za semestr. Každá škola si to předpisuje sama a je to docela cochcárna i v tomhle absurdistánu. smajlik - 26

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 15:13

illča: díky za odkaz, kouknu se na to, resp. to pošlu holce, ať se na to podívá. Se zdravotníma a sociálním nebude problém, protože včera se byla podívat ve škola a už je na celé září zadaná na suplování smajlik - 64

 
illča
illča - 28.8.2015 14:45

Haninka: kamarady dcera studovala 3 roky bakalářské studium, v posledním semestru to vzdala a přešla na jinou VŠ, znovu od prvního ročníku. Takže první rok zdarma, zbytek musela platit, poněvadž toho bakaláře můžeš dělat jen 4 roky, bez ohledu kolik škol vystřídáš. Ale už má zjištěno, že magisterské studium bude mít zdarma.
Od druhè kamarádky dcera studovala rok veterinu, zjistila, že ji to nebaví, tak po prvním ročníku přestoupila na žurnalistiku. Neplatí nic a to si magisterské studium na žurnaslistice o rok prodloužila.

 
illča
illča - 28.8.2015 14:39

Haninka:http://www.vysokeskoly.cz/clanek/studium-po-sestadvacitce-uz-neni-zadarmo

Je tam popsáno, co vśe student po dosažení 26 let hradí a v posledním odstavci úplně dole se píše, že placení poplatků za studium VŠ se neváže k věku ,ale k délce studia. Někdo dokáže bakaláře studovat 5 let, a to už má smůlu, pátý rok si platí. Totéž u magistra - 3 roky zdarma a šlus. Pokud tvá dcera ztratila přestupem rok, netuším, proč by měla něco platit. smajlik - 26

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 14:20

illča: nechci se přít, ale myslím, že to tak není, protože dcera studovala bakalářské 1 rok, pak přešla na jiný obor - pětiletý magisterský a říká, že poslední rok si bude muset platit, protože jí bude 26 smajlik - 26

 
illča
illča - 28.8.2015 13:58

Piafka: z toho , co jsi psala by plynulo, że každý, kdo kdo nastoupí k řádnému studiu na VŠ třeba až ve věku 23 let, bude zdarma studovat jen tři roky a zbytek si bude platit, ale zatím to tak není. Doposud to u nás funguje tak, že každý občan má nárok na jedno VŠ studium - dokončené v řádném termínu -zdarma.

 
illča
illča - 28.8.2015 13:47

Haninka: myslím, że je to jinak. Zdarma můžeš studovat jedno bakalářské studium - max 4 roky, to znamená prodloužení z nějakèho důvodu o rok a zdarma je jedno magisterské studium - max 3 roky ,takže taky prodloužení o rok. Od 26 let si musí vysokoškolák platit zdravotní pojištění.

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 13:09

Piafka: Víš houby, proč říkám malej. Ale řeknu ti to, manžel a syn mají stejné jméno, tak je nějak rozlišit musím. A VŠ mám taky, tak vím, co to stálo kdysi a vím i kolik to stojí dnes. A z vlastní zkušenosti vím, jak se brigády při škole dělaly kdysi a co je možné s stihne se dnes a je jedno, jestli jde o vysokoškoláka nebo středoškoláka. A ještě zdůrazním, že proti poplatkům, které jsou stanovené na rozumně podloženou výši nic moc nenamítám, ale u některých škol jsou poplatky doslova likvidační a v naprosto neodůvodněné výši. Tak bych být tebou nebyla tak odsuzující. A některé země mě až tak nebolí, já žiju tady, tak mě zajímá, jak je to u nás. A navíc - pokud se přihlásím na ústav, kde vím dopředu, že platím celé studium, tak do toho jdu dobrovolně a nemám si co stěžovat (ono je většinou jasné, že tam absolvuju v každém případě).

 
kubikm
kubikm - 28.8.2015 12:09

Z těchto záhad vyplývá, že nám opět někdo lže, jak je v mediích zvykem. Někdo "v zákulisí" musí s těmito migranty stále spolupracovat a pomáhat jim i během dne, at jde o jídlo, nabíjení mobilů, praní, holení, sprchování atd. Přestože celé dny cestují, jsou plní síly. Dokonce někde drží hladovku, takže jistě někde dostanou jídlo, protože cestovat tisíce kilometrů a přitom být bez jídla, je nesmysl.

 
kubikm
kubikm - 28.8.2015 12:07

Další záhada je, kde desetitisíce migrantů vzalo deset tisíc euro na cestu lodí, na taxi, na jídlo a pití při cestování. Kde mají možnost se najíst, kde si shání pití, když při cestování sebou vůbec nic nenosí? Jak a kde se každý den holí? Když v těch vedrech jdou celé dny, musí být zpocení. Kde se sprchují? Zřejmě spí po širákem, a přesto, že cestují ve vedru či v dešti, přesto mají oblečení čisté.

Záměrně řízená invaze směřuje ke kopírování dalšího Majdanu

Když nemají mýdlo ani toaletní papír, jak a kde provádějí hygienu? Všichni jsme viděli, jak sestra našla svého bratra v cizině, kde to vůbec nemůže znát. Našli se opravdu jen přes mobily? Trefili byste hned napoprvé v cizím státě někam najisto, i když by vás někdo navigoval mobilem a ten dotyčný by se taky nevyznal v okolí? Něco tu zatraceně nehraje! Jak a kde nabíjejí své mobily, když u sebe nemají ani nabíječky? Takové zázraky neumí ani Copperfield. Skutečný zázrak je, že zatím nepropukl MERS

 
sharon
sharon - 28.8.2015 10:32

Haninka: taky je práce nadoma......smajlik - 47

 
Linda
Linda - 28.8.2015 10:28

Haninka: aha - my mame samotnou skolu zadarmo at je ti kolik chce, ale ucebnice, dalsi pomucky, cestovne, doucovaci/ doplnovaci kurzy - proste vsechny vydaje krome vyucovani a zkusek si clovek plati. Ale skoro u vsech oboru je od 3-4 rocniku moznost placene praxe v oboru v ramci vyuky, tzn ze treba mas dopoledne teorii ve skole a odpoledne praci (u me dcery v advokatni poradne). Neni to nic moc plat, ale zaplati ucebnice apod. a lepsi nez po nocich makat v McDonaldu. Asi neco jako tvoje dcera ucila. Moje dcera ted napriklad dostala misto u soudu, nebude rozhodovat ,ale bude tam sedet do poctu, privolavat svedky apod a zaroven uvidi jak se praktikuje pravo v praxi. Je to jedno odpoledne v mesici, ale pokud ji to zaplati aspon dopravu tam a zpatky tak se priuci neco zadarmo

 
Piafka
Piafka - 28.8.2015 10:09

Haninka: Já s tím až tak úplně nesouhlasím. Přivydělávat si můžeš i při studiu medicíny. Ta věková hranice je podle mě optimální. A to říkám jako člověk, kterej vysokou má a komplet všechny výdaje si hradil ze svého. Taky jsem se sakramentsky snažila, abych všechno zvládla co nejdřív. Spousta lidí se na škole fláká a má to jako životní program.

Ivi: To jsme si nerozuměly. Já tím chtěla říct, že to, že platí od 26 let nějakou sumu za překročení délky studia nelze srovnávat s plnohodnotným placením školného po celou dobu studia (jak je v některých zemích zavedeno). Prostě stýskat si, že někdo musí ve 26 letech studium hradit a říkat mu "malej", mi přijde hodně naivní.

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 10:03

sharon: tím samozřejmě nemyslím, že by to vůbec nešlo, naše Kačka vloni učila od listopadu do konce školního roku druháčky, jejichž paní učitelka onemocně boreliózou, postavila si rozvrh tak, že stíhala obojí. Moc jsem z toho odvázaná nebyla, ráno vstávala před sedmou, šla učit, skončila ve 12 - 13 hodin, pak jela do svojí školy, přijela nejdřív v 17:00, ale i ve 23:00, pak se vrhla na opravování sešitů a na přípravu do školy na druhý den. Kolikrát šla spát po druhé v noci a ráno znovu.

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 10:00

sharon: přivydělávat si samozřejmě může, ale když má první přednášku od 7:00 a poslední jí končí třeba ve 21:00, , mezitím má třeba dvouhodinové pauzy a přejíždí od školy ke škole, tak se práce hledá dost těžko, nehledě na to, že třeba dojíždí a musí někdy i učit smajlik - 26

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 9:58

Linda: po dosažení věku 26 let si studium na VŠ musíš platit, částka se liší škola od školy.

 
sharon
sharon - 28.8.2015 9:46

Linda: to budou ti tzv.věční studenti.............smajlik - 68

 
sharon
sharon - 28.8.2015 9:45

přivydělávat si může od 17 - 18 i ke studiu.......máme to doma...smajlik - 68

 
Linda
Linda - 28.8.2015 9:38

Jsem zvedavec - co je to s temi 26 lety versus studium????

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 8:19

Piafka: taková lékařská fakulta bych řekla, že se při práci dost špatně studuje. Nedávno jsem na tohle téma četla nějaký článek v tom smyslu, že by se toto mělo přehodnotit, dnes spousta dětí nastupuje do ZŠ v 7 letech, skončí ZŠ v 16, SŠ ve dvaceti, pak se třeba na VŠ nedostane na 1.pokus, rok, či dva pracuje, pak se teprve dostane a věkovou hranici 26 let přetáhne raz dva. Ano, jsou takoví, kteří studují 5 ročníků deset let, tam tu platbu chápu.

 
Haninka
Haninka - 28.8.2015 8:15

orinka: taky si myslím, že je to hloupost, když přijdeš v Kauflandu k váze, tak jasně vidíš, že Ti to ukazuje váhu 00,00 kg, tak kde by se tam asi váha té desky najednou vzala?

 
orinka
orinka - 28.8.2015 5:47

kubikm: myslím, že to nemůže být pravda, váhy jsou kalibrované a tohle by si nedovolil ani soukromník v malém krámku, natož řetězec.

 
Ivi
Ivi - 28.8.2015 5:06

Piafka: A to jako myslíš, že když přetáhne, tak běžné výdaje nemá? Navíc nikdy nevíš proč přetáhl atd. Tak bych nesoudila. Prostě ty výdaje tam jsou. Přivydělávat si můžeš už ve dvaceti, to není argument.

 
YXH
YXH - 28.8.2015 2:54

Piafka: Jo k tomu studovani taky jeste pro upresneni. Ja psala kurzy, ale tak se tu rika normalnim vyucovacim hodinam, ne extra kurzum ktere si clovek navic vybere. Takze normalni studium, proste se plati vsechno bez ohledu na vek, at je cloveku 18 nebo 90.

 
Piafka
Piafka - 28.8.2015 1:30

Ivi: K tomu placení studia - pokud někdo, jak píšeš, "přetáhne" tu věkovou hranici 26 let a musí studium hradit, nedá se to srovnávat s běžnými výdaji na řádné studium. Nehledě na to, že v takovém věku dávno není malý a na studium si může vydělávat nebo prostě při studiu pracovat.

 
Ivi
Ivi - 27.8.2015 22:14

kubikm: smajlik - 68 Záleží na tom, jestli ty váhy jsou vyvážené s deskou nebo bez desky, ono se to nepozná. Dotyčnému by se taky mohlo stát, že ho lapnou a obviní z krádeže (pokud jsou vyvážené s deskou). A evidentně to někdo zkouší, protože dneska se v Kaufu v Modřanech válely plastové destičky mimo - říkala jsem si, proč se to tam válí. smajlik - 68 Řetězce jsou sice šmejdí, ale trochu pochybuju, že by prováděli takové okrádání ve velkém. Na ty váhy jim chodí kontrola. smajlik - 26

 
kubikm
kubikm - 27.8.2015 21:55

Kaufland -buď stále ve střehu !!!




Na váze, kde se váží ovoce a zelenina je plastová deska ( viz příloha ) a pod ní papírová reklama. Sundejte si plastovou desku při vážení, zvažte produkt a vyjeďte si cenu. Pak si to vyzkoušejte s deskou. Uvidíte rozdíl v ceně a budete se divit!!!
NA TO SE PODÍVEJTE ( viz příloha ) A NENECHTE SE OKRÁDAT!!!
Dnes jsem byl v Kauflandu a vyzkoušel to - a ono to fakt funguje ! Na 1,5 kg brambor byl rozdíl téměř
2 Kč. Paní, co stála vedle mne se divila, proč to sundávám. Měla plný sáček meruněk a tak jsem ji to
znovu zvážil a zírala - rozdíl přes 8 Kč. Jsou to tedy pěkní šmejdi !!! Málo kdo to ví – dělej to také.

 
kubikm
kubikm - 27.8.2015 15:01

http://sekanina.blog.idnes.cz/c/101288/Prohlaseni-premiera-Australie-Jedina-cesta-pro-Evropu.html

myslím, že tohle by stačilo, kdyby EU jasně deklarovala

 
Ivi
Ivi - 27.8.2015 13:04

orinka: Přečetla jsem to celé.

 
orinka
orinka - 27.8.2015 12:21

Ivi: nevím, jestli jsi to opravdu celé přečetlasmajlik - 68

 
Ivi
Ivi - 27.8.2015 11:40

orinka: Oprava - Takže historické souvislosti jsou sice zajímavé, ale dokud si oni sami neudělají nějakou reformu v sobě a svém velmi netolerantním náboženství, asi nebude možné najít pro ně řešení.

 
Ivi
Ivi - 27.8.2015 11:37

orinka: Pán je velký teoretik. Jen mi přijde trochu mimo mísu. Nemusí mi vadit, že můj soused chodí zabalený v hadru - je to jeho věc a jemu bude horko, nemusí mi vadit, že několikrát denně mlátí čelem o podlahu - on bude mít deformované modročerné čelo, nepřemýšlím nad tím, jestli nějaký cizinec bude u nás pracovat - naopak, vadilo by mi, kdyby trvale žil ze sociálních dávek (a ještě by se stát ošíval ho vyhostit i v případě, že by propadoval extrémistická hnutí - jako je to leckde ve světě - protože by v tom případě byl stát obviněn z diskriminace a bůhví čeho). Ale VADÍ mi, že se sem valí lidé, kteří jsou zvyklí žít na úrovni několika set let zpět, pro které je základním kamenem jejich žití náboženství, které má přímo v programu, že všechny "nevěřící" buď donutí se přidat nebo je zabije, které ženy považuje za méněcenné atd. Nejde porovnávat migraci lidí z Evropy a dnešní, protože evropané šli do podobné civilizace. Bylo by zajímavé vědět, klik evropanů emigrovalo do muslimských zemí a jak se o ně tamní sociální systém postaral. Takže historické souvislosti jsou sice zajímavé, ale dokud si oni sami neudělají nějakou reformu v sobě a svém velmi netolerantním náboženství. Nemám nijak zvlášť ráda Doležala z Reflexu, ale řekla bych, že v tomhle svém článku má několik postřehů hodných zamyšlení. Zkus se třeba podívat, pokud budeš mít chuť.
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/65941/jiri-x-dolezal-islam-prava-zen-a-homosexualita.html

 
orinka
orinka - 27.8.2015 7:24

orinka: ten rozhovor je boží...starý pán, přitom do všeho jasně vidí, všecko dokáže jednoduše vyhodnotit, tohle je potřeba vědět....a né se tu dokolečka pořád strašit.smajlik - 68 On taky ví, že je situace vážná, ale je to prostě tak a má to svoje příčiny.

 
orinka
orinka - 27.8.2015 6:16

Tady je vynikající a velice srozumetelný rozhovor na téma se světovým sociologem Baumanem
http://technet.idnes.cz/zygmunt-bauman-rozhovor-sociolog-uprchlici-migrace-technologie-modernita-stesti-gjb-/veda.aspx?c=A150826_151023_veda_mla

 
kubikm
kubikm - 26.8.2015 21:59

pod jedním videem je toto
Uprchlíci souloží na soukromých pozemcích v okolí tábora, všude zapáchá moč a válí se odhozené odpadky, darované jídlo a ošacení od Charity končí v popelnicích.
psal to někdo s maďarským jménem...tohle je tedy překlad

 
kubikm
kubikm - 26.8.2015 20:13

o se děje v norsku...znásilňování
https://www.youtube.com/watch?v=_zIczKO0ERg

 
kubikm
kubikm - 26.8.2015 20:06

teď nevím, četly jste tohle?
http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/milos-hlavacek-varim-pro-azylanty-ale-ti-si-niceho-nevazi/
je v německu, docela zajímavé

 
evropka
evropka - 26.8.2015 17:52

sharon: nebaví mě nic,ta hrůza co nás čekáobrázek - 31_1_(8).gif

 
sharon
sharon - 26.8.2015 16:34

Obří vlna uprchlíků: 5000 běženců míří k Česku! Experti varují: Hrozí tu konfliktyobrázek - 2414061_img_uprchlici_v5.jpg

 
YXH
YXH - 26.8.2015 15:10

Mne jenom zarazi, ze se jich nemecka vlada zastava a pred par lety vyhazovali turky a jine Gastarbeitery.

 
YXH
YXH - 26.8.2015 15:09

Linda: Podobne zkusenosti ze skoly tady. smajlik - 65

 
denda04
denda04 - 26.8.2015 14:40

sharon: ničí cizí majetek to je vše OK???smajlik - 36nemají doklady prostě hnus

 
denda04
denda04 - 26.8.2015 14:39

batum: sharon: smajlik - 76smajlik - 76smajlik - 76

je mi z toho opravdu zle a ve vládě jen kecaji ,že to je vše OK pomáhat musíme jsme dem. státsmajlik - 36smajlik - 36smajlik - 36smajlik - 48

 
sharon
sharon - 26.8.2015 12:22

Maďarsko použilo proti uprchlíkům slzný plyn

Slzný plyn musela nasadit ve středu maďarská policie proti skupině asi 200 migrantů v záchytném táboru u obce Röszke na hranicích se Srbskem. Po zásahu policie se situace v přeplněném táboru postupně uklidnila.obrázek - 505742_top_foto1_cmsnd.jpg

 
sharon
sharon - 26.8.2015 12:17

batum: klídek jaru....my obyčejní s tím nic nenaděláme......bohuželsmajlik - 36....buďme rádi že nevíme předem co se na nás valí......svrab a neštovice....smajlik - 76

 
batum
batum - 26.8.2015 11:44

Mluvila jsem s pí, která má co dočinění s imigranty,děs-běs.....špína,půch,neochota.....nevědí co je WC,na co toaletní papír a sprchy a umýt se, to je problém....vše jim musí vysvětlovat a ten binec na pokojích......jak se tito lidé začlení a budou študovatsmajlik - 76..........co naše lidi,chudoba,děti nemají na oběd a to radši mlčím o důchodcích,kteří nikoho nemají a to celý život dělali pro stát a ten se o ně nepostará,ale o imigranti to jóóó´....kam jsme se to dostali,k čemu je demokracie,když není prácesmajlik - 76smajlik - 76štve mě vše......šla jsem okolo starších babiček,brečela jsem,když jsem slyšela co si vypráví a nikomu to nevadísmajlik - 85

 
denda04
denda04 - 26.8.2015 11:43

paniinka: smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47

 
paniinka
paniinka - 26.8.2015 11:38

Jo štve mě,že ti mladí chlapi nejsou doma a jako jeden muž nebrání svoji zemi i za cenu položení života .
Tak by to aspoň udělala valná část evropských mužů a né odejít ze země za vidinou lepšího života.

 
sharon
sharon - 26.8.2015 11:04

copak studia zdarma je to nejmenší zlo....ale těch nemocí ...brrr.....oni tu stejně být nechtějí ...chtějí dál ...bordel dělá hlavně EU.............

 
Haninka
Haninka - 26.8.2015 9:54

Linda: myslím si to samé, takže mi přijde zcela zbytečné se rozčilovat nad tím, že budou mít studium a další zdarma smajlik - 63 a kdyby náááhodou se objevil někdo, kdo by fakt studoval, tak to UK asi nezruinuje.

 
Linda
Linda - 26.8.2015 8:36

Haninka: nikoho z nich neznam tudiz nemuzu soudit, ale z vlastni zkusenosti: nekolik roku v ramci integrace do danske spolecnosti jsem se mezi pristehovalci pohybovala. Ti z vychodni Asie se snazili a pomerne rychle postupovali systemem, par z nich jsem pozdeji potkala poruznu (napr. na gymnaziu kdyz dcera studovala). Zapadni Asie sedela v lavicich a clovek z nich nedostal kloudne slovo, o prestavkach chlapy vyklidili tridu, zensky sundali satky a zacaly drbat tou jejich hatmatilkou, pokud byly z ruznych statu a nic moc si nerozumely tak nastupovala anglictina stylem ja byti chtiti vedeti, dal se ani v ty nedostaly. Africani jak kdo, severni afrika byla ala zapadni asie, stredni afrika z chlapu clovek nedostal kloudnou vetu ani po 5 letech skoly, zensky pokud byly vdany tak totez, pokud byly vdovy tak se snazily a chtely sami uzivit deti (kazda z nich mela minimalne 4-5 deti s sebou), ty se stydely zadat stat o pomoc. A jinak vsechno z Evropy, USA, australie - ti byli shopni po 2 letech krkolomne, ale diskutovat a pracovali vsichni aspon an castecny uvazek soucasne s jazykovkou...... takze at chci byt jakkoliv optimisticka nevidim sanci ,ze tito africano muslimove by se chovali / zaclenovali jinak nez jejich predchudci!!! Takze nejaka univerzita zdarma me sice pionta nasejri, ale sance ze ji nekdo vyuzije je asi tak velka jako ze potkam martana smajlik - 42

 
Haninka
Haninka - 26.8.2015 8:24

Linda: vracet či potápět je ta nejlepší varianta, jenže protože to nikdo neudělá, tak mi přijde rozumnější jejich začlenění - chacha - což bohužel nehrozí. Ale pokud o to někdo náhodou z nich stojí, tak mu to umožnit.

 

-- Kompletní archiv diskuse --


Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77048.
    Archiv anket.