Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Stávka. Jak jste se dostali do práce?

Stávka. Jak jste se dostali do práce?

Dnes probíhá stávka dopraváků. Nejezdí vlaky, v několika větších městech včetně toho hlavního ani městská hromadná doprava. Každý na ni má svůj názor. Někdo ji podporuje, jiný zavrhuje.

Ať si o stávce myslíte, co chcete, jedno jisté. Vypořádat se s dopravními omezeními, které přináší, musí každý sám. Většina z nás potřebuje, ať chce nebo nechce, někam vyjet. Do práce, do školy, k lékaři, na důležité schůzky… Moje kamarádka si ke mně například včera přišla vypůjčit kolo, aby se dostala do práce. Ordinace dětského lékaře by neměla být zavřená ani z důvodu stávky v dopravě.

Jak konkrétně zasáhla stávka vás? Dotkla se vás dopravní omezení a museli, či musíte, své nutné cesty složitě řešit? Jak jste si s nastalou situací poradili? Souhlasíte se stávkou, nebo ji považujete za zbytečnou a nic neřešící?

Meryl


16.6.2011   Rubrika: Události ze společnosti   |   Komentářů 116   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Stávka. Jak jste se dostali do práce?

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-116
Almega
Almega - 16.6.2011 8:56

Mladší pisatelky zde asi nezažily rok 1989...Když už je všechno na H,co jiného zbývá,než vyjít do ulic!Měli bychom tam jít všichni,né jen někteří,nebo se budeme muset připravit na život nuzný a budoucnost nevábnou...Jen čekám,kdy dá ta naše pravicová vláda střílet do demonstrantů,jejich arogantní kecy a samé protisociální akce už jsou opravdu nadoraz!!Kdyby všichni ti,co si za uplynulých 20 let nakradli z majetku,který býval "všech",vrátili peníze do státního rozpočtu,tak by rázem tak zle nebylo!!K tomu bych vyrazila všechny zbytečné úředníky,a jiné vyžírky ,na co platit ve správních radách za nic?? Též banky si nakradly...Straší se Řeckem,je to hnus,jak MMF začne "radit",co mají dělat,též EU,škoda,že jsme tehdy do EU šli,nepřineslo to nic dobrého...

 
Juana
Juana - 16.6.2011 8:55

Nesouhlasím se stávkou, ale nepodporuji ani navrhovanou důchodovou reformu. Nicméně tahleta vláda je po dlouhé době jediná, která se aspoň snaží něco s tím demografickým průserem udělat. Už počátkem 90. let jsem četla ve Vesmíru, že se stárnutím populace bude muset celá Evropa udělat radikální změny důchodového systému - ale zatím se to všude jen oddalovalo a čím později se to začne řešit, tím víc to bude všechny bolet. Je jasné, že systém, v kterém se začíná pracovat průměrně ve 23 letech nemůže fungovat tak, že člověk bude pracovat 40 let a pak si bude užívat dalších skoro 20 let důchodu - v průměru by člověk pracoval akorát polovinu svého života, čili další polovinu by ho živil někdo jiný, a logicky by musel nejméně polovinu svého platu platit na živení někoho jiného - jasně, v mládí člověka živí rodiče, ale i ti musejí peníze nejdřív vydělat, nebo vyškemrat na dávkách. Průser je v tom, že když se chodilo do důchodu v 60 letech, tak lidi umírali tak brzo, že si důchod zpočátku užívali průměrně jen 2 roky! To už dneska nikomu nedochází - prostě lidi makali skoro až do smrti. Prostě systém, kdy si budeme užívat 20 let důchodu, je neudržitelný, ať se nám to líbí nebo ne. Já sama jsem smířená s tím, že budu dřít, dokud to jen půjde -. ostatně, už můj děda, narozený počátkem 20. století, pracoval na omezený úvazek za komoušů do 70 let.
Jinak syn dneska dostal ve škole volno a dceru jsem taky nechala doma, protože mají provizorní režim a předpokládám, že se jejich učitelka kvůli metru do školy jen tak nedostane, žije na opačném konci Prahy. My do Prahy u nejezdíme, kancelář Praze jsme zrušili před 2 lety, takže pracovně nás to neomezilo.

 
Kadla
Kadla - 16.6.2011 8:55

Riki: : smajlik - 47Absolutní souhlas. Dodala bych jen, že jsem pro změny ve vládě (ale to by musely být totální, ne že tam zase navalí ti stejní tuneláři a vyžírkové). A když už protest proti vládě, tak kruci - proč ne třeba defenestrace. Já bych to vyházela z oken na úřadu vlády a ministerstech všecko. Stávka, tak jak je, poškozuje akorát obyčejné lidi, kteří se mají problém dostat do práce, k lékaři atd. Vládě je to vcelku u pr..., no víte kde. Ti si do práce dojedou autem.

 
Jarča*
Jarča* - 16.6.2011 8:40

Linda: díky za odpověďsmajlik - 61

 
Pentlička
Pentlička - 16.6.2011 8:35

Do práce mě vzala kolegyně autem a se stávkou souhlasím. Jsem pro reformy, ale ne takové, které spočívají v odírání obyčejných lidí. Ať se zruší senát, sníží počet ministerstev a státních úřadů, vyhodí se všichni ti aistenti a poradci, sníží se platy a odměny politických činitelů a vysokých státních úředníků, zprůhlední se státní zakázky, trestá se korupce, uzákoní se majetková přiznání a všem, kteří nedokážou legálnost svých příjmů se zestátní majetek atd., atd.
Nechci ve vládě ani ODS, ani ČSSD, jsou to stejní gauneři. Jenže koho volit? Nejsem proto pro předčasné volby. jsem pro úřednickou vládu složenou z odborníků, kteří zajistí to, co jsem psala výše.
Odbory mi nevadí, někdo ty protesty organizovat musí. Vždyť už to takhle dál nejde!

 
živa
živa - 16.6.2011 8:35

Se stávkou souhlasím.To nejsou reformy k něčemu dobrému je to ožebračování těch nejzranitelnějších lidí

 
Stanik
Stanik - 16.6.2011 8:30

Riki: super shrnuto.. lepe bych to nenapsla. Dik, diky, diky!smajlik - 94smajlik - 47smajlik - 105

 
Linda
Linda - 16.6.2011 8:29

Jarča*: co si pamatuji tak za 17 let v dk stávkovali jednou dopravci pohonných látek. Proc si uz nepamatuji, vydrzelo jim to asi 14 dní. Bylo to velice zajímavé. První 2-3dny pohoda, ale pak zacalo lidem docházet palivo a natankovat nebylo kde a tak zacali zustavat doma z práce, pracovali pouze ti co dojeli na kole. Zásobování v krámech zádne´, silnice prázdné - jezdili jenom sanitky a policie a ti tankovali prímo na rafineriich. Doma jsem varila ze zásob a vznikali novoty typu rízek se spagetami apod.
To byla jediná stávka, která zasáhla vsechny.
Obcas stávkuje nejaký podnik - treba ze dánstí zamestnanci dostanou výpoved a podnik na stejnou práci najme poláky za polovicní platy apod, ale to se vzdycky týká jenom jednoho podnika a trvá den dva, jsou toho plné zprávy a konec.

 
Riki
Riki - 16.6.2011 8:22

No, já se stávkou nesouhlasím. Je to nesmyslná akce, organizovaná za jediným účelem - předčasné volby, a následně vláda ČSSD, od které se nedá oečekávat nic pozitivního, soudě dle toho, co předvedli v minulosti. Nepochybuji, že vedení odborů má svoje zájmy, nijak nesouvisející s prospěchem pro "obyčejné lidi". BTW ten výraz odbory zhusta používaný je úplně pitomý, každý z nás je originálem, neopakovatelným a něčím jedinečným, a jestli chce někdo sám sebe degradovat na obyčejného, dobře mu tak. smajlik - 42 Co se týká účelu stávky - žádná vláda nemůže v současné situace, v jaké se nachází celá Evropa, zaručit svým voličům to, co odboráři požadují - klidný a spokojený život v dostatku všeho, pokud možno bez placení daní, a slunné stáří bez starostí. To vše nejlépe i pro děti a děti našich dětí. To je nesmysl, to není zodpovědnost státu, ale každého osobně, starat se o svou budoucnost. Žádná stávka ještě nepřinesla nic pozitivního, a tahle taky státní kasu nenaplní. Hodnoty a prospěch pro společnost vzniká tehdy, když se pracuje, ne když se řve na náměstí. Stávka je poslední a nejkrajnější prostředek, když všechny jiné možnosti už selhaly. Tady vůbec nedošlo k pokusu něco řešit, tady bylo prioritou udělat brajgl. Nelíbí se mi, že si drze osobuje právo za mne mluvit jakýkoli odborář, a nejen mluvit, dokonce omezovat mi možnosti a svobodný pohyb. Nelíbí se mi, že v tomto státě si někdo dovolí z pozice síly nadřazovat své názory ostatním, a vydupávat si výhody na úkor jiných. Nelíbí se mi pánové Pomajbík, Dufek, Zavadil a další - já bych je nepověřila ani dojít mi pro rohlíky, natož aby za mě hovořili, a ovlivňovali budoucnost země, kde žiju. K tomu ostatně nemají žádné právo, nejsou volenými zastupiteli, na rozdíl od vlády a parlamentu. Jenže bohužel k tomu, aby můj hlas byl slyšet, aby měl stejnou váhu jako hlas těchto křiklounů, nemám ty páky, kterými bych to podpořila. Nemohu zastavit lokomotivu ani metro, a nemohu nikomu vyhrožovat, že mu omezím jeho existenci. Jsem jenom "obyčejná" účetní, která se nedostala do práce, protože vlaky nejedou, a která bude muset jít do práce v sobotu, aby nahradila dnešní výpadek. A je kvůli tomu všemu dohromady nas... jak brigadýr. smajlik - 37

 
Stanik
Stanik - 16.6.2011 8:17

jinak se stavkou nesouhlasim, reformy jsou vice nez nutne.. ale pokud halt rozuma jako narod nedostanem.. oni nam to pak po snizeni ratingu vysvetli panove z MMF.. evidentne si to zaslouzime. Nerikam, ze se mi libi, jak refomy probihaji, protoze musi byt razantnejsi.Nebyt veverek, slo by to lepe.

 
Stanik
Stanik - 16.6.2011 8:15

ani jsem se nepokousela dosta.. metro nejede a ja mam homeoffice.. nasi psi miluji odborare.. panicka bude sice makat.. ale nutece jim na cely den pryc.. miluju svou praci! smajlik - 32smajlik - 33

 
Jarča*
Jarča* - 16.6.2011 8:14

Docela by mě zajímaly postřehy holek, které žijou někde jinde - TULI, Linda atd., jak je to se stávkami u nich.

 
sharon
sharon - 16.6.2011 8:09

Jarča*: a co je na tom divnýho ?smajlik - 68

 
Jarča*
Jarča* - 16.6.2011 8:03

kubikm: nevěděla jsem to, ale našla jsem si, že je to dopředu plánované mezinárodní utkánísmajlik - 26

 
sharon
sharon - 16.6.2011 8:02

Jarča*: ano pijí víno a na hlavě mají tunu másla, sami mají plná panděra a statisícové platy....někdo se proti tomu ozvat musí a já za to odborářům děkuji !

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-116
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77208.
    Archiv anket.