5 tipů na spolehlivé kancelářské potřeby
Oblast kancelářských potřeb dnes čítá mnoho rozličných výrobků, ve kterých se je nutné zorientovat. Jestliže i Vy aktuálně poptáváte podobné výrobky, mohly by se Vám třeba hodit následující tipy.
Kancelářské potřeby, bez nichž se neobejdete
Stoprocentní chod kanceláří ve firmách nezáleží pouze na lidském faktoru. Neméně důležité jsou kvalitní kancelářské potřeby, z nichž některé jsou takřka nepostradatelné. O jaké výrobky se jedná?
- Kancelářský papír: ten musí být skutečně kvalitní, a to nejen s ohledem na vzhled dokumentu, ale rovněž z hlediska šetrnosti k tiskárnám, kopírkám a dalším zařízením. V každém případě si lze v případě potřeby pořídit i etikety a pokladní pásky.
- Prezentační tabule: ani bez těchto produktů se chod firmy zřejmě neobejde. Tak například spolehlivé magnetické tabule jsou pro prezentaci před zaměstnanci, kolegy či zákazníky skutečně ideální, korkové tabule naopak slouží k zanechání informací.
- Stolní kalendáře a diáře pro rok 2014: pokud chcete mít dokonalý přehled o tom, co Vás v nejbližší době čeká, bez kalendáře či osobního diáře pro rok 2014 to půjde jen stěží.
- Archivační boxy: vzhledem k tomu, že každá firma postupem času produkuje čím dál širší dokumentaci, je v ní potřeba udržovat pořádek. K tomu slouží rozličné archivační boxy jako např. tradiční pákové pořadače.
- Laminátory a skartovací stroje: velmi důležité listiny můžete spolehlivě uchránit před vlivy prostředí za pomoci laminátoru na A3 a další formáty kancelářského papíru. Potřebujete-li se naopak některých dokumentů zbavit, budou se Vám hodit skartovací stroje.
30.4.2014 Rubrika: | Komentářů 7 | Vytisknout
Hodnocení článku: 2,9/5 Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1 2 3 4 5
Diskuse ke článku - 5 tipů na spolehlivé kancelářské potřeby
Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.Dobrý den, osobně nejen všechny věci koupila na https://www.obalove-materialy.cz/kancelarske-potreby/ a musím říci, že jsem moc ráda, že jsem vše dokázala sehnat na jednou místě. Jinak osobně jsem názoru, že velice důležité jsou i propisky a popisovače, bez kterých se člověk v kanceláři neobejde.
Zvířátko: taky záleží kolik do toho šéfík chce dát... já mám vyhlédnutou tuto: http://www.obalove-materialy.cz/skartovacka-kobra-1-cc4-es-utajeni-d-2-osobni píšou že sponky to zvládne... Jen nevím jestli to pro mého šéfa bude dostatečný argument.. A co se týká té prezentační tabule, tak podle mě záleží asi na oboru, u nás by asi taky neměla uplatnění (stačí že máme nástěnku:-D) ale v jiných firmách jsem je viděla a fakt je využívají..
Morchuška: No nekecej, tak to zní vážně super...já myslím, že to se stává asi ve všech kanclech... Ale naše tiskárna to třeba nezvládne, je trochu zastaralá..zkusím navrhhnout šéfíkovi
Holky, my máme v práci tuhle skartovačku http://www.stejkr.cz/skartovacka-fellowes-p-35c-ean1740359-skup280.php. Je úplně super, ptž já vždycky zaopmenu na ty kancelářské sponky nebo na koníky, a papíry tam šupnu vždycky i s tím, ale ona si s tím poradí Na štěstí, ptž jinak by mě šéf už asi zabil .
Tak já nevím Pracuji v kanceláři už nějaký ten pátek, ale že bychom využívaly tu tabuli... My ji ani nemáme Ale skartovačka ale kalendáře,. to už je jiný level.
Osobně používám i řezačku a děrovačku papíru: http://www.usporanatisku.cz/REZACKY-PAPIRU/Rezacka-s-derovackou-A4-Peach.html
Nevím proč, ale využiji je skoro každý den.
Už brzy nebudu žádné takové věci potřebovat....končím s kanclem a nejvýš si budu kupovat kalendář...Spíš přemýšlím,kam vyhodím věci nahromaděné za mnoho let a již nebudou k ničemu.