Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Naštvalo vás

sharon
sharon - 13.4.2014 10:21

orinka: já to viděla z balkonu jak je vozily na loďkách a k Hradisku vrtulníkem...seděla jsem v 6. patře na balkoně a brečela.....smajlik - 26 a vnučka měla měsíc a bydlely naproti nás.....manžel plaval s bombou na rameni aby mladá mohla uvařit sunar a měl co dělat jak ho mezi domama bral proud.......a z auta jsme měly ponorku...no, stačilo, kdo to nezažil,smajlik - 85 neuvěří......je to možný že holka má 1.května 17.....??? jak to letí , ale povodeň mám před očima jako by to bylo včera.....

 
orinka
orinka - 13.4.2014 9:55

sharon: a to jste ještě měli štěstí, že s váma barák nespadl. V černovíře spadla skoro celá naše ulice a lidi skákali z pater do pontonů.

 
orinka
orinka - 13.4.2014 9:54

sharon: neblázni, ty z toho neuvidíš ani korunu, to oni nedostávají, to bys musela vlastnit ubytovnu. Majitelům ubytoven to teče na konto!! Chudáci ubytovaní jsou chudáci dvojnásobní - odírá je majitel, bydlí v chlívkách a navíc si lidi kolem myslí, že ty peníze pobírají oni. To jsi opravdu na omylu.

 
orinka
orinka - 13.4.2014 9:52

denda04: co zeptat - na nástěnku to připíchnout!

 
sharon
sharon - 13.4.2014 9:44

denda04: včera to bylo v TV o těch ubytovnách a kolik jim stát dávásmajlik - 76......prodám náš byt a půjdu na ubytovnu....taky chci od státu...smajlik - 68

 
denda04
denda04 - 13.4.2014 9:17

sharon: máš pravdu a stále o tom kecají kolik přidali důchodcům,ale kolik přidávají nemakačenkům a na ubytovny měsíčně smajlik - 76to jde vše do kapes vychcákům to je OK,ale o 200Kč budou kecat furt a to já ani nedostanu smajlik - 67smajlik - 68

 
sharon
sharon - 13.4.2014 8:22

1234-5: to máš pravdu s tím důchodem.....dělají jen zlo mezi lidma , mělo by to být když tak už všem stejně anebo ať si to raději strčí do řiti.......smajlik - 36smajlik - 68

 
sharon
sharon - 13.4.2014 8:20

orinka: holka , tak u nás bylo přes tři metry a když šel za náma můj táta tak ho u finančáku už nepustily dál vrazily mu do ruky pecen chleba a krabici mlíka a když se ohradil že jde za dcerou tak je to nezajímalo , dál ho nepustily takže šel zpět na Novou ulic nad špitál domů s chlebem a mlíkem a mamka byla v šoku.....smajlik - 26smajlik - 26

 
denda04
denda04 - 13.4.2014 7:00

Milda3: já bych se šla zeptat či náhodou někoho neviděli 2 baliky vody a někdo je schoval ,aby je náhodou někdo nevzal smajlik - 58smajlik - 67smajlik - 68

 
orinka
orinka - 13.4.2014 5:49

Milda3: tak to je síla. Opravdu se můžeme obecně stydět, jaký jsme to zlodějský národ. S tou vodou jsi mi připomněl rok 1997. Tady na Moravě byly tragické povodně, čtvrť Černovír na tom byla jako Troubky, lidi odtamtud byli sestěhováni sem na Tabulák do školy. Jsme sídliště. Do té školy se vozil proviant, postižení měli nárok na balenou vodu zdarma. A co myslíš? Chodili si pro ni taky ti, co bydlili naproti v paneláku a nenamočili si ani ponožku.

 
Milda3
Milda3 - 12.4.2014 20:50

ve čtvrtek jsem si koupil 8 balíků perlivé vody,syn mi to v pátek ráno šel vynosit z auta domů a dvěma balíky si zapřel vchodové a druhé dveře,těch 6 balíků dal do výtahu a neuvědomil si že má ještě ty 2 ve vstupní chodbě a vyvezl to domů ke mě do pokoje,za chvíli mu říkám kde jsou ty 2 balíky že mi jich dal jen šest,tak si to uvědomil že je nechal dole a jel pro ně ,to uběhlo snad 5 minut a ty 2 balíky tam někdo ukradl,v baráku nemáme žádný cikány jen většinou starší a pár mladejch.je vidět jak na tom jsou asi špatně a z 95% vím o koho se jedná,výtah zůstal celou dobu u nás nahoře

 
kubikm
kubikm - 12.4.2014 19:30

Jaguška: a rozhodnout, zda ambulantně nebo ležet...to je na ošetřujícím lékaři, záleží, zda je tam rizikový faktor...

 
kubikm
kubikm - 12.4.2014 19:28

Jaguška: pokud tedy praktický...lidi jsou v různých skupinách a podle toho je kapitace, je proto možné, že každý za stejnou věc má jinou cenu...

 
denda04
denda04 - 12.4.2014 11:18

Jaguška: je to BORDEL co si budeme povidatsmajlik - 36

 
Jaguška
Jaguška - 12.4.2014 10:38

Včera jsme si s partnerem stáhli z IZIPu Přehled úhrad zdravotní péče za minulý rok a je to velmi zajímavé čtení. Doporučuji všem. Oba máme stejné lékaře a zatímco za mne platí VZP praktické lékařce 83,30 měsíčně, za mého partnera jen 71,05. Oba jsme byli posláni na stejné oční vyšetření na Bulovku. Já jsem tam musela ležet 2 noci a zaplatit 200 Kč, partner tam docházel ambulantně - máme to kousek. Za mne zaplatila pojišťovna včetně lůžkové péče 6000,60 Kč, za partnera 1013,40. Kdybych mohla docházet na ambulantní vyšetření, ušetřila by VZP skoro 5000 Kč. A tak je to se vším.

 
denda04
denda04 - 12.4.2014 9:03

1234-5: 19.49 SOUHLAS já taky jen zlomek z 200Kč jak pišeš ten co má víc dostane víc a ten co má málo dostane málo smajlik - 34smajlik - 48smajlik - 36

 
kubikm
kubikm - 11.4.2014 23:27

melda: nevím, byl čvut...ing...a seděl v kanclu nějaké firmy na kotle...

 
Milda3
Milda3 - 11.4.2014 22:56

tak aby bral někdo důchod 22 000,musel by mít osobní vyměřovací základ okolo 115 000
tady jsou tabulky asi do 98 000

http://www.investujeme.cz/mate-vyssi-prijmy-na-duchod-pockejte/

 
1234-5
1234-5 - 11.4.2014 21:05

v r.2012 jsem za pobyt v nemocnici zaplatila 3000 a stále si myslím, že jim měl zůstat, ale nenažraným lékárnám teda určitě ne !!!! a jiným smajlik - 26smajlik - 26smajlik - 26

 
melda
melda - 11.4.2014 20:31

sharon 10:20: taky nechápu ... postavený na hlavu ... v nemocnici měli poplatek nechat a za ambulantní návštěvy zrušit ... a možná zvýšit za pohotovost ...

Milda3: těch 60 kč jistě náklady na nezdravotní složku nepokryje ...

kubikm: teda ... důchod 22 tisíc ... to jsem ještě od nikoho normálního neslyšel ... a není to třeba bývalej voják?

 
1234-5
1234-5 - 11.4.2014 19:49

Santé: no vidíš, a takoví důchodci dělají průměr a ještě si polepší o 1,8% nebo kolik ... takže zase čím větší kupa, tím se na ni víc se... ... proč se nepřidává spravedlivě plošně ???? tak já můžu čekat přidáno ne o 200 ale tak o 80 ... páni to se rozšoupnu ... co s tím budu dělat? asi to dám na charitu

 
Santé
Santé - 11.4.2014 18:43

sharon: ad Praha a důchody - ty nevím, ale plat ve státním sektoru teda moc vysoký nemám smajlik - 26

 
Santé
Santé - 11.4.2014 18:42

kubikm: no důchod 22 tis. smajlik - 6smajlik - 6, to teda musel být nějaké ZVÍŘE, protože je to z platu, takže i plat musel mít hooodně slušný smajlik - 76

 
sharon
sharon - 11.4.2014 17:41

kubikm: to asi nebudesmajlik - 26, ale mnohdy má 14 tisíc čtyřčlená rodina.....a kamarád co má 22 ...to zírámsmajlik - 20....znám pana ing se 2 vysokýma školama co býval ředitelem firmy a má důchod 14,5......v Praze jsou asi vyšší důchody....smajlik - 26smajlik - 68

 
kubikm
kubikm - 11.4.2014 17:20

sharon: on je rozdíl mezi soukromým, co si musí vše oběhat, sehnat, nechat prát atd...je toho neurekom, nebo těmi, co jsou ještě někde na poliklinice...
vzhledem k tomu, že muž má důchod 14 tisíc...a jeho kamarád, co byl vždy jen zaměstnancem v kanceláři a má 22....asi to s platy nebude nijak divoké...

 
sharon
sharon - 11.4.2014 16:16

kubikm: no právě ....ty pojišťovny....za to my pacienti můžem ?...v tom by měl stát udělat pořádek a jen tak mmch, praktičtí doktoři nejsou žádní chudáci....pokud člověku opravdu něco je tak ho stejně odešlou a za psaní receptů a té agendy kolem si myslím že jsou placeni docela slušně proti jiným profesím.....já přeju platy odborníkům , specialistům.....

 
kubikm
kubikm - 11.4.2014 14:31

magatao: v některých státech mají restaurace a pacienti si kupují jídlo tam, nebo si nechají přinést
je přeci nesmysl vybírat na zdravotnickou péči a ty peníze projíst....

 
kubikm
kubikm - 11.4.2014 14:26

sharon: pokud to vykáže jako prevenci, tak za to se 30,- nevybírá

 
kubikm
kubikm - 11.4.2014 14:26

sharon: ad poplatky u praktického
muž má doktorskej program, který k určité diagnoze to rovnou píše...je na něm, zda to vybere
ale je to pro něj příjem a platí z toho daně, zdravotní a sociální....takže mu z toho nic nezbyde...
a vybírají to proto, že jim pojišťovny už leta nenavýšili za bod...takže ano, poj. ty peníze ušetří

jinak to mají odborní doktoři, a špitály...to ale už nevím...

 
sharon
sharon - 11.4.2014 12:42

magatao: v nemocnici to není jen jídlo ale veškeré ostatní náklady ....voda, elektřina, prádlo, úklid...a podobně....i ta stovka možná někdy nestačí a navíc oni tam dnes nikoho zbytečně dlouho nedrží....manžel šel po 6 ti hodinové mimotělní operaci srdce pátej den domů....
a u těch praktickejch to taky nechápu....je to jak kde a jak kdy.....jednou napíše recept na lék který beru roky a změří tlak a odejdu a jindy si o 30kč řekne.....
loni o prázdinách naši mudru zastupovala její známá na vesnici a my potřebovaly léky a tak jsme musely jet tam , já bez hotovosti jen s kartou do bankomatu....mudra mi napsala co jsem chtěla a změřila tlak a já říkám že u sebe nemám hotovostsmajlik - 26 a doktorka mi říká...to nevadí, my to tady tak neberem...smajlik - 26 tak pak se vyznejte....

 
orinka
orinka - 11.4.2014 12:41

thePlacheck: nejen, byl tam hlavně Jan Keller. Ale nebyli jsme tam. Kellera mám ráda.

 
magatao
magatao - 11.4.2014 12:29

Poplatky v nemocnicích chápu. Tam to není za léčení, ale za jídlo, povlečení, vodu atd.. I když ta stovka už se mi taky zdála hodně, protože kolik toho člověk sní, když je mu zle? Většinou nic moc, pokud už vůbec něco jí. Sice ušetří za to, co by projedli doma, ale doma těžko na týden, dva odhlásí nájem, odpady, v zimě vypnou topení a nechají to tam vymrznout... takže stejně tam ty náklady na "opuštěný domov" moc nepoklesnou. Důchodci mají málo sami o sobě, a pracujícímu na neschopence klesne plat tak razantně, že to prakticky každýmu udělá dost citelnou díru do rozpočtu. Takže v nemocnicích poplatky klidně ano, ale prosím rozumně.
Poplatky u doktorů jsem ale moc nepochopila. myslela jsem, že je vybírají pro pojišťovny, ale prý zůstávají těm doktorům, a ti je zas musí vykázat, že je opravdo od každého vybrali, jinak mají průšvih. Takže si ani nemůžou říct, že chudák stará babi, od tý si nevezmeme. Tam mi smysl nějak uniká...smajlik - 55

 
denda04
denda04 - 11.4.2014 12:16

sharon: 11.29smajlik - 34smajlik - 34smajlik - 34

 
sharon
sharon - 11.4.2014 11:52

Milda3: já vím.....smajlik - 31

 
Milda3
Milda3 - 11.4.2014 11:31

sharon: ten poplatek 100 korun zrušil ústavní soud od 1.1.2014 a vláda chce aby se platilo opět 60 korun,ale to musí schválit sněmovna

 
sharon
sharon - 11.4.2014 11:29

IVUSKA 56: přesně moje tchyně dej jí pánbůh lehkou zem.....ta bývala v nemocnici 4x do roka , taky měla bércáky......
jednou si pamatuju , manžel byl na týden na rybách a máti ve špitále tak jsem jí uvařila pudink, jablíčkový kompot a vypravila se za chudinkou co leží v posteli a je jí smutno.....
já tam přijdu ...no a moje tchyňka -hééérečka, sedí u stolu, obočí namalované jako břežněv , v ušíích barevné klipsy a přivítá mě tím jak jí nadbíhá pan primář....a mě málem omývaly...jo a za pudink a kompot ani nepoděkovala.....tak jsem se zařekla že jí příště nasere ježíšek......(pardon)....

 
denda04
denda04 - 11.4.2014 11:16

IVUSKA 56: tak tohle sem slyšela taky ,

poplatek by měl být na jidlo elekřinu snad tech 50- 60Kč

bohatej si dá nadstandartsmajlik - 58smajlik - 47

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 11.4.2014 10:40

sharon: máš pravdu, ta stovka pokreje náklady na den, když jsem doma. Stravu a vodu a teplo není zdravotnictví povinno platit. I ten důchodce, pokud bude měsíc v nemocnici zaplatí 3000,- za to doma nevyžije. Vím, že nájem platit musí a energie, ale nic nespotřebovává, takže mu to vrátí. Nebo třeba důchodcům účtovat méně. Nejsou daleko doby, kdy se staří lidé nechali na zimu hospitalizovat, aby nemuseli doma topit a chodit pro uhlí. Moje kolegyně měla takovou tchyni, té se v nemocnici strašně líbylo, doma byla sama a v nemocnici bylo veselo, měla bércové vředy a cukrovku, tak se jí to špatně hojilo

 
sharon
sharon - 11.4.2014 10:20

magatao: a tam je ten pes zakopanej ...peníze od pojištěnců jdou bůhví kam a to vládu snad ani nezajímá, nemocnice řvou že jsou na tom mizerně od chvíle kdy se nevybírá 100kč....proč neřvou po pojišťovnách aby se jim víc proplácelo, potom pro obyčejnýho člověka peníze nejsou , ale na jehly pro fetky to ano.....smajlik - 36smajlik - 36
a proč vláda zrušila poplatek v nemocnici a u praktických a za recept jej nechala , není to postavený na palici ???....nemělo to být naopak ?...když už tedy....smajlik - 76smajlik - 36

 
sharon
sharon - 11.4.2014 10:16

thePlacheck: ne, ne, je mi ukradenej , všichni mi jsou ulradeni...všichni do jednoho a nikdy už nejdu k žádným volbým...ani náhodou , jsou tam stále jedni a titíž šmejdi ...koukni dnes jak se dohadují, jaké vedou žabomyší války a zajímají je obyčejní lidé ??...ani náhodou .....

 
kubikm
kubikm - 11.4.2014 9:49

magatao: horší jsou ty počítače a jiné "drobnosti" - jako studijní cesta do číny, jak tam fungují pojišťovny....a pěkně s celou rodinou...

 
kubikm
kubikm - 11.4.2014 9:46

magatao: jo, na tu babu si pamatuju, tlustá blonckasmajlik - 48

 
magatao
magatao - 11.4.2014 8:51

kubikm: to je pravda :-( Jednou jsem do toho jejich paláce musela jít, protože po mě chtěli doplatit asi 70 korun (zaměstnavatel mě tam zapomněl včas přihlásit, a hádali jsme se po asi sedmi letech od toho o nějakých pár korun penále z té doby). Tam mramorový schodiště, fontána uprostřed haly, zbytečnej přepych na každým metru tý budovy. Tak jsem to zaplatila a cestou domů rovnou změnila pojišťovnu na jinou. Možná, že má systém hospodaření stejnej, do toho fakt nevidím, ale aspoň to nedávají tak okázale a arogantně najevo. (Tenkrát šéfovala VZP nějaká paní Musílková, myslím se tak jmenovala, a ta někde říkala, že přece náklady na udržování takovéhle budovy něco stojí a nevidí důvod, proč by se měli přestěhovat do méně reprezeznativních prostor smajlik - 42).

 
thePlacheck
thePlacheck - 10.4.2014 23:36

Tak já byl u doktora v Olomouci v sobotu se ségrou a ona mi až doma řekne že na náměstí byl Bohuš Sobotků.smajlik - 26
sharon -byla si tam?

 
1234-5
1234-5 - 10.4.2014 20:20

kubikm: takže to není o lidech a pro lidi, ale o penězích a pro peníze ... ó, jak jsem šťastná v této době ....

 
kubikm
kubikm - 10.4.2014 19:56

orinka: a vidělas ty paláce VZP? a že pořád mění počítače a auta...na svoji potřebu? Ty jim to platíš
co se vybere na pojištění, z toho má poj. 4%, víš, kolik je to peněz???

 
kubikm
kubikm - 10.4.2014 19:54

1234-5: víš, proč to je? Náklady...VZP neplatí a nemocnice se dostávají do mínususmajlik - 48

 
kubikm
kubikm - 10.4.2014 19:53

Jaguška: dnes je v novinách, že to protonové snad VZP uzná...

 
orinka
orinka - 10.4.2014 17:08

Jaguška: kdyby v roce 2010 nevzali mamu protekčně na vyšetření střev hned jak měla potíže (vyšetření, které má přitom každý "rád" - kolonoskopie), musela by čekat 4 měsíce, než by jí sdělili krutou diagnozu. Takhle ji krátce po kolonos. odoperovali, a pak už zahojená šla na další léčbu na onkologii. Asi by to čekání nepřežila. Jenomže, kde to jsme?smajlik - 59Ne každý má přímluvce a možnosti, bolí nás to přece každého stejně!

 
1234-5
1234-5 - 10.4.2014 16:38

Jaguška: do prdele !!!!

 
Jaguška
Jaguška - 10.4.2014 16:02

Kamarádka má manžela, kterému se vrátila rakovina močového měchýře. Měl velké bolesti, nechal se odvézt do Vinohradské nemocnice, tam mu dali klystýr a injekci a že prý bez CT nemohou nic dělat a objednali ho na CT za 15 dní!!! Zaplatil si tedy 4700 Kč za CT v Protonovém centru na Bulovce, se kterým nemají zdravotní pojišťovny smlouvy. S CT ho začali na Vinohradech hned léčit. Bez CT by se trápil dalších 15 dní. Kam to naše zdravotnictví spěje?

 
orinka
orinka - 10.4.2014 15:49

1234-5: asi si řekli: chtěla se zasebevraždit, tak ať si užije (prášky+alkohol)smajlik - 55

 
1234-5
1234-5 - 10.4.2014 14:57

hojky holky .... a mě teda úplně dneska potěšilo toto : Pacientku s otravou odmítlo sedm nemocnic, sanitka ji po Praze vozila hodinu a půl

Pražská záchranná služba se ve středu marně snažila umístit do nemocnice ženu, která se na Palmovce otrávila léky a alkoholem. Záchranáře odmítlo sedm nemocnic a pacientku se teprve po 83 minutách od tísňového volání podařilo umístit na metabolickou jednotku v nemocnici pod Petřínem

a doufám, že ji tu cestu dali k úhradě ... přece ji nebudou vozit zadara a taky to, že blokovala sanitu, kdyby byla třeba nekde jinde smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 68

 
orinka
orinka - 10.4.2014 7:04

Almega: mně nejvíc s*-*ou sluníčkové magazíny, kde je plno "upřímných" pozdravů, plno sluníčkových ženušek, jejich reakce spočívají ve výrazech SUPER, JOJO, TAKY TAK....to člověka skutečně obohatí.smajlik - 68 Jenomže, pokud jde o magazín bohatý, který může rozdávat ceny, má i přesto diskutujích dost. Však nejsou podepsané pravým jménem a klidně můžou být za husičku.smajlik - 42

 
orinka
orinka - 10.4.2014 7:01

Almega: já byla včera na kole podívat se na vnuka se zánětem středního ucha a nepřejte si vidět, jak mi bylo v nechráněné krajině mimo město.smajlik - 76 Moc se divím, že ten zánět dnes nemám takysmajlik - 68 Nečekala jsem takový teplotní zvrat a hlavně vichřici, takže jsem neměla ani čepici ani kapuci na bundě. A doufám, že co mělo květy na opylení, je opyleno a nebude nějaký průšvih.

 
Almega
Almega - 9.4.2014 14:16

Nakukuji i do jiných ženských internetových magazínů,ale skoro nikdy tam není nějaká pořádná diskuse,je tam pár názorů a dost.Nikde jsem si zatím nevšimla,že by se někdo hnusně trefoval neslušně do někoho.To se děje spíš na politických stránkách a dělají to muži. - -- Dneska mi vadí ta zima,na vrcholcích hor je vidět nový sníh....

 
kubikm
kubikm - 9.4.2014 8:53

IVUSKA 56: přesněsmajlik - 47 a legrácky....i se můžeme klidně pohádat, ale v dobrém, abychom si něco vyříkaly...ale někdo sem chodil jen proto, aby výpady hlava nehlava někomu ubližoval, protože on sám je doma nešťastný...tak ať jsou ostatní taky....

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 9.4.2014 7:58

kubikm: ale o tom to přece je, jaká by to byla diskuse, kdyby jsme si všechny notovaly, to by nás přece vůbec nebavilosmajlik - 68, ale jak píšeš přátelské popichování a narážky (i když někdy mi teda nedochází, ale asi to nebude vina pisateleksmajlik - 68) to je právě ono co nás sem tahne. Myslím, že ačkoliv se neznáme třeba osobně, víme toho o sobě možná víc než o někom z rodiny.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 8.4.2014 18:05

vlastně už mne těší, voda je opravená

ale od té doby co byla dcera vyplavená - listopad 2012. Tak se to u nás točí kolem vody.
Stále bylo slyšet jak protéká voda, ale v bytech nikde nic. Během půl roku jsme vyměnili baterie jak v kuchyni u mamky tak u nás, roháček na WC.
On to potvora regulační ventyl, hrubou silou se to podařilo rozebrat, bylo to zarostlé rzí. Ještě že jen cena materiálu.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 8.4.2014 17:57

jo jo každá jsme nějaká, je mě líto, že si nemyslím - nemohu o sobě myslet, že jsem dokonálá. Výměna názorů v pohodě, co člověk to jiný náhled na život, ale i jiné podmímky k životu. Né však útoky.
jsem ráda, že zde mohu číst, napsat a zamyslet se nad svým názorem na život v porovnání s názory a zkušenostmi druhých.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 8.4.2014 17:48

1234-5 - 8.4.2014 11:41
děvče hodně smajlik - 45

 
kubikm
kubikm - 8.4.2014 16:44

ad rejpání
pokud je to vzájemné přátelské popichování je to OK
ale pokud se na někoho sesypou, více méně s cílem mu ublížit...smajlik - 48

 
kubikm
kubikm - 8.4.2014 16:25

škoda, že už nevidím majuchu a spol....

 
kubikm
kubikm - 8.4.2014 16:23

Bellana: jen asi takhle
pokud by N. měla pravdu, jak to, že vyjela s magazínem první? a uvedla nás v omyl, protože to vydávala za společné...musela jsem potom rušit registraci...a Meryl asi po měsíci? tak nějak, po ní...

 
sharon
sharon - 8.4.2014 14:57

Bellana: tak dík , no.....

 
Bellana
Bellana - 8.4.2014 14:36

kubikm: N. to zase psala obráceně, spíš tedy jsem na straně Meryl, protože mi je sympatičtější. Co je podstatné je to, že u internetových magazínů je důležitá nejen redakce, ale i čtenářky, které vytvářejí atmosféru místa, kam se lidé chtějí vracet. Tady to většinou bylo a je fajn. I když mně osobně chybí i ty rejpalky, které rády popichovaly, ale nebraly si to osobně.

 
sharon
sharon - 8.4.2014 13:41

orinka: no všaksmajlik - 68....jenže každý den nemůže být posvícení.....smajlik - 68smajlik - 75

 
orinka
orinka - 8.4.2014 13:34

sharon: no přece....tak jako dneska, tolik nových zajímavých článků!!smajlik - 58smajlik - 31

 
sharon
sharon - 8.4.2014 13:22

orinka: jen nevím co kdyby takhle šlo ???....

 
orinka
orinka - 8.4.2014 13:02

sharon: připojuju se, takhle kdyby to šlo...smajlik - 47

 
orinka
orinka - 8.4.2014 13:01

1234-5: prosím, pokud to jen trochu jde, jdi tam, kde nechávají po výkonu přes noc. Ono se to zdá jakoby to nic nebylo, ale je! Jak to přijde k sobě, tak to začne odporně bolet. Já byla ve Vojenské nemocnici a byla jsem nakonec vděčná, že trvali na hospitalizaci. Celkem dvě noci: první den jsem nastoupila, udělali vyšetření a přípravu, druhý den ráno mě operovali, musela jsem mít ruku v závěsu nad sebou přes celou noc. Takhle kdyby mě to bolelo doma v noci, už volám doktory, jestli to tak má být? Spravil to prášek. A další den ráno převaz - nic neušetříš, beztak musíš ráno znovu z domu, tak proč tam nepobýt? Po 10 dnech se tahají stehy. Já hned po návratu domů vyzkoušela prsty na klávesnici, navlékla jsem do jehly...dobrý!! Tlustou gumovou rukavici na to a můžeš i něco udělat. Bez velkého hrdinství, pomalu.

 
sharon
sharon - 8.4.2014 12:22

IVUSKA 56: to je fakt.smajlik - 75..a navíc já osobně na některé ty "výtvory" ani nejsem zvědavá...smajlik - 68

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 8.4.2014 12:09

sharon: já jsem spokojená. A když někdo chce diskutovat, tak nahodí zajímavé téma a jak se pane diskuse rozjede. Většinou jsou nespokojeni ti, co jen nakukují, že nemají na co nakukovat, ale do diskuse se nezapojí. Vždy´t se toho tolik děje kolem nás, že se vždycky když chceme nějaké téma najde, ale někdo holt musí všechno jen kritizovat, ale sám pro to neudělá nic.smajlik - 75

 
sharon
sharon - 8.4.2014 12:03

kubikm: 11:48....nechej to plavat co bylo bylo...buďme rády za to co je...smajlik - 31smajlik - 75

 
sharon
sharon - 8.4.2014 12:02

tak dnes jste doufám spokojené.......nové články , nový recept.....Merylko děkujeme....a komu se nelíbí tak....však víte...smajlik - 68smajlik - 68
1234-5: neboj , to zvládneš, známá na tom taky byla.....buďme rády že nevíme dopředu co nás koho čeká.....smajlik - 45

 
kubikm
kubikm - 8.4.2014 11:48

Bellana: ono to bylo trochu jinak, dělaly přípravy společně, že to povedou a týden před spuštěním Meryl zjistila, že N. si vše psala na sebe a že je to de facto jen N.....
tak Meryl začala znovu...

 
1234-5
1234-5 - 8.4.2014 11:47

orinka: jojo - na obou ... pravá první.. je horší .... prý ambulantně ... jaký to je ? co mě čeká a neminéé-é .... prostě musím.. ach jo.. smajlik - 85

 
orinka
orinka - 8.4.2014 11:42

1234-5: na obou??smajlik - 76 Já byla jen s pravou rukou, jizvu cítím při každé změně počasí. Brnění ustalo, to je pravda. Mohla bych i s levou, ale tu tolik nepotřebuju.

 
orinka
orinka - 8.4.2014 11:41

Bellana: mně to tady vyhovuje právě tím, že se hystericky nesoutěží a lidi jsou tady normální, ne ti odporně sluníčkovísmajlik - 62smajlik - 20

 
1234-5
1234-5 - 8.4.2014 11:41

co mě přímo sere ... musím na karpály obou rukou ...smajlik - 76smajlik - 76smajlik - 76

 
orinka
orinka - 8.4.2014 11:40

evropka: do Tesca pokud možno vůbec nechodím. Nelíbí se mi tam pořádek na regálech, nelíbí se mi fronty u pokladen a už vůbec se mi nelíbí ceny. Mají v nich bordel a ještě jsou drazí.

 
evropka
evropka - 8.4.2014 11:19

Bellana: IVUSKA 56: smajlik - 47

 
IVUSKA 56
IVUSKA 56 - 8.4.2014 10:05

smajlik - 47Bellana:

 
Bellana
Bellana - 8.4.2014 9:56

krasaka: Neodešly ostatní redaktorky třeba taky proto, že se do nich pořád někdo navážel? Dělaly to bezplatně, to pak jednu otráví, když do ní pořád někdo vandruje.

 
Bellana
Bellana - 8.4.2014 9:53

Pokud si dobře vzpomínám, tak Meryl odešla ze zena-in současně s jinou redaktorkou, Nionettou. Ta si taky založila svůj magazín. Ten po roce skončil, protože se tam objevila jedna uživatelka, která tak urážela ostatní uživatelky, že se přesunuly na jiný magazín, jehož jméno si už nepamatuji, řídila ho žena z Liberce. Budu moc ráda, když tento magazín nepostihne stejný osud. Sice se tu s nikým neznám a jsem spíš prudivý typ, ale bavím se tu většinou docela dobře. Zvlášť teď, kdy už se mezi lidi moc nedostanu. Chyběly byste mi.

 
Pentlička
Pentlička - 8.4.2014 9:02

Almega: Taky tak! já si soutěží vůbec nevšímám. Baví mě ty články a diskuse pod nimi. Každý má jiný názor a mě to moc baví, číst si o nich.

 
evropka
evropka - 8.4.2014 9:01

každý den(alespoň v tescu) se zdražuje,chce se mi řvátsmajlik - 85kam to aŽ POVEDE

 
evropka
evropka - 8.4.2014 9:00

kubikm: přesně taksmajlik - 47
nikdo nikoho snad nenutí aby sem chodil

 
Milda3
Milda3 - 8.4.2014 8:39

kubikm: ano,napsala jsi to dobře,můžeme být Meryl vděční ,že to tu pro nás udržuje

 
Almega
Almega - 8.4.2014 7:19

kubikm: No já tedy skoro nikdy na ty soutěže ani nekoukám,ani to nepotřebuji.Ale ráda si čtu o lidech a jejich životě.

 
orinka
orinka - 8.4.2014 5:31

kubikm: tak dnes si počteme!smajlik - 47

 
kubikm
kubikm - 7.4.2014 21:41

no...magazin není zadarmo...musí být umístěný někde, za to se platí...musí mít minimálně programátora, ten to taky nedělá jako charitu
tak se musí sehnat inzerenti, kteří to zaplatí
inzerent bohatý přijde jen do velkáááánského magazinu, protože tam ho uvidí velké kvantum lidí...atd atd

napsat článek dá dost práce i mechanické, vím, o čem mluvím, kdysi jsem pro jiný magazín psala jako externí redaktorka

takže buďme rády, i pánové rádi, že to tu je, že tu lze udělat svoje audítko a tam si povídat s kámoškami, že jsou i veřejná audítka, jako tohle...

já sem tedy chodím kvůli kámoškám a ne kvůli soutěžím o krámy...

 
Ivi
Ivi - 7.4.2014 17:44

Linda: Deafina: Doufám, že nekecám, ale vloni byla ta platnost rok (už ani nevím, jak dlouho to je) a uplatňovala jsem předloňské poukázky, co nám zbyly a kolegyně též (naposled na podzim). Letos poznávačka teprve bude, tak snad to pořád platí. Je to na těch lístečkách myslím napsané, pokud ne, tak to řeknou u pokladny. smajlik - 75

 
Linda
Linda - 7.4.2014 16:46

Deafina: koukam, ze uz ti odpovedeli za me....v podstate vsechny benzinky u dalnice maji stejnou spolecnost pro wc - nazev neco jako Sanitaire cosi, logo je modry kruh a v nem modre napsany nazev - vstupenky maji vsechny stejny a je sumak jestli pumpa je Shell nebo neco jinyho. Takze pokud clovek nevyuzije vstupenku na prvni zastavce muzes shranovat az na posledni a tam koupit cokoliv. To ze plati az rok jsme dosud netusila, jsem se poucila smajlik - 16

 
Linda
Linda - 7.4.2014 16:46

Deafina: koukam, ze uz ti odpovedeli za me....v podstate vsechny benzinky u dalnice maji stejnou spolecnost pro wc - nazev neco jako Sanitaire cosi, logo je modry kruh a v nem modre napsany nazev - vstupenky maji vsechny stejny a je sumak jestli pumpa je Shell nebo neco jinyho. Takze pokud clovek nevyuzije vstupenku na prvni zastavce muzes shranovat az na posledni a tam koupit cokoliv. To ze plati az rok jsme dosud netusila, jsem se poucila smajlik - 16

 
orinka
orinka - 7.4.2014 16:40

Pentlička: přesně jako já - mě baví poletovat od příspěvku k příspěvku a diskuse, kde je to vlastně monotematické, mě nadlouho neupoutají. Jsem spíš uzavřenější typ, co nerad píše, když není co.smajlik - 26

 
sharon
sharon - 7.4.2014 15:41

evropka: já vím zlato....mě taky...a nefrflám...smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 31smajlik - 31

 
evropka
evropka - 7.4.2014 15:40

sharon: mně e tu líbísmajlik - 60

 
Pentlička
Pentlička - 7.4.2014 15:34

Almega: Já kdysi dááávno chodila na Dámu, jenže pak se tam téměř všecky diskuse uzavřely a já nejsem ten typ, co by se někomu někam cpal, zvlášť když chci přispívat jen někdy, jak se mi zachce a nemám ráda jen jedno téma, případně kecání o tom, že dobré ránko, dáme kafíčko? Tak jsem si našla Ženu-in a když vznikly, tak i Šťastné ženy. Oba magazíny se mi líbí a chodím tam ráda, takže mě mrzí, že to tu pomalu chcípá. Asi už to Meryl přestává bavit, což dokážu pochopit, ale mrzí mě to.

 
sharon
sharon - 7.4.2014 15:30

to je snad starost a záležitost Meryl.....
každý má možnost si založit svůj vlastní magazín a UPLATNIT SE TAM......smajlik - 105

 

-- Kompletní archiv diskuse --


Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77230.
    Archiv anket.