Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Jak mám ženu získat zpět? Všechno jsem asi zkazil.

Jak mám ženu získat zpět? Všechno jsem asi zkazil.

Jsem muž, možná není úplně normální, že jsem se osmělil napsat na web určený pro ženy. Ale myslím, že mi právě váš ženský pohled dokáže pomoci se zorientovat v tom, co právě prožívám a čím procházím.

Je mi osmatřicet let, jsem (zatím) ženatý a máme čtyřletou dcerku. Bohužel, manželka i s dcerou se ode mne odstěhovaly, žena se zamilovala do jiného. Jsem z toho špatný. Měl jsem za to, že žijeme ve spokojném manželství. Ale asi jsem neviděl, že žena tak spokojená není.

Byli jsme spolu osm let, pokud počítám dobu od doby, kdy jsme spolu začali chodit. Manželka je o osm let mladší než já, poznal jsem ji, když jí bylo dvaadvacet a mě třicet. Zamilovali jsme se do sebe, po roce spolu začali bydlet, vzali se, pak se narodila dcera. Manželka byla tři roky na mateřské, pak byla nějakou dobu nezaměstnaná, až se jí konečně podařilo najít práci. A tam poznala svého současného partnera. Nejdřív to samozřejmě tajila, s pravdou ven vyšla až teď v lednu a zároveň mi oznámila, že se k němu odstěhuje a dceru samozřejmě vezme s sebou.

Byla to pro mne studená sprcha. Nechápal jsem. Žena mi řekla, že se vedle mne dusí, že jsem příliš vážný, puntičkářský a že už to není schopná snášet. Když o tom přemýšlím, něco na tom je. Byl jsem vychováván k odpovědnosti, jsem hodně pečlivý, mám rád, když mají věci svůj řád. Považuji to tak za správné, myslím, že když je pak život jasnější, přehlednější.

Žena se pak rozpovídala víc. Prý se snažila mockrát o tom se mnou mluvit, ale já ji nikdy nebyl schopen vyslechnout a pochopit. Pak to vzdala a snažila se nějak přizpůsobit. Zdánlivě tedy všechno vypadalo v nejlepším pořádku, ale nebylo to tak. Ona v sobě všechny své negativní pocity dusila, protože se chtěla vyhnout konfliktům.

Vyjmenovala mi, co všechno z mé strany ji dostávalo postupně na psychické dno, natolik, že už pro ni bylo obtížné být se mnou doma. Byla to hlavně moje potřeba po dokonale uklizeném a uspořádaném bytě, moje neustálé kontrolování a buzerování od „zhasni“ po „proč si po sobě ten hrneček hned neuklidíš“. Cítila se prý jako v tlakovém hrnci, domov pro ni ztratil význam, nebylo to místo, kde by se cítila v klidu a v bezpečí, naopak, všude jinde jí bylo líp, než se mnou.

Kolega, se kterým teď žije, je patrně můj pravý opak. Veselý optimista, který spoustu věcí nijak nehrotí. Řekla mi, že konečně poznala jaké to je, když se může cítit naprosto uvolněně bez toho, aby přemýšlela, jestli zase neudělala něco špatně, nebo nezapomněla něco uklidit a urovnat.

 Když s dcerou odjely, strašně mě to sebralo. Několik dnů jsem nebyl schopen vůbec fungovat, pak jsem se trochu sebral a začal přemýšlet. Sebekriticky musím uznat, že všechno, co mi žena vytýkala, je pravda. Včetně toho, že jsem dřívější debaty na toto téma, kdy se snažila to řešit, rezolutně odmítal a většinou jsem reagoval autorativně.

Uvědomuju si to, mrzí mě to. Strašně moc bych chtěl získat svou rodinu zpět. Už vím, v čem jsem dělal chyby, určitě bych si na to už dával pozor. Jenže nevím, co s tím. Bojím se, že když už má žena nový, spokojený vztah, nemám šanci. Mrzí mne to i kvůli dcerce, vadí mi, že tráví čas s pro ni cizím mužem, se kterým si pravděpodobně užívá víc legrace, než si užila se mnou. Já ji totiž pořád hlavně vychovával, ukazoval jí, jak se věci dělají správně, hodně jsem si s ní četl a tak. Ale nějaké blbnutí, to se mnou opravdu nezažila. S ním ano, když u mě byla teď o víkendu, tak mi nadšeně vyprávěla, co všechno se strejdou dělají.

Je mi to všechno moc líto. Chtěl bych se vás zeptat na váš ženský pohled na mou situaci. Myslíte, že mám šanci ženu s dcerou získat zpět? Vrátily byste se vy k muži, se kterým jste se necítily šťastné a on vám slíbil, že se změní, že ví, jaké dělal chyby? Je mi z toho všeho opravdu hodně mizerně.

Otakar


20.2.2014   Rubrika:   |   Komentářů 70   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,7/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Jak mám ženu získat zpět? Všechno jsem asi zkazil.

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-70
Betty
Betty - 20.2.2014 10:21

Myslím, že je pozdě. U této ženy už nemáte šanci. U mě byste měl ještě boule po válečku na nudle.smajlik - 36

 
emchira
emchira - 20.2.2014 10:21

Problém je v tom, že jste se nechoval jako partner,ale jako šéf. Teď vaše paní poznala nepoznané a je otázka, jak se to bude dál vyvíjet. O vaší radikální proměně velmi pochybuji. To byste musel "překročit svůj stín", což považuji za nemožné. I při největší vaší snaze by z vás zřejmě cítila křeč a vaše přemáhání nekomentovat to či ono.
Nicméně život je nevyzpytatelný, uvidíte...

 
Mirrka
Mirrka - 20.2.2014 10:19

Myslím, že šanca je minimálna. Aj na návrat ženy aj na Vašu zmenu.
Ak ste raz puntičkár tak to nezmeníte, pohodené oblečenie či šálka na stole Vás bude ničiť bez ohľadu na Vašu snahu o zmenu.
Nájdite si nejakú puntičkársku pani/slečnu a spolu si stanovujte systém a poriadok vo Vašom živote, určite z toho budete mať radosť.

Vaša žena by zobrala nohy na ramená už skôr ale bez pravidelného slušného príjmu a s malým dieťaťom sa uteká hodne ťažko. Je veľa manželstiev kde žena na materskej neodchádza a trpí len kvôli tomu, že nemá vlastný príjem. Zmení sa to keď nastúpi do práce. Škoda že chlapi nechcú počúvať čo im ekonomicky závislé manželky hovoria. Myslia si že sú to len reči a že autoritatívnym prístupom si doma "zjednajú poriadok". Ale to potom nie je vzťah dvoch rovnocenných partnerov, poslušnosť u ekonomicky podriadeného partnera sa zjedná veľmi ľahko, ale nie je to sila argumentov, ktorá ho presvedčí.

 
annie
annie - 20.2.2014 10:12

Pozdě bycha honit... ale co můžeš, Otakare, udělat, je zapracovat na sobě. Je hezké, že sis uvědomil své chyby, ale důležitější je, jak teď s nimi naložíš... Pak můžeš být dobrým otcem a nakonec třeba i partnerem - jen asi pro jinou ženu než tu svoji...

 
ajjana
ajjana - 20.2.2014 9:53

já osobně bych Vás nechtěla zpátky ani za milion

 
Verera
Verera - 20.2.2014 9:33

orinka: Pro mě by teda puntičkářství spojené s neustálým sekýrováním bylo dostatečně pádným důvodem k rozchodu, akorát bych to udělala mnohem dřív a nenechala se sekýrovat. Jistě, tady byla i příležitost, ale tohel by přišlo dřív nebo později stejně.

Otázky typu" Proč si po sobě neuklidíš hrníček " považuji za něco naprosto nemístného, žasnu, že se někdo na něco takového dovolí partnera zeptat, (samozřejmě, že to není míněno jako otázka, ale pokyn k uklizení hrnečku, tj, výchova dospelého člověka, grr).

Pokud má někdo potřebu dokonale uklizeného byty, prosím, ať si to dělá, ale neobtěžuje mě s tím a nesahá mi na mé věci.......

Prostě soužití dvou lidí musí být takové, aby vyhovovalo oběma, což znamená spoustu kompromisů, což ovšem ale je to, že oba si vyjdou vstříc, ne že jeden zavelí a druhý se přizpůsobuje. Pokud nepochopíš tohle, žádná partnerka s tebou nebude v soužití spokojená, pokud nebude založená stejně, což tvá žena evidentně není.

 
kareta
kareta - 20.2.2014 9:29

Ne, nevrátí se. A ty se změnit nedokážeš. Soustřeď se na dcerku a zkus začít znovu.

 
Verera
Verera - 20.2.2014 9:25

Nevidím reálně, že by se vrátila ani pokud by ses opravdu změnil, a to si myslím, že možné úplně není. Tohle už je v povaze člověka. Puntičkář se nezmění, zkus aspoň zapracovat na větší toleranci.

Je možné, že si žena našla pravý opak a až pomine zamilovanost zjistí, že pán není až tak pohodový jako nespolehlivý a lehkomyslný. Ani pak ale není jisté, že by se vrátila.

Podle mě jediné, co můžeš dělat je snažit se o přátelské vztahy s ženou, přiznat chybu, pracovat na sobě ,ale netlačit na ni. Tlak z tvé strany vyvolá jedině protitlak z její, nic jiného tím nedosáhneš. Ať už máš jakékoli pocity, nevyčítej nepřemlouvej. Čím víc tolerance projevíš, tím máš větší šanci, že o tobě začne uvažovat jinak než dosud, i když je to pro tebe hodně těžké.

Něco pozitivního společného jste měli, nerozešli jste se snad až tak ve zlém, takže snad byste mohli být schopni udržovat dobré vztahy už v zájmu dcery. A změň trochu přístup i vůči ní. Žádné dítě nejezdí rádo k někomu, kdo ho sekýruje a účinná výchova je stejně hlavně příkladem.

 
evropka
evropka - 20.2.2014 8:47

je to marný,je to marný,je to marný...

 
orinka
orinka - 20.2.2014 8:36

Já bych na Otakarově místě koukala navázat vztah s novým "tatínkem". Mít dítě u někoho, o kom nic nevím, to by mi možná vadilo daleko nejvíc.

 
Almega
Almega - 20.2.2014 8:30

Rozhodně se manželka k vám nebude chtít vrátit-leda by se ukázaly nové věci u jejího nového přítele,např. kdyby začal pít,bít ji,našel by si jinou milenku a pod.Ale možná že i kdyby odešla od tohoto "nového" pána,tak by se k vám stejně nechtěla vrátit,protože by si představila to nekonečné vyčítání:"já ti nebyl dost dobrej,a podívej se,jak si dopadla..."Myslím,že byste se měl zaměřit na dcerku,chodit s ní do lesa,na hřiště,číst jí pohádky a pod.,být citlivým otcem,bez okřikovávání a přehnaného poučování...Myslím,že jste si přinesl model chování z dětství ,snad váš otec mohl být takový,a vy jste nenašel v sobě schopnost vzpoury,tak jste se přizpůsobil a nyní jen sbíráte plody této původní výchovy.

 
daty
daty - 20.2.2014 8:21

Ne, k chlapovi, kterýho musím nejdřív opustit, aby si mě začal vážit a přiznal si, že jeho chování není ok, bych se opravdu nevrátila.
Kdybyste místo poučování o správnosti řešil a jednal, tak jste měl x příležitostí vztah zachránit. Dnes už vztah nemáte, tak není co zachraňovat.

 
dadka
dadka - 20.2.2014 8:19

Milůý Otakare,
divím se, že s vámi vydržela manželka tak dlouho.. Není nic horšího, než mít doma puntičkáře, "buzeranta" a suchara. Já bych utekla už dávno, v nejlepším případě bych vám neuklizený hrnek hodila na hlavu. Nejlépe plný.
Manželka teď prožívá vše, co s vámi nezažila. Pochybuju, že se k vám vrátí.Dle mého názoru by musela být blbá.

 
denda04
denda04 - 20.2.2014 8:19

oprava vztahsmajlik - 64

 
denda04
denda04 - 20.2.2014 8:11

Linda: orinka: smajlik - 47ASI tak nějak to smajlik - 58budesmajlik - 47

já si myslím ,když se něco rozbije(i vzah) už se to nemá lepitsmajlik - 66 není to už to 100% jak bylo vždy tam bude něco co bude vadit ,ale to je můj názorsmajlik - 58hodněsmajlik - 45

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-70
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77200.
    Archiv anket.