Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Cesty, příroda + foto

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / Cestujeme / Cesty, příroda + foto
Založila Jaguška poslat vzkaz
http://www.cesty426.rajce.net http://jaruska-jaguska.galerie.cz/ jaruska-jaguska@seznam.cz
kubikm - 30.5.2014 16:59

Holinka: už se tam zase smí, akorát nesmíš mít zádné zavazadlo, tašku, prostě nic

Jaguška - 30.5.2014 16:47

Haninka: Opakuji se, máte můj obdiv. A ty ještě jedničku s hvězdičkou za řidičské umění.smajlik - 47

Haninka - 30.5.2014 16:03

Jaguška: YXH: děkuji za přání, dnes ráno měla být v Dubaji, večer z ní odlétá do Jakarty a ráno by tam měla být.

Haninka - 30.5.2014 15:59

Jaguška: cesta moc nejde popsat, najeli jsme u nás na dálnici a na minutu přesně po 3 hodinách zaparkovali u mnichovského letiště. A to mi ještě navigace (Kačenka) blbě poradila a nesjeli jsme z jedné dálnice na druhou správně, naštěstí mají celkem blízko od sebe sjezdy (na zpáteční cestě se mi to povedlo dvakrát a nejhorší je, že o nemám na koho svést smajlik - 68 ) Zpátky jsme byli čtvrt hodiny před půlnocí (Matěj "padal" hlady, tak se muselo k McDonald's) sumasumárum 720 km za 6 hodin. Cesta dobrá, malý provoz, neomezená rychlost... Jediné, co mě překvapilo, že na to, že mnichovské letiště je druhé největší v Německu, tak tam chcípnul pes (ve srovnání s Ruzyní). Jednak je to asi tím, že na pražské letiště jezdím v turistické sezóně, tak i tím, že je tam několik terminálů, tak se lidé a auta rozptýlí.

Holinka - 30.5.2014 15:43

kubikm: krásné fotky, také jsem absolvovala vše kromě Luccy. Dokonce když jsme byli v Pise poprvé, tak se na věž dalo vylézt. To bylo asi v roce 1972.

Holinka - 30.5.2014 15:41

Santé: viď, a to se ještě nechlubí se vším, co prolezla ani kulturní akce, kterých není málosmajlik - 68

YXH - 30.5.2014 14:25

Haninka: Preji stastnou cestu a tesim se na fotecky smajlik - 31

Santé
Santé - 30.5.2014 12:05

Jaguška: ty nic nezvládáš? smajlik - 6 Vždyť ty na zadeli nesedíš vůbec, pořád jsi někde v luftu... smajlik - 68smajlik - 68 smajlik - 31

kubikm - 30.5.2014 11:24

Jaguška: takhle autobusem už bychom to taky nedali...a taky mám ráda už svoje WC a sprchu...
my provence měli letecky paříž a zpět
a z paříže TGV...tam výlety potom malým autobuskem a vždy návrat do stejného hotelu
teď letecky do Pisy...odtud potom místním vlakem, ale na to, že stavěl, tak jel jak po másle, bez hrkání a místy až 155, podobné jako TGV...do Florencie a další den do Luccy
to je moc krásné město, byly by tam i krásné procházky
a ty hradby jsou kolem celého města, nahoře je cesta, po které se město dá celé obejít,,,byla to dříve ochrana města
a mimochodem, ta cesta na hradbách se jmenuje boulevard - odtud v paříži název těch velkách průchozích ulic...

kubikm - 30.5.2014 11:13

Jarča*: ano, je to na náměstí kouzel...Miracollismajlik - 47, je to celkem tak velké, jako je letenská pláň v praze...

Jarča* - 30.5.2014 7:44

kubikm: mě nejvíc zaujala ta Pisa, myslela jsem, že ta věž je samostatně někde uprostřed města, a ona je to součást takového velkého komplexu. Ale všechno je moc hezké - architektura, sochy, zamilovaná dvojice...smajlik - 47smajlik - 5

Jaguška - 30.5.2014 7:33

Kozoroh18: Ty máš také cestovatelskou rodinu. Já bych se o dceru bála, mít ji takovou dálku. Ale teď je spojení přes skype, takže jsi stále v obraze. Dříve to bylo horší, zvlášť když nebylo návratu.

Jaguška - 30.5.2014 7:28

Haninka: Jste spolu s Kačenkou opravdu holky dobrodružné a zasluhujete můj obdiv. Já musím mít všechno předem naplánované, musím se s tím duševně vyrovnat a pak teprve do toho jdu. U vás se situace mění každou hodinu, to bych nezvládla. Představuji si vás jako ve filmu Jak se krotí krokodýli, jak máma jela se synem na letiště do Vídně. - Až se vrátíš z Mnichova musíš nám vaši cestu popsat a pak prosíme průběžné zprávy od Kačenky. Hodně štěstí na cestách.

Jaguška - 30.5.2014 7:23

kubikm: Krásné fotky z Toskánska, zvláště detaily a ta zamilovaná dvojice. V Pise i ve Florencii jsem byla, ale Lucca je pro mne neznámá. Obdivuji tě, já už nezvládám nic. V 18 h začínám uvadat a ve 20 h jsem zvadlá. - Teď jede ta naše parta do Francie, (příští neděli až budeme v Průhonicích), a já už si na to netroufám. Loni ta Provence mi dala zabrat. Letos jedou Paříž, Normandie, Bretaň a zámky na Loiře. Program je dost nabitý, ubytování buď ve Formuli nebo v Ibisu, bez jídla, za 11500 Kč na 10 dní. Pokud byste měl někdo zájem, napiště mi, uvolnilo se několik míst, což je v této věkové kategorii běžné.
Já s nima pojedu až v září jen za humna na 5 dní do Německa do Harzu - to snad zvládnu.

kubikm - 28.5.2014 22:54

Haninka: smajlik - 45smajlik - 45a dej vědět, jak tam válčísmajlik - 31

Jarča* - 28.5.2014 22:09

Haninka:smajlik - 68 tak ať všechno klapne a dceři šťastnou cestusmajlik - 45

Kozoroh18 - 28.5.2014 21:59

Haninka - hodne smajlik - 45 na cestu

dnes jsem se take zaradovala, ze dcera s pritelem a smajlik - 40dojeli v pohode do Italie

kubikm - 28.5.2014 21:20

smajlik - 47Haninka: smajlik - 34smajlik - 34

Haninka - 28.5.2014 20:24

Santé: dobrodruh je asi po mamince, sportovec po tatínkovi (ale u tatínka bývávalo) Měla odjíždět dneska večer ve 23:00 z Florence do Mnichova, tak říkala, že pojede večer v devět z domova, nabídla jsem jí, že jí na Florenc odvezu, tak byla ráda. V Mnichově by měla čekat 17 hodin čekat na odlet a nakonec to skončilo tak, že jí zítra vezu do Mnichova, aby si cestování o den zkrátila, i tak bude na místě někdy v sobotu nad ránem. Ale ve dvě odpoledne mám být v Praze na alergologii, tak jsem na nás zvědavá. Jsme zkrátka trhlý, situace u nás mění každým okamžikem. A aby toho adrenalinu nebylo málo, chce jet s námi Matěj, který ovšem bude zítra na školním výletě a měl by se vrátit okolo půl páté, tak na něj budeme čekat smajlik - 64

kubikm - 28.5.2014 16:21

smajlik - 76juž ho vidímsmajlik - 76

Jaguška: napiš mi do vzkazu mail, posílala jsem ti 2 kanály a vrátilo se mi to

kubikm - 28.5.2014 14:33

Santé
Santé - 27.5.2014 18:10

Haninka: no holka je ale dobrá, že to nevzdala a makala až do cíle smajlik - 61, po kom je holka takový dobrodruh? smajlik - 31

YXH - 27.5.2014 14:34

Jarča*: Je tam nadherne, jak Skryje, tak Uterak proste vubec tohle cele udoli Berounky.
Haninka: snad pristi rok to zas vyjde. Parkrat jsme tam byli i ted, pronajmuli si chatku na tyden a toulali se bud po blizkem okoli, nebo autem dal na Krivoklat atd.

Haninka - 27.5.2014 13:24

Jaguška: Jarča*: hned máme cíl na další výlet smajlik - 64

Haninka - 27.5.2014 13:23

YXH: na Zvíkovec jsme měli v plánu dojet vloni po vodě, nějak se to zvrtlo a dojeli jsme jenom do kempu U Potůčků a skončili u grilovaných kuřat, ona ta loňská voda byla vůbec taková gastronomická, když se o ní teď bavíme, tak si upřesňujeme místa podle toho, kde jsme kde snědli smajlik - 68

Haninka - 27.5.2014 13:20

Holinka: je tam hezká krajina, však tam pojedu na ryby smajlik - 64 smajlik - 68

Haninka - 27.5.2014 13:17

Jaguška: bude jí 24 v červenci. To máš pravdu, nenudím se - dětičky mě nenechají smajlik - 66 Před dvěma týdny si Kačenka vymyslela výlet na Sněžku, tak jsem s nimi šlapala na Sněžku, Matěj mi naplánoval na léto Slapy a Orlík, prý tam budeme jezdit rybařit a po víkendu rozšířil oblast rybaření ještě i o Berounku smajlik - 63 Ještě že Honzík už je z domu ... smajlik - 68

Holinka - 27.5.2014 11:14

Jarča*: Jaguška: Skryje jsou krásné, samý trilobit,smajlik - 68smajlik - 68, vede tam stezka na hrad Týřov,kde přebýval Fialový poustevník, o kterém píše Ota Pavel. Prý v každém stavení měli od něj obraz, za poskytnuté jídlo a jiné požitky. Na druhou stanu proti proudu jsou krásná místa s jezírkama.
Kamarád z chaty tam jezdí každý rok na slezinu, myslím, ale že přijedou do kempu, tak se pěkně upraví - potom se snaží vystřízlivět, aby byli schopni cesty domů.

Jaguška - 27.5.2014 10:00

Jarča*: Několik let jezdil autobus do Skryjí přes Hudlice, kde máme chalupu. Mockrát jsme si říkali, že pojedeme až na konečnou, pak nám tu linku zrušili. Skryje jsou okres Rakovník a jezdí se tam jinudy. Třeba se tam také někdy dostanu.

Jaguška - 27.5.2014 9:58

Haninka: Ty si fakt nemůžeš stěžovat, že bys měla fádní život. Kolik je Kačence? Dobrodružná holka.

Jarča* - 27.5.2014 6:55

Jaguška: pěkné fotkysmajlik - 47
Haninka: já bych se někdy chtěla podívat do těch Skryjí, ten můj tam prý kdysi jezdil na vandry, sliboval, že si tam někdy uděláme výlet, a pořád nicsmajlik - 26

YXH - 26.5.2014 23:02

Haninka: Jeje na Zvikovec jsme jezdivali na dovolenou do kempu U Varskych, primo na splavu pred mostem, tam je nadherne.

Haninka - 26.5.2014 22:35

jednou stačilo...smajlik - 72

Holinka: teď ještě ty dva měsíce v Indonésii a pak sna zase bude nějakou dobu klid, do té doby, než si něco vymyslí smajlik - 76

Haninka - 26.5.2014 22:35

Holinka - 26.5.2014 19:22

Haninka: tedy, to si dovedu představit ty nervy, ale hlavně, že vše dobře dopadlo.

Kozoroh18 - 26.5.2014 18:33

Jaguška - ty mas vzdy pekne fotky

Haninka - 26.5.2014 15:40

Jaguška: z Chrástu u Plzně, startovalo se v 8:00 - 3 posádky naráz a další po 1 minutě. Ráno jsem je vezla tam a odpoledne jela právě do Branova. Je to 58,5 km po vodě, normální vodáci (nezávodící) to jezdí 3 - 4 dny. První závodníci byli v cíli s časem 4:48, Kačenka si usmyslela, že pojede na kajaku. V sedm večer (poté co synovo přítelkyně s maminkou a syn s kamarádem už byli dávno v cíli) už jsem psychicky nevydržela a naháněla jsem záchranáře, kteří jedou jakou poslední, co se děje. Ti mi řekli, že Kačka jede někde před nimi a oni právě projeli Zvíkovcem a do cíle to mají cca 20 km - což je třetina maratonu. Tak jsme jeli do Skryj, že ji naložíme a dovezeme autem. Jenže než jsme tam dojeli, tak už jsme zastihli jenom záchranáře, Kačka už projela. Nazpátek do Branova jsme přijeli stejně, takže hurá, přežila to, sice včera nemohla zvedat ruce a je přičmoudlá od sluníčka (ale to nevadí, ve středu letí na dva měsíce do Indonésie, tak se tam ztratí smajlik - 68 ) Ale byla jsem z ní pěkně nervózní.

Jaguška - 26.5.2014 8:19

Haninka: V Luhu pod Branovem je Pamětní síň Oty Pavla v bývalém domku převozníka Proška. Při rozptylu popela Huga Pavla byly přítomny Hugovy dcery Marie a Hana, popel sypal do Berounky vnuk Petr. Převážel vnuk strejdy Proška Václav Prošek (ta fotka je z Kladenského deníku). Je to tam opravdu zapomenutý kraj, o víkendu tam není žádné spojení, jen 6 km vzdálený vlak v Roztokách u Křivoklátu.
Odkud jely ty tvoje děti vodácký maraton?
obrázek - whugor22_galerie_980.jpg
obrázek - PA060131.jpg
obrázek - PA055627.jpg

Haninka - 25.5.2014 22:18

Jaguška: v Branově jsem byla včera, taky je tam nějaké muzeum? Oty Pavla, já jsem jen projížděla dolů k Berounce, byl tam cíl vodáckého maratonu, jela jsem tam pro "děti". Je v té oblasti krásně, jsou tam takové vesnice, že se na ně vztahuje rčení, že tam lišky dávají dobrou noc.

YXH - 25.5.2014 15:27

Jaguška: smajlik - 68smajlik - 68 Jestli je ten prechod pred skolou, tak to maji deti misto ranni rozcvicky smajlik - 68
Proc by lidi meli sedet na lavicce smajlik - 68smajlik - 68 Pohyb je zdravy vubec kdyz mas treba zvrtly kotnik smajlik - 68 Jo nekdy se najdou zajimave veci.
Kdysi jsme jeli u nas kolem hrbitova a pred vchodem nekdo mel ceduli Garage Sale. (neco jako blesi trh) Dali tam tu ceduli aby upoutali co nejvic lidi ze v domku o nekolik ulic dal maji domaci blesi trh, ale asi si neuvedomili, kam to dali smajlik - 68smajlik - 68

Jaguška - 25.5.2014 7:23

Kozoroh18: Tenhle přechod je v Buštěhradu před školou. Posunuli ho o kus dál a tenhle nechali. Byla jsem tam ve středu na paleontologické exkurzi, je tam i Muzeum Oty Pavla a dům Popperů, kde za války bydleli. V sobotu 17.5. byl rozptyl Huga Pavla do Berounky v Luhu pod Branovem, měl to vyřízeno s hygienou už několik let před smrtí.
obrázek - P5219482.JPG

Kozoroh18 - 24.5.2014 17:56

Jaguška - s tim prechodem, to ukazovali i z Liberce v TV, predelavali krizovatku, budovali zabradli, ale na silnici zustal stale namalovany prechod. Museli by to asi obrousit.

Jaguška - 24.5.2014 17:49

Dvě pozoruhodnosti v jeden den. Lavičky, na které si nelze sednout před poliklinikou na Chodově a přechod pro chodce jen pro zdatné jedince.
obrázek - P5219467.JPG
obrázek - P5219495.JPG

Jaguška - 24.5.2014 17:41

YXH: Mám dceru Janu, ale protože se narodila v červenci, slavila svátek v srpnu - teď je tam Johana, ale nechali jsme to v srpnu.
Je tu nějaká Jana?

YXH - 24.5.2014 15:30

Take se pridavam ke gratulantum Janam vse nejlepsi k svatku obrázek - Fresie.jpg

YXH - 16.5.2014 14:14

Jaguška: To je krasne, je moc sikovny. smajlik - 47

Jarča* - 16.5.2014 8:41

Jaguška: hezkésmajlik - 5

Jaguška - 16.5.2014 8:29

Pán, co má v Praze výstavu byl velice příjemný a mluvil moravským přízvukem, tak jsem si ho našla na www.sukulent.cz - jmenuje se Honc a je z Lovčic u Kyjova. Keramiku si vyrábí sám, pařezy sbírá sám, ale kamenné nádoby mu vyrábí kamarád korundem, Honc na to nemá přístroj. V Botanické zahradě bude výstava do 25.5.
obrázek - P5149390.JPG

Jaguška - to je pekne.

z ceho to je vytvorene

Jagea - 15.5.2014 16:39

Jaguška: No, vidíš, kdysi jsem to měla na konci naší ulice, teď už jsem tam dlouho nebyla....

Jaguška - 15.5.2014 16:22

Jagea: Zrovna si říkám, že jsem se dlouho neviděla.

V Botanické zahradě Na Slupi je výstava Pohádkové krajinky se sukulenty.
obrázek - P5149388.JPG

Jagea - 15.5.2014 15:12

Zdravímsmajlik - 54
Tak jsem si po delší době početla, pokoukala a zase frčím...smajlik - 105

Jarča* - 13.5.2014 7:31

Jaguška: tu slevu jsem si našla, ale platí to jen do konce června a nejsem si jistá, jestli bychom se tam dostali, tak to raději nebudu riskovat. Škoda.

YXH - 11.5.2014 16:22

Jaguška: Holka taky nestiham, prace, pak doma a konecne uz i venku. smajlik - 54

Jaguška - 11.5.2014 15:53

Jarča*: Krásné fotky, pěkná atmosféra. Já poslední dobou nemám vůbec na nic čas. Četla jsem, že Slevomat nabízí vstup do Mineralie u Masaryčky do Muzea a Jeskyně za 125 Kč.

Kozoroh18 - 8.5.2014 23:48

Jarča* - osvoboditele se dockali uznani

Kozoroh18 - 8.5.2014 23:46

Jaguška - 7.5.2014 12:24

tam bych se kochalasmajlik - 60

YXH - 8.5.2014 14:17

Jarča*: Videli jsme cast kdysi v Plzni, muselo to byt moc fajn. Lepsi nez tankova prehlidka sovetskeho vojska a prvomajovy pruvod.

Jarča* - 8.5.2014 11:08

Tady ještě něco z víkendových oslav osvobození:

obrázek - oslavy(1).jpg

obrázek - oslavy1(1).jpg

obrázek - oslavy2.jpg

obrázek - oslavy3.jpg

Seskok parašutistú na náměstí:

obrázek - oslavy4.jpg

obrázek - oslavy5.jpg

Jaguška - 7.5.2014 15:12

Dělám to jako Haninka, také se jen kochám. Takových je nás víc, až je mi těch prodejců líto. Nerada jezdím do Berouna, když jsou Hrnčířské trhy, protože autobusy z Prahy jsou přecpané. Tentokrát jsme šli na autobus dřív, abychom se do něj dostali, ale dopravce vložil několik autobusů mezi normálními odjezdy a tak se cestovalo bez problémů. Dokonce řidič přistavil na Zličíně v té zimě autobus o 10 minut dřív, abychom nezmrzli. Poslala jsem pochvalu jak dopravci Probo-bus za vložené spoje, tak příjemnému řidiči a už mně odpověděli, že další Hrnčířské trhy budou 13. a 14. 9. 2014 a že se budou snažit nezklamat.

YXH - 7.5.2014 14:38

Jaguška: Je to krasny trh, a ackoliv se mi to libi, asi bych si privezla nejaky maly buclacek na stetce. Nic jineho by se mi do kufru asi neveslo, je to hodne tezke a ja vzdycky pocitam kazde deko smajlik - 26

Haninka - 7.5.2014 13:11

Jarča*: je to tam pěkné, ale já se na tohle chodím jen dívat a kochat, protože se mi to sice líbí, ale mít to nemusím a za druhé to nemám kam dát smajlik - 26 Teď o víkendu jsem nebyla, jezdím na podzimní, na burčák smajlik - 64

Jarča* - 7.5.2014 12:45

Jaguška: tam to muselo být pěknésmajlik - 47 Akorát mě by deptalo tam chodit a nic si nekoupit, protože na takové věci nemám místo.
Mrkni na srazíkysmajlik - 64

Jaguška - 7.5.2014 12:24

Hrnčířské trhy v Berouně minulý víkend - nádhera
obrázek - P5039065.JPG
obrázek - P5039067.JPG
obrázek - P5039072.JPG

Jaguška - 7.5.2014 12:15

Anahir: Vůně a barvy také do toho patří - synestézie. Využít se to asi dá těžko. Ta slepá sportovkyně vyprávěla, že měla barevné stanice metra a když je po roce 1989 přejmenovali, tak si dlouho zvykala na jinou barvu - Gottwaldova - Vyšehrad.

Haninka: Ty odkazy jsem si uložila. Strašidelná Praha mě zajímá.

Anahir
Anahir - 6.5.2014 9:09

Jaguška - 2.5.2014 17:33 Zajímavé! A dá s touhle schopností něco podniknout? Nějak využít?
Mě přijde snadné přiřazovat barvy k vůním. Pro mne je z vůně vyvolaný pocit barvy tak nějak charakterem vůně. Ale chápu, že když někomu řeknu že vůně mi přijde taková zlatooranžová, tak tím nikomu moc nepomůžu, aby se ode mne dozvěděl jak vůně vonísmajlik - 16smajlik - 16

Jarča* - 6.5.2014 8:50

Haninka: jj, koukla jsemsmajlik - 47 Dokonce ta sleva pořád běží. Akorát se nám nehodí, že je to jen čtvrtek a pak o víkendu odpoledne, to nevím, jak by se to zrovna krylo s hlídáním. Jedině počkat, až malej povyroste, a pak ho vzít s sebousmajlik - 64 - snad to není letos naposled.

kubikm - 5.5.2014 21:48

Haninka: Jarča*: dcera tam byla s míšou a bylo to moc dobrésmajlik - 47

Haninka - 5.5.2014 21:47

Udělám jim trochu reklamy:
www.strasidelnapraha.cz
koupili jsme si na Hyperslevách voucher:

Jarča* - 5.5.2014 19:08

Haninka: my jsme s Anetou absolvoaly něco podobného v Plzni, i když tam byly spíš historické postavy než strašidla.. V té Praze by se mi to taky moc líbilo, bohužel pro nás trochu z ruky. Jedině kdybychom někdy jely na víkend k mladým a bylo to předtím v pátek večer.

YXH - 5.5.2014 14:37

Haninka: Ta strasidelna Praha musi byt bezva smajlik - 47
Nejak jsem tohle dilo nepochopila smajlik - 66

kubikm - 5.5.2014 8:54

Jaguška - 5.5.2014 8:42
mám to stejně, tam je to za hranicí vkususmajlik - 48

Jaguška

Jarča*: Davida Černého nazývají kontroverzním umělcem, ale mě se mnohá jeho díla líbí, hlavně mimina na Žižkovské věži, obrácený kůň sv. Václava v pasáži Lucerna nebo i oběšenec nad ulicí u Betlémské kaple. Entropa se mi ale nelíbí vůbec, navíc je to urážlivé vůči ostatním státům.

Jaguška - 5.5.2014 8:34

Haninka: To by se mi také líbilo. V sobotu byla strašná zima. Všechno se zvládnout nedá.

Haninka - 4.5.2014 11:48

Jaguška: já jsem byla včera s Matějem na procházce s průvodkyní strašidelnou Prahou, šli jsme od Prašné brány na Kampu - chvílemi Královskou cestou, chvílemi vedlejšími uličkami a ona nám vyprávěla jaká se ke kterému místu váže pověst. Bylo to dvě hodiny a oběma se nám to líbilo. Staré pražské pověsti jsem četla, a teď už lépe vím, kam který příběh patří. Ještě mají trasu Za strašidly na Pražský Hrad, bude i Vyšehrad a pro zájemce od 18ti let Hříšná Praha smajlik - 64

Jarča* - 2.5.2014 19:53

Tady ještě z minulého týdne z Techmanie - je to tu hodně rozšířené + nové planetárium, ani jsme si nestačili všechno pořádně projít.
Součástí expozice je i známá plastika od Davida Černého Entropa, upřímně řečeno se mi to, jak jsou jednotlivé státy znázorněny, moc nelíbilo.

obrázek - Entropa.jpg

Jarča* - 2.5.2014 19:36

Jaguška: vidíš, to mě nikdy nenapadlo, že bych písmena nebo slova vnímala barevně, tak to asi nemámsmajlik - 26smajlik - 68

Jaguška - 2.5.2014 17:33

Haninka: Dneska jsem byla na naučné stezce Zlatý kůň a Kobyla. Byla tam skupina německy hovořících lidí, měli geologická kladívka a kbelíky nebo košíky ze samoobsluhy.

Holky víte, co to je Synestezie? Je to schopnost vnímat barevně písmena, slova nebo číslice. Já mám synestezii, i když jsem to nikdy netušila. Měla jsem od dětství kamarádku a písmena a slova jsme vnímaly barevně a myslely jsme si, že to tak mají všichni. Před lety jsem byla na besedě s nevidomou sportovkyní, ta o tom povídala a tehdy jsem poprvé slyšela slovo synestezie. Včera jsem o tom četla v časopise, tak jsem si to připomněla.

YXH - 2.5.2014 14:24

YXH: nema litat v podnapilem stavu smajlik - 68smajlik - 68

YXH - 2.5.2014 14:23

Jagea: Holka copaks pila? Vis ze se

Jaguška - 1.5.2014 13:55

Holinka: Nás lákal ředitel vždycky na horké párky. Prý nikde jinde nejsou tak dobré jako v průvodě.

V Praze patří k 1. máji Mácha a Petřín. Moje kamarádka knihovnice vytvořila prezentaci Petřín a dneska ji zaktualizovala. Jsou tam věci, které jsem nevěděla.

Holinka - 1.5.2014 11:24

Jaguška: jj, určtě se budou někde prodávat banány, tak se sejdeme ve frontěsmajlik - 68

Jaguška - 1.5.2014 10:30

Pálení čarodějnic jsme přežily, tak honem do průvodu.
obrázek - 1.maj(1).jpg

Jagea - 30.4.2014 17:54

Ale takhle ne...smajlik - 76
obrázek - carodejnice_bum.gif

YXH - 30.4.2014 15:04

obrázek - 1_carodejka(2).gifobrázek - koste_carodejnice_lux.jpg Nebec pujcim ti moje smajlik - 56

Jaguška - 30.4.2014 14:34

obrázek - 984063_477054959060638_862531029900437048_n.jpg

Jagea - 28.4.2014 19:14

Jaguška: Žádnou generálku na let nepotřebujeme, letíme 30.4., už po těch desetiletích najisto smajlik - 68
Kdyby nemělo přijít to ochlazení, tak bych pak skončila rovnou na chatě, kde mi mí lidé dneska krásně posekali a uklidili zahradu, takhle holt se ještě vrátím do Prahy.
PS: dluhy také nemám, hloupé maily neotvírám a jsem v pohodě.smajlik - 58

Jaguška - 28.4.2014 14:57

kubikm: Nemám žádné dluhy. Říkali to v TV, v příloze jsou viry.

Dneska jsme měli v lomu generálku na čarodějnice. Přišla jsem pozdě, oheň už dohoříval.
obrázek - P4288901.JPG

Kvetou hlohy, přijde hlohová zima. Už hlásili ochlazení.

obrázek - P4278844_001.JPG
obrázek - P4288904_001.JPG

kubikm - 28.4.2014 14:34

Jagea - 28.4.2014 9:15

Jaguška: No, jo, čarodějnice, to zase poletíme:-D
Kolem našeho domu jsi určitě šla, ale je to naproti těm novým domům u parčíku, čili parčík máme šikmo přes ulici a ta bývalá sodovkárna je v řadě o pár domů vedle.

Jaguška - 28.4.2014 8:30

Díky všem.

Jagea: Asi budeme mít něco společného - baby Jagy. A za 2 dny máme svátek - každá správná baba letí, třicátého na koštěti.

Včera jsem asi byla u vás před domem. Je to proti té vyhořelé sodovkárně a vedle parčíku plného cikáňat? Šli jsme po těch košířských usedlostech, které jsme posledně nestihli. Usedlost Alberta Vojtěcha Friče je zbořená, přitom v jeho odkazu pokračují jeho vnuk s manželkou a dokonce loni přivezli z jižní Ameriky dalšího vnuka, indiána Eduarda. Ta usedlost asi byla nad jejich síly.
obrázek - P4278866.JPG
obrázek - P4278864.JPG

Jarča* - 28.4.2014 7:36

Zdravím v novém týdnu a přeju dodatečně všechno nejlepší včerejším oslavenkyním - batum a Jagušcesmajlik - 61

obrázek - 008275.gif

celina
celina - 28.4.2014 7:11

Jaguška: všechno nejlepší k včerejším jmeninám, jsem se opozdilasmajlik - 81, ne že bych zapomněla, ale nemám o víkendu víc možností na netsmajlik - 26
obrázek - tulipany_cervene_a_zlute.jpg

Jagea - 27.4.2014 17:32

Pozdrav všem smajlik - 54
.... a všechno nejlepší k svátku Jaroslavám, co slaví na Jaroslava.
obrázek - pranjar27.gif

Hraju už pomalu dva roky jednu online hru, kde se jmenuji JagiSkull. Spoluhráči mi tam většinou říkají Jagi, ale co se známe déle, někteří mi začali říkat Jaguško. Tak mám z toho trochu schízu....smajlik - 58

YXH - 27.4.2014 14:51

Vsem devcatum ktere neco slavi preji vsechno nejlepsi obrázek - 104_Terra_Be_Happy_Bouquet_Flowers.jpg

Jaguška - 27.4.2014 8:43

Holinka: Díky, díky.

Dneska slaví batum, ale Jarča, myslím, až v červenci. Přeji také všechno nejlepší.
obrázek - P4198745___kopie.JPG

Soutěže na Soutez.cz

Anketa

Covid

Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?