Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Problémy s rodiči tchán tchyně

Mají psa jako právoplatného člena rodiny a neberou na nikoho ohled

Mají psa jako právoplatného člena rodiny a neberou na nikoho ohled

Chtěla bych se vás zeptat na názor ohledně situace v naší rodině. Možná nejsem schopná vidět ji objektivně a jsem přecitlivělá. Jde o rodiče mého přítele, respektive o jejich psa.

Já jsem psa nikdy neměla, bydleli jsme v paneláku. Oni taky bydlí v bytě, nicméně psa mají, přítel mi říkal, že u nich doma vlastně pes vždycky byl, co si od dětství pamatuje. Problém je v tom, že oni to zvíře mají jako dítě. Je to nějaký ratlík, takový malý ublafaný „něco“, je absolutně nevychovaný.

Může všude, na gauč, do postele, dokonce si vyskočí i na kuchyňskou linku a co tam najde, to sežere, když někdo jí, skáče mu na klín a bere jídlo přímo od pusy. Oni nijak nezakročí, jen se tomu smějí. Vadilo mi to od začátku, co jsem k nim občas chodila na návštěvy.

Teď je situace horší, protože máme tříměsíční miminko. Tchyně je samozřejmě z vnučky nadšená, pořád nás zve na návštěvy a já se tomu čím dál víc vyhýbám. Ten jejich pes na malou nereaguje vůbec dobře, jak přijdeme, tak štěká jako pominutý a když malá zapláče, zle na ni vrčí a cení zuby. Oni místo, aby mu vynadali, tak ho ještě jakože chápou a mluví na něj stylem: To miminko tě zlobí, viď?  A to ani nemluvím o tom, že jednou ten pes vlezl do její autosedačky a počůral ji a taky má tendence jí neustále brát její hračky.

Došlo to tak daleko, že tam odmítám s malou chodit, což přítel i jeho rodiče špatně nesou a jsou na mě naštvaní, prý jsem přecitlivělá. Když jsem jim vysvětlovala, že na vině je jejich nevychovaný pes a ať chodí za malou oni k nám, tak se strašně urazili. Pro ně je prý jejich pes právoplatným členem rodiny, kterého milují. A já jsem nesnášenlivá a přehnaně úzkostlivá.

Máme kvůli tomu dusno, přítel je naštvaný, že dělám problémy v rodině, prý naší malé kontakt se psem jedině prospěje. Vůbec není schopen pochopit, že ten pes jejich rodičů ale není normální a každá návštěva u nich je pro mne zkouška mých nervů.

Nemyslím, že bych byla konfliktní člověk, ale jsou prostě určité hranice, které překonat nedokážu. Ten rozkol v rodině mne mrzí, ale nemyslím, že by byla chyba na mé straně. Někdy o tom ale pochybuji a říkám si, jestli to snad nepřeháním. Jaký je váš názor na tuhle situaci? Možná ji vidím špatně vzhledem k tomu, že jsem svého psa nikdy neměla.

Dáša


28.8.2013   Rubrika: Problémy s rodiči   |   Komentářů 78   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,8/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Mají psa jako právoplatného člena rodiny a neberou na nikoho ohled

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-78
Kozoroh18
Kozoroh18 - 28.8.2013 17:59

opakuji se, už se tu o tom psalo
příspěvky jsem rychle pročetla

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 28.8.2013 17:43

v nějaké výměně manželek měli srnčího pinče co skákal všude i po lince a i ochcal MV, sežral co na lince bylo. I tašku co stála v chodbě.
Tak to je síla, když vrčí, určitě nebezpečné. Pokud krade jídlo od pusy, mohlo by se stát, že by malou až bude něco jíst mohl kousnout. Tím jak na ni vrčí ji asi jako člena rodiny moc nebere, považuje ji za vetřelce.
Mám zvířata ráda, ale tam bych nechodila.
Od jedné známé smajlik - 40 kousl vnučku do tváře, a to ho vychovávali. Je to moment, malá jak na ni bude skákat ho může šťouchnout do oka, nebo sáhnout on se lekne. Tento čokl je nevychovanej.
Je to vaše dcera a měl by si to uvědomit i partner, jizva v obličeji neni žádná výhra.

 
Petruša
Petruša - 28.8.2013 17:41

Světlonoska: tak to já teda "psici" oplakávat rozhodně budu a nejen týden. Mam jí skoro jako třetí dítě, odmalička jsem si psa přála. ALE... a to už k článku, do postele, na gauč apod nechodí, je fakt že je dost vlezlá když přojde návštěva, musí se důkladně přivítat a vynucuje si pozornost, aby jí hladili, ale trvá to jen chvilku. A hlavně kdyby k nám šel někdo s malým dítětem, tak bych jí zavřela. Neublížila by ani omylem, ale prostě aby neotravovala. Stejně tak naše sousedka...psice jí nevadí, ale má nemocný nohy a ona jak vrtí ocasem a má sílu, mohla by jí tím ublížit, tak jí držím nebo zavřu...prostě musí být tolerance a nemůže pes obtěžovat ostatní. Myslím, Dášo, že jste to tchýni řekla dobře že může vnučku kdykoli vidět, ale raději u vás, ještě bych jí řekla že se prostě bojím aby jí neublížil když na níc vrčí. Manžel by toto měl chápat, přece o ní taky musí mít strach...No držím palce ať se to ve vaší rodině uklidní

 
Speedy
Speedy - 28.8.2013 17:35

1234-5: taky mam ten dojemsmajlik - 64

 
1234-5
1234-5 - 28.8.2013 16:20

zase jeden článek napsaný jednostranně ... čert ví jak to je ...smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 68smajlik - 67smajlik - 67

 
Gorawen
Gorawen - 28.8.2013 16:07

Zvirata mam rada, ale urcite hranice byt musi - neumim si predstavit, ze pes nebo kocka budou skakat, chodit, promenadovat se na lincesmajlik - 66, ujidat z talire na stole pro lidi - od pusy , nereknu dat kousek do jeho misky etc...(Ja vim tolerance musi byt, ale kazdy ma ty hranice nastavene jinak)... Kdyz jsou deti treba dobre hlidat, porad jsou to zvirata bylo dost pripadu, kdy pes ublizil a hodne - deti pak jizvy v obliceji apod...To prece norm. clovek nemuze riskovat...
Co vim tak pes hned pozna, kdo je v rodine vudce toho posloucha ty silnejsi (fyzicky) psi poznaji, ze panecek je slabsi a pak uz neposlouchaji - kazdy by mel mit psa takoveho, aby ho mohl ovladnout - to co je v jeho schopnostech...
Zvirata mam rada, ale hranice byt musi...
Kocky maji radi pohodli, driv na vesnici chodily po venku, zadne ockovani nic a rady si zalezly do kocarku na slunicko na perinky vyprane k mimismajlik - 84 to proste nejde...Psi nekteri zarli, ze uz nejsou stredobodem vesmiru, nekterym zase deti ublizily tak je nemaji rady...Dite neni hracka, zvire taky ne...Oboji s rozumem...

 
Stanik
Stanik - 28.8.2013 15:25

Kassy: smajlik - 47smajlik - 47smajlik - 47

 
monyk
monyk - 28.8.2013 14:59

Kassy: Vyborne jsi to vysvetlila, naprosty souhlas smajlik - 47smajlik - 5

 
Stanik
Stanik - 28.8.2013 14:57

Kassy: monyk: s obema naprosto souhlasim.
Tipuju , ze pse bude nejspi Jack Russel ( vyskoci na linku).. velmi temperamentni plemeno, ktere potrebuje " pracovat, zamestnavat, cvicit a venovat se"... ono je to totiz krasne a mile plemeno, ktere snadno preroste pres hlavu, pokud nema pevnou ( rozumej duslednou) ruku. Proto bych si v zivote neporidila teriera... jsem mekka.. proto mam plemeno pro zacatecniky ( debily jako jsem ja, jak okridlene rikam), ktere staci pozivitvne motivovat, drilovat netreba, staci parkrat a vsecko umi. Toho psa je mi moc lito...protoze evidentne nema co potrebuje a muze za to Dasina tchyne s tchanem.

 
Kassy
Kassy - 28.8.2013 14:51

Stanik: Přesně, pochybuju, že kterémukoliv jinému členovi rodiny by bylo takovéto chování tolerováno (a takto bych to asi taky podala té tchýni).

Ten pes JE chudák. Ne proto, že ho zlobí miminko, ale proto že nemá své jasné místo. Málokterý pes opravdu chce být vůdcem smečky, většina to dělá jen proto, že lidi to nedělají a někdo ten úkol na sebe vzít musí. Ale stresuje je to, protože v lidském světě je to pro průměrného psa příliš náročný úkol. Ten pes by byl mnohem spokojenější jako podřízený s jasně vymezenými hranicemi.

 
monyk
monyk - 28.8.2013 14:45

Stanik: Mas naprostou pravdu smajlik - 47. V tomhle pripade je to neco jako opici laska u matky. Psovi je dovoleno vsechno, ten je v pozici vudce smecky a tak jako u nevychovaneho je to pekny prusvih. Ja psy taky miluju a prave proto vim, ze pes je nestastny, kdyz nevi kde je jeho misto. Prisel do chaoticke smecky, kde mu nezbylo nic jineho, nez prevzit roli vudcesmajlik - 66. Kazdy pes je stastny, kdyz mu panicek venuje svuj cas, nauci ho zaklady poslusnosti a urci mu jeho misto ve smecce. Ta popsana situace je pro psa hrozna a v podstate pro lidi dost nebezpecna. Znam par pripadu, kdy se takovyto ¨pravoplatny clen rodiny¨stal agresivnim vuci i ¨svym lidem¨. Je smutne, ze poridit si psa muze kazdy, takhle mu znicit zivot a jeste si myslet, jaky je to pejskomil smajlik - 11

 
evropka
evropka - 28.8.2013 14:39

Stanik: jj

 
Stanik
Stanik - 28.8.2013 14:33

ted jeste koukam znova na ten titulek... to neni pravoplatny celne rodiny, ale vudce smecky, neco jako kdyz se decku dovoli, co se mu zlibi a zbytek rodiny se mu podrizuje, oboje je pro me neprijatelne.

 
Stanik
Stanik - 28.8.2013 14:31

evropka: hele sve psy miluju.. opravdu miluju, kdyz se ke me tuli na gauci, nebo mi spis v nohach postele, nebo klidne za hlavou.
Ale na deti se nevrci, n katyky u mamy na zahrade a zahony necura. Ano mam je skoro jako deti... ale i ty deti musi poslouchat a vedet, ze jsou veci, pres ktere nejede vlak.

 
sharon
sharon - 28.8.2013 14:29

evropka: musím říct že i mě......

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-78
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77198.
    Archiv anket.