
batum: catcat: taky s nimi nemám problém, když jsou slušní, a myslím, že to třebas ani nejsou zlí lidi, nejhorší je, když je jich moc pohromadě
batum: já když byla u doktora, přišla do čekárny taková hrozná cikánka a zrovna mně se musela začít vyptávat, kde jsou odběry. Tak jsem jí to taky s úsměvem poradila. S tím problém nemám
.jpg)
Tak děvčata, trochu z jiného pytle,já je nemám ráda,nejsem rasista, ale když jsou slušní - klídek,ale těch je málo.
Dneska jsem šla na kontrolu k ortopedovi o berlích, jedna se mi nějak vyškubla a spadla a když jsem viděla kdo mi jí podáva,....okolo halda bílých,ale líných....černoch tam byl s děckem na chýře, ten jediný se sehnul, poděkovala jsem,dostala jsem úsměv a ostatní seděli a šklebili se.

Ono to ve Satech a Francii tak ruzove tak y neni. V Parizi chtely cigani urvat kamaradovi fotak z krku. ,A ve Statech jsou casto gangy, ktere okradaji lidi. Take byl pripad, ze zenska, se "starala o starsiho pana". On si ji pod vlivem drog vzal. Vsechno pripadlo ji, a par tydnu po svatbe ho otravila. Mezitim byla vlastne vdana a mela deti. Byla to cela rozvetvena rodina co se takhle zivila.
ono to za komunistů s těma cikánama taky nebylo růžový. Sehnali si invaliďáky a bylo. A já si jako dítě pamatuju vždycky vlny přistěhovalých ze Slovenska. A to byl matroš. Ten nesnášeli ani usedlí cikáni
.jpeg)
batum - 1.6.2016 22:59 máš pravdu, taky nechápu, jak může mít navrch podvodník a zloděj, jak může mít on nějaká práva a ty žádná. Možná by mu člověk měl ještě poděkovat, že si ke krádeži vybral zrovna mě.
Taky tady máme černo a oni jsou ještě tak sebevědomí, že se člověk až diví. Na co jsou tak hrdí, vždyť se neumí kloudně ani podepsat. Ale tlupa výrostků, všechno v Adidasu, zaberou celý chodník a neuhnou ani o píď, abys je mohla minout. Zůstávám stát na místě a drze jim koukám do očí, kdo z koho. Ale večer bych si to nedovolila, to raději vlezu na silnici. jak je jich víc pohromadě, hned se perou. Každý sám je zbabělec.
.jpg)
U nás, jsme štěstí takové jak píšete,.. na ně.... neměli. Vedle ve vesnici žili normálně ve stodole,nedělali bordel, sem tam se něco ztratilo,ale neničil se majetek.
Na co se pamatuji jako školanda, když k nám přijeli promiňte název komedianti- cirkus...jééé to bylo fajn, zaparkovali maringotky, šli se přihlásit na výbor a druhý den jsme měli ve škole nové a zajímavé žáky, ve vsi byl pořádek, obešli sousedé,sem tam něco dostali, ale ti to si nedovolili něco vzít, byli to slušní lidé - pro nás to byl svátek.
Za to teď, tu máme směsku a bojíte se jít večer na procházku.
Nevím proč to u nás nejde, nedodržují se zákony a ty nahrávají zlodějům,nic nového na slunci, slušný člověk nemá zastání bohužel.
Tak bohatá republika,která byla bez dluhů a pomáhala okolním státům, se západu nemohla líbit,potřebovali roztáhnout trh a musela se zničit, to mi nikdo nevymluví, my to dožijem,ale chudáci děti-vnoučata.
Stačí,když teď lítám po doktorech a jak s váma jednají,předhazují si vás a smějí se vám.

PEGG: ta místa jsou i ve Francii, zajdou na radnici, tam přihlásí děti školou povinné, pokud děti řádně začnou chodit do školy, napíše se jim to do dokladů a mají nárok na přídavky na děti
n to místě je zavedená pitná vody, odpad a el.
event. dostanou od radnice nabídky práce...
jezdí velkými vozy, silnými, táhnou obvykle přívěs prý mercedesy...ty karavany
na jihu se stávalo, že zůstali déle, udělali si tam i zahrádky a nakonec se tam usadili
specielně nám to právě průvodkyně říkala, protože týden před námi tlumočila Kocábovi s Lejlou, který to tam byl "studovat"
mimochodem...sem rady asi vůbec nedonesl....
.gif)
batum: 22:04......ta povinnost pracovat hodně chybí.....
.jpeg)
Linda - 1.6.2016 8:14 máš pravdu. Sice to mám jen z doslechu, ale v Německu to je prý tak, že u každého města je plac, kam mohou přijet, připojit se k elektřině a vodě (to mají zdarma) ale cca po 14 dnech musí jet dál.
.jpg)
kubikm: PEGG: batum: proc to jinde funguje a v Cr ne???? Treba v Anglii nebo v Usa bydli v tech svych maringotkach, nekde kocuji nekde je maji postavene na pevno, pracuji, mozna ne vzdy legalne ale takovych je vic, deti jakz takz chodi do skol. Ano vdavaji se sotva v 18 -19 letech, ale splasi si svoji vlastni maringotku - prives- karavan -rikejme tomu jak chcete a pokracuji dal v jakz takz slusnem zivote. Ano ziji v komunitach kam bilymu neni radno moc strkat cumak, ale staraji se sami oa sebe, o deti, o svoje penzionisty, a klriminalita neni u nich o moc vetsi nez u jinych etnik....to jenom v cr pobiraji v 99,9% davky a vysedavaji pred barakem a vyrvavaji si svoje prava
.jpeg)
batum - 31.5.2016 22:04 můžou za to komunisti, protože do té doby cikáni kočovali, ale oni je chtěli mít na jednom místě, aby měli přehled.
Děda vyprávěl, že přijeli každý rok, vždycky stejná rodina, jen dětí bylo vždycky víc. Od každého z vesnice něco dostali, vejce, slepice, mouku...protože jinak si to stejně ukradli. Pomohli něco v hospodářství, prý byli šikovní řemeslníci a zas jeli dál.
.jpeg)
kubikm - 31.5.2016 22:59
Mám známou na sociálce a tak nastudované zákony, prý nemají ani právníci a pak že jsou hloupí

nepřizpůsobiví...pardon, hned na začátku

batum: ale oni nejsou přizpůsobiví...to jsme my
oni se vždy okamžitě přizpůsobí podmínkám
sociálka? proč pracovat
policajti už nehoní děti, aby chodily do školy? tak proč je tam posílat, když zatím mohou někde krást?
12letá holka těhotná? proč to nehodit na stařešinu rodu - jednak se mu nic nestane, a až umře, ta matka bude mít po něm důchod a děti sirotčí?
tak kdo je tady blbej?

batum: no za komačů všichni pracovali a děti chodily do školy....k nám jich chodilo poměrně dost, na Starém Městě ji bylo hodně...na problémy si nepamatuju...dokonce i cikánské matky pracovaly, byly tam plynové lucerny, večer se musely zapnout a ráno vypnout....
.jpg)
Do kdy se bude vše svádět na komunisty........za mého života musel dělat každý...povinnost pracovat a i nepřizpůsobivý...až od roku 1989 to se zrušila povinnost dělat a od té doby je bordel..pracák..sociálka....a když se nemusí,tak proč dělat....to jen my jsme hloupý,že chodíme do práce a oni se nám smějí.....

PEGG: S tou praci a vyplacenim, mi to rikal tatka taky. Jinak to s nima neslo

PEGG: S tim privesem je to dobry napad, ale myslim si, ze by ted byli moc lini i ridit
.jpeg)
evropka - 31.5.2016 5:28 je to děsné, nehorší je, že se množí geometrickou řadou, navíc mezi sebou, takže dneska jich je už dobrá polovina nějak postižených, což znamená ze školy hned na ivalidku, když nedopadne ta, tak na sociálku. Ani jeden z nich nebude nikdy dělat, proč taky, když se o ně tak pěkně staráme. Jediné řešení vidím, nedávat jim dávky. Dát jim práci, přijdeš ráno, zameteš chodník, dostaneš peníze. Nepřijdeš? Nemáš nárok, běž se třeba pást. To už říkal můj děda, že se to s nimi tak dělalo. Museli se vyplácet každý den, nikdo nevěděl jestli druhý den přijdou, ale zas na druhou stranu to byli dříči. Oni si nepotřebují dělat rezervu peněz, oni teď mají, tak žijou a dělat jdou zase až když dojdou. To je v nich tak hluboko zakořeněno, že s tím asi nikdo nic nenadělá.
Zavinili to komunisti, ty je chtěli za každou cenu předělat a přizpůsobit. No, nakonec se přizpůsobili jako jediní, přesně vědí kam jít, aby dostali. Kdežto mi jako blbci chodíme do práce
.jpg)
Děvčata,kolegyně je má v přízemí a je to peklo,smrad z vaření (prý je to věčný smard z cibule a zelí),cigaretový kouř ,řev neb k oknu neustále chodí příbuzní z okolí 5 km a více,hluk do noci brečící děti.sečteno podtrženo peklo na zemi a když jim manžel vynadal tak se mu vysmáli
Jarča*: ty naši jsou starý, ale mají dceru s rodinkou v jiném patře a tak se tam furt courají tam a zpět. Ještě jsem se jich nedopočítala.
A v pondělí jedu na pohřeb sousedce, co tam dřív bydlela. Byli to starší manželé, ale moc hodní a dost jsme se bavili. Oni byt prodali, jenže to koupili nějaký hajzlové a pronajímají to těm cikánům. Nikdy tam nebyli a bydlí spokojeně v rodinném domku v milionářský čtvrti Ty bych fakt zastřelila
.jpeg)
Jarča* - 27.5.2016 7:33 jsou jiná mentalita a nikdo s nima nic neudělá. Navíc, úředníci se jich bojí, tak jim raději ve všem vyhoví, jen aby se s nima nemuseli hádat.
Měli je nechat kočovat a možná by to bylo pro obě strany lepší. Já zastávám názor, ať jim dají bavoráka s přívěsem a ať si jedou do světa, ale nikdy víc už od našeho státu nedostanou ani korunu.

catcat: u nás to samé. Boty tedy na chodbě nenechávají (ale smrad je tam i bez toho), ale jinak je to taky humus. Mají to tam jak v cikánském ležení - doslova. Ráno vyjdu do práce, před domem sušák s prádlem (ten by ještě tak nevadil), na chodníku poházené hračky, odrážedla atd. a jejich děti asi neznají odpadkový koš, protože každou chvíli sbírám papíry od bonbónů, oplatek, lahve od pití apod. Nemusela bych, ale míň mě deptá to sebrat, než na to koukat
.jpeg)
catcat - 26.5.2016 15:20 tak jim do nich nenápadně stříkni vodu, jako že jim je počůral nějaký pes
Štvou mě ty cikáni u nás na patře. Denně zastaví půl chodby botama. Ta chodba je nevětraná, tak je to docela humus

Alča: Prave. Jestli chteji kourit at si vypestujou. Ale s tim je spojena prace a ta jim nevoni. Chtelo by to nalicit na ne nejakou past.
YXH: no šak ano. Co by řekli ? My tady krademe kytky a ještě jsme dostali po hubě?vedle v městečku taky kradli a byli na fotopasti a taky si s nima poradili. Nejsu zastánce pěstování kytek, ale ať nelašují po dvorech

Mame tu v posledni dobe hodne vloupani, jak do aut, tak do domu a obchodu, tak zamykame. Driv se tu nezamykal ani dum kdyz se slo do kramu, jenom kdyz se jelo nekam na cely den. Je to smutne. Dokonce tu jeden cernej vykradl 2 banky behem 1 hodiny. Posledni prepadeni banky tu bylo v roce 1905

Alča: Ne ja myslela ti co ty kytky kradli, ze si nesli stezovat ze dostali pres hubu. Rikal nam o tom kamarad, cigan vlezl kamosovi do baraku a nacapali ho s televizi pod pazdi, podrzel si ho zatim co volali policajty. Cigan si pak jeste stezoval, ze ho napadli.

batum - 22.5.2016 22:16
já ho měla v baráku 13.2.2009. Vyplašila jsem h,o již nevím přesně asi kolem druhé, na chodbě vše poházené šuplata povytahovaná.
Ukradl mě kabelku, dodnes nevím co v ní bylo a co si do ní dal při útěku.
Já si myslela, že muž přišel z piva a byl v ráži jen mě neseděli ty šuplata. Jak jsem za ním šla do ložnice a ptala se ho tak hajzl utek. Hledala jsem ho po stopách ve sněhu, ale je to těžké něco někomu dokazovat. 2,5 hodiny jsem venku hledala a zuřila, aspoň jsem to rozchodila a pak to řekla ochráncům.
Chce to mít pořádnou sukovici.
batum: tady v okolí se vykradaji dvory sklepy a dostávají se i do domu a jdou hlavně jen po penezich
.jpg)
Když jsem slyšela vyprávět,že někoho vykradli,tak jsem s tím člověkem cítila,ale když byli u nás pro pitomou mař. a při pomyšlení, kde všude chodili,co prohledávali, byl to divný pocit,nemohoucnosti,steku,nechtěla bych to znova zažít, od té doby vše zamykáme a bojím se.
YXH: na co? My jsme tam na dvoře kradli kytky?

Alča: Dobre udelali, ale meli stesti, ze si na ne nesli stezovat.
batum: u nás loni byla parta co lašovala po dvorech a vytrhávali je. Naštve to, že lozí po těch dvorech jeden maník co ji měl s kamošema u něho doma si na nich počkali a dali jim rajt, že se jeden aj počural a druhý bečel ať ho neliskají. Nesešlahali je do bezvědomí, ale pěkně aby si to pamatovali. Pak ho potkal na benzině s kočkama, přišel k němu dal mu facku a jen řekl, to máš za to, aby sis pamatoval, že nemáš chodit na cizí dvory
.jpg)
Alča - co jedinýho bylo na tom pozitivního.....nic nepoškodili,ale od té doby jsme měli další,ale až za dva roky po té, ale ty jsem dala blíže k baráku a máme trhače
batum: oni to mají sakra zmapovanétady kousek se jedněm vysemenila, byl to parchant, nebydlí tam a někdo se postaral o sklizeň. Nemohli z toho ani nic mít
listy byly po celé uličce jak ji táhli

thePlacheck: Dej ji do skleniku a pod zamek
.jpg)
thePlacheck: my jsme jí měli hezky zabalenou v igelitu, udělaný rukáv,byl to takový chcípáček, pak se našla vyrazila,byla nádherná, říkali jsme si že jí druhý den vytáhnem,dáme usušit, ale kdepak postarali se o ní zdejší huliči a my měli prd. Voní jim a my to necítili.

thePlacheck - 20.5.2016 17:17
hlavně aby nesklizel někdo jiný
thePlacheck: tak aby ji nevidělo moc sousedů a nezáviděli by ti
.gif)
Tak mám sazeničky jedné léčivé rostliny a štve mě že nevím kam ji mám zasadit abych neskončil nekde pod zámkem..

Milda3:
YXH: Milda3:
YXH: asi máš pravdu s tou chřipkou,to se dává do lednice masiko vepřový,kuřecí a pod. tak že to může být chřipka ptačí nebo prasečí,u toho bývaj velké teploty

catcat: Asi chripka
YXH: no právě - ta moje taky dostala horečku. Dokonce i v mrazáku. To jsem ještě nezažila

catcat - 12.5.2016 11:36
tak ať dlouho slouží

catcat: Tak to je fajn.
Nase umrela, a mela silenou horecku, kdyz jsme jednou prijeli po kempovani. Tu vuni si dovedes predstavit
YXH: Haninka: Kozoroh18: Tak už mám koupenou novou, přivezou jí ve středu. Chtěli už zítra, ale to se mi nehodí. Je to BEKO a je stejně velká jako ta před tím, ale líp řešená.
Jinak ano, vypadalo to jak po vraždě

catcat
catcat - 11.5.2016 15:21
to nepotěší ale na s....
já jsem se loučila s ledničkou v loní, naštěstí stačilo vyměnit termostat a šlape jako hodinky, babička. Nevím, ale možná má +20, musela bych kouknout do papírů.
Myčce už asi nic nepomůže, ta je z konce97, a meju v ruce.
catcat: tak ať si dobře vyberes!
catcat: vykrvácela?
Já mám lednici relativně novou, Liebherr, jsem s ní spokojená, v garáži je nová vloni (Beko) je menší, používám ji hlavně v létě, když se griluje, a abychom nemuseli běhat kvůli zmrzlinam a pití do bytu, taky je OK.

catcat: Tak hlavne at dobre funguje
Tak ženský, nedávno jsem si stěžovala, že mi odchází lednička. Včera jsem přišla z práce domů, lednička odešla definiotivně a dokonce začala topit!!! Přes půl kuchyně rudá louže. A všechno šlo do popelnice - bylo toho 7 odpadkových pytlů
Ale novou mám vyhlídnutou a jestli to dneska stihnu, zajdu tam. Jestli ne, zajdu tam zítra, to budu mít víc času...

Kozoroh18: Je to hruza

YXH - 9.5.2016 16:44
je to strašné a škody ve směru jak asi foukal vítr. Jeden soused bez baráku a druhý má pohodu. To bude práce vše obnovit a hlavně ten stres co ti lidé zažívají.

Co mne ale stve je, ze rusove nabidli pomoc s water bombers (hasici letadla) a nase vlada se prozatim nemuze rozhodnout. Lidem jde o zivobyti, hori velikanske lesy a oni nevi jestli prijmout nabidnutou ruku. Je v tom vic politiky nez rozumu.
Dalsi je jak vychvalujou nase nove imigranty, ze nekteri dali i na podporu lidi na severu. Je to stejne z nasi kapsy, a kdyby jich sem nedotahli tisice, tak by meli vic penez na podporu vlastnich lidi.

Na Sokolovsku u Rotavy byl taky veliky pozar, bylo tam 115 hasicu. Meli take plne ruce prace nejaky blb k tomu v komentari napsal, ze by to australaci uhasili lopatou. Napsala jsem mu ze je idiot. Ono je jine to hasit nekde, kde jsou velikansle plochy a zadni lide nebo tam, kde je husta osidlenost.

Kozoroh18: Jarča*: Rema: Dekujeme.
Trochu se tam ochladilo a sprchlo, ale stejne to moc nepomohlo, rikali ve zpravach, ze by potrebovali alespon tyden nebo dele poradne lijaky. Snad ma prset koncem tydne, ale to clovek jeste nevi, jestli se to neotoci.
Casti mesta jsou uplne zdevastovane, casti jsou skoro nedotknute. Tohle je posledni video co jsem nasla ve zpravach. http://www.ctvnews.ca/canada/new-video-shows-fort-mcmurray-devastation-1.2894139

YXH - 8.5.2016 16:48
snad se to zastaví, to bude škody,ale hlavn, aby lidi a zvížátka byli v pořádku.

YXH: strašné, moc a moc držíme palce, ať se to co nejdřív povede zkrotit.
Rema: přesně tak jsem to myslel
Nad tím srdce usedá. Jak se rozbouří živly, člověk zmůže málo.
.gif)
Milda3: jo, to mě vždycky drtí, jak ty zvířata trpí, protože si neumí vysvětlit, proč je tam jejich lidi nechali
.gif)
YXH: myslíme na všechny postižené lidi i zvířátka a držíme palce

Rema: Milda3: evropka: Kozoroh18: Hruza to je, ohen uz je o rozloze skoro 2 tisic kilometru ctverecnich, jde to na vychod do Saskatchewanu. Dneska pry ma sprchnout, tak to snad pomuze aspon trochu. Prerie horela i u Calgary, ale to se uhasi dost snadno.

YXH - 7.5.2016 0:41
co říct, děs
.jpg)
YXH: to je strašný
YXH: je to hrůza,ale lidi to chápou co se děje,ale co si taky museli prožít ta zvířata co tam zůstala sama opuštěná
.gif)
YXH:

Uz tam hori celkem asi 45 ohnu o rozloze kolem 100 tisic hektaru a dalsi ohne jsou v Britske Columbii, tam maji take evakuovat.

Jarča*: PEGG: catcat: Kozoroh18: Je to od nas 1150 km na sever, ale kour byl az tady u nas vcera, kdyz se otocil vitr. Dneska evakuji priblizne dalsi 4tisice lidi co byli v kempu na sever od Fort McMurray, vede tam jedina silnice, tak konvoje po 50 autech doprovazi policie, vojaci a helikoptery hlidaji jestli je bezpecno projet. Je to silene.
Uz jsme davali obleceni a deky a dneska jeste na zviratka. Potrebujou pro ne veci do utulku v Edmontonu. Nemame na rozhazovani, ale v takovehle situaci clovek rad vypomuze. Hodne domacich mazliku tam zustalo, protoze lidi z prace nemohli ani domu, uz je nepustili, tak se tam nekolik lidi stara o zviratka co tam zustala. A ty co muzou, tak prevazi letecky i v autech do evakuacni zony, a tam se sejdou s majiteli.

YXH - 5.5.2016 19:43
neviděla jsem zprávy nekolik dní, posílám
zažila jsem vystresované lidi z vody, oheň je asi něco podobného, když se to nekontrolovaně šíři

catcat - 5.5.2016 15:20
u nás se za popelnici musí platit povinně a snad 500kg zdarma do sběrného dvoru.
.jpeg)
YXH - 5.5.2016 19:43 To je hrůza
YXH: taky jsem si u zpráv na tebe vzpomněla

YXH: ukazovali to u nás ve zprávách, je to hrůza, myslela jsem na tebe, jestli to nemáte někde blízko

Stve mne ze nase vlada je tak pomala s pomoci lidem v nouzi.
Od nedele hori na severu ve Fort McMurray, vcera vyhlasili pohotovost, a vlada Alberty teprve zacala uvazovat o tom, ze asi budou potrebovat financni pomoc. Je to katastrofa! Evakuovali uz pres 88 tisic lidi, nektere uz podruhe. Vetsi cast mesta je zdevastovana a okolni osady taky.
Je to zoufale je mi lito lidi co musi vsechno opustit a nemaji se do ceho vratit.
Kozoroh18: odpadky všude možně nejvíc rozhazují ti, co šetří za malou popelnici u domku a odvoz jednou za čas, aby platili co nejmíň
.jpg)
PEGG: SOUHLAS

PEGG - přesně, zastaví někde a tam to vyklopí. Jednou u nás na hrázi rybníka zastavilo auto pani vystoupila vyklopila přepravku s bordelem. Naštěstí né do vody, ale na druhou stranu, skočila zpět do auta a ujížděli k městu. To rozum nebere, proč to na sídlišti nehodí do koňťáku, když jedou kolem. Já tam také nosím sklenice.
Nevím jak to je, dala bych za povinnost mít u chaty popelnici a platit,
Něco bodobného jsou někteří pejskaři, pustí psa vykonat pyramidu na sousedovic cestě a ještě držkují když jsou upozorněni.
Pani mě odpvěděla, ,,již jste mě to říkala, že to je vaše cesta, ale on je malej, dělá malé a já má sáček,,. Řikám paní, ale já se také nechodím k vám do předsíně zouvat. I to malé, když našlapnete na botu smrdí.
Nebo také odpověď, ,,budu si venčit tam kde se mě to líbí,,. Je to v lidech. Když si pak někdo ve vzteku neuvědomí a místo psího pánička nakopne pejska, chudáka co nemůže za to, že má páníčka vola.
.jpeg)
Kozoroh18 - 4.5.2016 10:40
S těmi krámy v lese to vůbec nedovedu pochopit Když už to má někdo naložené v autě, tak proč nejede na sběrný dvůr, když to má zadarmo? Ale raději riskuje pokutu a zaneřádí les na dlouhá léta, možná i desetiletí.
Takového vola chytit, tak by měl dostat tučnou pokutu a ještě na vlastní náklady uklidit les!

http://tn.nova.cz/clanek/ferrari-prerazilo-svodidla-ridic-uhorel-spolujezdkyne-se-divala.html
no prosím, a náš zvocelený tošovský nehodu přežil.....

stejně tak...kdysi se to říkalo, ale dlouho jsem nikde neviděla/neslyšela
když uvidí kolouška, zajíčka...nešahat, nechat být...maminka je někde na blízku.....

sharon: přesně...nebo když je někde hon...tak to zabezpečit, stačí, jak se postřílejí ti blbci myslivci....
.gif)
kubikm: 23:04..........přesně , do SVÉHO lesa bych také nepouštěla.....tak jak si nepouštím na zahradu apod.....
.gif)
orinka: dnes je všechno běžná praxe ...vidíš to včera ...za uprchlíka platit - vykoupit se ....a dnes EU komise uznala že je to blbost............je to tu jak u blbejch na půdě............
na houby prostě jezdit budem a ať si mě zkusí hlídka chytit až budu kličkovat mezi stromy ...
Tady ale nejde o les jako takový, ale o oficální honební revíry. A to majitel ví, že na jeho pozemku je a nebo taky není. A o zákaz vstupu do honitby budou žádat myslivci na úřadě. Mě spíš vadí, že když myslivci budou flákači, může být daný revír zavřený furt. Nejen v době honů

dnes u nás našli u UP - je to místo socialních dávek - na zábradlí oběšeného, to je tragedie.
Jsem zvědavá jakou má barvu pleti.

2x

Pentlička - také si myslím, že by měl les zůstat přístupný. Každý by měl vědět jak se v lese chovat, nepouštět na volno pejsky a neničit - nelámat mladé stromky. Hodně lidí by si však mělo uvědomit, že existují sběrné dvory - je to hrůza když se tam narazí na sedečku, boty a +++. Nepochopím, proč si berou sebou pítí, plná láhev je těžší než ta prázdná co tam odhodí, tu by snad zpět unesli.

Pentlička - také si myslím, že by měl les zůstat přístupný. Každý by měl vědět jak se v lese chovat, nepouštět na volno pejsky a neničit - nelámat mladé stromky. Hodně lidí by si však mělo uvědomit, že existují sběrné dvory - je to hrůza když se tam narazí na sedečku, boty a +++. Nepochopím, proč si berou sebou pítí, plná láhev je těžší než ta prázdná co tam odhodí, tu by snad zpět unesli.
Můj názor je ten, že lesy by měly zůstat veřejně přístupné, ať jsou v jakémkoli vlastnictví. Klidně ať se omezí třeba sběr hub nebo lesních plodů, stejně mi vadí lidi, co chodí na houby div ne s nůšemi a na borůvky s kýblem a ten les de facto devastují, ale prosím nechte les přístupný pro turisty!

kubikm
zdá se mě praštěné, že se ani majitel nic nedozví./ já do svého nechodím je jinde a vůbec mě nevadí, že tam někdo chodí na procházku/ Nakonec majitel půjde do lesa a zaplatí, že šel na své. To by se v tom absurdistánu mohlo stát, že se nedostanu domů, bude tam někdo jiný a já budu muset dokazovat, že tam bydlím já a než se to vyřídí bude vybydleno.

Kozoroh18: to je nesmyl, že?
jinak já to beru tak
máš svoji zahradu
dům
les
pustíš si cizí lidi na zahradu?
do domu?
a proč do lesa?
ale lesy ČR není soukromé vlastnictví....že jo\?
sharon: Díky, nesmíme se dát a když bude víc podpisů, nebudou moct zavádět takové kraviny. Bože, kdo to tam sedí v té vládě, že plodí takové hovadiny!! A ministr Jurečka je ze sousední dědiny, teda skoro...

kubikm - 3.5.2016 18:09
proto jsem psala, že jsem to podepsala. Majitel nemá mít žádné slovo a ani mu to nikdo neřekne. Tak kdyby možná šel do svého lesa mohl by také zaplatit.
Jednou mne někdo strašil
Když by ho někdo vykácel, tak snad ho musí osázet.

PEGG: ahááá, tak to je něco jiného, než jsem myslela, já myslela právě, že ten vlastník to rozhodne....
-- Kompletní archiv diskuse --