Míváte menstruaci, nebo "své dny"?
Srdečně Vás zdravím,
často sleduji, např. u vaření, televizi ZOOM. Co mi ale pokaždé zas a znovu vadí, je reklama na dámské hygienické potřeby ob Pro Comfort. Žena ve svých dnech potřebuje "ochranu" (asi před nějakou obludou?) - a vypouští ze sebe během těchto svých dnů, nazvaných správně menstruace - TEKUTINU.
Představa jakési podivné "tekutiny" mi připadá nechutná, jak to asi vnímají děti, tu "tekutinu"? Jako hnis, sliz či co, co z ženy vytéká a ohrožuje ji? Kam se ztratil normální přirozený název "menstruační krev"?
Zajímá mne, co si ženy o reklamním pojetí menstruace, (včetně modré krve), (když děti běžně vidí tolik krváků), myslí. Jsem sama, které vadí "TEKUTINA" v reklamě ob Pro Comfort, nebo je nás více?
To bych moc ráda věděla!
S přáním krásných dnů,
Radmila
20.5.2015 Rubrika: Zdraví a krása | Komentářů 54 | Vytisknout
Hodnocení článku: 2,9/5 Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1 2 3 4 5
Diskuse ke článku - Míváte menstruaci, nebo "své dny"?
Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.KUŘÍZEK..tak to je doopravdy peklo.. ti dva uřvaní harantíci mě neskutečně vytáčejí
vůči jakékoli reklamě jsem imunní.....věc která se dobře prodává reklamu nepotřebuje.....krev tekutinou je.! děti musí vnímat mnohem horší věci.........cí mi ale vadí když zrovna něco jím a v reklamě plivou krev do umyvadla......
sallie: nejlepší řešení Syn ani dcera taky doma televizi nemají, vystačí si s počítačem, já taky říkám, že bych bez n mohla být, ale u nás by to neprošlo, manžel by to nepřežil hlavně kvůli sportovním přenosům.
Badi: kuřízek mě taky deptal. Ale nejhorší na tom bylo, že se nám tak zaryl do podvědomí, že jsme to pak doma taky používali A pak že na nás reklamy nemají vliv
Tu babu lezoucí z podavače koulí jsem taky nepochopila, ale moc reklamy nevnímám, příště musím dávat větší pozor
Reklamy považuji za obtěžující, případně za návod, čemu se rozhodně vyhnout... Reklamy na vložky patří k takovému poněkud stupidnímu výmyslu, nejspíš z hlav mužů, kteří o tom mají povědomí asi jako Kryton v červeném trpaslíkovi.
Ovšem co je na zabití je KUŘÍZEK
No a mnohem víc, než tekutina mi vadí slovní spojení "hygienicky čistá"...
Reklamy na dámské hygienické potřeby mi doteď přijdou - bez vyjímky - promiňte - blbé...
Nevím přesně na kterou značku to je, ale jak žena spí a kamera jí leze na prdel, a k tomu melooodie a jak jí ochrání i v noci...
Jinak ukazovat názorně v reklamě na vložce červenou krev, tak bych to nedala už vůbec.
Reklama s pliváním krve byla odpudivá, ale každý si ji pamatuje, to byl asi účel. Ta s krví tekoucí z oka taky není zrovna příjemná.
Na reklamách na vložky mi nevadí ani tekutina, ani modrá. Co mě rozčiluje jsou ty řeči o tom, že s vložkou či tampónem se ženy cítí bezpečně. To jako použiju tampon a můžu vyrazit v noci bez obav do parku?
Moje děti reklamy spíš posměšně komentují. Ovšem než reklamy na vložky mi pro děti přijdou mnohem nebezpečnější reklamy na hračky a podobně během dětských pořadů, kdy tam každých 10 vteřin někdo vykřike: " To musíš mít!"
catcat: Mluvíš mi z duše. Taky jsem tohle reklamní veledílo nějak nepochopila. Myslím, že v anketě o Reklamní blbost roku by se umístila na jednom z čelných míst, pokud ne přímo na tom prvním :-). Pokud jde o reklamu na vložky, modrá barva mi je příjemnější než naturalisticky vyvedená krvavná skvrna. Že se tam objevuje slovo tekutina, to jsem nezaznamenala, nějak se mi v reklamních pauzách vypíná sluch. A naprosto souhlasím s názory níže, že reklama s pliváním zubu a krve byla dost odpudivá.
tyhle reklamy jsou o ničem. Ale vadí mi a nepochopila jsem poslední reklamu na Old Spice - tu krákorající babu lezoucí z podavače koulí
Chtela bych mit takoveto starosti , ale dobre, pokud Ti to vadi popisu muj nazor.
Reklamy jdou mimo me, dokud jsme se jeste divali na filmy v tv, kde jsou reklamove pauzy, tak pauzy u nas doma odjakziva slouzily na odbehnuti na zachod, doplneni chipsu, napoju atd vcetne deti. Navic moje dcery odjakziva brali televizni hodnotu vysilani s humorem, rozhodne nemeli z Jurskyho parku nocni mury, takze pokud nahodou videli reklamu bud ji peprne okomentovali a nebo naopak ignorovali. Nejaka modra tekutina jim ujmu na psychice nezpusobila a to ani v obdobi nejhorsi puberty a zacinajici menstruace apod.
PS. proc se nezeptas nejakeho ditka, jak na nej modra tekutina pusobi? Nakonec ve skole se pokusy taky nedelaji s cirou vodou, ale nejak ji obarvi, prave proto aby byl vysledek poradne videt!
anitech: Jo, tak ty jsou velestupidní.
Almega:
Přesně to samé....
Reklamy se snažím přepínat, ale občas holt nějakou vidím. Neberu reklamy jako nic jiného než propagaci nějakého výrobku, aby ho lidi více kupovali, nic pravdivého ani uměleckého. Koneckonců si ale nedovedu představit, že by v reklamách na vložky a tampóny používali opravdu krev, či červenou tekutinu, bylo by to nechutné stejně jako reklama na zubní pastu, kde plivali do umyvadla krev, to jsem bez zavření očí nemohla absolvovat. Holt aby neznechucovali lidi, používají opis.
Nejkrásnější časy mi nastaly,když jsem konečně mohla vyhodit veškeré menstruační propriety ...Pozastavuji se někdy nad reklamou na tampony,tak ty jsem nemohla mít nikdy,neb jsem zastrčila a za kratší či delší dobu byl vystrčen neznámou silou ven...Naprosto se mi neosvědčilo.