Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Přítel „nemusí“ moje děti. Může si zvyknout?

Přítel „nemusí“ moje děti. Může si zvyknout?

Jsem rozvedená, je mi šestatřicet let a mám dvě děti – šestiletou dceru a tříletého syna. Obě jsou po rozvodu v mé péči a se svým otcem se vídají každý druhý víkend. Před třemi měsíci jsem se seznámila se svým současným přítelem, se kterým si opravdu velmi dobře rozumíme. Bohužel, co se dětí týká, tak tam to z přítelovy strany dost skřípe.

Vím, že jsme spolu krátce a je brzy dělat nějaké závěry, ale čím dál víc přemýšlím, jestli to nemám utnout hned, i když mi ta představa doslova trhá srdce. Mám ho ráda. Hodně.

On je o rok starší než já, svobodný, bezdětný. Seznámili jsme se na narozeninové oslavě mé kamarádky a okamžitě mezi námi přeskočila jiskra. Už z té oslavy jsme odcházeli spolu a hned na další den jsme si domluvili rande. Řekla jsem mu, že mám děti a on to přijal tak nějak vlažně, neptal se na ně, nezajímalo ho, kolik jim je, jakého jsou pohlaví, nic. Jen tak pokrčil rameny a řekl, že pro ženu v mém věku je to přirozené, když má děti.

Scházeli jsme se několikrát týdně, naštěstí nemám problém s hlídáním, máma bydlí ob dva baráky od nás a je ochotná hlídat kdykoli. Asi po šesti týdnech jsem iniciovala jeho seznámení s dětmi, naplánovala jsem společný sobotní výlet. Přítel s tím souhlasil a měla jsem dokonce i pocit, že se těší, jak se s nimi seznámí.  Ten výlet proběhl tak nějak divně. Děti jsem na seznámení s novým strýčkem připravila a po prvotním ostychu se uvolnily a snažily se s ním normálně komunikovat. On na ně ale téměř nereagoval. Odpovídal jim dost úsečně a po chvíli to vypadalo, že je mu celý tento výlet nepříjemný a těší se, až to skončí.

Jeho chování jsem přisuzovala tomu, že sám děti nemá a není na ně zvyklý, že se třeba časem otrká a uvolní. Ale brzy jsem zjistila,že to asi nehrozí. Mně má rád, chce se mnou být, to ano, ale dalšímu setkání s dětmi se vyhýbá. Víkendy, kdy jsou děti se mnou, se vůbec nevidíme, případně jen bez nich, když je dám k našim. Ale vzhledem k tomu, že si je bývalým manželem o víkendech střídáme, dělám to jen výjimečně. Chci s nimi trávit čas, věnovat se jim a ne je odkládat k prarodičům.

Přítel to moc nechápe. Když jsou děcka u svého táty, tak je přítel celý víkend se mnou u mě v bytě, ale odchází ještě dřív, než se děti vrátí. Evidentně se s nimi nechce vídat.

Nechtěla jsem do toho moc vrtat, aby neměl pocit, že na něj nějak tlačím, ale teď jsem to už nevydržela a na rovinu se ho zeptala, zda má s mými dětmi nějaký problém. Odpověděl mi, že ne, jen prostě ty malé děti moc nemusí, neví, jak s nimi komunikovat a tak. Navrhla jsem, že bychom se mohli častěji vídat všichni čtyři, že by mu to třeba pomohlo, ale to zavrhl. Prý je na to ještě brzy a on chce být hlavně se mnou.

Nevím, co si o tom mám myslet. Když jsme spolu, je nám fajn, cítím se dobře, on je pozorný, inteligentní, má rozhled. Nenudím se s ním. Jeho postoj k mým dětem a k faktu, že je mám, mi dělá vrásky. Říkám si, jestli má cenu ten vztah dál budovat, jestli si na ně někdy zvykne. Co když ne? Ztratím s ním třeba několik let a pak to skončí. Co si budeme povídat, i když ho mám ráda, děti jsou pro mne tím nejdůležitějším, nikdy bych je kvůli žádnému chlapovi nehodila přes palubu.

Co myslíte vy? Mám našemu vztahu dát ještě šanci? Nebo by bylo lepší to za těchto okolností radši ukončit pod heslem čím dřív, tím líp?

Sylva


8.4.2016   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 57   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Přítel „nemusí“ moje děti. Může si zvyknout?

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-55
Arna
Arna - 11.4.2016 9:31

smajlik - 76Tak mi to tu připadá, že jsem někde v blázinci. Hodně z vás tu píše jako by Sylva cpala přítele dětem a děti jemu násilím. Nechápu že si nepřečtete ten článek znovu a pořádně. smajlik - 96
Nikde není psáno že už plánuje společné bydlení, naopak, hned na začátku je " ...ale čím dál víc přemýšlím, jestli to nemám utnout hned,..."
Sylva nechce aby dělal nadšeného tatínka!!!
Respektuje nezájem přítele a schází se jen bez nich!!!
Není nic špatného udělat společný výlet, alespoň hned z počátku ví na čem je a zvažuje ukončení vztahu. Ono rozejít se po delší době je mnohem bolestivější.

Osobně bych sem o svých problémech nepsala, protože bych napsala že jsem se doma uprdla, ale většina diskutujících by z toho udělala, že jsem se na náměstí posr..a.

 
bobulka
bobulka - 11.4.2016 8:58

Nezdá se mi úplně normální, aby po třech měsících vztahu žádala po tom muži, aby byl nadšeným otcem rodiny. Podle mě to Sylva uspěchala a zbytečně tlačí na pilu. Normální přeci je, že v takto ranné části vztahu jsou ti dva zamilovaní, chodí po randíčkách, na večeře, chtějí být sami, mít sex - a ne, že mu hned nadělí dvě děti. To, že ty děti má, na tom přeci nic nemění. Není už jenom MATKA, je také mladá žena a milenka. A když u jsme u dětí, i vůči nim mi to přijde nefér: proč jim proboha předvádí chlapa, co ho zná dva měsíce i s cestou? Za půl roku se rozejdou a děti budou mít v hlavě binec. A za týden jim přivede dalšího "tatínka"? Myslím, že dětem by se měl představit partner až po té, co se ukáže, že jde o stabilní vztah a taky, že o to ten partner má zájem: nucení ještě nikdy nic dobrého nepřineslo.

 
PEGG
PEGG - 11.4.2016 7:58

sallie - 11.4.2016 6:14 smajlik - 47smajlik - 68

 
PEGG
PEGG - 11.4.2016 7:57

rychlonožka - 10.4.2016 15:21smajlik - 47smajlik - 61
Naprosto s tebou souhlasím. Sylvě je s ním dobře, tak ať ho má pro potěšení. smajlik - 105

 
sallie
sallie - 11.4.2016 6:14

... když to vezmu z druhý strany, tak představa, že poznám chlapa s dětma a on po šesti týdnech bude chtít, abych s nimi jela na výlet a dělala jim maminku.... to bych z toho teda odvázaná fakt nebyla.... a ani dneska, kdy mám svoje děti, tak to s dětma obecně moc neumím, a už vůbec ne s cizíma... a taky bych raději s dotyčným šla třeba sama na večeři nebo do postele než s harantama na výlet....

 
Nofar
Nofar - 10.4.2016 18:19

Pak si budete muset polozit otazku, kdo je pro vas dulezitejsi. Sve deti mate je "jedny ", chlapu je vsude dost.

 
YXH
YXH - 10.4.2016 17:45

Jestli nestoji o deti, tak bych s nim pocitala spis jako s kamosem na obcasne povyrazeni. Do kavarny, do kina atd. Rozhodne bych s nim nechtela zakladat "rodinu". Rychlonozka ma pravdu. smajlik - 47

 
krasaka
krasaka - 10.4.2016 16:56

rychlonožka: smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47

 
Rema
Rema - 10.4.2016 16:06

rychlonožka: smajlik - 47 souhlas

 
Rema
Rema - 10.4.2016 16:02

Hanča: smajlik - 5 a to je možná právě ta láska smajlik - 100, upřímně blahopřeji

 
rychlonožka
rychlonožka - 10.4.2016 15:21

Nemám čas číst komentáře, takže jen můj pohled, s nímž nemusíte souhlasit.
Skutečně je potřeba hned pár měsíců po seznámení iniciovat přípravu na bydlení a spolužití na věčné časy a nikdy jinak? Opravdu není možné se prostě vídat a scházet dle oboustranné dohody na hezké chvíle, sport a kulturu a ponechat si svoje vlastní zázemí a soukromí? Chápu lidi, co x let žijí sami a pak někoho potkají, že jsou za to rádi. Ale dost dobře nepochopím mladou mámu, co má jedno dvě děti, někoho potká a má touhu si ho tak nějak kapku připojistit, spolubydlením, vdavkami, dalším dítětem....Když se to nepovede, je situace taková, že původní děti jsou na vedlejší koleji, dva dospělí nešťastní zbytečnou komplikací, kterou si domluvili sami a nové dítě je opět jen s mámou. Stojí to zato? Nemůžou se lidi "jen" vídat a ponechat si svoje pohodlí, část volnosti, soukromí a zázemí? Proč dá mladá máma přednost mnohdy po krátké známosti novému chlapovi před dětmi, které ji hodně dlouho budou potřebovat....? Ve smyslu...mám právo na štěstí....děti si musejí zvyknout....můj bývalý má taky novou rodinu....se ženou do dalšího maléru. Kdyby například můj známý zůstal se synem sám, nemusel by řešit další rozvod, prodej domu a vypořádání, alimenty na společné dítě a nevděk jejích dvou dětí za to, že je pomohl dovychovat. Mohl se s paní jen vídat a mohli mít oba svůj klid. No, asi se chtěl předvést jako Jura, co má ve čtyřiceti ambice na novou rodinu. Tak to má. Kdyby má další známá měla rozum, neměla by tři děti s třemi otci /všichni ji opustili/, měla by své bydlení s nejstarším dítětem a svatý klid..Proč zbytečně komplikovat sobě i druhým život...?Lidi by měli být rádi, že mají zdravé dítě a nehnat se do dalšího vztahu se vším všudy - dítě a manželství. Myslím, že to málokomu vyjde a jak říkám, souhlasit se mnou nikdo nemusí....

 
Hanča
Hanča - 9.4.2016 21:26

radkaester: no , ty dva by si měli předem ujasnit, co vlastně chtějí, já do toho šla spíš z rozumu než z velký lásky, v zákldních věcech jsme se shodli, sice se pak nějaký problémy našly, ale 20 let to klape bez hádek a to jsme spolu 24 hodin denně, chvilek o samotě je minimum

 
radkaester
radkaester - 9.4.2016 21:06

S dětma to je složitější ,pro všechny a on navíc dosud bezdětný bez rodič. zkušenností ani nemusí chápat co vlastně chcete .Mam příklad z nejbližšího okolí chlap, dříč nepříliš komunikativní takže ještě v38 sám v prázdném domku najednou se zaláskoval do paničky z města 10 let vdovy dcery18 a 7 jeho nadšení nemělo hranic ,miláčku sem miláčku tam , ano drahá .Zkrátím to po třech návštěvách v zimě byly holky nastěhovaný na jaře se začal budovat starší dcerce sam. byt na půdě
I když celé okolí vnímalo jak ani paní (vzdělanější) natož děti neprojevují ani blízkost natož rodinnou pospolitost,řeči typu do výchovy malé mi nezasahuj v partě přátel běžné.pak pán měl úraz na stavbě ,delší neschopenka méně peněz a výsledek? Konflikt s děvčetem odmítajícím učení i uklidit si pokojík, za odpoledne sbaleno a uražená , stabilně nespokojené paní ......a spravedlivá matka bojovnice odjela s 5 taškami které si přistěhovala za nějakým solventnějším ,klidnějším úlovkem ....A soused sám bez rodiny ,s rozestavěným dalším prázdným bytem,pocitem podvodu mluví ještě míň než dřív.
Njn to jsou konce velikých lásek zlatokopek co nemohou samy utáhnout nájem......Podotýkám že celá záležitost trvala 8 měsíců...evidentně pán nedostačoval představám této náročné dámy a tak nějak neuměl zmáknout vše naráz budovat pro cizí dítka ,učit se roli správného tatíka prostě všechno v životě chce svůj čas....kapku štěstí a hlavně oboustranou snahu

 
kubikm
kubikm - 9.4.2016 20:27

Milda3: jo přesně
viděla, že pán na děti není...tak ať si ho nechá na sex a děti nezatěžuje....

 
Milda3
Milda3 - 9.4.2016 19:43

najdi si někoho,komu nebudou vadit děti ,tenhle to není z 90% by časem po sestěhování měli děti "peklo" a ty nervy na dranc a stejně by jsi šla od něho,je dobře že jsi mu o dětech řekla hned i když společný výlet byl dost brzo,tak se ukázal jak to s dětmi má a mít s tebou svoje,tak tito dva jsou chudinky

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-55
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77047.
    Archiv anket.