Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Miminka hvězdami reklamy na stavební spoření

Miminka hvězdami reklamy na stavební spoření

Miminka, hvězdy nové kampaně od Raiffeisen, radí: „Přijďte si pro stavebko s dvojnásobným úročením!“

 

Raiffeisen stavební spořitelna spustila 25. října rozsáhlou marketingovou kampaň na podporu nově uzavřených smluv o stavebním spoření, v jejímž rámci nabízí mimořádné výhody. Každému, kdo si do konce tohoto roku, tedy do 31.12. 2010, uzavře smlouvu o stavebním spoření, Raiffeisen stavební spořitelna v příštím roce dvojnásobně zúročí vložené peníze, nebo připíše prémii až 1500 Kč!

Kampaň běží v televizi, tištěných médiích i na internetu a jejím hlavním motivem jsou miminka. V televizním spotu, který se odehrává v porodnici, miminka hlasitě komentují tatínky, kteří se na ně přicházejí podívat, a vybírají si toho pravého podle toho, zda jim jako dárek nese do porodnice stavební spoření. Režisérem tohoto spotu, který brzy po svém uvedení na televizní obrazovky zaznamenal velký divácký ohlas, je Karel Janák, který je rovněž autorem úspěšných filmů Snowboarďáci, Ro©k podvraťáků či Rafťáci.

A proč si RSTS vybrala pro svou aktuální kampaň právě miminka? Důvod je jednoduchý - každé malé dítě přece ví, že stavebko se vyplatí! Každý chce bydlet lépe a stavební spoření je a bude tou nejlepší cestou k lepšímu bydlení.

V průběhu života totiž procházíme různými etapami, kterým přizpůsobujeme i své bydlení. Jiné nároky na bydlení máme, když máme malé děti, jiné, když děti vyrostou a začnou se osamostatňovat. Možná, že právě vy si budete chtít místo dětského pokojíčku, který už nepotřebujete, zařídit tělocvičnu nebo třeba saunu. Možná, že budete chtít naopak přistavět, nebo si pořídit novou kuchyň či koupelnu.

miminkaV poslední době mnozí lidé upravují své bydlení kvůli snížení spotřeby energie, jejíž ceny neustále rostou. Všechny tyto úpravy dokáže nejlépe financovat právě stavební spoření, a to z jednoduchého důvodu – hypotéky se na financování rekonstrukcí a jiných úprav nehodí, protože vyžadují ručení nemovitostí, a spotřebitelské úvěry jsou příliš drahé. Stavební spoření ale je a zůstane i zajímavým spořicím produktem, i nadále bude nabízet vyšší výnos než spořicí účty či termínované vklady a k tomu jistotu bezpečně uložených peněz.

Raiffeisen stavební spořitelna působí na českém trhu již od roku 1993 a od svého vzniku pomohla k lepšímu bydlení mnoha tisícům lidí. RSTS byla první stavební spořitelnou na trhu, která umožnila klientům nahlížet na své účty přes internet a SMS či založit smlouvu o stavebním spoření on-line. RSTS rovněž klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb - klientům je k dispozici hustá síť finančních poradců, kteří jsou pravidelně školeni, aby svým klientům poskytli ten nejlepší servis. Další informace získáte na webu www.rsts.cz/premie.

Komerční článek


24.11.2010   Rubrika: Společnost   |   Komentářů 21   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Miminka hvězdami reklamy na stavební spoření

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-21
Stanik
Stanik - 24.11.2010 10:12

sevenofnine: smajlik - 47 ja bych jeste dodala dokonale antikoncepsni a odpuzujicismajlik - 42

 
sevenofnine
sevenofnine - 24.11.2010 9:54

ani mě se reklama nelíbí ... morálně mi přijde naprosto ujetá a odporná ...

 
sharon
sharon - 24.11.2010 9:45

dadka: Chuck Norris.......smajlik - 68

 
Grainne
Grainne - 24.11.2010 8:41

To je citové vydírání.......
Jednak se mi příčí miminka, odložená kamsi, jak za dob totalitních, druhak je odporné omítnutí otce miminkem, protože se neřídil ideologickým pokynem zhodnocovat kapitál.

Takže zase až taková sranda to není.

 
janas
janas - 24.11.2010 6:57

Super nápad, zdařilá rekl. kampaň. Jsem ráda, že reklama má pořád ještě vtip.

 
dadka
dadka - 24.11.2010 6:24

Reklamy na stavebko s miminy se mně líbí. Úžasně blbé jsou ale reklamy s tím americkým hercem, teď mně vypadlo jméno a reklamy na Bonux, jak tam lete ten nahatý dědek z vany a před sebou drží prací prášek.A nebo ta Pohlreichova hlava na talíři, to zavírám oči.

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-21
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77230.
    Archiv anket.