Reklama:

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Magazín pro Šťastné ženy

 

Češi už nechodí do čistíren, ale čistírna jezdí za nimi!

Češi už nechodí do čistíren, ale čistírna jezdí za nimi!

nechodí do čistírenOnline čistírna a prádelna cleany.cz je nový český startup, který nabízí dopravu až k zákazníkovi a díky tomu mění způsob, jakým lidé teď přistupují k čištění oblečení a bytového textilu. Projekt propojuje vybrané kamenné čistírny se zákazníky dle požadavků 21.století. Na stránkách Cleany.cz si zákazník vybere co potřebuje vyčistit, zvolí datum, čas vyzvednutí, doručení a dále se už nemusí o nic starat. Kurýr vše vyzvedne, dopraví do čistírny a přiveze zpět vyprané a vyžehlené ve vámi zvoleném čase. Služba momentálně funguje v Praze, v Plzni, v Ostravě a postupně zapojuje další čistírny po celé ČR, které splňují jejich vysoké standardy nabízených služeb a ekologického fungování.

Cleany.cz je na trhu již druhý rok a za tu dobu má několik tisíc spokojených zákazníků. Za nápadem stojí spoluzakladatel a CEO Cleany.cz Hanuš Zvolský. “Naším cílem je posunout úroveň služeb čistíren a prádelen na novou vyšší úroveň. Služba dnes již není jen o samotném čištění a praní, ale také o perfektním zákaznickém servisu. Lidé často volají a potřebují poradit, ptají se jakým způsobem mají co prát, nebo zda jsou jejich textílie vůbec vhodné k čištění, proto je velmi důležité i efektivně a správně poradit a nabídnout zákazníkovi vhodné řešení a radu. Jsou i případy že je potřeba se zákazníkem již odvezenou zakázku konzultovat, neváháme a situaci ihned řešíme. Naším přáním je spokojený zákazník a tyto služby jsou z naší strany automatické a zvyšují kvality našich služeb a řady spokojených zákazníků, kteří k nám mají důvěru,“ říká Hanuš Zvolský.

Dalším důležitým aspektem služby je pokročilá logistika a efektivita doručování. Zákazník přesně ví, kdy k němu kurýr dorazí zásilku vyzvednout a kdy ji voňavou a vyžehlenou vrátí zpět. V případě, že potřebujete řešit něco akutně, kurýr u Vás může zvonit na dveře již do 90 minut od objednání a většinu textílií stihne doručit vyčištěné zpět již do 24 hodin od vyzvednutí. „Rychlost řešení objednávek se osvědčila například u managerů, kteří potřebují rychle vyčistit oblek,“ popisuje Hanuš Zvolský.

nechodí do čistíren“V době propuknutí pandemie jsme obsloužili mnoho zákazníků, kteří nechtěli fyzicky chodit do čistírny nebo prádelny. Jsme rádi, že se k nám vrací i nyní po skončení nouzového stavu. Myslím, že je to nejspíš hlavně tím, že zjistili, jak je pohodlné vše vyřídit online z domova nebo kanceláře za pár kliknutí. Uspořený čas a energii nyní mohou věnovat důležitějším věcem.” dodává spoluzakladatel.

Skvělé je, že při tvorbě objednávky na cleany.cz ihned přesně víte kolik služba bude stát. Pokud se registrujete do Cleany Clubu obdržíte slevový kód v hodnotě 100 Kč na první objednávku. Nyní Cleany čistí záclony a závěsy s 30% slevou! Ceny služeb nejsou nějak vyšší běžné ceny kamennýchčistíren a to je dle Hanuše Zvolského především tím, že technologie která beží na pozadí webových a stránek umožňuje efektivněji využít provoz čistíren a kapacitu kurýrů.

Kromě běžného oblečení mohou lidé u Cleany.cz také čistit například koberce, závěsy a záclony, z oblečení pak svatební šaty, kožené věci a mnoho dalších textílií se kterými si doma jen tak neporadí. „V Cleany jsme zjistili, že lidé nechtějí chodit po čistírnách a zjištovať, kde jim nejlépe vyčistí jejich oblíbenou koženou bundu nebo koberec, který už dlouho nečistili. Chtějí si být jisti, že o vše bude dobře postaráno a vrátí se jim zpět v pořádku. My jsme garantem kvality a pro každý kus oblečení vybíráme nejvhodnější partnerskou čistírnu či prádelnu, jelikož mnohé z nich jsou na čištění některých produktů lepší než ostatní. Dalším důležitým faktorem pro rozhodování, se kterou čistírnou zahájíme spolupráci je používání eko přípravků, záleží nám na budoucnosti naší planety”“ uvádí Hanuš. "Zkrátka chceme, aby vyřízení čistírny nebylo otravnou a nezáživnou činností a zároveň chceme podporovat rodinné firmy s dlouholetou tradicí, které mají vysokou kvalitu poskytovaných služeb,“ dodává.


27.5.2020   Rubrika:   |   Komentářů 1   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Češi už nechodí do čistíren, ale čistírna jezdí za nimi!

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Lucinka258
Lucinka258 - 21.8.2022 21:30

Já jsem v čistírně nikdy nebyla. Máme velkou pračku, takže se mi do ní vejde i peřina z postele. To mě připomíná, že už jsem ji dlouho neprala, tak bych mohla o víkendu udělat větší úklid a kromě povlečení vyprat i peřinu. Na praní používám prací gel FROSCH EKO, který si kupuju z https://www.bonfair.cz/prani-pradla/ a všechna špína z oblečení krásně pouští.

 

Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 79367.
    Archiv anket.