Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Lhala mi, že bere antikoncepci

Lhala mi, že bere antikoncepci

Zajímal by mne názor vás, žen na mou situaci. Cítím se totiž podvedený, oklamaný a zneužitý. Moje, teď již bývalá, přítelkyně, mi totiž lhala, tvrdila, že má antikoncepci, konkrétně tělísko. Jenže to nebyla pravda.

Seznámili jsme se na jaře a začali spolu chodit. Nebudu zastírat, velmi jsem se do ní zamiloval. Je příjemná, chytrá, líbila se mi i vzhledově. Ani jeden z nás už není žádný zajíc. Mně je skoro čtyřicet a mám za sebou jedno nevydařené manželství a dvě děti, které jsou v péči bývalé manželky. Přítelkyni je 33 roků.

Náš vztah se rozvíjel slibně. Bydleli jsme ale každý zvlášť, přece jenom jsme spolu chodili ještě dost krátce, ani jeden z nás nechtěl nic uspěchat. Ona mi skálopevně tvrdila, že není mateřský typ a děti nechce. Sice mne to trošku zarazilo, ale problém jsem s tím absolutně neměl. Uvažovat o společných dětech by bylo po několikaměsíční známosti stejně předčasné a navíc, já už dvě mám a kdyby už další nebylo, nijak bych tím netrpěl. Takže jsem v tomto ohledu respektoval její pocity.

Taky mi řekla, že má zavedené tělísko, prý nechce nechat nic náhodě. Uvěřil jsem jí.  Vzhledem k jejímu prohlášení a dětech, které mít nechce, jsem neměl sebemenší důvod ji podezírat z nějaké plánované, předem promyšlené lži.

Jenže jak se později ukázalo, všechno bylo asi trochu jinak. Před měsícem mi oznámila, že je těhotná, snažila se mi namluvit, že tělísko selhalo. Zpočátku jsem jí uvěřil, myslel jsem, že zvolí potrat, když děti nechce. Ona mne však šokovala. Prý když už se stalo, tak si dítě nechá, beztak na to má věk a už nemá v tomto směru na co čekat.

Zůstal jsem jako opařený. Já společné dítě zatím skutečně neplánoval. Zeptal jsem se jí, co způsobilo ten náhlý obrat a ona mi řekla, že to tak prostě cítí, že si neuměla představit, jaké žena prožívá pocity, když zjistí, že je těhotná. Ale že mne chápe, nic ode mne prý nechce a chtít nebude, dokonce navrhla, že mne nenechá ani napsat do rodného listu. Tohle pro mne byl ještě větší šok.

Abych to zkrátil. Dva týdny poté, co mi oznámila těhotenství, se se mnou rozešla. Ještě jednou zdůraznila, že jí ani dítěti nejsem ničím povinován a bude lepší, když jeden na druhého zapomeneme.

Jenže copak to jde? To dítě jsem sice cíleně neplánoval, ale stalo se, pravda, dobře mi z toho není, čím dál víc si myslím, že to na mě jednoduše nahrála. Tikaly jí biologické hodiny a tak si našla někoho, kdo jí dítě udělá. A když jsem splnil úkol, najednou jsem přestal být žádaný. I to její zdůrazňování, že mě neuvede v rodném listě a zmizíme jeden druhému ze života, téhle teorii nahrává.

Pro mne je tu však jedno velké ale. Nejsem typ lehkovážného člověka, i když mi manželství nevyšlo, své děti miluji a starám se o ně. Poctivě platím alimenty, všechny zájmové kroužky v plné výši, hradím i školy v přírodě, tábory a přispívám exmanželce na výdaje s větším oblečením. Připadá mi to tak naprosto normální a v pořádku. Bývalá manželka nemá vysoký plat a jenom s alimenty by s dětmi třela bídu s nouzí. A to já nemůžu dopustit. Nepíšu to tady proto, abych se ukázal, jak jsem dobrý a zodpovědný.

Píšu to z důvodu, že teď se mi má narodit další dítě, které bude rovněž moje, jsem jeho otec. Ať je to jak je, to dítě za nic nemůže, podle mne má právo na oba rodiče a vůbec se mi nelíbí představa, že bych měl z jeho života zmizet ještě před tím, než se narodí.

Přemýšlím, že za ten podraz, který na mne bývalá přítelkyně udělala, budu trvat na kontaktu se svým dítětem, budu se chtít podílet na jeho výchově, výživě, zabezpečení. Už jsem jí to i řekl a ona se toho doslova zděsila, prý si se mnou už nemá co říct, náš vztah byl omyl a měl bych jí dát možnost začít i s dítětem úplně od začátku a nezasahovat do jejich života.

Není mi z toho dobře. Možná v tom hraje roli moje uražená ješitnost a hrdost, možná jsem pod vlivem velkého zklamání, které jsem prožil. Moc by mne zajímaly názory žen na tuto situaci. Co myslíte, že by bylo v tuhle chvíli nejlepší, abych udělal, případně neudělal? Předem vám děkuji.

Miroslav


15.11.2012   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 61   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Lhala mi, že bere antikoncepci

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-61
sqwela
sqwela - 15.11.2012 10:10

pane jo, tak tohle jako-by přesně napsal můj velmi dobrý kamarád, jen ten věk nesedí, jinak ale úplně všechno!! tohle teď přesně řešíme pokaždé, když se sejdeme na kafčo. To snad není možný, myslela jsem, že takové bestie ženské ani nemůžou existovat, udělají si z chlapa pouhé inseminační zařízení a pak si zmizí ze života, jako-by chlap neměl snad žádné city? nechápu to....

 
aluskas
aluskas - 15.11.2012 10:06

Jestli to narafičila nebo ne je teď už jedno.
To nejdůležitější je, že dítě má právo vědět kdo je jeho otec. A pokud chcete Miroslave to nejlepší pro své dítě, trvejte na tom, abyste byl uveden v rodném listě a mohl své dítě vídat.

 
Viv :o)
Viv :o) - 15.11.2012 9:37

Miroslave, jestli to byla bouda nebo ne, tezko rict, to vi jen ona. Ja myslim, ze kdyby to mela byt bouda, tak ti nic nerekne, jen se s tebou rozejde. Je ale fakt, ze kdyz zena po 30ce otehotni tak je malo pravdepodobne, ze chtela jit na potrat, proste je to jedna z poslednich sanci to dite mit a hormony, ver mi, jsou smajlik - 79, takze na tvem miste bych si tak uplne jista tou boudou fakt nebyla.
No a jestli se chces stykat s ditetem kvuli tomu, ze mas pocit, ze jeho matka na tebe udelala podraz, tak tleskam, to je opravdu dobry duvod, hlavne pro to dite... vzpamatuj se, nadechni se, odhod svou jesitnost a popremyslej, jestli chces vidat dite, protoze to tak citis, protoze chces, protoze se ma narodit nekdo, kdo te bude potrebovat... to je jediny dobry duvod proc chtit udrzovat kontakt. Pokud to bude z jesitnosti tak to jen vsem okolo ublizi...

 
sevenofnine
sevenofnine - 15.11.2012 9:26

jestli to dobře chápu tak to Miroslavovi řekla, on jí věřil, že selhalo tělísko, očekával, že půjde na potrat, to se nestalo, a po 14dnech se s ním rozešla. Kdyby to plánovala jako podraz "díky za dítě" proč by se s ním 14dní dohadovala? By řekla pápá a byla by v trapu. Spíš až po 14 dnech usoudila, že dítě si nechá a Miroslava ne. Ono jít na potrat ve 33letech když není nějaký zásadní problém je celkem blbost. Podraz by byl kdyby očekávala, že Miroslav bude automaticky platit nebo si ji vezme a dohadovala se s ním o každé koruně.

 
loupák
loupák - 15.11.2012 9:09

Taky se spíš přikláním k variantě,že to nenahrála,ale zkrátka se stalo a díky jeho reakci-jít na potrat- usoudila,že bude lepší se rozejít a dítě vychovat samasmajlik - 63..náhodou bych řekla,že se zachovala frajersky,jiná by hned operovala alimentama a závazkama k dítěti a ona raději zvolila rozchod,aby se nemusela dohadovat...smajlik - 105

 
Křeček
Křeček - 15.11.2012 8:44

IVUSKA 56: Ale proč by mu to říkala, kdyby to tak měla naplánované?

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 15.11.2012 8:41

Teď jsem si přečetla Miroslavův dopis ještě jednou pomalu a vyzněl mi úplně jinak než na poprvé. Myslím, že to na něj opravdu bylo narafičené. Nic to samozřejmě nemění na faktu, že se měl chránit, s tím musel počítat, že se něco takového může stát. Reakce partnerky mi připadá příliš chladná a racionální, měla ihned jasno, tak to většinou nebývá. Podle mě ona chtěla skutečně jen dítě bez tatínka. Žen, které vehementně prohlašují, že dítě nikdy opravdu neznám mnoho, ve skutečnosti jen stáníka ze zdejších diskuzí. Ve svém okolí mám takovou maminku, která taky chtěla jen dítě, ale potom chtěla i tatínka a ten bohužel má svoji rodinu a ona na něj udělala taky trochu podraz s antikoncepcí. Teď je z toho nešťastná, vynervovaná i když svoje dítě miluje nadevše a ani nemá finanční problémy jako jiné matky

 
kubikm
kubikm - 15.11.2012 8:39

Křeček: smajlik - 75

jinak mě napadla ještě alternativa, že je to lesba a chtěla dítě...i když tam je i jiná možnost
potom mi zase k tomu nesedělo, že by mu to říkala...to by se přeci rovnou rozešla...aniž by to věděl...

 
Křeček
Křeček - 15.11.2012 8:34

S odpuštěním, jediná stoprocentní antikoncepce je nesouložit. smajlik - 42

Ať už přítelkyně to tělísko měla nebo ne, myslím, že se naopak zachovala jako čestný chlap - věděla, že ty děti nechceš, tak tě do toho vůbec nehodlá zatahovat, když tedy ona změnila názor (na změnu názoru má právo každý).

A hormony jsou strašná věc. Já jsem byla těhotná dvakrát a občas jsem sama sebe nepoznávala, jak strašně jsem se změnila v době těhotenství a kojení.

Navrhovala bych dvě varianty: Buď se chceš stát otcem, tak se jím staň na plný úvazek, ne že budeš jen občas kecat do výchovy a platit aleminty. Kup kytku, omluv se a požádej přítelkyni o ruku. Pak tě snad bude považovat opravdu za zodpovědného otce pro své dítě.

Anebo ji nech být, o nějakého polovičního otce fakt asi nestojí.

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 15.11.2012 8:33

Almega: smajlik - 47

 
Sonne
Sonne - 15.11.2012 8:28

annie: Tohle mě okamžitě napadlo taky: "Jinak nevím jak jinde, ale můj gynekolog mi říkal, že tělísko před porodem nedává."

Ale to nejspíš Mirek (jako většina mužů) netušil. smajlik - 26

 
magatao
magatao - 15.11.2012 8:24

Plně souhlasím se Salie. Miroslave, Vy nemáte zájem o dítě, Vy máte zájem o pomstu. Kde máte důkaz, že Vám lhala? Antikoncepce občas selhávají, to je zkrátka známý fakt. Když jste se k tomu postavil tak jak jste se postavil, potom se nedivím, že Vás nechce ani nechat zapsat do rodného listu. Je jí nejspíš jasné, že byste se mstil na dítěti, tak jako to vídávám u svých rozvedených kamarádek, jejichž exmanželé nedávají souhlas k lyžařskému zájezdu, škole v přírodě nebo očkování u doktora - prostě tam, kde musí být podpisy obou rodičů, tak se cuknou a s příslušnýma průpovídkama o zradě, podrazech a dalších vytažených špínách z minulosti podpis odmítnou dát, i když je to v zájmu dítěte.

 
Almega
Almega - 15.11.2012 8:13

Pane Miroslave,mně to připadá jako Vám....Vaše přítelkyně se přetvařovala,měla svůj plán a plnila si ho za každou cenu! Ty kecy okolo byly jen tak...Kdo opravdu dítě nechce,tak ten by opravdu velice rychle běžel na miniinterrupci,sotva by zjistil,že "uklouzla noha"! A vy jste přeci jen měl používat ochranný prostředek,pro svůj vlastní klid,neboť na ženy se fakt nedá v tomto spoléhat...Já osobně bych dítě bez manželství a zázemí nechtěla ani zanic,ale některé ženy mají představy,že všechno zvládnou samy,do výchovy jim nikdo nebude kecat a s penězi si to taky nějak zařídí...To až potom přijdou na to,že představy a skutečnost se velmi rozcházejí,ale to je ještě ve vašem případě hudba budoucnosti! Rozhodně již nepodnikejte žádné další kroky ve vyhrožování a podobně,smiřte se s tím a zkuste vyčkat na budoucnost v povzdálí,nabídněte pomocnou ruku,však se to určitě bude hodit.Po zlém nemá cenu!!!

 
Linda
Linda - 15.11.2012 8:07

tornado-lou: osobne taky nevidim nic spatneho na tom ,ze se zeptal na potrat coby reseni, zvlast pokud pritelkyne celou znamost tvrdila, ze deti nechce. Nikde neni psano ze ji hnal na potrat...to mi prijde jako velky rozdil.
Sama jsem deti neplanovala a kdyz jsem zjistila tehotenstvi tak jsem par tydnu taky o potratu uvazovala jako o reseni, nez mi doslo ze je to totalni blbost.
Jsme jenom lidi a ne kazdy se rozplyva stestim nad dvouma carkama na testu. Je naprosto logicke a lidske ze prvni reakce je nejak to vyresit a zde se potrat nabizi. Az kdyz hlava vychladne tak to clovek muze videt jinak..... osobne bych nikoho nekamenovala zato, ze rekl svou myslenku nahlas smajlik - 26

 
tornado-lou
tornado-lou - 15.11.2012 7:51

Mmch. není tam, že je hnal na potrat. Je tam napsáno, že předpokládal, že na něj pujde a překvapilo ho, že ne, protože to bylo v rozporu s předchozím.

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-61
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77179.
    Archiv anket.