Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Chci, aby šla na potrat

Chci, aby šla na potrat

Vážená redakce, řešil jsem svůj problém s kamarádkou, která mi dala na vás kontakt. Její názor se mi zdá neobjektivní, protože jí táhne pomalu na čtyřicítku a sama nemá děti. Myslím, že jí tikají biologické hodiny a podle toho také uvažuje. Navrhla mi, abych zkusil požádat o názor vaše čtenářky, jestli se bude shodovat, či nikoliv.

Je mi čtyřicet let, jsem svobodný a bezdětný. Děti jsem si vždycky moc přál. V práci jsem navázal vztah s kolegyní, se kterou jsme si dost blízcí. Ona je vdaná a má třináctiletou dceru. Po více než roční známosti jsem zjistil, že je v jiném stavu. Já bych o ni i o to dítě moc stál, jenže ona argumentuje tím, že nechce rozbít svoji rodinu. Radši namlouvá manželovi, že je dítě jeho, a chce ukončit vztah se mnou. Dokonce mi začala tvrdit, že já nejsem otec toho dítěte.

Připadá mi to jako největší sviňárna, co může ženská chlapovi udělat. Já o oba moc stojím a ona mě odvrhne jen kvůli rodině a odepře dítě vlastnímu otci. Proto jsem si řekl, ač to zní blbě, aby si to dítě raději nechala vzít, než aby mi ho upírala. O dítěti by přece měli rozhodovat oba jeho rodiče, ne jen matka. Já beru to, že malé dítě v případě rozvodu má zůstat u matky, protože ji prostě potřebuje víc než tátu, ale nelíbí se mi rozhodování o dítěti bez otce. Vždyť ta ženská si musí uvědomit, že bez něj by ho neměla. Potrat přežije, otázkou zůstane, jestli bude ještě schopná ty děti potom mít ale bude se trápit i ona, nejenom já. V tomhle jí to trápení přeju, možná vám to přijde hnusný, ale když se bude trápit skutečný otec, tak ať se trápí i matka. Měla si to uvědomit, než se mnou spala, věděla přece, že se mnou může otěhotnět. Jsme v tom oba napůl, nechci shazovat vinu jen na ni, ale nemůže přece odebírat otci jeho práva. Nejsme jen dárci spermií, ale ženy na tohle dost hřeší. Je to smutné, ony mají jistotu, chlap má smůlu. Pak se ale někdy nedivím, když muži zacházejí se ženami dost hrubě, když jim to ženy dokáží „osolit“ jinak.

Kamarádka mi říkala, že ona má výhradní právo rozhodnout, zda si dítě nechá a koho uvede do rodného listu. Já jsem názoru, že toto právo veta nemá a biologický otec by měl mít na rozhodování o dítěti stejné právo jako matka. Kamarádka tvrdí, že mi nejde o ni a o dítě, ale o pomstu. Já říkám, že mi jde o spravedlnost. Všichni kamarádi stojí za mým názorem, zajímalo by mě tedy, jak byste takovouto situaci řešily vy, kdybyste byly v roli těhotné ženy.

Děkuji

 

Václav


21.5.2010   Rubrika: Život a vztahy   |   Komentářů 258   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 3/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Chci, aby šla na potrat

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Heather
Heather - 21.5.2010 12:40

Ve všech diskusích na netu si pořád ženské stěžují, že najít nezadaného (a normálního) chlapa okolo 40 je téměř nemožné - tady možná jeden je (Majucha tvrdí, že je fajn, že to je jen momentální zkrat)...tak třeba by se z Václav z tohohle nářezu mohl poučit a třeba by se našla nějaká nezadaná, která by se ho ujalasmajlik - 64....

 
Verera
Verera - 21.5.2010 12:37

Tahle situace prostě nemá dobré řešení, tak je potřeba volit to nejlepší je špatných.

Tj. nechat to být, možná bude moct z povzdálí sledovat, jak jeho dítě vyrůstá, pokud bude mít dost rozumu se k němu nehlásit jako otec. Taky se může stát, že už žádné jiné mít nebude a třeba je lepší vědomí , že někde je někdo než že mohl být, ale z jeho sobectví není.

Tedy pokud to je jeho dítě, testy asi po domluvě s matkou jdou udělat,aniž by to věděl někdo jiný, jde o to, jestli mu ona bude věřit, že jí pak nezničí rodinu.

Ale Václave, ať uděláš cokoli, ona se k tobě nevrátí, buď může být relativně šťastná ve své dosavadní rodině (a pokud ti na ní záleží, měl bys být rád, nic lepšího nedosáhneš) , nebo jí rozvrátíš rodinu a ona bude sama, bez tebe a ještě tě bude upřímně nenávidět. V tom jak se zachováš se pozná, jestli ti na ní záleží anebo jestli jde o pomstu.

 
štoudev
štoudev - 21.5.2010 12:35

Promiň Vašku, že jsem tady použila část naší korespondence, ale až přežiješ tohle zatmění, bude z tebe zas ten fajn chlap, jakýho znám a to dítě ti vážně moc přeju smajlik - 61

 
štoudev
štoudev - 21.5.2010 12:32

Saxaaana: ano, představ si, že i takovýhle člověk má kamarády smajlik - 42

Když mi před časem umřel chlap, tak jsem v tom zoufalství z pusy a pera vypustla mnoho slov, nad kterými jsem pak později při jasnějším rozumu dost rozpačitě tápala a nevěděla, jak je vzít zpátky. Ne, že bych vypouštěla lži, ale bylo to prostě nevhodné, asi to někomu i ublížilo a mně nebo komukoliv jinému to nepomohlo ani trošku. Také jsem hledala viníky a prahla po pomstě. Myslím, že Vašek je momentálně v podobném stavu. I když s ním teď nesouhlasím, neodsuzuji ho a pořád zůstává mým kamarádem. Tahle debata mu myslím docela otevřela oči, pročetl si všechny názory a i když byl z toho fakt špatný, nakonec mi napsal toto:

"Majo, ja bych se nekdy po tom vsem, co se stalo za posledni rok nejradeji zakopal 100 metru pod zem.... jsem proste vul a to korunovanej...
a blahove jsem necemu veril, nekomu dost ublizil.... a ted jsem dostal poradne pres prsty nebo ranu mezi oci (rikej tomu jak chces).... a dobre mi tak...

ja udelal chybu v tom, ze jsem si blahove myslel, ze kdyz te ma zenska rada, ze se kvul itobe dokaze i rozvest....
ale pochopil jsem, ze to zadna zenska nikdy kvuli chlapovi neudela..... tak mi to zborilo muj sen....

moc bych si uz pral miminko.... a prijit na jine myslenky... mit jine starosti....
a tisknout ho kazdy den v naruci..... a starat se o nej.... a vedetm ze to je moje budoucnost....
dite a manzelka.... proste rodina.... ktere jiz nechci ublizit....."


 
Heather
Heather - 21.5.2010 12:32

Kdyby ho doopravdy ta dotyčná chtěla, tak už s ním dávno je. Zřejmě si nechce zničit rodinu a Václav byl pro ni jen epizodka nebo zpestření manželského stereotypu. Teď když došlo na lámání chleba, chce nechat věci tak, jak jsou. Zřejmě si položila na misku vah perspektivy života s manželem a s milencem, navíc tam je ve hře ještě její pubertální dcera, a rozhodla se zůstat s manželem. Když Václav tolik touží po rodině a dětech, tak ať si obé pořídí s nezadanou ženou a nerozvrací život dvěma lidem (manžel+dcera), kteří za nic nemohou.

 
evropka
evropka - 21.5.2010 12:27

sharon: vivat

 
Aivon
Aivon - 21.5.2010 12:26

Ax,
naprostej souhlas smajlik - 47

 
Vendelina
Vendelina - 21.5.2010 12:22

Kde je proboha napsáno, že ona milenci vykládala, že je dítě MOŽNÁ jeho?? Sám Václav píše, že se dozvěděl, že je těhotná, což taky může znamenta, že kdoví kde to slyšel a UŽ je dítě jeho :-/

 
Aivon
Aivon - 21.5.2010 12:20


já bych to nechala zatím být, jak se dítě narodí, tak udělat testy otcovství , ale nikde není napsaný, že to musí vědět dalších 1000 lidí.... Podle mýho by určitě i ona souhlasila s testama, pokud by ji Václav řekl, že to jinak nechá udělat soudně a veřejně.... Kdyby se prokázalo, že dítě není jeho,tak to budou vědět oni dva. Pokud je ale dítě i jeho, tak prostě nárok na uznání otcovství má smajlik - 26

Může si za to sama, nemá spát s někým jiným a bez antikoncepce,tak ať si následky taky nese smajlik - 26 Si to měla rozmyslet dřív ....

Navíc lhát svýmu chlapovi, že dítě je jeho a přitom není smajlik - 63

Luldo,
jestli to je na mě, tak na takovou pi.... nekoukám smajlik - 68

 
ax
ax - 21.5.2010 12:16

Aivon: Souhlasím, s tebou, taky je mi Václava líto. Pokud po dítěti touží (bez ohledu na to, kolik je mu let a bez otázek, proč si zatím dítě nepořídil), není pro něj lehké tvářit se, že se nic nestalo.

Ano, nevěra je hnusná, ale větší vinu má vždycky ten, kdo podvádí, v tomto případě ona - ona je vdaná, ona má odpovědnost za svou rodinu. Václav byl svobodný, bezdětný, nejspíš se zamiloval a potají doufal, že se jednou milenka rozhodne pro něj.
Navrhnout jí potrat nebylo nejlepší řešení, ale myslím, že to bylo v afektu. Ono, kdyby ona byla trochu při smyslech, tak nevykládá zamilovanému milenci, že dítě je možná jeho, ale když už to takhle dopadlo, mimomanželský vztah by ukončila a vůbec by mu neříkala, že je v jiném vztahu.

Od jistého okamžiku, už nikoho neodsuzuji, někdy se to všecko tak přihodí, že člověk sám žasne nad chováním sebe sama.

 
Viv :o)
Viv :o) - 21.5.2010 12:10

Ota: me tam prave zarazi takove to - ja nic ja muzikant... on chybu udelal a velkou... zacinat si s vdanou proste ma rizika...

 
Viv :o)
Viv :o) - 21.5.2010 12:09

Aivon: to je vsechno fakt, ale on opravdu moc na vyber nema... ona ho nechce. Nevi, jestli je dite jeho... ma dve moznosti, nechat to byt a nenadelat jeste vetsi paseku nez je ted anebo zazadat o nejaky test otcovstvi - jenomze tady ej taky pruser - pokud to dite fakt neni jeho, tak na 100 % bude boure v jeji rodine... manzela to rani, rozvrati to vztahy atd. Nevim, jestli bych tohle chtela mit na svedomi...

 
lulda
lulda - 21.5.2010 12:06

Áááá, tady někdo sleduje "Pojišťovnu štěstí". No a jestli Václav opravdu existuje, tak se vůbec nedivím, že ve 40 - je stále svobodný, bezdětný...!!!

 
Ota
Ota - 21.5.2010 12:02

Kadla: nejsem svatej, ale tvoje poslední věta(, že dokáže chybu uznat a poučit se z ní.) vystihuje přesně kreténství autora článku.
On chybu nedokáže uznat, poučení je v nedohlednu navíc to žene do spirály spravedlnosti přes spáleniště a krvavé řeky

 
Aivon
Aivon - 21.5.2010 12:00

sice je hezký co tady píšete a souhlasím s tím, ale když se vžiji do Václava, tak je mi ho líto

když vezmu v potaz, že to dítě je opravdu jeho a on se ho má vzdát smajlik - 66 Je to přece jeho krev, jeho dítě a když už se to tak blbě semlelo, tak má na něj přece právo ...

dokázali by jste se jen tak vzdát vlastního dítěte ? Založit si někde jinde svou novou rodinu a do konce života by jste dělali, že se přece nic nestalo?

já tedy ne, ta představa pro mě je šílená a v tomto Václava chápu ....

a to jak napsal tento článek může být taky umocněno tím, že je bezradnej a psychicky na tom není moc dobře, což taky pochopím, jelikož při hádkách, sporech a beznaději řeknu to, co bych nikdy neřekla a nemyslím to tak smajlik - 26

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77208.
    Archiv anket.