Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Hledám muže. Zn. Věrnost podmínkou!

Hledám muže. Zn. Věrnost podmínkou!

Je mi už téměř třicet let a začínám ztrácet iluze. Co, začínám – myslím, že už jsem je ztratila. Alespoň ty o partnerství dvou lidí, které je založeno na lásce, úctě a věrnosti. Mám za sebou několik dlouhodobějších vztahů a všechny skončily z jednoho a téhož důvodu: kvůli partnerově nevěře.

Možná že svým smýšlením patřím spíš někam do předminulého století, nevím. Skutečně si však myslím, že věrnost by měla být ve vztahu samozřejmá. Sama jsem nikdy nevěrná nebyla, něco takového bych člověku, kterého miluji, nedokázala udělat.

Mí bývalí partneři (a nejen oni, zdá se, že takových mužů je většina) jsou jiného názoru. Pro ně je „drobná“ nevěra cosi bezvýznamného, co jim zpestří stereotypní šeď života. Pokaždé, když jsem zálety svých partnerů odhalila, okamžitě jsem vztah ukončila. Cítila jsem s podvedená a pokořená. Vím, že bych dotyčnému už nikdy nemohla důvěřovat. A prožít život špehováním nebo hledáním náznaků, zda někde něco bylo, či ne, to se mi nechce.

Opravdu chci tak moc? Kam se člověk dnes podívá, tam je sex. Mluví se o něm stejně jako o houskách na krámě. Dokonce i o nevěře, prý je to normální a nevěrný je skoro každý. A kdo není, je divný.

V tom případě jsem divná. Věrnost a důvěra je pro mne důležitá a nemíním z tohoto požadavku slevit. Jen se bojím, že s takovou asi zůstanu na ocet.

Chtěla bych znát názory ostatních žen, případně i mužů. Co si o tom myslíte? Je věrnost přežitek, který se dnes už nenosí? Mám šanci potkat někoho, kdo bude sdílet stejný názor? A skutečně neexistují věrní muži?

Slávina


5.12.2007   Rubrika:   |   Komentářů 159   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Hledám muže. Zn. Věrnost podmínkou!

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Zaffira
Zaffira - 5.12.2007 12:13

Nessy: 11:55 teda promiň, ale jak jsi napsala, že dostaneš koho chceš, tak to zní jako by jsi byla přesně ten typ ženských, který mi ostatní nesnášíme smajlik - 98 - sice chlap si za svý rozhodnutí s někým se vyspat může sám, ale pokud ho nějaká uhání za každou cenu, tak na tom má obrovský podíl, obzvlášť, když je jí fuk, jestli je chlap zadaný

 
Nessy
Nessy - 5.12.2007 12:08

Johanka74: A mluvila jsem o tom, že by měl být svědomitý tvůj partner. Snad jsis nevybrala nějaký opak... smajlik - 6 Tvé kamarádky jsou teda příklad sám za sebe, nad takovým chováním zůstává rozum stát... I těm mužům, kteří s nimi jen tak spí se divím, tady už je to dost na hranici, no spíš za hranicí...

 
Zaffira
Zaffira - 5.12.2007 12:07

Johanka74: 11.03 - pěkně napsaný
Nessy: nemocná každá být nemusí, ale jak Johanka74 pak dodává, má jiný vaginální prostředí, klidně může v sobě nosit virus HPV jestli to teď píšu dobře (prostě virus, z kterýho vzniká rakovina čípku), u ní to může být v klidu, a ty onemocníš hned. Nemluvě o tom, že je to nechutný.
Sheeni: 10.46 -naprostý souhlas - vztah se mění, má různý fáze, ale partneři musí komunikovat, a to zejména o všech podstatných věcech

 
Nessy
Nessy - 5.12.2007 12:04

Johanka74: Áááá, zdravotnice smajlik - 16 Tak tu desinfekci si umím představit smajlik - 68

 
Viv :o)
Viv :o) - 5.12.2007 12:02

tornado-lou: pod tohle se podepisuju... s tou vyjimkou, ze pro me je i ta fyzicka vernost dulezita... na druhou stranu z ni nedelam vedu, proste stat se muze cokoliv, pak uz je jen dulezite co bude dal...
Taky si myslim, ze kdyz k nekomu citim uctu, loajalitu, pocit parnerstvi ci mozna i pocit nejakeho spiklenectvi, proste kdyz je ten partner partnerem do zivota, tak si myslim, ze vernost se s tim vetsinou proste poji... pro me, chlap nebo i zena, ktera je neverna partnerovi nema prilis velkou uctu k tomu druhemu... na druhou stranu vim, ze uklouznout se muze, nikdo neni neomylny, jde jen o to aby z toho nebylo pravidlo, ci nejaka pravidelna radovanka... smajlik - 26 Zivot je slozitej smajlik - 55

 
matysek
matysek - 5.12.2007 11:59

tornado-lou: být mi partner nevěrný, tak to rozhodně budu brát tak, že ke mě nemá úctu

 
Johanka74
Johanka74 - 5.12.2007 11:57

Nessy: Ne smajlik - 68 ten jezdil s kamarádama na víkendy a neměl čas smajlik - 58. Mě to přišlo normální, dávat partnerovi volnost, dělám to tak furt. Nejsem despota a lidem (občas bohužel) moc důvěřuju. Nene, nemusí být nemocná, ale má jiné vaginální prostředí a pokud jsi na to citlivá, máš na problémy zaděláno. A nejen "děvky"jsou nemocné. Stačí si představit tu pyramidu, když má každej dvě tři bokovky, každej z těch tří opět tři..Jak řekla myslím Brigitte Bardot, jednou se všichni sejdeme v posteli..smajlik - 76smajlik - 58
O pláštěnce bych se moc nezmiňovala. Mám vrstevnice, tudíž žádné mladice smajlik - 34, singlovky,který po pařbách končej v posteli s chlapama a ráno se diví, kdo to je a kde se tam vzal. Rozhodně si o sobě nemyslí, že jsou děvky, a o to je to horší. Jedna z nich už bez gumy zvládla 3-4 Egypťany.smajlik - 68 O dovolenejch. No, jak říkám, ať si každý žije dle svého ale já se tohoto účastnit nechci. A po návštěvě promiskuitnějších lidí dezinfikuji wc a skleničky smajlik - 68. No jo, fóbie nedostudovaného zdravotníka smajlik - 58

 
tornado-lou
tornado-lou - 5.12.2007 11:55

abadon: Nessy: smajlik - 75

 
Nessy
Nessy - 5.12.2007 11:55

Je to dva roky, kdy mi začalo být "cet", ale na věrný mužský nevěřím. Myslím, že věrný muž = nedostatek příležitostí... Nejsem žádná sexbomba, prsa skoro žádný a přesto, když někoho chci, tak ho dostanu, bez ohledu na to, jestli je právě volný nebo nikoliv... Bohužel se většinou nemusím ani moc snažit, na jednu stranu mě to připravilo o iluze věrného vztahu. A to nemluvím o úletech na jednu noc, ty jsem nikdy nehledala a nikdy ani neměla. Člověk, nejen chlap, není od přírody monogamní, to si vymyslel Vatikán. Jo, první roky třeba vidina věrnosti až za hrob existuje, ale nikdo nemůže předpokládat absolutní věrnost na příštích 50let...

 
Nessy
Nessy - 5.12.2007 11:48

Johanka74: A tvůj první muž, když s tebou nespal kvůli milence, to taky sváděl na problémy v práci? Mmch: Proč si myslíš, že ženská s kterou tě chlap podvádí musí být jakkoliv nemocná? CHlapi si většinou nehledají dlouhodobou milenku mezi děvkama a pokud mu jde jen o jednorázovku, tak jsou většinou natolik svědomití, že si vezmou pláštěnku.
Orinka: Jo, každej chlap chce věrnou partnerku, to ale neznamená, že musí být věrný i on...
Tornado-lou: Pěkný názor smajlik - 47

 
abadon
abadon - 5.12.2007 11:33

tornado-lou: To jsi řekla pěkně. Nějak podobně to cítím taky.

 
Meander
Meander - 5.12.2007 11:15

A jak jsi na tom s tím sexem, co je všude, kam se podíváš? Je i u tebe doma? smajlik - 64

 
Johanka74
Johanka74 - 5.12.2007 11:03

Já jsem taky "z jiný doby". Nevěru neberu a už vůbec ne omlouvání, že "je to přece chlap" a že je to dneska normální. Pro mě je to ztráta důvěry. Pokud partnera miluju a on mě, má doma sexu dost (tedy bezdůvodně neodmítám či nejsem protivná), tak předpokládám, že nebude hledat vzrušení a uspokojení jinde. Znamená to pro mě nedostatek respektu a úcty ke mě a našemu vztahu. pokud chce jít jinam, ať to řekne a jde. Bohužel chlapi radši skrejvaj a naplno neřeknou nic. Můj první muž měl milenku a přiznal to,až když nebylo vyhnutí - respektive nechal doma volně ložené jejich společné fotky. Přitom já nedělala scény, chtěla jsem jen vědět na čem jsem, a jestli je to krátkodobej úlet nebo vážnej vztah a jestli tedy mě a roční dceru opustí nebo ne. Rozhodl se a odešel. budiž mu ke cti, že se mnou nespal zároveň s ní.. Jako první věc k tématu "nevěra" vždycky uvádím, že nechci mít "breberky" jiný ženský - a že se to sakra pozná! smajlik - 76 Prostě v tu chvíli partner nejenom ničí důvěru ale vystavuje svojí rodinu nebezpečí nejenom HIV,ale žloutenky, syfla a podobnejch sajrajtů. Fuj! Možná jsem teď za mravokárce, ale v tomhle se teda měnit nebudu. Můj partner teď např.má období, kdy má problémy v práci a na sex nemá chuť, což je pro mě dost nepříjemný, máme sex oba rádi a najednou ho nemám. Rozhodně ovšem nevymýšlím, kde mu zahnout a uspokojit svoje libido smajlik - 59. No ale ať si každý dělá co chce..

 
tornado-lou
tornado-lou - 5.12.2007 10:59

vernost je jiste hezka vec. ale pro me osobne treba neni fyzicka vernost az tak uplne to nejpodstatnejsi. daleko dulezitejsi je pro me neco jako ucta, loajalita, pocit parnerstvi. radeji bych, kdyby si partner smajlik - 73 nekde bokem (bezpecne a diskretene) nez aby mi byl fyzicky verny, ale myslel jen na to, jak je nejaka jina zena dokonala, jak mu rozumi, jak ona je jedina laska jeho zivota.

a souhlasim i s VIV nevera je obvykle (ne vzdycky) znamkou toho, ze neco ve vztahu nebylo v poradku. jak fyzicka tak dusevni.

 
Stanik
Stanik - 5.12.2007 10:58

Sheeni: no mi povidej... my si vcera ujasnovli po italsku.. jsemmyslela, ze po nem neco hodim a on se taky pekne vztekal smajlik - 42

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77213.
    Archiv anket.