sharon: super ....... takovych by bylo potreba vic
sharon: super ....... takovych by bylo potreba vic
sharon:
Alča: u Globusu na parkovišti nachytal syn dva blbečky co odmotovávali kola....už byla skoro tma , synovi se nechtělo jít dovnitř tak čekal na snachu v autě a tyhle dva pozoroval.....šel za nima a ptal se co dělají a prý že nic...a tak syn ...rychle , ale rychle je namontuj zpět a vyber si buď volám policajty nebo dostaneš přes hubu a než si vybral tak ji měl - jen vyhekl a druhej utekl....
syn má dva metry a celej život posiluje a sportuje kvůli fyzičce....
Milda3: toto je na pár facek dcera má chvilku novou audinu. Už se jí 2x zdálo, že jí ji u Globusu ukradli a to tam jedeme 1x za měsíc a jejím autem podruhé. Zrovna včera kroužila, že ji nezaparkuje mezi auta. Raději dál aby ji někomu nenachystala na toto co máš ty. Nedávno po mně zaparkoval nějaký chlap tak, že jsem schválně stála u auta a čekala až vystoupí a taky mu to řekla, že su teda zvědavá jak vyleze. Ani se dveřma nedotknul auta a tak byl sfouklý, že se ještě zádama plazil po svém, aby vůbec tou uličkou vylezl. Já je proběhla obchodem a odjížděla dřív jak on. Značku jsem měla napsanou.
Haninka: Kozoroh18: to bylo první co jsem se ptal a kamery tam nemaj,tam byla dřív Edeka a ty je tam nedávali,policajtům jsem volal a ti že toho mají moc,abych to zkusil na pojišťovně,že by to mohli zaplatit z nějakýho rezervního fondu,ale tomu moc nevěřím
Alča: Jo rozumím Ti .... já tu postel kupovala ve zdejší prodejně,takže uvidím co bude dál ....
Milda3 - 18.4.2015 18:55
jak pise Haninka zeptat se na kamery
Milda3: nahlásila bych to na policii, bráchovi podobně škrábli auto u fitka a cena se nakonec vyšplhala na 25.000,- Kč. Přinejmenším oni si případné kamerové záznamy můžou vyžádat, na Tebe se můžou vykašlat.
Milda3: zeptej se v Tescu, jestli nemají na parkovišti kamery
zapoměl jsem dát foto
Naštval mě nějakej připosranej moula kterej mi na parkovišti u malýho Tesca v Neštěmicích pořádně škrábnul dveře u auta a ujel,kdyby mi to neřekla jedna baba,která se mimochodem ani nepodívala na číslo,tak jsem to ani nevěděl,protože je to na druhé straně,oprava bude stát tak do 5 000,byl to prý nějakej malej náklaďáček
TULI: děkuju - a vím, překlad jsem znala hned.
Pegyša: Volala bych hned, jestli je to mekke hned tak uz to asi lepsi nebude. Kdovi, jak ji opravili.
TULI:
orinka: a UPRIMNOU SOUSTRAST
YXH: nemusi - oni dojedou
orinka: vis co znamena VIA ULTIMA ?? posledni cesta ...
sharon: ne, já jsem volila Via Ultima na Štítného, měla jsem na ně nejlepší doporučení o známých. Tak by to mělo vypadat, když už je nejhůř, aby někdo myslil za vás a zbavil vás starostí...
Pegyša: mně se zdá, že až po třetí reklamaci vrací peníze. Proto si takový ruční mixer nebo něco menšího do kuchyně raději koupím v kaufu a vím, že když se pokazí, vrátí peníze a koupím druhý. Větší radši v elektru.
orinka: u Fenixu ?.................
YXH: tak postel přivezli před čtyřmi dny a celkem se zdálo ,že matrace jsou tvrdé ,prý opravili tak ,že vyměnili jádro .... no ale na místě kde má člověk zadní část , je opět matrace měkčí ,zatím ještě počkám tak měsíc či dva a pak jim sdělím ,že jim ji vrátím ......
u nás to bylo aktuální přesně před týdnem. Pohřeb maminky. V pohřební službě nám paní říkala, že buď dva lidé anebo všichni, se můžou podívat na mrtvou v rakvi. A opravdu, těsně před obřadem přišla paní z krematoria, abychom šli identifikovat mrtvou. Nikdo nechtěl, tak to zůstalo na manželovi a mně. Bylo to smutné, ale nikoliv šokující. Týden po smrti vypadala "dobře", tj. klidná, spící, hezky oblečená. Opravdu, je to kvůli potvrzení, že v rakvi není nikdo jiný, než má být. No, ale pokud je to kremace...já jen doufám, že nepopletli popel do urny.
TULI: U vas se musi odvazet? To je pekne blby Tady kdyz je v zaruce tak by pro ni prijeli. I ostatni vsechno bylo s dovozem a odvozem.
Alča: Santé: Linda: nás se ptali na tatího pohřbu, jestli někdo chce jít, a představte si, že nikdo nenašel odvahu, ani já, ani mami, ani nikdo jinej. Dodneška nevím, jestli mě to má mrzet nebo ne, ale chtěla jsem si ho pamatovat živého...
Alča: ja myslela ze je to bezny , nas se taky ptali kdo pujde zkontrolovat obsah rakve a toje uz skoro 10 roku
Alča: u nás taky, když umřel strýc, tak šel můj taťka a já si taťku přála vidět, tak jsme taky věděli, že je v rakvi taťka a ne někdo jiný
Kozoroh18: minulý týden byla známá na pohřbu švagrovi a říkala, že museli identifikovat v rakvi. Přišla pro ně paní z pohřební služby kdo už je tam z rodiny ať jde s ní.
Alča: stane se......nikdo nic dnes nekontroluje......
Alča - 16.4.2015 15:34
uz jsem to take slysela. to je tim, ze se neoteviraji rakve a oni na to kaslou. Radeji ani nevedet co se kolem ostatku deje.
to je mazec. kdyby bylo po kremaci
YXH: nevim, jak bych tu mycku do obchodu vezla
Alča: tak to uz je dost ......tyden - 6 mrtvych .... a jeste to posrali
Alča: Njn, šlendrián je dneska asi všude, i v pohřebních službách!
jsme obec s asi 4200 obyvateli. Jakoby nestačilo, že minulý týden od pondělí do neděle u nás zemřelo 6 lidí, ještě včera pochovali někoho jiného došlo se na to až dnes, když chtěli někde pohřbívat. Museli si ho přijet vykopat k nám na hřbitov
TULI: To je dobre, ze aspon ty dily jsou zadarmo. Drzim palce at je pak mycka v poradku.
TULI: u nas je 2 roky zaruka, ale musime sami dopravit do obchodu. Tohle bude asi stejny
TULI - 15.4.2015 14:57
je to asi takova spoluucast, hlavne aby pak slouzila.
TULI:
TULI: proto já tak lpím na starých - funkčních věcech.....
TULI: aha, tak to jo
kubikm: YXH: sharon:
vse jsem prostudovala - kdyz se neco pokazi - do 6 mesicu - je to prej asi zavadne - hned z fabriky - technik prijde gratis
od 6 mesicu do 24 mesicu - maji narok ONI - jen za to ze prijedou 30 eur + oprava gratis ....
donesl sebou technik plno nahradnich dilu, ale to , co se pokazilo nasi mycce - nemel , musi to objednat primo ve fabrice ..... do 10 dni by to melo prijit ...... doufejme.
Zaplatili jsme tech 30 eur ..dali nam od toho dokumenty ..... a prisdte uz platit nebudeme - byla to jeich chyba, ze nahr. dil nemeli
TULI: pokud se na závadu vztahuje záruka....pročti si to...tak neplatíš nic, nedej se
ale možná máš podmínku, že pouze opravna na záruku...to potom od jiné bys platila....
TULI: Jestli to je v zaruce, tak bych neplatila nic. At prodejna zajisti opravu, nebo odvoz a vymenu za novou. Takhle mi vymenili lednici i kamna (neslo to opravit, a to co by byvalo slo opravit ten expertni opravar jeste dorazil)
TULI: tak to je bordel....to by měla zajistit prodejna kdes to koupila....ale netuším jak je to u vás....
sharon: to mela rict .. LINA HUBA - HOTOVE NESTESTI
sharon: TECHNIK v zaruce neni - to jsou HOVADA, co ??
nevím jestli jsem tu psala...... že jsem vyhrála 2 vstupenky na MS v ledním hokeji ( na rádiu Impuls za 1 sms)????...........................
dnes volala paní ....já myslela že mi je pošlou domů poštou.....NE .....2 vstupenky si vyzvednout v Praze na sttadionu na 7.5. ČR - Francie.....asi hraje i Jágr.....jeden lístek 1.690 kč......
manžel jet nechtěl, myslel ža lístky za polovic prodá - už měl kupce.,......
paní mi řekla že poštou poslat nelze.....tak jsem řekla aby je dala na charitu .....smajlik - 26smajlik - 26
a ze sousedky vylezlo že by jel syn s dcerou.....tak jsem jí sjela že měla otevřít pusu dříve......
Alča: od ježíška mám taky jeden s foťákem....ale simka už není platná tak na něm jen hraju hry.....
TULI: v záruce je i ten technik ne ?...tak nic neplať.....
sharon: ten mně naježil Ježíšek, protože ten starý opravdu už nemůžu ani nikde vytáhnout, nedrží na něm zadní kryt a mám ho stáhlý gumičkou dostala jsem obyč Nokii 515. Z dotykového mám taky osýpky
pokazila se mi mycka - jeste je mesic v zaruce, zitra prijde technik - ale jen to, ze prijde chce 30 eur .... tak jsem zvedava , jak to dopadne - bud zitra napisu na POTESILO VAS a nebo opet sem
Alča: to je na naštvání...proto já mám stále starý a nový nechci dokud tento co mám pracuje.....já z těch dotykáčů mám osypky.....
Tak mi po 30 dnech přišel jakože opravený mobil a včera už šel zpátkydispley opět bílý
Alča: to je hrozný šlendrján...mužovi se to taky několikrát stalo, někdo mu "ukradl" pacientky...patrně unikly údaje z gyndy....
Ivi: Jo bylo to divne dala jsem zpatky to co bylo na cestach, ale jinak to nestoji za namahu
Alča: Jo s jakymkoliv spotrebicem je sranda. Mne nepekla zespoda konvekcni trouba, opravar vymenil elektroniku, sroubovakem znicil fen, ale ze by to mohlo byt spodni topne teleso ho nejak nenapadlo
Kozoroh18: kubikm: ona od ledna marodí, šla tam jen s papírama od odborných doktorů. Tady jde o to, že ona nikoho neměnila. Původní dr došlo jen, že už u ní není a že ani neví kde je. To jí řekli na zákaznické lince pojišťovny. V pondělí bude kolem toho běhat.
Alča - 10.4.2015 14:39
kojila jsem, starsi dcera mela velke bolesti briska. Donesla jsem ji v naruci na stredisko, jako naschval detska neordinovala a tak jsem pozadala dr pro dospelaky a ta mne odbyla, ze detskemu brichu nerozumi. Ja byla spocena jak jsem tam nesla temer petiletou dceru. Tak jsem ji nesla domu tam jsem nakojila a sla do druheho kola. Jak je videt, pokud se narazi na neochotu dost to boli.
marcelaadamcova: promiň, musela jsem se tomu zasmát
ale chápu, že tě to muselo řádně namíchnout.
Alča: pokud je ošetření urgentní, musí ji vzít jakýkoli lékař a vykáže to poj. mimo kapitaci, manžel takové lidi mívá
Nedávno jsme tady probírali reklamace. Tak dnes mi přišel přesně po 30 dnech zpátky opravený mobil. Zůstával bílý displey, tak mi vyměnili klávesnici a mikrofon jak se u nás říká - asi temu nerozumím, bo su z dědiny
YXH: Včera navečer to spadlo a zmizely příspěvky ze všech auditek. Taky mi zmizely příspěvky a nechce se mi je psát znovu.
Alča: to je přímo v prdeli ( pardon)...jo, nová doba.....
marcelaadamcova: Jo to asi bude vychovou, kdyz rodice za moc nestoji, tak se to pozna na detech
Nastvalo mne ze vetsina mych poslednich prispevku zmizela. Bylo tam dost fotek. Jsou zase nejake potize se serverem?
Dám sem kamarádčinu patálii - před chvílí mi volala a chtěla číslo na našeho doktora. Byla u nich u lékařky a ta jí řekla, že ji nemůže ošetřit, protože už změnila doktora. Přišlo jí to z pojišťovny. Samozřejmě, že o ničem nevěděla, doktora neměnila. Volala na pojišťovnu, tam jí řekli koho má, tak mu volala a ti se divili kde na to došla, že jejich teda není teď už nikde nikdo není, tak bude v pondělí dělat halóó na pojišťovně co vyvedli
Nejvíc mne naštvalo, když syn došel domů s poznámkou a tvářil se, jako kdyby nic neudělal a přitom se v žakovské psalo, že po učitelce hází chleba a že máme přijít kvůli tomu do školy
orinka - 9.4.2015 6:24
to mas pravdu, pak prichazi smireni s realitou a cas na pekne vzpominky. Aspom tak jsem to prozivala ja, kdyz jsem se musela loucit s pro mne blizkymi lidmi. Hodne sily.
orinka: chápu, maminka je jenom jedna Ten týden je asi nejhorší. Ale myslím si, že pohřby jsou dobré právě aby se člověk vyplakal a vysmutnil a něco tím uzavřel. Mně osobně se moc nelíbí ten trend "bez obřadu".
orinka: zvládneš to, ale bude to těžké. a postupně se bolest otupí. drž se
děkuju všem, ještě zítra vydržet pohřeb a pak už snad postupně přijde normální života běh. Ten týden před pohřbem pro mě bývá u každého člena rodiny dost náročný.
sharon: viď ???? no, a my jim přispějeme 1/4 důchodu
chudáci manželé Kottovi - přijdou o majetek za 40 milionů....z poctivé práce....
orinka: přijmi, prosím, ode mne upřímnou soustrast
orinka: upřímnou soustrast
orinka: upřímnou soustrast
orinka: upřímnou soustrast
všem vám děkuju za podporu a účast, jste moc hodné.
Pegyša: Drzim palce at to dobre dopadne.
YXH: 6.4.2015 22:21 ... díky .....dostala jsem od Holinky odkaz na toto téma ,tak si ho zítra prostuduji a můžu se jich i písemně zeptati
orinka: Upřimnou soustrast
orinka: jsi hodná dcera buď ráda, že jste si to řekly ... mě když zemřela mamka, tak to bylo rychlý a pro mě moc hektický čas a taky jsem měla denně, opravdu denně rok sny o mamině a měly hlavu i patu, a to se říká, že jsme si to musely doříct ... docela jsem se těšila do postele a vlasně na setkání ...... přej ji ten klid, ona ta nemoc pak asi moc bolí .....
upřimnou soustrast
orinka - Upřimnou soustrast.
orinka: Uprimnou soustrast. Vis ve vzpominkach bude zit dal, ale bez bolesti. Sice budes mit bolest ty, ale ta se da zazehnat vzpominkami na krasne dny co jste prozili vsichni dohromady.
Děkuju vám, jsem opravdu ráda, že jsem jí stihla říct, jak ji mám ráda já i všichni z rodiny. Povzpomínali jsme na ledacos, nepromarnili jsme zbývající čas.
orinka: upřímnou soustrast. Maminku už nic nebolí
orinka: Přijmi upřímnou soustrast! Bolest si musíš odžít a odbolet, ale mamince už je dobře a může tě těšit, že se netrápila příliš dlouho a tys udělala všechno, co bylo v tvých silách. Snad jste si s maminkou stačily povědět všechno důležité a ty budeš mít, až bolest přebolí, krásné vzpomínky. Drž se!
orinka: upřímnou soustrast
orinka:
moc vám děkuju za účast.
orinka: mamince už je dobře a nic ji nebolí,přijmi upřímnou soustrast
orinka - 7.4.2015 7:06
Orinka je to smutne. Maminka uz nema trapeni, tobe preji hodne sily a at pekne vzpominky zazenou bolest co mas.
orinka:
upřímnou soustrast
orinka: upřímnou sustrast
orinka:
upřímnou soustrast
orinka: Upřímnou soustrast. Je to vysvobození pro ni i pro tebe. Už ji nic nebolí.
Tak musím napsat, že mi umřela maminka. V neděli jsme zařizovali pohřební obřad, bude v pátek. Její stav už byl takový, že jsem jí věčný spánek vlastně začala přát, nikdy nechtěla zůstat ležet a nebýt samostatná. Takhle to bylo dva poslední týdny, do té doby statečně bojovala. Jsem na ni hrdá, že to nevzdávala.
Alča: U nas se da prikoupit prodlouzena zaruka na ruzne spotrebice atd. Takze ti je vymeni nebo bez poplatku opravi az do 5 let (podle toho jake pripojisteni si koupis). Na drahe polozky jako je nabytek a spotrebice se to vyplati, na mikrovlnku to nemelo cenu, ale na televizi, lednici sporak atd jo.
YXH: prostě je zákon na vyřízení reklamace 30 dnů a nikoho nezajímá, že nebudeš mít na čem spát, vařit, čím třeba vysávat atd.
Pegyša: Meli by vam dat aspon neco, neni u vas spolecnost pro ochranu zakazniku nebo neco podobneho? Tam byste se mohli mozna odvolat.
kubikm: já jsem dostala nový mobil, odešel na něm displej, koncem týdne to bude 30 dnů co ho posílala dcera zpátky a zatím se ještě neozvali. Už tak vracela tablet a za 28 dnů jí poslali nový. Když jí poslali loni jiné boty než měla objednané a posílala je zpátky přes telefonické domluvení, že jí je vymění za druhé, tak jí poslali peníze asi za 2 měsíce až po vyhrožování, že předá pohledávku exekučnímu úřadu. Jednalo se o tuto firmu
http://buty-mustang.pl/cz/static/aboutus
YXH: no jsem na to zvědavá jak dopadnem ....
Když si člověk koupí nové auto a něco se na něm pooo ,myslím to co patří do záruky ,tak mu po dobu opravy dají náhradní vozidlo .....no neumím si to představit v našem případě ,ale měli by dát aspoň odškodnění ....no né?jen netuším jak na ně ?
Alča: to je tedy síla....
Pegyša: Holka psala jsem to tu vloni, meli jsme podobne problemy s lednici a sporakem, byla jsem rada, ze ten smejd vymenili a dostali jsme penize za zkazene potraviny. Drzim palce at mate brzo novy pelisek
-- Kompletní archiv diskuse --