Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Čeká dítě s jinou. Odpustily byste mu?

Čeká dítě s jinou. Odpustily byste mu?

Jsme spolu s manželem šest let, máme čtyřletou holčičku a v březnu čekám druhé dítě. Naše manželství jsem považovala za zcela normální, žijeme takovým tím klasickým životem, jako většina rodin. Manžel pracuje, já jsem momentálně na rizikovém těhotenství a brzy nastoupím na mateřskou. Žádné větší problémy nemáme, ani jsme mezi sebou neměli nějaké větší neshody.

Teď však přišlo něco jako blesk z čistého nebe. Kontaktovala mne jedna manželova kolegyně a oznámila mi, že s mým mužem udržuje od začátku loňského roku poměr a je s ním těhotná, prý ve třetím měsíci. Byl to pro mne šok, zpočátku jsem jí nevěřila. Odbyla jsem ji s tím, že se s ní vůbec nemíním bavit.

Večer jsem se zeptala manžela a v skrytu duše doufala, že mi řekne, že je to nesmysl. To se ale nestalo. Všechno přiznal. Dlouhodobý poměr i její těhotenství. K tomu mi řekl, že chce nechat udělat testy otcovství, protože má podezření, že dítě není jeho. Strašně se omlouval a dušoval, že už s ní skončil a chce zůstat se mnou. Dokonce se rozplakal, jak je mu to líto, že mi něco takového způsobil, když navíc čekám naše druhé dítě.

Nemůžu se z toho vzpamatovat. Hned druhý den jsem se s dcerou sbalila a přestěhovala k rodičům. Nedokážu s ním být pod jednou střechou, strašně mě to, co udělal, ranilo.

Už pár dní jsem tedy mimo, manžel mi denně telefonuje, píše mejly, snaží se o návštěvu. Já s ním odmítám komunikovat. Vůbec nevím, co mám dělat. Rodiče stojí při mně, nijak mne neovlivňují, spíš se mnou celou situaci rozebírají. Mluvíme o tom pořád dokola ze všech úhlů. Jsou tady děti, tedy zatím jen jedno, ale brzy už budou dvě.

Chvílemi mám pocit, že bych se měla vrátit domů a dát mu šanci, ale pak se ve mně něco vzepře a uvědomím si, že si něco takového nedokážu v tuhle chvíli představit. Dcerce se po tatínkovi stýská, pořád se ptá, kdy půjdeme domů, kdy ho uvidí. Zatím se mi daří ji vždycky nějak ukonejšit, ale pokud se to nějak nevyřeší, budu jí muset říct, že se s tatínkem rozcházíme.

A tím si právě nejsem jistá. Na jednu stranu na něj mám příšerný vztek a zároveň se cítím strašně oklamaná a podvedená, na druhou si neumím představit, že bychom se měli rozvést. Dá se vůbec něco takového chlapovi odpustit a žít dál jakoby nic? A co to dítě jeho milenky? Nevěřím, že není jeho. Když s ním zůstanu, bude k nám, až trochu vyroste, chodit na návštěvy? Co řeknu a jak to vysvětlím našim dětem?

Je mi opravdu na nic. Chci se rozhodnout správně a nevím, co v tomto případě správné vlastně je.

Klára


14.1.2013   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 65   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Čeká dítě s jinou. Odpustily byste mu?

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-66
Ploduska
Ploduska - 14.1.2013 14:25

mám v okolí dva takové případy - jedné to mažel řekl až když dítěti té druhé byl rok - skončil tam - první deti si bere na víkendy dovolené atd, obas vezme to menší k té první smajlik - 20 pravda je, že aspoň ufinancovat to stíhá na obě strany smajlik - 26
druhý se staršího data (děti už jsou všechny kolem 30) tamje to mimomanželské věkem nekde mezi těma původníma a taky se to dotyčná dozvěděla až když našla v aute cizí dudlík - tam zustal otec v původní rodině a platil druhému - jsou spolu dodnes a to co všechno zažili spolu dál je daleko horší než to tehdysmajlik - 26

já jsem srab a rozhodně bych si moc rozmyslela zustat s dvema malýma detma sama - to placení jakýchsi alimentu mi přijde zanedbatelné proti tomu jen z nějakých alimentu žít. otázka je, jestli se dá veřit tomu, že se poučil a při příští nevěře si bude dávat bacha smajlik - 26

 
Leii
Leii - 14.1.2013 14:07

orinka: s tímto "Manžel lituje, ale těžko říct čeho víc - jestli svého "poklesku", anebo toho, co teď bude muset řešit." naprosto souhlasím smajlik - 47

 
kareta
kareta - 14.1.2013 13:01

slabochsmajlik - 48 Podrazil obě, fuj!

 
kareta
kareta - 14.1.2013 13:01

slabochsmajlik - 48 Podrazil obě, fuj!

 
Renee
Renee - 14.1.2013 12:57

Křeček: V jaké situaci, myslíš když má doma těhotnou manželku? Tys to asi nečetla pořádně, on s tou ženskou spí už rok. To Klára ještě těhotná nebyla.
Tohle bych neodpustila v žádném případě. Nemohla bych žít s bezmozkem, co v klidu riskuje zdraví manželky a nenarozeného dítěte smajlik - 37 Takže co bych dělala? Rozhodně se vrátila do bytu (jak tady mnohokrát zaznělo), vyhodila ho a hned na to si zašla nechat udělat veškeré testy na pohlavní choroby. I když teď si nejsem jistá, jestli oni se náhodou nedělají automaticky před porodem? Ono úplně stačí, jestli ji nakazil chlamydiemi a z dítěte může být retard smajlik - 48 Fuj, tohle by byla věc, která by mi vadila ze všeho nejvíc a přes kterou bych se nikdy nepřenesla, protože bych se už navždy takového člověka štítila.

 
Verera
Verera - 14.1.2013 11:25

Křeček: Není těžké svést chlapa, který má doma malé dítě a čekají druhé? To mu v tom případě přestane fungovat mozek?

Nejspíš ne, jen to bylo, zřejmě to bylo vždycky nezodpovědné individuum , jen si toho do té doby nikdo nevšiml.

 
Verera
Verera - 14.1.2013 11:21

mashanka: Nevěru možná, ale tohle je dlouhodobé lhaní, přetvařování. Pokud dělá za zády manželky něco zásadního s čím ona nesouhlasí, je to sobectví a pohrdání její osobou. A není až tak podstatné, že šlo o nevěru, i když tam je navíc ještě citová stránka.

V každém fungujícím vztahu by se měli partneři zamyslet, jestli nedělají něco, co tomu druhému zásadně vadí (nebo by vadilo, pokud by to věděl) a pokud ano, mají se domluvit a nebo to nedělat, to je projev úcty a vzájemného respektu. Pokud tohle ve vztahu není, nemá podle mě cenu, ale to už ať si každý přebere podle sebe.

 
mashanka
mashanka - 14.1.2013 11:07

Čili - řekla bych mu, že pokud se prokáže, že je dítě jeho a bude muset platit alimenty, jdu od něj

 
Tygřík
Tygřík - 14.1.2013 11:05

Křeček: Svést na jednu noc ano, to bych i dokázala pochopit a odpustit. Ale rok? To už není svedení chlapa v takovéhle situaci... I kdyby to byla sebevětší mrcha a chtěla ho třeba fakt jen na to jedno, pořád se to nemůže hodit na ni... Za tohle prostě může on, je dospělý chlap s určitými závazky, má mít rozum a vědět, kdy říct ne...

 
mashanka
mashanka - 14.1.2013 11:05

Odpouštěj jen nevěru a budeš to mít jednodušší. To, že je ta druhá těhotná, to je jen nechtěný důsledek, řekla bych - ne jeho záměr - to bych úplně vypustila.

Prostě spal s jinou a je na Tobě, jestli to dáš nebo ne - každý jsme jiný. Osobně bych kvůli nevěře rodinu nerozbíjela - za podstatnější považuji jiné věci.

Druhá věc ovšem je, pokud si to dotyčná nevymýšlí a skutečně je těhotná a bude chtít alimenty - tím bys byla na 20 let do toho zatažená taky - a do toho bych nešla - nechtělo by se mi z rodinného rozpočtu platit na cizí dítě

 
sevenofnine
sevenofnine - 14.1.2013 10:49

Křeček: a nebo to bylo naopak, pán se nudil a tak kolegyni plakal na rameni až ji dostal, kolik milenek se ve finále diví, že manželka je normální ženská a i když si s ní vůbec nerozumí tak je těhotná ... Jasně, že se doma nepochlubí hele Kláro udělal jsem z tebe v práci ohyzdnou megeru aby mi dala, ale bude to asi hrát na obě strany, vždyť to rok tááák pěkně šlo ...

 
Křeček
Křeček - 14.1.2013 10:30

Já s váma se všema souhlasím, ale zkuste se na to jedním očkem kouknout z té druhé stránky (třeba se pletu).

Není asi těžké svést chlapa v takové situaci (tohle prostě příroda zařídila blbě), kolegyně tohle mohla dlouhodobě plánovat, nejdřív se nezávazně nechat smajlik - 73 a pak na něj vybalit těhotenství. Že je ženatý, evidentně věděla.

 
PEGG
PEGG - 14.1.2013 10:11

Almega - 14.1.2013 9:55 - smajlik - 47 kvůli své "potřebě" udělal spoustu lidí nešťastnými. Odpustit se možná dá, ale zapomenout nikdy. Stejně tam bude už vždycky ten červík nejistoty, žít s někým, komu nevěříme je strašně složité a vyčerpávající, protože pořád člověk čeká odněkud ránu.

 
kubikm
kubikm - 14.1.2013 10:10

souhlasím s úplně prvním příspěvkem
a žít bych s ním nemohla
protože když za rok nepoznala, že ji lže a podvádí...tak teď mu nebude věřit vůbec nic...ten vztah už nejde...měli by se ale snažit být něco jako kamarádi, aby nebyl problém s dětmi, ty to ovšem odskáčou nejvíc

a zatím bych si zajistila doklady, z jakých peněz se co kupovalo, jak je to s půjčkou na byt nebo tak...a dala bych si ze společných peněz stranou 1:3

domluvila návštěvy u dcerky...té bych řekla, že tatínek má práci v jiném městě a že tam bude i bydlet...

já osobně bych mu odpustit nemohla...
a protože bych asi bylas moc na**, spojila bych se s tou kolegyní a zjistila, jak to vlastně celé bylo....

 
Almega
Almega - 14.1.2013 9:55

Je to smutný případ,ať se člověk na to koukne z které strany chce.Ten chlap by měl být vykopnut z obou domácností,asi mu bylo zcela fuk,jestli leze do té či oné postele,hlavně že ta dotyčná ji má s sebou, a na nějaké následky,lásku a pod. už nemá pro svůj jediný cíl - sex už místo.Doplatí na to první manželka i děti,ale ani ta druhá ženská si nemůže pískat,když pán zůstane u ní...Bude tam vždy problém s penězi,dětmi....Snad jedině,kdyby nevěrný pán byl opravdový boháč,že by dal aspoň finanční zabezpečení,ale to asi nebude tento případ!

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-66
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77195.
    Archiv anket.