Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Syn je ve vězení a snacha mi brání vídat vnučku

Syn je ve vězení a snacha mi brání vídat vnučku

Je mi hodně smutno, mám pocit, jako bych v životě ztratila úplně všechno a někdy mě napadá, že už pro mne nic nemá cenu. Je mi 54 let, jsem rozvedená a mám jednoho syna a tříletou vnučku. Přesto jsem strašně sama.

Bohužel, na syna moc pyšná být nemůžu. Nepíše se mi to lehko, ale svým způsobem se za něj stydím. Momentálně je totiž ve výkonu trestu. Udělal pěknou hloupost a tvrdě za to platí. Měl by si odsedět celkem čtyři roky. Jeho žena se s ním rozvedla. Po pravdě, nedivím se jí. Po tom, co udělal, nemohla jinak. Spáchal násilný trestný čin. Je to můj syn, mám ho samozřejmě ráda, když to jde, tak ho navštívím, ale strašně mě to trápí.

Snaše se nedivím, že už s ním nechce mít nic společného. Akorát je mi líto, že ze svého života vyškrtla i mne. Odmítá návštěvy, odstřihla ode mne i vnučku, kterou nade vše miluji. Už jsem ji neviděla tři čtvrtě roku a nesmírně tím trpím.

Cítím to jako velkou nespravedlnost, jakoby mne vinila z toho, co můj syn udělal a nechce aby ani ona, ani její dcerka, měla s naší rodinou cokoli společného. I když je zajímavé, že s mým bývalým manželem se občas vídá a on se s vnučkou stýká.

Je mi to moc líto, ta maličká mi strašně chybí, od chvíle, kdy se narodila byla moje štěstíčko, doslova bych za ni dýchala. Snažím se snachu kontaktovat, ale bezvýsledně. Na mejly neodpovídá, telefony mi pokládá. Klesla jsem už dokonce tak hluboko, že jsem stála před jejím barákem několik hodin a doufala, že se v ní něco pohne a malou mi aspoň na chviličku přivede ukázat. Volala jsem jí, že čekám před domem, prosila, ale ona nic neudělala.

Napadlo mne, že to zkusím vyřešit nějak soudně, přece mám jako babička právo na kontakt s vlastní vnučkou. Jenže mám strach, že tím bych celou situaci ještě zhoršila. Je mi tak úzko, že si to nikdo neumí představit.

Marcela


14.11.2012   Rubrika:   |   Komentářů 104   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Syn je ve vězení a snacha mi brání vídat vnučku

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105
JanaRad
JanaRad - 14.11.2012 11:51

1) vaše snacha - bývalá - má strach, že až se váš syn vrátí, tak bude dcerku vídat i přes její nechuť k tomu. Jednou je to násilník a tak se ho asi bojí. nepřeje si, aby dceru vídal, ale pokud bude holčička navyklá vídat se s vámi, bude nakonec s vámi vídat i otce. To je to, co snacha nechce.
2) jako babička nemáte na vnučku žádný právní nárok, tedy žádný soud vám neurčí návšetěvy, je to jen a jen na dobrovůli snachy a ta je nulová... Je to těžké, ale asi se s tím budete muset smířit, pokud snacha neuzná, že i vnučce chybíte jako babička. Taky si vaše snacha může najít nového partnera a pak bude mít holčička i novou babičku a vy budete na obtíž...
U nás to bylo po rozovdu jinak, bio otec byl vožen na návštěvy asi rok, pak už ho holčička nezajímala - v době rozvodu jí nebyly ani dva roky. Dříve bio prarodičet aky dělali, že dívenka je jeich všechno, pak si už ani nevzpoměli, že existuje...za 12 let ani jednou nenapsali dopis, neposlali pohled, přání k narozeninám, vánocům - já jim o této možnosti sama říkala, protože jsem se odstěhovala 50 km daleko - mohli psát a já tam jezdím poměrně často navštěvovat své rodiče....
Taky jsem jim osobně řekla, že mám já problém s jejich synem, ne s nimi a taky s nimi nemá problém má dcerka, jejich vnučka.....

 
JanaRad
JanaRad - 14.11.2012 11:51

1) vaše snacha - bývalá - má strach, že až se váš syn vrátí, tak bude dcerku vídat i přes její nechuť k tomu. Jednou je to násilník a tak se ho asi bojí. nepřeje si, aby dceru vídal, ale pokud bude holčička navyklá vídat se s vámi, bude nakonec s vámi vídat i otce. To je to, co snacha nechce.
2) jako babička nemáte na vnučku žádný právní nárok, tedy žádný soud vám neurčí návšetěvy, je to jen a jen na dobrovůli snachy a ta je nulová... Je to těžké, ale asi se s tím budete muset smířit, pokud snacha neuzná, že i vnučce chybíte jako babička. Taky si vaše snacha může najít nového partnera a pak bude mít holčička i novou babičku a vy budete na obtíž...
U nás to bylo po rozovdu jinak, bio otec byl vožen na návštěvy asi rok, pak už ho holčička nezajímala - v době rozvodu jí nebyly ani dva roky. Dříve bio prarodičet aky dělali, že dívenka je jeich všechno, pak si už ani nevzpoměli, že existuje...za 12 let ani jednou nenapsali dopis, neposlali pohled, přání k narozeninám, vánocům - já jim o této možnosti sama říkala, protože jsem se odstěhovala 50 km daleko - mohli psát a já tam jezdím poměrně často navštěvovat své rodiče....
Taky jsem jim osobně řekla, že mám já problém s jejich synem, ne s nimi a taky s nimi nemá problém má dcerka, jejich vnučka.....

 
JanaRad
JanaRad - 14.11.2012 11:51

1) vaše snacha - bývalá - má strach, že až se váš syn vrátí, tak bude dcerku vídat i přes její nechuť k tomu. Jednou je to násilník a tak se ho asi bojí. nepřeje si, aby dceru vídal, ale pokud bude holčička navyklá vídat se s vámi, bude nakonec s vámi vídat i otce. To je to, co snacha nechce.
2) jako babička nemáte na vnučku žádný právní nárok, tedy žádný soud vám neurčí návšetěvy, je to jen a jen na dobrovůli snachy a ta je nulová... Je to těžké, ale asi se s tím budete muset smířit, pokud snacha neuzná, že i vnučce chybíte jako babička. Taky si vaše snacha může najít nového partnera a pak bude mít holčička i novou babičku a vy budete na obtíž...
U nás to bylo po rozovdu jinak, bio otec byl vožen na návštěvy asi rok, pak už ho holčička nezajímala - v době rozvodu jí nebyly ani dva roky. Dříve bio prarodičet aky dělali, že dívenka je jeich všechno, pak si už ani nevzpoměli, že existuje...za 12 let ani jednou nenapsali dopis, neposlali pohled, přání k narozeninám, vánocům - já jim o této možnosti sama říkala, protože jsem se odstěhovala 50 km daleko - mohli psát a já tam jezdím poměrně často navštěvovat své rodiče....
Taky jsem jim osobně řekla, že mám já problém s jejich synem, ne s nimi a taky s nimi nemá problém má dcerka, jejich vnučka.....

 
JanaRad
JanaRad - 14.11.2012 11:51

1) vaše snacha - bývalá - má strach, že až se váš syn vrátí, tak bude dcerku vídat i přes její nechuť k tomu. Jednou je to násilník a tak se ho asi bojí. nepřeje si, aby dceru vídal, ale pokud bude holčička navyklá vídat se s vámi, bude nakonec s vámi vídat i otce. To je to, co snacha nechce.
2) jako babička nemáte na vnučku žádný právní nárok, tedy žádný soud vám neurčí návšetěvy, je to jen a jen na dobrovůli snachy a ta je nulová... Je to těžké, ale asi se s tím budete muset smířit, pokud snacha neuzná, že i vnučce chybíte jako babička. Taky si vaše snacha může najít nového partnera a pak bude mít holčička i novou babičku a vy budete na obtíž...
U nás to bylo po rozovdu jinak, bio otec byl vožen na návštěvy asi rok, pak už ho holčička nezajímala - v době rozvodu jí nebyly ani dva roky. Dříve bio prarodičet aky dělali, že dívenka je jeich všechno, pak si už ani nevzpoměli, že existuje...za 12 let ani jednou nenapsali dopis, neposlali pohled, přání k narozeninám, vánocům - já jim o této možnosti sama říkala, protože jsem se odstěhovala 50 km daleko - mohli psát a já tam jezdím poměrně často navštěvovat své rodiče....
Taky jsem jim osobně řekla, že mám já problém s jejich synem, ne s nimi a taky s nimi nemá problém má dcerka, jejich vnučka.....

 
JanaRad
JanaRad - 14.11.2012 11:51

1) vaše snacha - bývalá - má strach, že až se váš syn vrátí, tak bude dcerku vídat i přes její nechuť k tomu. Jednou je to násilník a tak se ho asi bojí. nepřeje si, aby dceru vídal, ale pokud bude holčička navyklá vídat se s vámi, bude nakonec s vámi vídat i otce. To je to, co snacha nechce.
2) jako babička nemáte na vnučku žádný právní nárok, tedy žádný soud vám neurčí návšetěvy, je to jen a jen na dobrovůli snachy a ta je nulová... Je to těžké, ale asi se s tím budete muset smířit, pokud snacha neuzná, že i vnučce chybíte jako babička. Taky si vaše snacha může najít nového partnera a pak bude mít holčička i novou babičku a vy budete na obtíž...
U nás to bylo po rozovdu jinak, bio otec byl vožen na návštěvy asi rok, pak už ho holčička nezajímala - v době rozvodu jí nebyly ani dva roky. Dříve bio prarodičet aky dělali, že dívenka je jeich všechno, pak si už ani nevzpoměli, že existuje...za 12 let ani jednou nenapsali dopis, neposlali pohled, přání k narozeninám, vánocům - já jim o této možnosti sama říkala, protože jsem se odstěhovala 50 km daleko - mohli psát a já tam jezdím poměrně často navštěvovat své rodiče....
Taky jsem jim osobně řekla, že mám já problém s jejich synem, ne s nimi a taky s nimi nemá problém má dcerka, jejich vnučka.....

 
JanaRad
JanaRad - 14.11.2012 11:51

1) vaše snacha - bývalá - má strach, že až se váš syn vrátí, tak bude dcerku vídat i přes její nechuť k tomu. Jednou je to násilník a tak se ho asi bojí. nepřeje si, aby dceru vídal, ale pokud bude holčička navyklá vídat se s vámi, bude nakonec s vámi vídat i otce. To je to, co snacha nechce.
2) jako babička nemáte na vnučku žádný právní nárok, tedy žádný soud vám neurčí návšetěvy, je to jen a jen na dobrovůli snachy a ta je nulová... Je to těžké, ale asi se s tím budete muset smířit, pokud snacha neuzná, že i vnučce chybíte jako babička. Taky si vaše snacha může najít nového partnera a pak bude mít holčička i novou babičku a vy budete na obtíž...
U nás to bylo po rozovdu jinak, bio otec byl vožen na návštěvy asi rok, pak už ho holčička nezajímala - v době rozvodu jí nebyly ani dva roky. Dříve bio prarodičet aky dělali, že dívenka je jeich všechno, pak si už ani nevzpoměli, že existuje...za 12 let ani jednou nenapsali dopis, neposlali pohled, přání k narozeninám, vánocům - já jim o této možnosti sama říkala, protože jsem se odstěhovala 50 km daleko - mohli psát a já tam jezdím poměrně často navštěvovat své rodiče....
Taky jsem jim osobně řekla, že mám já problém s jejich synem, ne s nimi a taky s nimi nemá problém má dcerka, jejich vnučka.....

 
JanaRad
JanaRad - 14.11.2012 11:50

1) vaše snacha - bývalá - má strach, že až se váš syn vrátí, tak bude dcerku vídat i přes její nechuť k tomu. Jednou je to násilník a tak se ho asi bojí. nepřeje si, aby dceru vídal, ale pokud bude holčička navyklá vídat se s vámi, bude nakonec s vámi vídat i otce. To je to, co snacha nechce.
2) jako babička nemáte na vnučku žádný právní nárok, tedy žádný soud vám neurčí návšetěvy, je to jen a jen na dobrovůli snachy a ta je nulová... Je to těžké, ale asi se s tím budete muset smířit, pokud snacha neuzná, že i vnučce chybíte jako babička. Taky si vaše snacha může najít nového partnera a pak bude mít holčička i novou babičku a vy budete na obtíž...
U nás to bylo po rozovdu jinak, bio otec byl vožen na návštěvy asi rok, pak už ho holčička nezajímala - v době rozvodu jí nebyly ani dva roky. Dříve bio prarodičet aky dělali, že dívenka je jeich všechno, pak si už ani nevzpoměli, že existuje...za 12 let ani jednou nenapsali dopis, neposlali pohled, přání k narozeninám, vánocům - já jim o této možnosti sama říkala, protože jsem se odstěhovala 50 km daleko - mohli psát a já tam jezdím poměrně často navštěvovat své rodiče....
Taky jsem jim osobně řekla, že mám já problém s jejich synem, ne s nimi a taky s nimi nemá problém má dcerka, jejich vnučka.....

 
PEGG
PEGG - 14.11.2012 11:47

Monik - 14.11.2012 10:33 souhlassmajlik - 17

 
sharon
sharon - 14.11.2012 11:47

Bellana: máš pravdu , taky bych ho jako matka úplně nezatratila......
znám rodinu slušnou , nábožnou, vychovali tři děti ve vší slušnosti............a prostřední syn v afektu zavraždil svoji manželku se kterou měl synka......................
dnes je z vězení venku žije sám - bez ženy v rodičovském domě, maká , stará se o rodiče, synka nevidí............

zlomový okamžik jeho života kdy jezdil pracovat po zahraničí -ta jeho se měla jako prase v žitě a co myslíte že dělala , dítě strčila svojí matce a ku@vila se............
ale co bylo nejhorší že on přijel a ona se mu tím ještě chlubila a dopodrobna tehdy vyprávěla co a jak a pak se to stalo, vzal nůž a v pominutí smyslů provedl to co je neodpustitelné..........
život je někdy hodně složitej..................

 
Bellana
Bellana - 14.11.2012 11:32

mam-ča: Nevím, co Marcelin syn provedl. I tak si ale myslím, že je správné, že ho jeho matka nezapudila a že ho navštěvuje. Po návratu z vězení bude potřebovat podporu rodiny, aby se tam nedostal znovu. Nebo aby neskončil na ulici. I kriminálníci jsou lidi. I s násilníky je třeba pracovat a pomoci jim, aby dokázali své sklony zvládnout. Nemyslím si, že jsou to nemocní lidé a že je jim třeba pořád odpouštět a nekonečně je chápat, ale druhou šanci naučit se žít se svým hendikepem (špatná povaha je hendikep) tak, aby neubližoval lidem, si každý zaslouží. Pátou už ne.

 
monia
monia - 14.11.2012 11:25

Mám jednoho syna a vnučku......jeho žena se s ním rozvedla.... - toto si myslím je dost výmluvné a do puntíku souhlasím s příspěvkem mam-či.

 
mam-ča
mam-ča - 14.11.2012 11:21

Být snachou, odstřihla bych definitivně celou rodinu bývalého manžela a odstěhovala se na druhý konec republiky. Tam může začít znovu a bez zkoumavých pohledů okolí.
Sama Marcela píše, že se snaše nediví, že s jejím synem už nechce mít nic společného. Tedy ani tchýni a babičku. Možná potřebuje zpřetrhat všechny vazby, které jí k té rodině vážou.
Marcelin bývalý manžel zřejmě nesdílí její lásku k provinilému synovi, nejspíš ho nenavštěvuje s pekáčem buchet a neujišťuje ho o své lásce.
Možná proto se může vídat se snachou i s vnučkou.

 
sharon
sharon - 14.11.2012 11:20

jen takový poznatek......vzpomínám si že asi před 35 lety se moje tchýně s tchánem taky soudily o styk s vnukem po zemřelém synovi , jeho matka moje bývalá švagrová byla samej chlap a vinárna , měla dvojčata , kluky z prvního manželství a s tímto třetího kluka , právě toho vnuka.........takže ano soud jim vyhověl, vnouček bydlel naproti takže byl věčně u nich , nevěděli co by mu......
a ve finále po letech jim chlapec nepřišel ani na pohřeb , ani jednomu ani druhému..................
jinak se situace vidí teď momentálně a jinak po letech.....
já být Marcelou tak nic přes koleno nelámu, vnučka až jednou bude chtít přijít, přijde sama , takhle je to jen vynucená cesta do pekel...

 
loupák
loupák - 14.11.2012 11:17

sevenofnine: ještě něco: ono šlo z jejich strany v postatě o to,že se nechtěli se snachou stýkat,jen s vnukem a to tak,že by si ho brali na každý druhý víkend a každou středu v týdnu i přes noc...což nebylo možný,vzhledem k tomu,že je v podstatě neznal..jeho máma chtěla,že by se ze začátku stýkali společně,aby si zvykl a pak postupně bez ní,jenomže na to oni nechtěli přistoupit...no prostě na palicismajlik - 20

 
loupák
loupák - 14.11.2012 11:14

sevenofnine: ještě pro upřesnění,dnes je klukovi 11 let,ten soud se konal v jeho 2-4 letech....trvalo jim to dva roky,než ty prarodiče uznali,že tudy cesta nevede...musela by si je znát,těžko se to popisujesmajlik - 26

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77260.
    Archiv anket.