Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Naštvalo vás

YXH
YXH - 18.10.2014 15:50

Kozoroh18: smajlik - 25smajlik - 25smajlik - 25

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 18.10.2014 10:53

YXH - 18.10.2014 3:33 DEKUJI
bracha byl chytrej a +++. To je zivot, jen je treba vysvetlit si to sama sobe, vzdyt je to jen chlap a kaslat na nej. Nejsem dokonala, ale to on neni take a vim to na sto%, dohaduj se s chlapem.

 
Jarča*
Jarča* - 18.10.2014 10:33

evropka: tak jsem teď koukla na ty paterčata a přečetla i část diskuse - celou bych nezvládlasmajlik - 16 Souhlasím s většinou - je tam vidět ta mentalita, starejte se všichni kolem. Nechci tu maminku jen hanět, je to mladý tele a kdoví, jak bych to na jejím místě zvládala já. Ale víc pokory by bylo na místě, jenže to oni asi moc neumí.

 
denda04
denda04 - 18.10.2014 9:34

sharon: není co dodat nevděčná potvora tečka

a pak kdo na koho nadává???naopak to by bylo tooooooooooočo škoda mluvit prostě víííí ,že si to může dovolit
(kde je diškriminaciaaaasmajlik - 67smajlik - 48)

 
sharon
sharon - 18.10.2014 9:17

slyšela jsem v tv nazor odborníka že nemoc jde předstírat , že jí do hlavy nikdo nevidí , záleží na lékařích.......
já říkám bez pardonu smrt za smrt......smajlik - 48

 
sharon
sharon - 18.10.2014 9:14

evropka: 11:06....koukala jsem na to v noci a tu Sašu bych nejradši propleskla....bere to tak ...já mám 5 dětí a vy všichni se po...erte !!! žádná vstřícnost , žádný vděk.......a sprostá jako dlaždič, chudáci děti.....

 
YXH
YXH - 18.10.2014 3:33

Kozoroh18: Nevim o co jde, ale drzim palce at se situace brzo zlepsi. Posilam aspon trochu smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 45smajlik - 25

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 17.10.2014 23:50

evropka - to bych chtela umet

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 17.10.2014 23:49

Jarča* - 17.10.2014 19:31
byli bychom daleko od zbytku rodiny

za dva mesice, uvidim, zda budu moci delat dort.

 
1234-5
1234-5 - 17.10.2014 21:57

evropka: to jsi ty ???? fefanda smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47 klobouček na stranu si dám ..

 
evropka
evropka - 17.10.2014 20:35

obrázek - jaru.jpgJarča*: smajlik - 31

 
evropka
evropka - 17.10.2014 20:33

obrázek - tumblr_ndlbslNiob1snd510o1_250_1_.jpgobrázek - 88_1_(2).gif

 
Jarča*
Jarča* - 17.10.2014 19:31

Kozoroh18: no jo, ono je občas všude něcosmajlik - 56 Myslíš, že v západním Německu by ti bylo líp?smajlik - 68
S malou to letí, za chvíli už budete chystat první dort se svíčkou, viď?

 
Anahir
Anahir - 17.10.2014 18:31

Piafka: jj konstatovala jsem to a začala jsem se o tom bavit, někdo je vždycky první, tak to v debatách chodí, stejně tak jako někdo je poslední, když debatovat nechcesmajlik - 68
Co se týče tématu debaty - je to můj názor na věc a s těmi argumenty je to tak nějak vzájemné. smajlik - 105 Ale jestli ten svůj považuješ za významný, neberu ti to.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 17.10.2014 17:30

YXH - smajlik - 75
neni to na provaz, takouvou radost bych nikomu udelat nechtela. verim, ze se to vrati. Jak je znamo nikdy nezustane u jednoho ,, problemu".

 
YXH
YXH - 17.10.2014 15:43

Kozoroh18: smajlik - 25smajlik - 25smajlik - 25

 
Piafka
Piafka - 17.10.2014 14:44

Anahir: Jistě, s tím, kolik to stojí jsi tady ale začala ty smajlik - 105. Já ti to říkám od začátku, že je to slabej argument.
A k těm ostatním duševně nemocným a potenciálně nebezpečným s jinou diagnózou, než je schizofrenie - tam platí totéž.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 17.10.2014 13:45

Jarča* - nejak mne stve rodina, jeste ze mam tu vnucku ta ten zivot prijemne spestri. Vcera jsem ji tu mela asi tri hodiny, bude to svicko.

 
Santé
Santé - 17.10.2014 13:07

evropka: já jsem viděla kousek předposledního a ten poslední - a mám podobný dojem, jenom tam asi co jsem viděla já nebyl počet těch ošetřovatelek. 20 to je celkem síla smajlik - 6 smajlik - 20

 
Anahir
Anahir - 17.10.2014 12:47

Jarča*: to máš pravdu

 
Jarča*
Jarča* - 17.10.2014 11:53

Anahir: určitě udělat přísnější pravidla, ale myslím si, že tomu, že se někomu hne v hlavě a něco takového provede nejde na 100% zabránit nikdysmajlik - 26 Jak psala Jaguška - v nesprávnou dobu na nesprávném místěsmajlik - 85

 
Jarča*
Jarča* - 17.10.2014 11:51

evropka 11:06: slyšela jsem, před chvílí jsme se o tom zrovna bavily s kolegyněmismajlik - 80

 
Anahir
Anahir - 17.10.2014 11:34

Piafka: každopádně je celkem jedno, kolik to stojí, stálo nebo bude stát. To nakonec není podstatné, pokud jde o ochranu životů.
Nejdůležitější by mělo být, aby se tohle nestávalo, aby se všechny ,,zatím" omezily co nejvíce. Já jsem pro aby bylo daleko obtížnější tyhle lidi pouštět ven, bez ohledu na to, kolik to bude stát nebo to stojí.

 
Anahir
Anahir - 17.10.2014 11:29

Piafka: jenže ve společnosti nežijí jen schizofrenici. Nebezpeční společnosti jsou i jiní, kteří se pouštějí ven. Jen se o tom neví, protože se zatím nic nestalo.

 
evropka
evropka - 17.10.2014 11:06

Jarča*: Santé: děvčata,řeknu to jak to cítím "prostě cikáni",nejde ani tak o to že chtěla Saša od dětí chvilku utéct,ale ten nevděk...matka jako generál jen všechny komanduje a nadává ošetřovatelkám,už jich 20 dobrovolně odešlosmajlik - 63

 
Piafka
Piafka - 17.10.2014 10:28

Anahir: schizofreniků tohoto kalibru ale není takové procento a když si spočítáš státní náklady na jejich život "venku" včetně těch incidentů, kdy musí zasahovat policie atd., tak to vyjde skoro nastejno. S tím rozdílem, že by byl v tomto případě ušetřen jeden lidský život, dva až tři zranění, ustrašení a traumatizovaní studenti i vyučující a do konce života zdrcení rodiče. Mám ve svém okolí opravdu podobných případů víc a můžu ti říct, že ten člověk ovládá své okolí, lidé se kvůli němu stěhují, sepisují petice, rodiny s dětmi se ho bojí, často tam bývá policie, ale reálně se neděje vůbec NIC. A ten člověk si toho je velice dobře vědom, že se mu nic nestane, protože lékař napsal, že není svému okolí nebezpečný. Jinými slovy, dokud nikoho nezabije, půjde to takto dál. Viz nedávný případ, kdy muž vyhodil do povětří celý bytový dům ve Frenštátu.

 
Anahir
Anahir - 17.10.2014 10:12

Piafka: to mají. Ale zavření takového člověk v nějakém zařízení něco stojí. Jeho pobyt se vším všudy, služby od praní práda po jídlo, teplo, vodu, údržba ústavu jako takového, platy personálu zdravotního a vězeňského (protože hlídat v detenčním zařízení může jen vezeňská služba), léky, terapie, různé akce v rámci léčebného pobytu...čím víc těhle lidí takto bude žít tím víc bude potřeba tohle všechno zaplatit.

 
Piafka
Piafka - 17.10.2014 9:45

S tím, že duševně nemocný neví, co dělá a za své činy neodpovídá, je to těžké. Pokud tomu tak je, tak ta žena měla být dávno zbavena svéprávnosti a zůstat hned po prvním incidentu trvale v léčení. A pokud konala v bludu, tak mi nesedí to, že jela čin pod vlivem bludu vykonat tak daleko od svého bydliště, byl to minimálně 2-3 denní plán (odjezd na místo, ubytování v hotelu, obhlídka školy, vniknutí do školy..). To vše pod vlivem nepřetržitého bludu? Mám ve svém okolí případ trestného činu, kdy se vše svedlo na psychickou poruchu proto, aby dotyčný nemusel za katr. Vyvázl z toho několikaměsíčním pobytem v psychiatrické léčebně a ztrátou zaměstnání. Podobně to zkoušejí často uhrát viníci dopravních nehod.
Anahir: s těmi financemi nemáš úplně pravdu. I když byla léčena ambulantně, určitě neměla normální zaměstnání. Tihle lidé mívají invalidní důchod. Takže to už máš prašť jak uhoď.

 
Jarča*
Jarča* - 17.10.2014 9:25

Kozoroh18: co se ti přihodilo?smajlik - 56

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 17.10.2014 9:06

jsem nastvana, zacinam litovat, ze jsem neutekla do zapadniho nemecka. Tam by to asi nebylo take jednoduche.

 
Jarča*
Jarča* - 17.10.2014 6:59

evropka: tak já to zkouknu, slibujusmajlik - 58smajlik - 16

 
Santé
Santé - 16.10.2014 19:32

evropka: tak jsem se dívala a na křtinách se mamka starala jenom o sebe a užívala si - věřím, že chce občas vypadnout, ale šla do paterčat tak je má a holt malí by měli mít přednost

 
sharon
sharon - 16.10.2014 17:39

andys: 14:53.....smajlik - 47 i Zeman řekl že udělat to jeho Katce tak ji uškrtí......teď už je stejně na všechno pozdě , klukovi to život nevrátí...ale do budoucna ....trestat viníky....

 
orinka
orinka - 16.10.2014 14:56

A ve Vrchlabí napadl 10 letý kluk vychovatelku koštětem. Teda chtěl, přijeli pro něj a odvezli ho k vyšetření, prý se omlouval že neví, proč to udělal...jojo, učitelé by měli dostat přidáno DVOJNÁSOBNĚ.

 
andys
andys - 16.10.2014 14:53

Pentlička: přečti si co dnes píší média, vše měla dopředu zmapované i školu to nebyl žádný zdravotní výpadek. A jak píšeš tak vím, že trestní odpovědnost je od 15 let, ale musí se počítat s tím když je někdo lup tak už jím zůstane, tak proč ho pouštět a omlouvat.

 
orinka
orinka - 16.10.2014 14:46

denda04: a za co podle tebe ředitel ústavu může? Vždyť o propuštění rozhodovali jiní, soud.smajlik - 26

 
evropka
evropka - 16.10.2014 14:39

Jarča*: Santé: holky čt archiv to musíte vidět!!!!!!chtěla bych diskuzismajlik - 33

 
Santé
Santé - 16.10.2014 12:22

Tím ale neříkám, že já bych to zvládla smajlik - 20, to si raději vůůůbec nepředstavuji smajlik - 76

 
denda04
denda04 - 16.10.2014 12:21

je to velice smutné co se tu děje měla se léčit v ústavu a byl by klid ,pokud ji pustí tak by měl být zvýšený dozor smajlik - 36

no co ,že řed. ústavu odstoupil ??měli by ho potrestat a tečka pak si dají všichni bacha co vlastně dělají a jak léčí a ONA chtěla zastřelit jinde by ji smajlik - 37 jen co by napadla policajta

 
Jarča*
Jarča* - 16.10.2014 12:17

evropka: já to viděla zkraje, ale teď mi to nějak vždycky uteče. Je to dobrý?

 
Santé
Santé - 16.10.2014 12:09

Santé: já jsem viděla poprvé necelý díl minulý týden, mamina se mi nelíbí smajlik - 26

 
evropka
evropka - 16.10.2014 11:32

tak dífky...kde se dívá na dokument o paterčatech?

 
Santé
Santé - 16.10.2014 11:07

Tak prý léky užívala, ale taky může být, že si je dala do pusy a posléze vyplivla, což bych i věřila...

 
Santé
Santé - 16.10.2014 10:29

Pentlička: ano, ale do toho stavu se dostala kvůli kašlání na medikaci, takže si za to, co dělá MŮŽE, pokud správně užívají DOŽIVOTNĚ léky, tak je ta nemoc pod kontrolou smajlik - 59smajlik - 59 smajlik - 65

 
Pentlička
Pentlička - 16.10.2014 9:41

andys: No, u nás je trestní odpovědnost až od 15 let, takže s tím nic jiného dělat nešlo. V takových případech jako vražda spáchaná nezletilým pachatelem bych byla také pro prolomení věkové hranice. Ale trestní odpovědnost nepříčetné osoby je něco úplně jiného. Prostě ten člověk neví, co dělá nebo ví, ale je naprosto přesvědčen o oprávněnosti svého jednání. Což samozřejmě neznamená, že by blízcí oběti nemohli toužit po potrestání takové osoby. Tam jsou vzbouřené emoce pochopitelné a omluvitelné. Ale emoce nemůžou rozhodovat v takových věcech! Měl by rozhodovat zdravý rozum.
Jo a netvrdím, že se schizofrenie nedá předstírat. Ale zkušený psychiatr by to měl poznat. kromě toho, když někdo udělá takový zcela nesmyslný čin, jako zavraždit někoho cizího mezi hromadou jiných lidí, tak zcela jasně není normální.

 
andys
andys - 16.10.2014 8:57

Jo ještě dodatek, můj pocit je , že v dnešní době každý zločin se schovává za duševní poruchu. !

 
andys
andys - 16.10.2014 8:53

Pentlička: Bohužel setkala, ale děvčata vy si nevzpomínáte na zločin, který spáchal 13 letý kluk na své spolužačce. Půl roku všem dělali testy DNA než ho našli. Nebyl též nijak potrestán, jen dán do diagnostického ústavu v osmnácti ho pustili. Přejmenoval se žil v Praze kde dělal zase trestní činnost až opět ve 22 pokus o vraždu ho zadrželi a dali do vazby. Člověk, který něco takového udělá nikdy už jiný nebude , tak co sním. Zbytečné náklady za takového člověka.Tím, že bude policie někde hlídkovat tím se zločinům nezabrání. Tady se klidně vraždí neviní lidé a vrahouni si spokojeně v teploučku žijí dál. To se vám zdá správné?????? Mě né!

 
sharon
sharon - 15.10.2014 21:53

1234-5: smajlik - 37smajlik - 37 a ostrejma.....

 
1234-5
1234-5 - 15.10.2014 19:41

Anahir: za a) je správně ... smajlik - 37

 
sharon
sharon - 15.10.2014 19:11

Vražedkyně ze žďárské školy: Známe její jméno, děsivou minulost i průběh zásahu ve škole!


14. 10. 2014 15.00

Šestadvacetiletá Barbora Orlová z Ostravy, která dnes ráno ve žďárské střední škole zabila šestnáctiletého studenta Petra V., už má za sebou podobný čin.

Před dvěma lety v květnu totiž zaútočila na vychovatelku havířovské základní školy a jako rukojmí držela dvě malé dívky. Soud ji tehdy ale zprostil viny pro nepříčetnost, ovšem z dalšího rozhodnutí se její ústavní léčba v psychiatrické léčebně změnila na ambulantní a Orlová tak byla na svobodě.

Podle svědků se má jednat o ženu romské národnosti, ale toto není potvrzeno. Do žďárské školy přišla krást, když ji tam nachytala v šatnách studentka, které pak přispěchal na pomoc Petr V., jehož Orlová pobodala a on na následky zranění zemřel.

Orlová navíc poranila i dvě studentky a zasahujícího policistu.

Z informací serveru tisen.tv víme, že policistou byl vyjednavač, který se Orlové nabídnul jako náhradní rukojmí za jednu studentku. Poté, co si vedle Orlové vyjednavač klekl, pořezala ho pak v obličeji během svého pádu poté, co ji policisté ze zásahovky trefili taserem.

Barboru Orlovou sice zbavili za útok v Havířově viny pro nepříčetnost, ale podle výpovědi svědků tedy byla nyní příčetná až moc. Měla totiž u sebe celý arzenál nožů…

 
sharon
sharon - 15.10.2014 18:45

Anahir: no právě , prej se nemám dívat na TV.....smajlik - 26

 
sharon
sharon - 15.10.2014 18:45

1234-5: nejsem v bludu....jsem blbka a nemůžu za to.....smajlik - 26

 
Anahir
Anahir - 15.10.2014 18:45

1234-5: Když si to přečteš pořádně, tak píšu, že když bude systém do budoucna přísnější, tak bude i nákladnější.
Nikde nepíšu, že dnes je to levné a už vůbec nepíšu že nás to stojí míň než ... nevím jaké časové období máš na mysli.

Ústavy, zabezpečovací detence - všechno to něco stojí a je to dražší než ambulantní léčba. Pokud ambulantní léčbu omezíme, protože budeme chtít společnost více chránit a tedy více budou tito pacienti zavřeni a bude daleko obtížnější aby se dostali ven, pak samozřejmě taková ochrana společnosti bude dražší. A jestli nechceme nemocné zabíjet, musíme s nimi něco udělat a zajistit přísnější ochranu a to bude něco stát nás všechny, protože my všichni chceme být lépe chráněni.

 
Anahir
Anahir - 15.10.2014 18:36

sharon: možná to myslel dobře, nechce aby ses trápila, chlapi bejvaj takový, jsou to chlapi.
Rozpoutané emoce chápeme asi všichni, byl to mladý člověk, na prahu života a umřel úplně zbytečně. I mne se to dotýká víc než bych chtěla.

 
1234-5
1234-5 - 15.10.2014 18:34

sharon: 17:19 ... jsi v bludu a to tě omlouvá .... smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 67smajlik - 67

 
1234-5
1234-5 - 15.10.2014 18:33

Anahir: 15:24 -- a to si jako myslíš, že nás to teď stojí míň ????

 
evropka
evropka - 15.10.2014 18:15

chápu všechny emoce a názorysmajlik - 85

 
sharon
sharon - 15.10.2014 18:05

Anahir: on mi už i syn málem vynadalsmajlik - 26......mě to prostě hrozně sebralo asi proto že vnučka je gymplu a vnuk na průmce...oba měli letos 17......raději ani nemyslet......smajlik - 76

 
Anahir
Anahir - 15.10.2014 17:58

sharon: to se dá pochopit, protože je to opravdu tragedie...

 
sharon
sharon - 15.10.2014 17:21

tak si říkám a nemůže člověk tu nemoc třeba hrát ,...do hlavy mu přece nikdo nevidí.....je to blbost , já vím.....ale co když....smajlik - 26

 
sharon
sharon - 15.10.2014 17:19

Pentlička: Anahir: ale to já všechno vím....ale teď momentálně to vidím jinak.....

 
Pentlička
Pentlička - 15.10.2014 16:25

andys, sharon: asi jste se nikdy nesetkali se schizofrenií, ale ti lidé si opravdu nejsou vědomi toho, že dělají něco špatného, jednají pod vlivem bludu. Žádný stát, který si říká civiizovaný, nemůže potrestat duševně nemocného člověka za čin, který spáchal v akutní fázi svojí nemoci. Tím nechci říct, že to není strašné a že mi není líto toho mrtvého chlapce a těwch pobodaných. Podle mě je potřeba, aby tito nebezpeční duševně nemocní lidé byli umístěni v detenčním ústavu, odkud by nemohli utéct a tam i léčeni. A chtělo by to zpřísnit podmínky propouštění takových nemocných na svobodu.

 
Anahir
Anahir - 15.10.2014 16:15

duševní onemocnění je blbé v tom, že není vidět. Nedá se změřit, obhlédnout jeho míru. Nedá se např. ohmatat, posoudit vizuálně atd.
Schizofrenik jedná prostě podle toho, jaký má blud, který neodpovídá skutečnosti. Jenže on ho tak prostě vidí, vnímá, slyší a myslí si že je to pravda. Nic ho nepřesvědčí o tom, že je to jinak. My když něco vidíme, slyšíme, cítíme, tak nás taky skoro nic nepřesvědčí že je to jinak. Jenže my vidíme skutečnost a oni blud.smajlik - 26

 
orinka
orinka - 15.10.2014 16:13

obraťme list k možnému většímu nebezpečí - právě jsem se dívala na reportáž ze západní Ukrajiny. Jako kdysi pochodovali fašisti za Hitlera s pochodněmi, tak to samé je teď na UK. Ukrajina, město Rovno, blízko Lvova. Na Ukrajině je fašismus, už je to jasné. Co je ruského, přejmenovává se. I kdyby to měl být Puškin. Děti ve školách nesmějí mluvit rusky. ....to volání po pomstě je strašné, dopadne to tragicky a krvavě. Nejhorší, že jsem v průvodu viděla vlastně jen samé mladé lidi. Asi neznají vlastní historii. A napadá mi - oni nechodí do práce? Z čeho vlastně žijí? Kdo je podporuje?smajlik - 26

 
orinka
orinka - 15.10.2014 15:45

sharon: v tom stavu opravdu nevíš co děláš a navíc můžeš mít v hlavě hlasy, které tě vedou něco udělat. Stačí nebrat prášky...neměli ji pouštět ven, vůbec nikdy po tom, co už jednou udělala. Já nemám ráda ty akce typu "mezi ploty". Duševní nemoc je pro mě velkým strašákem, nikdy nevíš, co ti lidé udělají, bojím se jich. Schizofrenik je pro mě ztělesněním nebezpečí. Možná jsem pitomá, ale třeba bipolární porucha, to je taky duševní nemoc, ale dočista jiná. Ten člověk nikoho nezavraždí, leda když je "dole", může zabít sám sebe v těžké depresi.

 
sharon
sharon - 15.10.2014 15:34

orinka: já ti nevím , já mám od včera takovou zlost a zároveň smutek....pořád si říkám že věděla co dělá...šla s nožem a šla krást....proč se nešla třeba vykoupat do řeky nebo já nevím....prostě pro mě je to neodpustitelné nemoc nenemoc.....smajlik - 26

 
orinka
orinka - 15.10.2014 15:31

Anahir: ano, přesně tak. Takto nemocní lidé by měli žít v izolaci.

 
orinka
orinka - 15.10.2014 15:30

andys: jenomže ona nevěděla, co dělá, konala v bludu. Neměla se vůbec dostat na veřejnost, její propuštění byla fatální chyba. A za tu by měli pykat "odborníci", kteří ji spáchali. I ministr zdravotnictví byl včera v šoku, bylo to na něm hodně vidět. A nechápal, proč nebylo víc posudků k její osobě a soud se řídil jenom jedním. Však taky ředitel opavské psychiatrie rezignoval. I když - teď už je to houby platné. Taky je mu 68, co by tam ještě dělal...

 
Anahir
Anahir - 15.10.2014 15:24

sharon: to určitě ne, je to naprosto strašné. První co mne napadlo, můj bože, co ty rodiče.... těžko říct jak moc lze vůbec takovou hroznou věc chápat. Ty rodiče mají plné právo to nechápat.

Každopádně,ale právě proto že nezabíjíme nemocné co nakonec neví co dělají, tak právě proto by měl systém být daleko daleko přísnější a tím bude i mnohem nákladnější. Ale abychom předešli takovým věcem a neuchýlili se k zabíjení, musíme to prostě zaplatit. Je to cena za naši ochranu.
Je to hrozné.smajlik - 97

 
sharon
sharon - 15.10.2014 15:14

Anahir: to chápu smajlik - 26, na druhou stranu ti postižení a nemocní by neměli zabíjet mladé a zdravé....a vůbec žádnésmajlik - 36...jistě že je vinných spousty dalších hlavně matka co se za ni zaručila ji neměla nechat bez dozorusmajlik - 36...těžko říct každopádně mě osobně se to hodně dotklo - děti a rodina jsou pro mě vším......dyť to pomalu není u nás měsíc kdy by nebyl někdo zabit , unesen, znásilněn...v takové malé zemičce je to hrůza....

 
Anahir
Anahir - 15.10.2014 15:00

Myslím, že Pentlička chtěla říct, že jako společnost nezabíjíme své jakkoliv nemocné či postižené spoluobčany.
Ale jako společnost bychom měli daleko pečlivěji a přísněji postupovat, aby lidé byli ochráněni a nestalo se to, co se stalo. Systém byl zřejmě podceněn a stálo to život. Což je to nejhrůznější co se mohlo stát.

 
sharon
sharon - 15.10.2014 14:58

andys: a každej vrah bude prohlášenej za psychouše......smajlik - 36 a prd se mu stane ...nechci napsat přímo že hovno se mu stane......smajlik - 36

 
andys
andys - 15.10.2014 14:51

smajlik - 47sharon: Přesně tak, když se bude vše promíjet, tak aby jsme se za chvilku báli jít mezi lidi.

 
sharon
sharon - 15.10.2014 13:58

andys: já s tebou souhlasím.....

 
sharon
sharon - 15.10.2014 13:57

Pentlička: promiň ale jde do školy krást a s nožem......trest smrti a basta a bez pardonu....
ten policajt co ho pobodala ji měl zastřelit......tečka !
kdyby to bylo moje děcko nebo vnuk tak bych si to s ní vyřídila sama .....
ředitel psychiatrie kde se léčila rezignoval.....

 
Pentlička
Pentlička - 15.10.2014 12:39

andys: Ta žena je duševně nemocná, není si vědoma toho, že spáchala něco zlého, jak ji chceš potrestat? Proč? Trest by měli dostat ti, co ji propustili z léčebny. Mělo by se zpřísnit propouštění pacientů, kteří spáchali pod vlivem nemoci nějaký násilný čin.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 15.10.2014 10:04

take me hlava nebere takou hruzu.

to jde dite jen do skoly, aby meli na deti hlidace

 
andys
andys - 15.10.2014 9:02

orinka: proč zavřít, je to prokazatelná vražda, tak si zaslouží trest smrti. Proč jí máme léčit a platit na ní to k ničemu nevede. Za pár let se najde zase nějaký chytrák a zase jí propusí a on to udělá zase.

 
orinka
orinka - 15.10.2014 8:42

evropka: já, na rozdíl od Sharon, mám velmi špatnou zkušenost, takže jsem se s nimi v podstatě rozešla ve zlém. Dalo mi hodně práce, aby mi vyplatili naspořenou částku a přestali s obstrukcemi.

 
evropka
evropka - 15.10.2014 8:14

sharon: ale já nenapsala že s důchodoým mám problém....jen vím o jejich produktech víc než je zdrávosmajlik - 42tak z principu bych šla pryč

 
orinka
orinka - 15.10.2014 8:05

Haninka: obávám se, že ti už žádné svědomí nemají a nepřipustí chybu. Ledaže by jim ji někdo dokázal a to bude fuška.

 
sharon
sharon - 14.10.2014 21:58

Jaguška: ta ženská šla do té školy krást......
smajlik - 26
na Primě plakal jeho táta a já s ním....
být tam rozumný policajt mohl jí v sebeobraně zastřelit.....smajlik - 36smajlik - 36

 
sharon
sharon - 14.10.2014 21:56

evropka: já mám u AXA důchodové připojištění už roky....podruhé, poprvé v pohodě a bez problémů vyplaceno !smajlik - 26

 
sharon
sharon - 14.10.2014 21:55

Události na ČT1 v 19.00 hod. řekl(a):
"Ambulantní péče byla pacientce z trvalé hospitalizace v Psychiatrické nemocnici v Opavě změněna, jelikož Okresní soud v Opavě posoudil žádost jmenované a doporučení vedení nemocnice. Zároveň zvážil i okolnosti propuštění pacientky z důvodu žádosti její matky, která se zaručila, že bude na dceru dohlížet a pravidelně s ní navštěvovat ambulantního lékaře - psychiatra."
BEZVA!!! Žádný nový, nezávislý posudek o momentálním stavu pacientky, žádné doporučení či zamítnutí žádosti...
Pacientku s těžkou schizofrenií, nota bene, která už jednou zaútočila se zbraní, pustí domů! NEUVĚŘITELNÉ!!!
A dnes se zase všichni - včetně politiků, soudců, lékařů - diví, jak se to jen mohlo stát?!
P.S. K blití, tato "hra na demokracii"!

 
Haninka
Haninka - 14.10.2014 21:30

talenka: nepředstavitelné smajlik - 66 smajlik - 85

 
Jaguška
Jaguška - 14.10.2014 20:30

Dříve se tomu říkalo osud, teď se tomu říká být ve špatnou dobu na špatném místě. Ta ženská prostě někam dojela, mohlo se to stát kdekoliv.

 
talenka
talenka - 14.10.2014 19:35

Haninka: Je mi úplně fyzicky zle od té chvíle, co jsem se to dozvěděla. To je TAK strašné smajlik - 85 ráno ti odejde jako jindy - a odpoledne už se nevrátí smajlik - 85

 
Haninka
Haninka - 14.10.2014 19:33

orinka: jenomže těm se právě nic nestane. Jak můžou žít s vědomím, že nepřímo zavinili takovou hrůzu?

 
evropka
evropka - 14.10.2014 19:21

obrázek - 58_1_(5).gif
tak strašná bolest,to se nedá komentovat

 
evropka
evropka - 14.10.2014 19:20

melda: AXA je šílená banda a jejich produkty jsou doslova všechny zlodějské,stydím se že tam máme důchodové připojištění..bohužel s tím nejde nic dělat

 
orinka
orinka - 14.10.2014 19:17

Tu ženskou by měli zavřít pod zámek, je nemocná a neručí za sebe. Ale ty soudce, kteří podepsali její propuštění z ústavu, ty by měli pohnat k odpovědnosti, ti špatně rozhodli a posoudili! To jsou praví viníci.

 
Haninka
Haninka - 14.10.2014 19:09

Rema: to je hrůza, rodiče aby se z toho zbláznili, asi bych ani nechtěla žít...

 
Haninka
Haninka - 14.10.2014 19:08

sharon: nestane se jí nic...zavřou ji na pár let do léčebny, pak někdo usoudí, že není nebezpečná a pustí ji mezi lidi...smajlik - 36
Minulý týden jsem byla v kině na českém filmu Andělé všedního dne, v podstatě je o tom, jak v životě kolikrát řešíme kraviny a důležité člověku utíkají. Dnes jsem si to bohužel touto událostí zase uvědomila...nějaká 3 z matiky, co by za ní dali rodiče toho kluka...smajlik - 85

 
sharon
sharon - 14.10.2014 18:56

Rema: a co se jí stane když je nemocná ?...nicsmajlik - 36...hrůza....smrt za smrt !

 
Rema
Rema - 14.10.2014 18:35

Haninka: nejhorší je, že se plní předpověď mé známé, která pracovala jako zdravotní sestra v inkriminované léčebně, od určité doby se začalo tlačit na to, aby byli schizofrenici propouštěni do ambulantní péče a tehdy mi řekla, počkej, co se začne dít.Od té doby sleduji, že bohužel měla pravdu, je to už několikátý útok schizofrenika. Vždycky si na její slova vzpomenu. Celkově šílený týden, v neděli se zabil na motorce18-letý spolužák mého syna a jeho bratr včera taky zemřel, jeli spolu. smajlik - 85

 
sharon
sharon - 14.10.2014 17:51

Haninka: Jaguška: hrůza, hrůzasmajlik - 37........nebo jak na ulici napadli pána a ještě mu dupnul na hlavu....smajlik - 76

 
Jaguška
Jaguška - 14.10.2014 16:50

Haninka: Jak na divokém západě. Pošahanou agresivní ženskou pustí z léčebny!!!

 
Haninka
Haninka - 14.10.2014 15:23

Ten ubodaný kluk to je hrůza, představa, že mi dítě odejde ráno do školy a už se z ní nikdy nevrátí, nepředstavitelné smajlik - 85smajlik - 85smajlik - 85 je mi to moc líto

 
orinka
orinka - 14.10.2014 8:49

Milda3: měl jsi vybrat celou hotovost, prošvihl si ideální šancismajlik - 68 - ale vážně, člověk netuší, co všechno může technika spískat. Já zas - ale to byla asi spíš lajdácká práce personálu - odešla od jedné zdravotní pojišťovny, která mi před mnoha lety zaslala zprávu, že jí dlužím 20 tisíc. Přitom jí šly pravidelné splátky na pojistné, neb jsem pracovala u velké a solidní organizace, u které nějaké zanedbání nepřicházelo vůbec v úvahu.smajlik - 68A myslíš, že až jsem to všecko pozjišťovala a přišla jim tam s papírem a černé na bílém napsáno, jak mám všecko v pořádku - že se mi tam omluvili?? Prd.

 
Milda3
Milda3 - 14.10.2014 8:31

ještě přidávám snímek toho lístku

obrázek - 027(43).JPG

 

-- Kompletní archiv diskuse --


Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77204.
    Archiv anket.