Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Miminka hvězdami reklamy na stavební spoření

Miminka hvězdami reklamy na stavební spoření

Miminka, hvězdy nové kampaně od Raiffeisen, radí: „Přijďte si pro stavebko s dvojnásobným úročením!“

 

Raiffeisen stavební spořitelna spustila 25. října rozsáhlou marketingovou kampaň na podporu nově uzavřených smluv o stavebním spoření, v jejímž rámci nabízí mimořádné výhody. Každému, kdo si do konce tohoto roku, tedy do 31.12. 2010, uzavře smlouvu o stavebním spoření, Raiffeisen stavební spořitelna v příštím roce dvojnásobně zúročí vložené peníze, nebo připíše prémii až 1500 Kč!

Kampaň běží v televizi, tištěných médiích i na internetu a jejím hlavním motivem jsou miminka. V televizním spotu, který se odehrává v porodnici, miminka hlasitě komentují tatínky, kteří se na ně přicházejí podívat, a vybírají si toho pravého podle toho, zda jim jako dárek nese do porodnice stavební spoření. Režisérem tohoto spotu, který brzy po svém uvedení na televizní obrazovky zaznamenal velký divácký ohlas, je Karel Janák, který je rovněž autorem úspěšných filmů Snowboarďáci, Ro©k podvraťáků či Rafťáci.

A proč si RSTS vybrala pro svou aktuální kampaň právě miminka? Důvod je jednoduchý - každé malé dítě přece ví, že stavebko se vyplatí! Každý chce bydlet lépe a stavební spoření je a bude tou nejlepší cestou k lepšímu bydlení.

V průběhu života totiž procházíme různými etapami, kterým přizpůsobujeme i své bydlení. Jiné nároky na bydlení máme, když máme malé děti, jiné, když děti vyrostou a začnou se osamostatňovat. Možná, že právě vy si budete chtít místo dětského pokojíčku, který už nepotřebujete, zařídit tělocvičnu nebo třeba saunu. Možná, že budete chtít naopak přistavět, nebo si pořídit novou kuchyň či koupelnu.

miminkaV poslední době mnozí lidé upravují své bydlení kvůli snížení spotřeby energie, jejíž ceny neustále rostou. Všechny tyto úpravy dokáže nejlépe financovat právě stavební spoření, a to z jednoduchého důvodu – hypotéky se na financování rekonstrukcí a jiných úprav nehodí, protože vyžadují ručení nemovitostí, a spotřebitelské úvěry jsou příliš drahé. Stavební spoření ale je a zůstane i zajímavým spořicím produktem, i nadále bude nabízet vyšší výnos než spořicí účty či termínované vklady a k tomu jistotu bezpečně uložených peněz.

Raiffeisen stavební spořitelna působí na českém trhu již od roku 1993 a od svého vzniku pomohla k lepšímu bydlení mnoha tisícům lidí. RSTS byla první stavební spořitelnou na trhu, která umožnila klientům nahlížet na své účty přes internet a SMS či založit smlouvu o stavebním spoření on-line. RSTS rovněž klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb - klientům je k dispozici hustá síť finančních poradců, kteří jsou pravidelně školeni, aby svým klientům poskytli ten nejlepší servis. Další informace získáte na webu www.rsts.cz/premie.

Komerční článek


24.11.2010   Rubrika: Společnost   |   Komentářů 21   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Miminka hvězdami reklamy na stavební spoření

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-21
Vivian
Vivian - 4.1.2011 22:45

Nic proti Raiffeisen, ale tahle kampaň je fakt nebývale trapnásmajlik - 29 Ten nápad tedy sám o sobě není nic zvláštního, ale ta paní, co ty reklamy namluvila, má naprosto příšerný přednes, měl to namluvit nějaký profík (nebo profice), který umí mluvit... Představovala bych si něco jako Aťku Janouškovou smajlik - 68

 
inini
inini - 29.12.2010 1:04

Mimina se mi líbí - zvláště to chudinka, jak mělo těžký porod a ještě k tomu žloutenku. Že je to reklama na stavebko, už dál nevnívám. Jako "minifilm" skvělé!
Ale chtěla jsem se při té příležitosti zeptat vás ostatních, jestli jen já jsem tak zaostalá:
Nosíte pořád s sebou (do divadla, na pláž, do baru...) prací prostředky? smajlik - 99
Tyhle reklamy mi pijou krev!

 
Kadla
Kadla - 7.12.2010 19:48

Tohle je výborná reklama:
http://www.youtube.com/watch?v=BKWrHYjezjs

 
dadka
dadka - 26.11.2010 9:24

Beztak nejlepší reklama byl Bobik.

 
kubikm
kubikm - 24.11.2010 21:26

Stanik: smajlik - 64dnes ta reklama byla dvakrát...přesně, je to neetickésmajlik - 48

 
Stanik
Stanik - 24.11.2010 15:45

Almega: jj, reklamy od O2 jsou ted krasne poeticke.. taky se mi libi... jinak jsou reklamni pauzy na odskoceni, vyndani nadobi z mycky a podobne uzitecne veci... smajlik - 68

 
Almega
Almega - 24.11.2010 15:34

Nevím,za jaké hlupáky nás všichni ti autoři reklam obecně považují....Zásadně vypínám u reklam zvuk a většinou jdu i pryč,takže jich znám málo,nejdebilnější je ta o nějakém pracím prostředku,který dotyčná skvělá barevná nosí s sebou všude....Nacpat do reklamy děti-mimina je fakt trapné.Ještě trošku na úrovni a neotřelé jsou O2 s těma jejich papírovýma notbukama a mobilama...Polívky a vody s otřesnými popěvky nebo skvělá stela -hnus,hnus,hnus.Nekoupím si to ani za nic!!!!

 
Stanik
Stanik - 24.11.2010 14:49

Grainne: ano tak tuhle jsem seč takhle nastavla u te reklamy na ockovaci vakciny kde to mrne septa "mami, postaras se o me"...to je tak neeticke, ze by o tom mela vedet rada pro reklamu, ale uz asi napsal nekdo jiny, neb jsme ji dlouho nevidela.

 
Grainne
Grainne - 24.11.2010 14:30

....jo a nesnáším muže, přepravující prací gely a komentující prací prášky.
Normální muž prostě vypere a nedělá kolem toho zbytený rozruch.smajlik - 42

 
Grainne
Grainne - 24.11.2010 14:28

LenkaT: přesně tu myslím, je skvělá....ba i výchovnásmajlik - 68, "jakože krást stroměčky se nemá"smajlik - 68

Nemám ráda takové ty citově vydírací reklamy, jakože bez tohoto pracího prášku, nebo bez této čokolády jsem špatná matka a potom bytostně nesnáším reklamy na přeslazeně šťastné rodinky okolo pytlíkové polévky a podobných hnusek.smajlik - 63

 
LenkaT
LenkaT - 24.11.2010 14:06

Grainne: myslíš " ne ne, já nemusím, já už ho vidím" Tak tahle zrovna je celkem pěkná a vtipná

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 24.11.2010 14:05

já mám ráda reklamu, Jáá nemusíím jáá už ho vidím....

Jak tatínka sdcerou vyžene divočak od smrčku

 
LenkaT
LenkaT - 24.11.2010 14:04

a jak to vědí, že reklama má velký divácký ohlas? Já se na reklamy skoro nedívám a málokterá se mi líbí, tahle teda nic moc smajlik - 48

 
Grainne
Grainne - 24.11.2010 10:29

....čekám na "prasátko".smajlik - 68

 
Jarča*
Jarča* - 24.11.2010 10:28

Pro nás je doma bezkonkurenční ta reklama s opicí, která nabourá autosmajlik - 47 smajlik - 68

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-21
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77205.
    Archiv anket.