Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Jak dceři rozmluvit jejího partnera?

Jak dceři rozmluvit jejího partnera?

Jsme s manželem dost nešťastní z partnera naší dcery. Zjistili jsme o něm totiž něco dost hrozného a snažíme se dceři její známost rozmluvit. Ale ona je vůči našim radám a výtkám zcela imunní. Máme strach, že jednou bude litovat, ale aby nebylo pozdě.


Dceři je pětadvacet let, jejímu partnerovi o deset roků více. Chodí spolu přes půl roku, na začátku léta se dokonce už sestěhovali, respektive ona se nastěhovala k němu do jeho domku v satelitu u Prahy. Už když nás s ním poprvé seznámila, moc nadšení jsme nebyli. Připadal nám namyšlený, sebestředný, přehnaně sebevědomý. Oblečený na první pohled v drahých značkách, vysvalené tělo, na bradě módní třídenní strniště. Ona k němu doslova vzhlížela, až to bylo mně a hlavně manželovi nepříjemné.

Jenže co jsme mohli dělat? Své pocity a dojmy jsme si nechali pro sebe, brali jsme to tak, že je to její volba a pokud si spolu rozumí a ona s ním je a bude šťastná, tak co víc bychom si jako rodiče mohli přát.

Tak jsme to nějak ustáli, s "mladým" navázali normální, i když krapet korektnější vztah a všechno se zdálo být v pořádku. Dokud jsme se nedozvěděli něco dost zásadního z jeho minulosti.

Měli jsme rodinnou oslavu v širším kruhu, jednalo se o oslavu zlaté svatby mých rodičů. Sešlo se tam dost příbuzných, samozřejmě přišla i naše dcera se svým přítelem.

Pár dní po oslavě se u nás zastavila sestřenice s tím, že nám musí něco říct. Ošívala se tedy hodně, evidentně se jí do toho nechtělo, ale prý považuje za nutné, abychom to věděli. Její syn jí totiž řekl, že toho přítele naší dcery zná z dřívějška. Ne osobně, ale z médií, dá-li se to tak nazvat. Zkrátka a dobře, náš potencionální zeť v minulosti točil tzv. filmy pro dospělé. Zůstali jsme jak opaření, jsme dost konzervativní a tohle pro nás byl šok. O pár dní později se manžel dostal k některým těm filmům, na internetu, samozřejmě a co na nich viděl, je prý jen pro silné žaludky. Ono i kdyby to byl jenom normální akt, tak i to je strašné, ale on prý figuruje v nějakých těch násilných praktikách s pouty a bičíky, v hromadných scénách, kdy to dělá doslova každý s každým. Hnus, hnus. Představa, že s někým takovým žije naše dcera a nedej bože s ním má jednou děti, je pro nás strašná.

Jsme z toho naprosto šokováni a otřeseni a nevíme, co dělat. S dcerou jsme o tom promluvili, mysleli jsme, že o minulosti svého přítele nevěděla. Hodně nás překvapilo, když nám řekla, že o tom věděla a nevadí jí to. Zkusili jsme ji přesvědčit, zda by nebylo lepší najít si někoho, kdo není tak negativně z minulosti zatížen, ale o tom nechce ani slyšet. Miluje ho a on ji, je jim spolu dobře a naše argumenty vůbec nebrala v úvahu. Ona si zatím asi nedovede představit, čemu bude muset v budoucnu čelit a to nejen ona, ale i děti, které jednou budou mít.Tohle se s ním potáhne celý život a vždycky se najde někdo, kdo to vyšťourá nebo si vzpomene, stejně jako si vzpomněl syn mé sestřenice.

Asi mi řeknete, že se nemám dceři plést do života, je dospělá, ať si žije po svém. Já to vím. Ale v tomhle případě je pro nás s manželem tak straně těžké to strávit. Já momentálně nejsem schopná ho ani pozvat v neděli na oběd, jako to bývalo dřív. Úplně se mi zhnusil a při představě, že někdo takový vychovává moje vnoučata, je mi úplně špatně.

Co byste dělaly na mém místě?

Drahuše


18.8.2016   Rubrika: Čtenářské příběhy   |   Komentářů 196   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 3/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Jak dceři rozmluvit jejího partnera?

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: Předchozí strana 151-165 | 166-180 | 181-195 | 196-196
Bellana
Bellana - 18.8.2016 10:47

Souhlasím s Lindou a Veverou.
Nebyla bych zrovna nadšená, kdybych se dozvěděla, že moje dítě nebo jeho partner točil porno. Jenže já jsem dost prudérní. Je velmi nepravděpodobné, že bych na to narazila. A někomu, kdo se na to dívá, bych jeho svaté rozhořčení nevěřila. Kdyby nebyla poptávka po tomto druhu zboží, nevyplatilo by se točit. Do italského parlamentu zvolili pornohvězdu, u nás taky jedna kandidovala v kterýchsi volbách.
Pornoherci neubližují lidem tolik jako Bakalové, šmejdi, lichváři a spol. Kdyby můj budoucí zeť vlastnil úvěrovou firmu, která přivedla lidi do dluhové pasti, to by mi vadilo víc. Nebo kdyby vlastnil výherní automaty. Nebo kdyby byl pasák. To je horší, než když se prostituci věnuje sám.

 
chytrájakrádio
chytrájakrádio - 18.8.2016 10:47

Mně na těch puritánech strašně líbí, jak oni se na to nejdřív musí podívat, aby se mohli pořádně pohoršit smajlik - 34

 
Verera
Verera - 18.8.2016 10:05

Asi to vezmu obecně - rozmlouvat dítěti partnera je činnost dost zbytečná. Zaměřila bych se spíš na to, aby mi dcera důvěřovala, aby za mnou přišla, pokud by nastaly nějaké problémy , aby si řekla o pomoc. Klidně si s ní promluvit, vysvětlit jí své výhrady, ale nic jí nevnucovat, dát najevo, že přijmete jakékoli její rozhodnutí.

Čím víc dítěti vnucujete svůj názor, tím víc se bude stavět na odpor a nebude vás poslouchat. Pokud uznáte, že odpovědnost za své rozhodnutí nese samo přiměřeně věku, je daleko přístupnější uvažovat o tom, co mu říkáte a to platí pro děti v jakémkoli věku.

Pán může být frajírek a despota a násilník, který ji bude chtít ovládat a praktikovat s ní něco, čemu ona se nebude v zamilovanosti bránit a pak už může být pozdě, nebo to taky může být člověk, který má za sebou tuhle etapu a teď chce mít normální život, má vaši dceru rád a co spolu dělají je po vzájemné dohodě. Nemyslím si, že by se to s ním táhlo roky, do doby, kdy už děti budou schopny to pochopit.

V tom prvním případě by měla dcera jasně vědět, že může za vámi kdykoli přijít, v tom druhém byste měli přijmout její volbu.

 
sharon
sharon - 18.8.2016 10:05

kubkin: 6:52.....bože....smajlik - 76

 
sharon
sharon - 18.8.2016 10:00

ani jsem to nedočetla.........je to její život a na tom že točil porna nic není , také to byl jeho život ...a mmj kde by asi vzal na domek u Prahy......vzpamatujte se hodně rychle a svým chováním si dejte pozor aby jste o dceru nepřišli.....naši známí tak přišli o jediného syna ...také se jim nelíbila partnerka kterou si vybral.....dnes je to skoro deset let , mladí jsou spokojeni , mají dvě dětí které prarodiče ani neviděli a dělají že jim to nevadí ...přesto vím že vadí.....smajlik - 26

 
Almega
Almega - 18.8.2016 9:58

Co se už dá dělat,když se to stalo a nejde odestát.Paní Drahuše se se zeťákem nemusí přeci denně stýkat,tak co? Není to nic pěkného,co dělal,ale třeba už ho to nebaví,dnes už porno tak nevynáší,jako kdysi.Spíš bych měla obavy,zda on nemá nějaké skryté choroby,co si mohl uhnat těmi styky a může to přenést na ženu.Spíš jednou se můžou zděsit jejich děti,co ten otec dělal.Taky je možné,že se zase rozejdou a Drahuše bude mít klid.

 
Nofar
Nofar - 18.8.2016 9:58

Obavam ze, ze nos si musi kazdy nabit sam. Sve dceri jste svuj nazor rekla - a nic vic udelat nemuzete.

 
Arna
Arna - 18.8.2016 9:17

Drahuše je asi hodně velká puritánka a možná i o svatební noci měla na sobě cudnou noční košili s otvorem na patřičném místěsmajlik - 68
Myslím že téměř každý normální člověk se chtěl aspoň jednou podívat na nějaké to porno a možná by manželství Drahuše nějaké to "lehké" porno osvěžilo.
Ostatně, v tv či kinech vidíme úplně veřejně téměř porno, protože kde je hranice mezi erotikou a pornem? A vidíme v tom slavné herce(české).

 
Jarča*
Jarča* - 18.8.2016 8:24

Ještě jsem za větu, že bych si nikdy netroufla někoho mým dětem rozmlouvat, chtěla napsat dodatek, že ono by to stejně bylo zbytečné.

 
Jarča*
Jarča* - 18.8.2016 8:18

Milá Drahuško, pokud se ptáš, co bychom dělaly na tvém místě, tak já bych hlavně přehodnotila otázku, která je hned v úvodu. Neřešila bych, jak dceři rozmluvit partnera, ale jak se mám s její volbou smířit. Pokud bych tedy chtěla, aby mezi námi byly dál dobré vztahy. Jsme početná rodina a naším životem už prošla i řada partnerů dětí. A věř, že ne vždycky jsem byla z jejich výběru nadšená. Ale NIKDY bych si netroufla jim někoho rozmlouvat. Buď měl ten člověk kvality, které mně mohly zůstat skryté, a nebo je neměl, a ony si na to přišly sami. Mohla jsem jim říct svůj názor, a to bylo asi tak všechno. Pokud je vaše dcera se svým partnerem šťastná a o jeho minulosti ví a nevadí jí to, není co řešit.
Co se týká názorů na porno, můžeme každý svůj. Ale jak tu bylo psáno níže, kdyby se na to nikdo nekoukal, tak by se nenatáčelo. A pokud tam není násilí, zneužívání dětí atd., je to každého věc, co se mu líbí.

 
Grainne
Grainne - 18.8.2016 8:05

kubkin: to nebude pornografii, to bude pristupem k sexu....kdejaky puritan "by na to nikdy nekoukal", ale presne vi, co tam je a proc je to spatne.

Ja bych napriklad pana neodhalila, protoze porno nesleduji tak urputne a casto, abych byla schopna nekoho poznat. Jak se asi takova informace rozsiri po rodine?

Uprimne, byt puritan, nezucastnim se z duvodu hluboke cudnosti ani tehle diskuse, odhalene nadro nejake te "celebrity" proste "neuvidim", natoz abych se venovala identifikaci ucinkujicich.
V neposledni rade, v dusledku sledovani pornografie nikdo zadny zlocin nespachal. Dokonce naopak.
Pochopitelne jsem a budu nemilosrdna k pedofilni problematice, to se vymyka moralce i zakonu, ale to neni predmetem tematu.

 
Linda
Linda - 18.8.2016 7:54

Mila Drahuse na Tvou posledni otazku Ti odpovim: Jestli tohle je tvuj nejvetsi zivotni problem tak si to s tebou velice rada jeste dneska vymenim!!!!

Me zajima jestli potencionalni zetak je slusny clovek, ma mou dceru rad, chova se k ni jako k rovnopravnemu cloveku a ne kusu hadru, jestli se o mou dcer ua pripadne deti dokaze postarat, maji mladi spolecne zajmy apod. Nezajima me co spolu delaji v posteli (pokud si dcera na jeho praktiky nebude stezovat) a ani kde a jak se to zetacek naucil. Nekdo se zivi uctarinou a nekdo sexem, je to prace jako kazda jina, byt pravda krapatko specificka smajlik - 42. Jestli to co delal ve filmu provadi i v dennim zivote vi jen tva dcera, mozna se ji to dokonce libi a nebo naopak ma zetacek techto praktik do konce zivota dost - tak ci onak je to zalezitost jen jich dvou a nikoho jineho!!!
PS. jen tak mimochodem jsem zvedava osoba - ta vase vzdalena rodina nebude na porno nahlizet stejnyma ocima jako vy, jinak totiz nechapu jak by ho poznali smajlik - 42smajlik - 42smajlik - 42 a uprimne, kdyby tyto "osklive nechutne" filmy nikdo nesledoval tak je nebudou natacet smajlik - 64

 
Badi
Badi - 18.8.2016 7:04

kubkin: Tak jako mě osobně se to taky nelíbí, že kdejaká kotrmelína nebo kotrmelec si dělají kariéru tím, že si smajlik - 73 ve filmu, reklamě nebo tak. Ale zrovna porno je kategorie, kterou považuji za soukromou, lidé to sledují spíš kvůli svým fantaziím, které nemají se skutečností moc společného, a hlavně nikdo to na náměstí nepromítá. A když už, tak v bedně to běží až hluboko po půlnoci. Nebo je snad někdo nutil to sledovat? Pán se tím snad vytahuje? Zve je na natáčení? Nosí jim volňásky do kina? A co můžou vědět, třeba se praktika bondáž a bičíky jejich dceři líbí. Nebo snad chtějí, aby si lehla, zavřela oči a myslela na Anglii? smajlik - 16

 
Badi
Badi - 18.8.2016 6:54

Grainne: Jo, souhlasím... a mě spíš napadlo... z jakých že to zdrojů to ten pan synáček od sestřenice zjistil? To se jí neekluje, to neotřáslo s jejich zastydlým majestátem, že na to čučí? smajlik - 76

 
kubkin
kubkin - 18.8.2016 6:52

A ja zase s Drahuší cítíma souhlasím. Bylo by to pro mě také těžké.
je to hnus.
Pornografie vytváří falešnou představu, že chování, které je v ní zobrazováno, nemá žádné následky, že je normální. Mnozí lidé nemají na pornografii žádný vyhraněný názor, protože se stala něčím normálním. Na naši kulturu má mnohem větší vliv než opera, balet, divadlo, hudba a výtvarné umění dohromady. Současný postoj k pornografii může být patrný z vyzývavých módních trendů mediálních hvězd, z hudebních videoklipů, které v rostoucí míře zobrazují sexuální náměty, a z „pornoestetiky“, která je využívána v reklamách.

Společnost přijímá to, co je jí servírováno. . . . Tak vzniká představa, že na tom všem není nic špatného. Výsledkem je, že lidé tím už nejsou pobouřeni...

poradit neumím. jen chci pisatelku ujistit, že nejspíš ikdyž většina příspěvků bude v duchu Grainne
Grainne - 18.8.2016 0:37 chi Drahuši ujistit že lidí kterým se to hnusí a hlavně to, je stále dost. jen nejsou vidět. když člověk chodil do školy, tak taky většina třídy byla hodná a jen pár blbů dělalo bordel...

 

Zvolte stranu: Předchozí strana 151-165 | 166-180 | 181-195 | 196-196
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77204.
    Archiv anket.